Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HerKommerMummi skrev (21 minutter siden):

Har hatt gleden av å bo ved siden av fotballfrua og familien nå, i en hytte på Hunderfossen. Jeg valgte billigste overnattingsmulighet her, og det samme gjorde de. Kjente igjen avkommet først, der de kom med veldig lange fletter. Kan nå forøvrig bekrefte at hunden får gåturer også, sammen med LKE som da har nesa i mobilen. Fotballfrua så normalvektig ut, men gikk veldig hjulbeint. 

Er ikke de på fjellet, da? ... 

• Liker 5
Skrevet
Zenhouse skrev (12 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kultur/kjonnskrig-i-barbieland/79913076

Fra anmeldelsen i Dagbladet:

-«Filmen er innpakket som en klassisk oppvåkningsfortelling, dekket med et tjukt glitterstrøssel av satire og metalag.»

-«Poenget vil nok uansett prelle av hos dem som trenger det mest…»

Jeg vil ikke sette penger på at CBE forstår det underliggende budskapet i filmen , he he.😁

Ser forresten at Sophie Elise er overbegeistret for filmen- endelig er det «in» å være Barbie. Well,well… 🫣

Ja, skulle du sett. Hva kommer det av at så mange influensere ikke orker å se forbi det åpenbare? Hun er jo absolutt ikke alene om å tenke slik.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten89 skrev (6 minutter siden):

Er ikke de på fjellet, da? ... 

Fjellet først, så hunderfossen. var en story med "sjekker inn her" på hunderfossen...

• Liker 10
Skrevet
HerKommerMummi skrev (28 minutter siden):

Har hatt gleden av å bo ved siden av fotballfrua og familien nå, i en hytte på Hunderfossen. Jeg valgte billigste overnattingsmulighet her, og det samme gjorde de. Kjente igjen avkommet først, der de kom med veldig lange fletter. Kan nå forøvrig bekrefte at hunden får gåturer også, sammen med LKE som da har nesa i mobilen. Fotballfrua så normalvektig ut, men gikk veldig hjulbeint. 

Jeg lurer på om man legger seg til litt bredbent gange av å bruke de verste Hoka-skoene? Jeg mener, noen av de skoene har jo såler brede som plattformer!

• Liker 13
Skrevet (endret)
HerKommerMummi skrev (43 minutter siden):

Har hatt gleden av å bo ved siden av fotballfrua og familien nå, i en hytte på Hunderfossen. Jeg valgte billigste overnattingsmulighet her, og det samme gjorde de.

De har vel ikke råd til dyrere overnatting så lenge de ikke er sponsa 😛

Endret av Skrottefar
  • Liker 14
Skrevet
29 minutter siden, Pust said:

Jeg lurer på om man legger seg til litt bredbent gange av å bruke de verste Hoka-skoene? Jeg mener, noen av de skoene har jo såler brede som plattformer!

Eller fordi man på død og liv må gjøre alt for å ha thigh-gap....

• Liker 43
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (38 minutter siden):

Selv om jeg ikke fulgte med CBE i flere år, annet enn hva jeg fikk med meg via media, så er jeg faktisk sikker på at jeg også ville kjent igjen ungene deres først om jeg så familien sammen på tur, eller barna et annet sted.

Og det at foreldrene har eksponert barna så ekstremt mye over så mange år at hvermansen vil kjenne igjen ungene før ihjelfiltrerte mor selv... DET burde skremme vannet av både CBE og LKE!

Er overbevist om at de heller ser på det som et fortrinn eller springbrett til en karriere selv i fremtiden….

• Liker 6
Skrevet
44 minutter siden, Zenhouse said:

Er overbevist om at de heller ser på det som et fortrinn eller springbrett til en karriere selv i fremtiden….

Tenker du på barna? Det er i så fall en drøy spekulasjon. 😞

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
CityCityBangBang skrev (45 minutter siden):

Tenker du på barna? Det er i så fall en drøy spekulasjon. 😞

Det er hvertfall et faktum at det eksponeres i så stor grad at fremmede gjenkjenner alle familiemedlemmer umiddelbart. Så ja, jeg kan ikke skjønne annet enn at foreldrene ser på det  som en positiv ting. Hva konkret de vil oppnå blir jo spekulasjon fra min side. 

• Liker 20
Skrevet
HerKommerMummi skrev (3 timer siden):

...

Kan nå forøvrig bekrefte at hunden får gåturer også, sammen med LKE som da har nesa i mobilen. 

...

Han må jo holde seg oppdatert her inne, og på jodel, og på insta, og på Facebook, og på tiktok, og...

Travelt, travelt, travelt! Det skal blokkeres, rapporteres, kveruleres...

• Liker 35
  • Nyttig 3
Gjest Glufseguri
Skrevet
HerKommerMummi skrev (3 timer siden):

Har hatt gleden av å bo ved siden av fotballfrua og familien nå, i en hytte på Hunderfossen.

Pass på bilen i natt!!!😏

Skrevet
FruRosa skrev (På 1.8.2023 den 18.07):

Det henger ikke på greip!

Svært lettkledd for tidlig yoga, og påkledd for jogging senere på dagen.

Alle 3 er stillbilder fra videoer på story.

Screenshot_20230801-180258_Instagram.jpg

Screenshot_20230801-180311_Instagram.jpg

Screenshot_20230801-180322_Instagram.jpg

Her avslører de at det kun handler om posering for å få bilder. 

Tidlig morgen, hva skal vi tro temperaturen var? 7-10 grader? Og der vil hun ha oss til å tro at hun hadde en magisk yogaøkt tynnkledd på hardt steinunderlag? 

• Liker 33
  • Nyttig 3
Skrevet
HerKommerMummi skrev (14 timer siden):

Synes det er et paradoks at det skal legges ut enda mer om den familien, om et sjeldent privat øyeblikk på en familieferie, i en tråd som hovedsakelig kritiserer bedriftens eksponering av barn. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet
Hanne357 skrev (11 timer siden):

Synes det er et paradoks at det skal legges ut enda mer om den familien, om et sjeldent privat øyeblikk på en familieferie, i en tråd som hovedsakelig kritiserer bedriftens eksponering av barn. 

Privat øyeblikk, når CBE har delt på Instastorie at de er på Hunderfossen? 🤔

• Liker 35
  • Nyttig 8
Skrevet
Cissacissa skrev (På 2.8.2023 den 1.09):

Antrekket hun utfører yoga i er vel også umerket reklame for…i can i will??? Jeg mener å huske at hun la ut flere bilder av den. Jeg bet meg merke i akkurat den, for den viet då upraktisk som treningsantrekk

Perfekt presisert 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...