Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvalstad45 skrev (15 timer siden):

Kjenner en del som løper mye løp og aldri opplevd lignende fokus hos noen av dem, alt handler om å nå sine egne mål. Folk pleier også å si ting om løypa og gjerne takke arrangørene, fremsnakke løpet, men nei, for LKE handler alt, som alltid, om å vinne og være best. (Bare synd han ikke er best, da!)

Virker veldig usympatisk..  

https://www.sirivil.no/lopsrapport-midnight-sun-halvmaraton/ er mer min type løpsrapport og da ser en jo kanskje at fokuset hos 'vanlige dødelige' er *litt* annerledes. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingo skrev (21 minutter siden):

Unnskyld meg men det siste innlegget på Netfit… i alle dager, skal dette være reklame for en treningsapp?  Tunge, trutmunn og hund? Fjelltopp-joggings-tema kunne jo inneholdt så mye om tips, teknikk, sko, ja hva som helst… men stadig like fordummende innlegg. Forventer liksom hele tiden at de (cbe & Netfit) skal «vokse opp» og slå til med å bli seriøse men…😱😱

Tror det dessverre aldri kommer til å skje! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingo skrev (1 time siden):

Unnskyld meg men det siste innlegget på Netfit… i alle dager, skal dette være reklame for en treningsapp?  Tunge, trutmunn og hund? Fjelltopp-joggings-tema kunne jo inneholdt så mye om tips, teknikk, sko, ja hva som helst… men stadig like fordummende innlegg. Forventer liksom hele tiden at de (cbe & Netfit) skal «vokse opp» og slå til med å bli seriøse men…😱😱

Reklame for raskebriller.no tenker jeg 😂😆 Umerket selvfølgelig

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å løpe med mobilen i hånda når man er med på maraton? Spør for en venn. 

IMG_9388.jpeg

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitulina skrev (21 minutter siden):

Reklame for raskebriller.no tenker jeg 😂😆 Umerket selvfølgelig

Gjett hva som kom opp som reklame etter at jeg så på posten på netfit sin ig. Har aldri søkt, snakket om eller vært interessert i raske briller. 

Kilde instagram

Screenshot_20230801_000339_Gallery.jpg

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingo skrev (1 time siden):

Hadde dette vært i en annen setting og alle minner om selvhøytidelighet, objektivisering av kvinner, barneeksponering, overtramp og podcasten var fortrengt, så kunne jeg hatt sansen for bildet med tunga ut. Da kunne det vært humor, en etterlyst mangelvare.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, NettoppJa said:

Gjett hva som kom opp som reklame etter at jeg så på posten på netfit sin ig. Har aldri søkt, snakket om eller vært interessert i raske briller. 

Kilde instagram

Screenshot_20230801_000339_Gallery.jpg

Det er virkelig ikke bra! 🥶 Nok et eksempel på at "storebror" aka "oh store internett" ser deg..... 😱

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri skrev (10 timer siden):

Er det vanlig å løpe med mobilen i hånda når man er med på maraton? Spør for en venn. 

IMG_9388.jpeg

Ja, da kan hun ta selfier underveis, kanskje finner hun et speil eller et bilvindu.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Batteri skrev (13 timer siden):

IMG_9388.jpeg

Hun løp ikke maraton, var vel kun med for å filme mannen 😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, snute said:

Hun løp ikke maraton, var vel kun med for å filme mannen 😂

Må si at som løper i alle år syns jeg denne jåle-influencer løpetrenden er skikkelig klein og kjip. Dette utseendefokuset og FILMING av seg selv mens man løper er bare så mot all den "bare ta på deg skoene og løp en tur"-innstillingen som har hersket, og som jeg har likt. Nærmest som jeg gruer meg til kommende løp, håper virkelig ikke det er så mange som har hoppet på "filme meg selv mens jeg løper"-sirkuset.

• Liker 26
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hvalstad45 skrev (28 minutter siden):

Må si at som løper i alle år syns jeg denne jåle-influencer løpetrenden er skikkelig klein og kjip. Dette utseendefokuset og FILMING av seg selv mens man løper er bare så mot all den "bare ta på deg skoene og løp en tur"-innstillingen som har hersket, og som jeg har likt. Nærmest som jeg gruer meg til kommende løp, håper virkelig ikke det er så mange som har hoppet på "filme meg selv mens jeg løper"-sirkuset.

Det hadde vært en idé - at arrangører la ned forbud mot å bruke mobil/kamera under løpet!
Før og etter - helt greit. Under - nei!

Kanskje man skulle anbefale Sommerløpet i Kristiansand til å være den første som sier nei til slik mobilbruk under løpet ;)

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobile skrev (57 minutter siden):

Disse bildene legges ikke opp for å diskutere Carolines utseenende, men viser radikal forskjell på bilder se selv legger ut på IG (hvor de visstnok sjeldent bruker filter, men leker med lys og skygger) og bilde tatt av Fredrikstad Blad. Hun er et livsfarlig forbilde for sårbare mennesker. 

IMG_0302.jpeg

IMG_0303.jpeg

Det må jo bare istemmes. Ulikheten er enorm - til det 

ugjenkjennelige. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...