Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 31. juli 2023 Populært innlegg #86801 Del Skrevet 31. juli 2023 theoneandonly4 skrev (2 timer siden): Nja, noen kommentarer virker det som at folk ikke forstår at livet deres er mer enn det som vises på ig. Jeg tenker heller at med så lite innhold og så repeterende, viser til at de ikke legger så mye arbeide i det de gjør. Eneste må jo være sminke og klær, men den "jobben" hadde hun nok gjort uavhengig av ig. Jo, og redigeringen. Der har de vel mye jobb å gjøre, men ufattelig trist resultat. Men ser at flere påpeker at det å jobbe som influenser ikke er noe som krever særlig jobb, men for mange andre, uavhengig av cbe, så er det faktisk mye jobb. Jeg skrev det generelt, ikke at cbe bruker mye tid på det Med mindre cbe begynner å endre innholdet og fremstillingen er hun en døende influenser. Det blir bare kjedeligere og kjedeligere, merkeligere og mer redigert. Men jo mer merkelig de gjør, jo mer oppmerksomhet får de. Taktisk fra deres side. Jeg tror faktisk ikke cbe hadde overlevd uten kg. Sorry avsporing, men fyfader jeg er lei at ikke folk kan få si ting som ikke passer 100% til det en selv mener. Ta lærdom av cbe, blokker meg i stede @Lill :) Hun gjør det samme, misliker at folk ikke er 100% enig med det hun gjør. Hun ønsker kun likes og bekreftelse. Litt som her inne. Og rart du kaller meg meta kritiker, når jeg er enig i det meste som skrives om henne og lk. Apropos det med at CBE ikke hadde overlevd uten KG... I fjor - oktober? - var det gjort et eksperiment her i tråden. Før min tid på forumet, men leste her da også. Tråden ble mer eller mindre lagt død i en måned, i hvert fall svært begrenset aktivitet i tråden. Dette for å sjekke om trådens aktivitet påvirket CBEs kanaler. Det gjorde den tilsynelatende overhodet ikke. Tvert om tror jeg denne tråden er med på å gjøre at de stadig mister følgere. Bortsett fra når de på merkeligvis plutselig får flere følgere på svært kort tid... og så fortsetter tallene å synke igjen... før de gjør et lite hopp igjen... før de fortsetter det som har vært den generelle trenden over noen år, nemlig at det blir jevnt færre følgere. Engasjementet hos CBE er minimalt, og satt til 0 av Socialblade, om jeg ikke husker feil (dokumentert her flere ganger). Dessuten har både tidligere tråder om CBE og Treasures AS og denne gjennom mange år vært med på å avsløre det jukset eierne og bedriften har holdt på med og fortsetter å drive med. Ulovligheter også. Flere av sakene har blitt store i media, etter først å ha blitt avslørt i denne eller tidligere tråder om bedriften/eierne på KG. Etter bildeskandalene i 2015 så ble folk generelt langt mer oppmerksomme på hvor kyniske CBE/Treasures AS og andre influencere er, at mye er basert på falske narrativ, juks og bedrag med både utseende og lover og regler. Det fikk folk til å bli oppmerksomme på hvor tvilsomt mange av dem jobber. Mye skjedde ellers, og folk har begynt å få andre verdier enn det ekstremt overfladiske og glansede som CBE og LKE tviholder på. Det har vært pandemi, det er krig i Europa, det er klimakrise... og alt CBE og co fokuserer på er det de alltid har gjort, bare utvidet med nok en poseringskanal i form av Netfit, hvor de også fortsetter med bildejuks, falske narrativer og brudd på lover og regler. De evner tilsynelatende ikke å følge med i tiden og fornye seg. Eller kanskje de bare ikke vil? Hovedgrunnen til at de fremdeles henger såvidt "med" (de gjør jo egentlig ikke det med de røde tallene de nå har...), det er trolig fordi de fremdeles spiller på "norges største influencer" (noe det er mange år siden CBE var), 300 000 følgere (hvor minst 1/3 antas å være falske følgere, og trolig økende, om man ser hvordan de hele tiden får jevnt mindre følgere, før kortvarige hopp), og nå at de selger at de har en treningsapp (som er full av feil, ikke fungerer slik den skal etter 7 år med utvikling). Denne tråden og lignende er viktige fordi det setter fokus på hvor gjennomsyret råtten store deler av influencerbransjen er, hvor enormt mye lovbrudd de begår, og hvor mye juks og bedrag de holder på med. Tråden er viktig fordi den tar opp det fagpersoner har ropt om i flere år - hvor farlig den påvirkningen influencere som CBE utøver er for andre... enten det er deres egne barn som får eksponert store deler av sin barndom og privatliv for hele verden og risikerer å havne på det mørke nettet og mister retten de har til å skape sin egen identitet... til kroppspresset, thinspo, ortorektisk forhold til trening, proana - som alle påvirker farlig til spiseforstyrrelser, dårlig forhold til egen kropp, urealistisk syn på utseende/kropp/helse (ikke en gang CBE når opp til de "standardene" hun selv fronter å ha via sine kanaler... hun redigerer og bruker filter og poserer seg til noe hun ikke er). Og listen stopper ikke der... Man så jo senest i saken med Sophie Elise og Nrk, hvordan media tydeligvis fulgte med på hva som ble skrevet i tråden om henne. Og medias omtale gjorde jo at SE måtte slutte hos Nrk. Til og med en bruker fra KG ble nevnt. Så jeg er overbevist om at denne og lignende tråder her inne er viktige for å fortsette å dokumentere alt det horrible slike influencere gjør, alle måtene de jukser og bedrar følgerne på, hvordan de bevisst bruker samme mønster de har brukt før når det kommer til ansvarsfraskrivelse og sammenblanding av privatliv og millionforretningsdrift, og alle lovbruddene de helt bevisst bruker for å tjene penger. Vi har også sett at flere og flere samarbeidspartnere til slike influencere som Caroline Berg Eriksen / Treasures AS og Sophie Elise trekker seg fra videre samarbeid, fordi stadig flere forbrukere bruker sin forbrukermakt til å si fra om at de ikke lenger vil handle med bedrifter som samarbeider med slike uetiske påvirkere. Noe av det aller verste Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen har gjort, det er å drive en så kynisk barneeksponering som de har gjort over lang tid. Og fokus på det kan ikke opphøre før det er kommet på plass et lovverk som beskytter slike uskyldige barn fra vettløse foreldre som bryter barnas rettigheter og utsetter dem for risiko. Grunnen til at CBE fremdeles er såpass "aktuell" at tråden om henne, hennes mann og deres bedrifter Treasures AS og Netfit, fremdeles har så mye aktivitet, det tror jeg det er flere grunner til. Alle er nevnt tidligere. Det ene er at CBE har drevet i bransjen i så mange år at hun kan regelverket, hun har til og med fått gjentatte advarsler fra både Forbrukertilsynet og Helsetilsynet - og likevel velger hun/de å fortsette med akkurat samme typen lovbrudd som før. Hun var en gang landets største blogger, og det har gått nedover og fortsetter å gå nedover. Den andre hovedgrunnen er nok det at det er få influencere som så massivt og på så mange ulike felt driver med uetisk, farlig, uforsvarlig og til og med ulovlig påvirkning som det eierne av Treasures AS og Netfit, Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen gjør. Barneeksponering og brudd på barns rettigheter, kroppspress, råd om kropp/helse/trening uten å ha utdanning innen noe av det, årevis med oppmuntring til bruk og kast, alt annet enn bærekraft. Vi ser det nå i sommer også - klimakrisene står i kø, Europa brenner bokstavelig talt... og CBE og LKE velger å reise hyppigere enn noen gang til utlandet og belaste miljøet unødvendig. LKE reiser hit og dit for å løpe. Det totale omfanget av alt som er galt gjør at CBE, LKE, Treasures AS og Netfit dessverre fremdeles må settes fokus på. Men en ting er helt sikkert. Lover som vil beskytte influencerbarn vil komme på plass. Og influencerbransjen kommer til å måtte følge samme lover og regler som andre forretningsvirksomheter. Og den dagen det skjer. Da har Treasures AS og Netfit lite annet valg enn å legge inn årene for godt... eller ta følgene av det. Så fokuset på en slik kynisk og i stor grad lovbrytende forretningsvirksomhet, det må fortsette! Jeg kastet meg inn her da jeg forstod at de faktisk kom til å fortsette satsing innen trening, kosthold og helse. Det er helt uforsvarlig, slik de holder på, og det kan skade mange uskyldige. Når man ser sammenblandingen med det ekstreme kroppspresset og kroppsidealet Treasures AS og Netfit står for og stadig fronter, så blir det en svært skadelig kombinasjon når de samtidig påstår å selge helse, livsstil, trening og kosthold. Enda verre blir det når de fremdeles kombinerer dette med barneeksponering og heller ikke har noen nedre aldersgrense for hvem som kan være kunder hos Netfit... og godt blandet med villedende markedsføring, til og med brudd på alkoholloven. Lapskausen av uansvarlige handlinger og områder de publiserer, det er det ikke mange andre som gjør. 41 2 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Laia Skrevet 31. juli 2023 Populært innlegg #86802 Del Skrevet 31. juli 2023 theoneandonly4 skrev (7 timer siden): Jeg har fulgt med en stund her, men ikke skrevet noe. Måtte bytte konto pga noen problemer med tidligere konto. Jeg synes cbe er gørr kjedelig. Lite og repeterende innhold. Lever i sin egen boble. Og både cbe og LK er ganske arrogante og besewissere. Barneeksponering er jeg helt imot. Men så lurere jeg etter å lest her inne. Hvis de har svært lite følgere og aktivitet, hvorfor så mye fokus på å "ta dem"? Melde i fra til alle sponsorer, samarbeidspartnere etc? Hvis de graver sin egen grav, hvorfor ikke bare slutte å bry seg? Eneste grunnen til at jeg går inn og gir de klikk og trafikk er jo pga tråden her inne. Jeg synes det er helt genialt at de provoserer, for det skaper debatt her inne og klikk på ig deres. Som nevnt tidligere, jo mer kritikk de får for en ting, jo mer gjør de det. Og er jo i grunn ganske smart (selvsagt, hun burde heller ha endret innhold, men det klarer hun jo ikke). Jeg er ganske sikker på at hadde denne tråden her dødd ut, hadde de også dødd ut langt fortere. Det blir nesten et avhengighets forhold fra begge sider...... En annen ting jeg stusser over er kritikken de får for at de f.eks ikke gjør noe samfunnsnyttig. Mens enkelte her skriver lange innlegg dag på dag og følger med med lupe. Narrativet til cbe er jo ikke i den retningen. Ikke alle har interesse for miljø, gjenbruk, kunnskap etc. Det er vel ganske tydelig at de ønsker å fremme et helt annet bilde av seg selv enn samfunnsnyttig? Jeg elsker interiør. Det er egentlig helt meningsløst. Lite nyttig. Men det er en av mine interesser. Andre liker å skrive bøker. Hadde jeg tatt av som influenser hadde trening og interiør stått i fokus. Ja, jeg er helt enig at det cbe fremstiller er patetisk og skadelig, misforstå meg rett. Men det finnes en mellomting. Og, at folk tror og tenker at alt de gjør i livet vises på ig. Som eks at de ikke går tur med hunden. De viser noen få bilder eller videoer av dagen sin. Noen minutter/sekunder. Vi aner ikke hva de gjør ellers. Jeg har tidligere både blogget og tatt bilder til ig. Jo, det er faktisk mye jobb. Og jeg hadde ikke halvparten så mye følgere eller innlegg. Et bilde kan det ligge mange timer og planlegging bak. Bare så folk vet at noen influensere faktisk bruker mye tid og energi på det de legger ut, uten å vite hvor mye tid cbe bruker på det. Jeg må også si at hele greia med netfit er veldig merkelig. Man trenger ikke engang å påpeke hvor ræva det er, det klarer de selv. Ikke bare hele opplegget, men reklameringen for det også. Jeg har begynt å se en serie på nrk fra Svergie om influensere. Uff! Jeg har ikke kommet langt, men fikk med meg hvor avhengig de blir av filter og hvorfor. https://tv.nrk.no/serie/prisen-vi-betaler Det er ikke annet enn synd på cbe og familien hennes. Hun viser gang på gang hvor syk hun er og har en mann som heier på sykdommene. For min del handler det mye om å sette fokus på de mange ulovligheter og uetisk fremferd som begås i denne bransjen. Og det irriterer meg enormt at influencere slipper unna med det. Heldigvis begynner myndigheter og media etterhvert å åpne øynene for hva som foregår (jfr. eksempelvis SE og Careless diskusjonen som pågår disse dagene). CBE er en av de med aller mest erfaring i dette «yrket», og de har påstått at de er best i klassen. Jeg vil tro at dette er årsaken til at forventningene til at CBE bør kunne utføre jobben sin plettfritt er desto høyere. Det er ganske provoserende å bevitne hvordan ulovligheter, juks, til og med kopiering av andres arbeid begås omtrent daglig, og at det samtidig utnyttes at omtrent alt (ned til den minste iskrem) kan skrives av som utgifter på firmaet. Det er en hån at ærlige skattebetalere skal være med på å finansiere denne type adferd. Ikke CBE sin feil at denne muligheten finnes, de og utnytter det. Akkurat det er ikke ulovlig. Men desto viktigere å ha en samfunnsdebatt om se mange ulovligheter og gråsoner som ellers finnes i denne bransjen. En vanlig ærlig skattebetaler hadde blitt forfulgt ned til siste krone, hvis det ikke blir betalt. Influencere kan begå gjentatte brudd på norsk lov, og samtidig utnytte de skattefordeler som finnes. DET provoserer meg! Ettersom CBE selv ikke ønsker å gå inn i debatten (saklig kritikk og forespørsler knebles effektivt med metoder som blokkering og enda verre: forfølgelse og hærverk!) er diskusjon i dette fora desto mer viktig. CBE, og flere med, har alt å vinne på at ingen bryr seg om det som foregår. Derfor bør de ikke overses er min mening. 48 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon.extravaganza Skrevet 31. juli 2023 #86803 Del Skrevet 31. juli 2023 hvalstad45 skrev (15 timer siden): Kjenner en del som løper mye løp og aldri opplevd lignende fokus hos noen av dem, alt handler om å nå sine egne mål. Folk pleier også å si ting om løypa og gjerne takke arrangørene, fremsnakke løpet, men nei, for LKE handler alt, som alltid, om å vinne og være best. (Bare synd han ikke er best, da!) Virker veldig usympatisk.. https://www.sirivil.no/lopsrapport-midnight-sun-halvmaraton/ er mer min type løpsrapport og da ser en jo kanskje at fokuset hos 'vanlige dødelige' er *litt* annerledes. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. juli 2023 #86804 Del Skrevet 31. juli 2023 moon.extravaganza skrev (4 minutter siden): Virker veldig usympatisk.. https://www.sirivil.no/lopsrapport-midnight-sun-halvmaraton/ er mer min type løpsrapport og da ser en jo kanskje at fokuset hos 'vanlige dødelige' er *litt* annerledes. Så gøy å lese! 🥰 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 31. juli 2023 Populært innlegg #86805 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) theoneandonly4 skrev (14 timer siden): Jeg er ganske sikker på at hadde denne tråden her dødd ut, hadde de også dødd ut langt fortere. Det blir nesten et avhengighets forhold fra begge sider Hvorfor tror du det? Jeg synes dette blir litt beskrivende for influenserbransjen; et slags du og jeg-forhold med psykologiske faktorer som innvirker i relasjonen. Som atferdspsykologi og atferdsmodifikasjon, der man får redusert eller bukt med uhensiktsmessig/uønsket atferd gjennom ignorering. Men dette handler ikke om individer, det handler om en bedrift og om forbrukere. Selv om bedriften ikke lenger er like tidsaktuell som påvirker, så er den aktuell mht.lovverk (brudd på) og etikk og spørsmål knyttet til regulering av sosiale medier (eks.eksponering av mindreårige). Det er ikke slik i resten av samfunnet at en bedrift skal slippe unna debatt, ettersyn/kontroll og brudd på retningslinjer, lover og regler bare fordi den er liten/evt.går mot konkurs. Treasures og Netfit er jo således et prakteksemplar som utgangspunkt for debatt om bransjen. Vedr.øvrig innhold i innlegget ditt om å gjøre noe nyttig. Vi som skriver her er ikke influenser AS her. Som det AS de representerer og med merkevare som påvirkere, så tenker jeg de vitterlig kan dele noe mer nyttig til følgerne enn nåværende innhold. Trening, klær, kosmetikk, interiør kan formidles med fokus på å gi nettopp dette til følgeren, mens nå går det primært i navlebeskuelse. Etter godt over ti år i bransjen, er det legitimt å forvente noe utvikling også, f.eks å bruke posisjonen til å påvirke til mer miljøbevissthet rundt produktene. Jeg tenker at å flytte fokuset over på en tråd(forbrukerne), er å adressere ansvaret et sted det ikke hører hjemme. Å debattere, klage inn til forbrukertilsynet, skrive innlegg i avisa eller hva det måtte være, er en del av forbrukermakten og å kneble dette er å undergrave demokratiet. Endret 31. juli 2023 av ~ Ada ~ 38 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ingo Skrevet 31. juli 2023 Populært innlegg #86806 Del Skrevet 31. juli 2023 Unnskyld meg men det siste innlegget på Netfit… i alle dager, skal dette være reklame for en treningsapp? Tunge, trutmunn og hund? Fjelltopp-joggings-tema kunne jo inneholdt så mye om tips, teknikk, sko, ja hva som helst… men stadig like fordummende innlegg. Forventer liksom hele tiden at de (cbe & Netfit) skal «vokse opp» og slå til med å bli seriøse men…😱😱 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 31. juli 2023 #86807 Del Skrevet 31. juli 2023 ingo skrev (21 minutter siden): Unnskyld meg men det siste innlegget på Netfit… i alle dager, skal dette være reklame for en treningsapp? Tunge, trutmunn og hund? Fjelltopp-joggings-tema kunne jo inneholdt så mye om tips, teknikk, sko, ja hva som helst… men stadig like fordummende innlegg. Forventer liksom hele tiden at de (cbe & Netfit) skal «vokse opp» og slå til med å bli seriøse men…😱😱 Tror det dessverre aldri kommer til å skje! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 31. juli 2023 #86808 Del Skrevet 31. juli 2023 ingo skrev (1 time siden): Unnskyld meg men det siste innlegget på Netfit… i alle dager, skal dette være reklame for en treningsapp? Tunge, trutmunn og hund? Fjelltopp-joggings-tema kunne jo inneholdt så mye om tips, teknikk, sko, ja hva som helst… men stadig like fordummende innlegg. Forventer liksom hele tiden at de (cbe & Netfit) skal «vokse opp» og slå til med å bli seriøse men…😱😱 Reklame for raskebriller.no tenker jeg 😂😆 Umerket selvfølgelig 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 31. juli 2023 #86809 Del Skrevet 31. juli 2023 Er det vanlig å løpe med mobilen i hånda når man er med på maraton? Spør for en venn. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 31. juli 2023 #86810 Del Skrevet 31. juli 2023 Vitulina skrev (21 minutter siden): Reklame for raskebriller.no tenker jeg 😂😆 Umerket selvfølgelig Gjett hva som kom opp som reklame etter at jeg så på posten på netfit sin ig. Har aldri søkt, snakket om eller vært interessert i raske briller. Kilde instagram 14 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 31. juli 2023 #86811 Del Skrevet 31. juli 2023 ingo skrev (1 time siden): Unnskyld meg men det siste innlegget på Netfit… i alle dager, skal dette være reklame for en treningsapp? Tunge, trutmunn og hund? Fjelltopp-joggings-tema kunne jo inneholdt så mye om tips, teknikk, sko, ja hva som helst… men stadig like fordummende innlegg. Forventer liksom hele tiden at de (cbe & Netfit) skal «vokse opp» og slå til med å bli seriøse men…😱😱 Hadde dette vært i en annen setting og alle minner om selvhøytidelighet, objektivisering av kvinner, barneeksponering, overtramp og podcasten var fortrengt, så kunne jeg hatt sansen for bildet med tunga ut. Da kunne det vært humor, en etterlyst mangelvare. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 31. juli 2023 #86812 Del Skrevet 31. juli 2023 11 minutter siden, NettoppJa said: Gjett hva som kom opp som reklame etter at jeg så på posten på netfit sin ig. Har aldri søkt, snakket om eller vært interessert i raske briller. Kilde instagram Det er virkelig ikke bra! 🥶 Nok et eksempel på at "storebror" aka "oh store internett" ser deg..... 😱 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 1. august 2023 #86813 Del Skrevet 1. august 2023 Batteri skrev (10 timer siden): Er det vanlig å løpe med mobilen i hånda når man er med på maraton? Spør for en venn. Ja, da kan hun ta selfier underveis, kanskje finner hun et speil eller et bilvindu. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 1. august 2023 #86814 Del Skrevet 1. august 2023 Batteri skrev (13 timer siden): Er det vanlig å løpe med mobilen i hånda når man er med på maraton? Spør for en venn. Hun løp ikke maraton, var vel kun med for å filme mannen 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 1. august 2023 #86815 Del Skrevet 1. august 2023 Ting kan få de mest tragiske konsekvenser i "influenserverdenen": https://www.dagbladet.no/kjendis/matinfluenser-dode-av-sult/79997248 Kilde: Dagbladet.no 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 1. august 2023 #86816 Del Skrevet 1. august 2023 10 minutter siden, snute said: Hun løp ikke maraton, var vel kun med for å filme mannen 😂 Må si at som løper i alle år syns jeg denne jåle-influencer løpetrenden er skikkelig klein og kjip. Dette utseendefokuset og FILMING av seg selv mens man løper er bare så mot all den "bare ta på deg skoene og løp en tur"-innstillingen som har hersket, og som jeg har likt. Nærmest som jeg gruer meg til kommende løp, håper virkelig ikke det er så mange som har hoppet på "filme meg selv mens jeg løper"-sirkuset. 26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 1. august 2023 #86817 Del Skrevet 1. august 2023 hvalstad45 skrev (28 minutter siden): Må si at som løper i alle år syns jeg denne jåle-influencer løpetrenden er skikkelig klein og kjip. Dette utseendefokuset og FILMING av seg selv mens man løper er bare så mot all den "bare ta på deg skoene og løp en tur"-innstillingen som har hersket, og som jeg har likt. Nærmest som jeg gruer meg til kommende løp, håper virkelig ikke det er så mange som har hoppet på "filme meg selv mens jeg løper"-sirkuset. Det hadde vært en idé - at arrangører la ned forbud mot å bruke mobil/kamera under løpet! Før og etter - helt greit. Under - nei! Kanskje man skulle anbefale Sommerløpet i Kristiansand til å være den første som sier nei til slik mobilbruk under løpet 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nobile Skrevet 1. august 2023 Populært innlegg #86818 Del Skrevet 1. august 2023 (endret) Disse bildene legges ikke opp for å diskutere Carolines utseenende, men viser radikal forskjell på bilder se selv legger ut på IG (hvor de visstnok sjeldent bruker filter, men leker med lys og skygger) og bilde tatt av Fredrikstad Blad (opphavsrett Fredrikstad Blad). Hun er et livsfarlig forbilde for sårbare mennesker. Endret 1. august 2023 av Nobile 25 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 1. august 2023 #86819 Del Skrevet 1. august 2023 Nobile skrev (57 minutter siden): Disse bildene legges ikke opp for å diskutere Carolines utseenende, men viser radikal forskjell på bilder se selv legger ut på IG (hvor de visstnok sjeldent bruker filter, men leker med lys og skygger) og bilde tatt av Fredrikstad Blad. Hun er et livsfarlig forbilde for sårbare mennesker. Det må jo bare istemmes. Ulikheten er enorm - til det ugjenkjennelige. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Korpsnerden Skrevet 1. august 2023 Populært innlegg #86820 Del Skrevet 1. august 2023 I reels så følger vi en morgenfrisk CBE som skal ut på vidda og gjøre yoga. Hun kommer frem, matten er trillet ut, men i steden for å vise følgerne at hun gjør yoga så står hun og poserer og surrer med håret sitt??? Skulle tro en som vil tjene penger på yogainstruksjon heller vil vise frem disse ferdighetene enn kropp og hår? 42 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå