Skrottefar Skrevet 30. juli 2023 #86781 Skrevet 30. juli 2023 CityCityBangBang skrev (2 minutter siden): Og gjort sitt beste for at den en gang så sjødyktige skuta skal synke.... Han gikk all in på det og lykkes med det, sier det meste om'n 7 1
Rev. Revenge Skrevet 30. juli 2023 #86782 Skrevet 30. juli 2023 Skrottefar skrev (9 minutter siden): Han gikk all in på det og lykkes med det, sier det meste om'n Der sier du noe. LKE som styreleder og ansatt i Treasures har vært og fortsetter å være svært dyktig til å sage ned Treasures/ Netfit, grenen han selv sitter på. Det skal han ha 11
CityCityBangBang Skrevet 30. juli 2023 #86783 Skrevet 30. juli 2023 Henrik Troy. 😅 Kilde: Instanavigation.com henriktroy 25 5
Zenhouse Skrevet 30. juli 2023 #86784 Skrevet 30. juli 2023 Klementine skrev (1 time siden): i bioen på Insta står det at han løper for Team Salomon. På resultatlista, der alle løperne med team navn står har han verken Netfit eller Salomon. Feltet står helt tomt. Fremstår som flisespikkeri, men for meg blir den enda en ting de gjør for å styre eget narrativ om hva de ØNSKER skal være virkeligheten. Tror ikke han blir sponset av andre enn kona. Salomon Norway er et friluft og utstyrsfirma. Finner ikke LKE tilknyttet dem noe sted. De har en internasjonal hjemmeside med 18 Rail runners tilknyttet, men LKE er ikke en av dem. Fra linken på bio til LKE på IG så ser det ut som Salomon Norway sponser flere løp. Altså ikke at de er en løpeklubb som LKE er medlem i. Slik det fremstår når han skriver team Salomon Norway øverst i bio’en sin. 22 3
theoneandonly4 Skrevet 30. juli 2023 #86785 Skrevet 30. juli 2023 Jeg har fulgt med en stund her, men ikke skrevet noe. Måtte bytte konto pga noen problemer med tidligere konto. Jeg synes cbe er gørr kjedelig. Lite og repeterende innhold. Lever i sin egen boble. Og både cbe og LK er ganske arrogante og besewissere. Barneeksponering er jeg helt imot. Men så lurere jeg etter å lest her inne. Hvis de har svært lite følgere og aktivitet, hvorfor så mye fokus på å "ta dem"? Melde i fra til alle sponsorer, samarbeidspartnere etc? Hvis de graver sin egen grav, hvorfor ikke bare slutte å bry seg? Eneste grunnen til at jeg går inn og gir de klikk og trafikk er jo pga tråden her inne. Jeg synes det er helt genialt at de provoserer, for det skaper debatt her inne og klikk på ig deres. Som nevnt tidligere, jo mer kritikk de får for en ting, jo mer gjør de det. Og er jo i grunn ganske smart (selvsagt, hun burde heller ha endret innhold, men det klarer hun jo ikke). Jeg er ganske sikker på at hadde denne tråden her dødd ut, hadde de også dødd ut langt fortere. Det blir nesten et avhengighets forhold fra begge sider...... En annen ting jeg stusser over er kritikken de får for at de f.eks ikke gjør noe samfunnsnyttig. Mens enkelte her skriver lange innlegg dag på dag og følger med med lupe. Narrativet til cbe er jo ikke i den retningen. Ikke alle har interesse for miljø, gjenbruk, kunnskap etc. Det er vel ganske tydelig at de ønsker å fremme et helt annet bilde av seg selv enn samfunnsnyttig? Jeg elsker interiør. Det er egentlig helt meningsløst. Lite nyttig. Men det er en av mine interesser. Andre liker å skrive bøker. Hadde jeg tatt av som influenser hadde trening og interiør stått i fokus. Ja, jeg er helt enig at det cbe fremstiller er patetisk og skadelig, misforstå meg rett. Men det finnes en mellomting. Og, at folk tror og tenker at alt de gjør i livet vises på ig. Som eks at de ikke går tur med hunden. De viser noen få bilder eller videoer av dagen sin. Noen minutter/sekunder. Vi aner ikke hva de gjør ellers. Jeg har tidligere både blogget og tatt bilder til ig. Jo, det er faktisk mye jobb. Og jeg hadde ikke halvparten så mye følgere eller innlegg. Et bilde kan det ligge mange timer og planlegging bak. Bare så folk vet at noen influensere faktisk bruker mye tid og energi på det de legger ut, uten å vite hvor mye tid cbe bruker på det. Jeg må også si at hele greia med netfit er veldig merkelig. Man trenger ikke engang å påpeke hvor ræva det er, det klarer de selv. Ikke bare hele opplegget, men reklameringen for det også. Jeg har begynt å se en serie på nrk fra Svergie om influensere. Uff! Jeg har ikke kommet langt, men fikk med meg hvor avhengig de blir av filter og hvorfor. https://tv.nrk.no/serie/prisen-vi-betaler Det er ikke annet enn synd på cbe og familien hennes. Hun viser gang på gang hvor syk hun er og har en mann som heier på sykdommene. 25 2 16
Isola2 Skrevet 30. juli 2023 #86786 Skrevet 30. juli 2023 Åh, Gud, den videoen…er den seriøs? Kanskje han hadde gjort det litt bedre om han fokuserte mer på å løpe, mindre på å dokumentere..for en klein type! 24
Keaton Skrevet 30. juli 2023 #86787 Skrevet 30. juli 2023 Omtaler han seg i tredjeperson nå? Den storyen minnet mer om finsk fjernsynsteater enn en inspirerende treningsfilm. 🧐 22 2
Keaton Skrevet 30. juli 2023 #86788 Skrevet 30. juli 2023 theoneandonly4 skrev (22 minutter siden): Jeg har fulgt med en stund her, men ikke skrevet noe. Måtte bytte konto pga noen problemer med tidligere konto. Jeg synes cbe er gørr kjedelig. Lite og repeterende innhold. Lever i sin egen boble. Og både cbe og LK er ganske arrogante og besewissere. Barneeksponering er jeg helt imot. Men så lurere jeg etter å lest her inne. Hvis de har svært lite følgere og aktivitet, hvorfor så mye fokus på å "ta dem"? Melde i fra til alle sponsorer, samarbeidspartnere etc? Hvis de graver sin egen grav, hvorfor ikke bare slutte å bry seg? Eneste grunnen til at jeg går inn og gir de klikk og trafikk er jo pga tråden her inne. Jeg synes det er helt genialt at de provoserer, for det skaper debatt her inne og klikk på ig deres. Som nevnt tidligere, jo mer kritikk de får for en ting, jo mer gjør de det. Og er jo i grunn ganske smart (selvsagt, hun burde heller ha endret innhold, men det klarer hun jo ikke). Jeg er ganske sikker på at hadde denne tråden her dødd ut, hadde de også dødd ut langt fortere. Det blir nesten et avhengighets forhold fra begge sider...... En annen ting jeg stusser over er kritikken de får for at de f.eks ikke gjør noe samfunnsnyttig. Mens enkelte her skriver lange innlegg dag på dag og følger med med lupe. Narrativet til cbe er jo ikke i den retningen. Ikke alle har interesse for miljø, gjenbruk, kunnskap etc. Det er vel ganske tydelig at de ønsker å fremme et helt annet bilde av seg selv enn samfunnsnyttig? Jeg elsker interiør. Det er egentlig helt meningsløst. Lite nyttig. Men det er en av mine interesser. Andre liker å skrive bøker. Hadde jeg tatt av som influenser hadde trening og interiør stått i fokus. Ja, jeg er helt enig at det cbe fremstiller er patetisk og skadelig, misforstå meg rett. Men det finnes en mellomting. Og, at folk tror og tenker at alt de gjør i livet vises på ig. Som eks at de ikke går tur med hunden. De viser noen få bilder eller videoer av dagen sin. Noen minutter/sekunder. Vi aner ikke hva de gjør ellers. Jeg har tidligere både blogget og tatt bilder til ig. Jo, det er faktisk mye jobb. Og jeg hadde ikke halvparten så mye følgere eller innlegg. Et bilde kan det ligge mange timer og planlegging bak. Bare så folk vet at noen influensere faktisk bruker mye tid og energi på det de legger ut, uten å vite hvor mye tid cbe bruker på det. Jeg må også si at hele greia med netfit er veldig merkelig. Man trenger ikke engang å påpeke hvor ræva det er, det klarer de selv. Ikke bare hele opplegget, men reklameringen for det også. Jeg har begynt å se en serie på nrk fra Svergie om influensere. Uff! Jeg har ikke kommet langt, men fikk med meg hvor avhengig de blir av filter og hvorfor. https://tv.nrk.no/serie/prisen-vi-betaler Det er ikke annet enn synd på cbe og familien hennes. Hun viser gang på gang hvor syk hun er og har en mann som heier på sykdommene. Velkommen! Tror du slår inn noen åpne dører. Selvsagt vet folk at ikke alt dokumenteres, men det som vises på bedriftskontoen er bedriftens ansikt utad, det de selger seg inn på. Klart det kan være mye jobb med influencervirksomhet, men de har agent og de er to i firmaet, det fremstår ikke direkte travelt, spesielt ikke etter at bloggen ble lagt ned. 37 2
Gjest Kattedama Skrevet 30. juli 2023 #86789 Skrevet 30. juli 2023 Beklager avsporingen, men fy fader hvor jeg er lei av metakritikk uten noe substans.
theoneandonly4 Skrevet 30. juli 2023 #86790 Skrevet 30. juli 2023 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Velkommen! Tror du slår inn noen åpne dører. Selvsagt vet folk at ikke alt dokumenteres, men det som vises på bedriftskontoen er bedriftens ansikt utad, det de selger seg inn på. Klart det kan være mye jobb med influencervirksomhet, men de har agent og de er to i firmaet, det fremstår ikke direkte travelt, spesielt ikke etter at bloggen ble lagt ned. Nja, noen kommentarer virker det som at folk ikke forstår at livet deres er mer enn det som vises på ig. Jeg tenker heller at med så lite innhold og så repeterende, viser til at de ikke legger så mye arbeide i det de gjør. Eneste må jo være sminke og klær, men den "jobben" hadde hun nok gjort uavhengig av ig. Jo, og redigeringen. Der har de vel mye jobb å gjøre, men ufattelig trist resultat. Men ser at flere påpeker at det å jobbe som influenser ikke er noe som krever særlig jobb, men for mange andre, uavhengig av cbe, så er det faktisk mye jobb. Jeg skrev det generelt, ikke at cbe bruker mye tid på det Med mindre cbe begynner å endre innholdet og fremstillingen er hun en døende influenser. Det blir bare kjedeligere og kjedeligere, merkeligere og mer redigert. Men jo mer merkelig de gjør, jo mer oppmerksomhet får de. Taktisk fra deres side. Jeg tror faktisk ikke cbe hadde overlevd uten kg. Sorry avsporing, men fyfader jeg er lei at ikke folk kan få si ting som ikke passer 100% til det en selv mener. Ta lærdom av cbe, blokker meg i stede @Lill :) Hun gjør det samme, misliker at folk ikke er 100% enig med det hun gjør. Hun ønsker kun likes og bekreftelse. Litt som her inne. Og rart du kaller meg meta kritiker, når jeg er enig i det meste som skrives om henne og lk. 10 5
Sarah93 Skrevet 30. juli 2023 #86791 Skrevet 30. juli 2023 Lill skrev (18 minutter siden): Beklager avsporingen, men fy fader hvor jeg er lei av metakritikk uten noe substans. Synes det var ganske substansielt jeg. Skal all kritikk av tråden avskrives som metakritikk? Hva er galt i å ha innspill til debatten? 26 4
Spamalot Skrevet 30. juli 2023 #86792 Skrevet 30. juli 2023 theoneandonly4 skrev (50 minutter siden): Jeg har fulgt med en stund her, men ikke skrevet noe. Måtte bytte konto pga noen problemer med tidligere konto. Jeg synes cbe er gørr kjedelig. Lite og repeterende innhold. Lever i sin egen boble. Og både cbe og LK er ganske arrogante og besewissere. Barneeksponering er jeg helt imot. Men så lurere jeg etter å lest her inne. Hvis de har svært lite følgere og aktivitet, hvorfor så mye fokus på å "ta dem"? Melde i fra til alle sponsorer, samarbeidspartnere etc? Hvis de graver sin egen grav, hvorfor ikke bare slutte å bry seg? Eneste grunnen til at jeg går inn og gir de klikk og trafikk er jo pga tråden her inne. Jeg synes det er helt genialt at de provoserer, for det skaper debatt her inne og klikk på ig deres. Som nevnt tidligere, jo mer kritikk de får for en ting, jo mer gjør de det. Og er jo i grunn ganske smart (selvsagt, hun burde heller ha endret innhold, men det klarer hun jo ikke). Jeg er ganske sikker på at hadde denne tråden her dødd ut, hadde de også dødd ut langt fortere. Det blir nesten et avhengighets forhold fra begge sider...... En annen ting jeg stusser over er kritikken de får for at de f.eks ikke gjør noe samfunnsnyttig. Mens enkelte her skriver lange innlegg dag på dag og følger med med lupe. Narrativet til cbe er jo ikke i den retningen. Ikke alle har interesse for miljø, gjenbruk, kunnskap etc. Det er vel ganske tydelig at de ønsker å fremme et helt annet bilde av seg selv enn samfunnsnyttig? Jeg elsker interiør. Det er egentlig helt meningsløst. Lite nyttig. Men det er en av mine interesser. Andre liker å skrive bøker. Hadde jeg tatt av som influenser hadde trening og interiør stått i fokus. Ja, jeg er helt enig at det cbe fremstiller er patetisk og skadelig, misforstå meg rett. Men det finnes en mellomting. Og, at folk tror og tenker at alt de gjør i livet vises på ig. Som eks at de ikke går tur med hunden. De viser noen få bilder eller videoer av dagen sin. Noen minutter/sekunder. Vi aner ikke hva de gjør ellers. Jeg har tidligere både blogget og tatt bilder til ig. Jo, det er faktisk mye jobb. Og jeg hadde ikke halvparten så mye følgere eller innlegg. Et bilde kan det ligge mange timer og planlegging bak. Bare så folk vet at noen influensere faktisk bruker mye tid og energi på det de legger ut, uten å vite hvor mye tid cbe bruker på det. Jeg må også si at hele greia med netfit er veldig merkelig. Man trenger ikke engang å påpeke hvor ræva det er, det klarer de selv. Ikke bare hele opplegget, men reklameringen for det også. Jeg har begynt å se en serie på nrk fra Svergie om influensere. Uff! Jeg har ikke kommet langt, men fikk med meg hvor avhengig de blir av filter og hvorfor. https://tv.nrk.no/serie/prisen-vi-betaler Det er ikke annet enn synd på cbe og familien hennes. Hun viser gang på gang hvor syk hun er og har en mann som heier på sykdommene. Du skal ikke se bort ifra at noen i tråden jobber i favør av bedriften ved å holde interessen oppe. 4 3
Kokoknit Skrevet 30. juli 2023 #86793 Skrevet 30. juli 2023 Klementine skrev (5 timer siden): Jeg forstår ikke hvorfor jeg gidder å bry meg, men så gjør jeg det likevel. Denne løpingen. Idag med resultat plass 21. Han er 40 år... hva er det de vil med det egentlig? Er dette her noe som skal generere inntekt som "ny" influencer eller er det en svært dyr og tidkrevende hobby? Skjønner ikke. Lurer også på hvorfor han ikke løp for egen klubb/firma: Netfit. Dersom man deltar i eliteklasse på løp i Norge må man løpe for en registrert friidrettsklubb/idrettslag. Vet ikke hvordan regler er i andre land, og vet heller ikke om LKE løper i eliteklasse, men at han ikke løper for Netfit synes jeg det er dumt å kritisere ham for.
Keaton Skrevet 30. juli 2023 #86794 Skrevet 30. juli 2023 Kokoknit skrev (8 minutter siden): Dersom man deltar i eliteklasse på løp i Norge må man løpe for en registrert friidrettsklubb/idrettslag. Vet ikke hvordan regler er i andre land, og vet heller ikke om LKE løper i eliteklasse, men at han ikke løper for Netfit synes jeg det er dumt å kritisere ham for. Leste det som undring, ikke kritikk. 12
Gjest Kattedama Skrevet 30. juli 2023 #86795 Skrevet 30. juli 2023 (endret) Slettet Endret 30. juli 2023 av Lill :)
Gjest NordreSving Skrevet 30. juli 2023 #86797 Skrevet 30. juli 2023 theoneandonly4 skrev (1 time siden): Jeg har fulgt med en stund her, men ikke skrevet noe. Måtte bytte konto pga noen problemer med tidligere konto. Jeg synes cbe er gørr kjedelig. Lite og repeterende innhold. Lever i sin egen boble. Og både cbe og LK er ganske arrogante og besewissere. Barneeksponering er jeg helt imot. Men så lurere jeg etter å lest her inne. Hvis de har svært lite følgere og aktivitet, hvorfor så mye fokus på å "ta dem"? Melde i fra til alle sponsorer, samarbeidspartnere etc? Hvis de graver sin egen grav, hvorfor ikke bare slutte å bry seg? Eneste grunnen til at jeg går inn og gir de klikk og trafikk er jo pga tråden her inne. Jeg synes det er helt genialt at de provoserer, for det skaper debatt her inne og klikk på ig deres. Som nevnt tidligere, jo mer kritikk de får for en ting, jo mer gjør de det. Og er jo i grunn ganske smart (selvsagt, hun burde heller ha endret innhold, men det klarer hun jo ikke). Jeg er ganske sikker på at hadde denne tråden her dødd ut, hadde de også dødd ut langt fortere. Det blir nesten et avhengighets forhold fra begge sider...... En annen ting jeg stusser over er kritikken de får for at de f.eks ikke gjør noe samfunnsnyttig. Mens enkelte her skriver lange innlegg dag på dag og følger med med lupe. Narrativet til cbe er jo ikke i den retningen. Ikke alle har interesse for miljø, gjenbruk, kunnskap etc. Det er vel ganske tydelig at de ønsker å fremme et helt annet bilde av seg selv enn samfunnsnyttig? Jeg elsker interiør. Det er egentlig helt meningsløst. Lite nyttig. Men det er en av mine interesser. Andre liker å skrive bøker. Hadde jeg tatt av som influenser hadde trening og interiør stått i fokus. Ja, jeg er helt enig at det cbe fremstiller er patetisk og skadelig, misforstå meg rett. Men det finnes en mellomting. Og, at folk tror og tenker at alt de gjør i livet vises på ig. Som eks at de ikke går tur med hunden. De viser noen få bilder eller videoer av dagen sin. Noen minutter/sekunder. Vi aner ikke hva de gjør ellers. Jeg har tidligere både blogget og tatt bilder til ig. Jo, det er faktisk mye jobb. Og jeg hadde ikke halvparten så mye følgere eller innlegg. Et bilde kan det ligge mange timer og planlegging bak. Bare så folk vet at noen influensere faktisk bruker mye tid og energi på det de legger ut, uten å vite hvor mye tid cbe bruker på det. Jeg må også si at hele greia med netfit er veldig merkelig. Man trenger ikke engang å påpeke hvor ræva det er, det klarer de selv. Ikke bare hele opplegget, men reklameringen for det også. Jeg har begynt å se en serie på nrk fra Svergie om influensere. Uff! Jeg har ikke kommet langt, men fikk med meg hvor avhengig de blir av filter og hvorfor. https://tv.nrk.no/serie/prisen-vi-betaler Det er ikke annet enn synd på cbe og familien hennes. Hun viser gang på gang hvor syk hun er og har en mann som heier på sykdommene. Hvis du har fulgt tråden, så vet du at spørsmålene dine er besvart mange ganger. Det er ulike grunner til at folk skriver i tråden. I sum er CBE en influencer som eksemplifiserer alt som er problematisk med yrket. De aller fleste her har mistet troen på at man kan nå frem til dem, men gjennom å skrive her når man frem til andre med refleksjoner som kan bevisstgjøre følgerne hennes. Mye av tematikken rundt influencere generelt har vært debattert her i årevis. Særlig gjelder det merking av reklame, barneeksponering og generell negativ påvirkning knyttet til kroppspress og fronting av perfeksjon. Det er helt greit at CBE ikke bidrar med samfunnsnytte, problemet er bare at det hun bidrar med er det motsatte av samfunnsnyttig, en del av det som postes er regelrett skadelig for følgerne. Det må det være greit å diskutere.
Korsihalsen Skrevet 30. juli 2023 #86798 Skrevet 30. juli 2023 Kleenex skrev (10 timer siden): Nå blir det mere ferie for folket i Særp. Håper de husker å pakke ned drone og yogamatte. Ikke verst at de har så mye penger igjen. Tilogmed rottene har stikki ifra skuta 😄 2
Korsihalsen Skrevet 30. juli 2023 #86799 Skrevet 30. juli 2023 (endret) K_mb skrev (8 timer siden): Haha det kommer nok! Det er så pinlig og desperat 🤡 Og barnslig. Husker folk lagde fake profiler på facebook for å få nye venner på farmville i 2011 for å få nye naboer de kunne gi ting til. Minner meg om samme tilstander, men nå skal de overleve å betale strømregningen i kråkeslottet sitt😆😆 Alle andre har gått videre og har hus, hjem og leiligheter. Villa kråkeslått må gjøre dette for å unngå å havne i luksusfella etter alle reklameinntekter og tull og fjas de har levd på i over 10 år. Andre fikk seg utdannelse og jobb og karriere. Disse har ikke så mye å lande på. De har jo ikke kapasitet til å lage ordentlige reklamekampanjer for det de får betalt for Det er stakkarslig og kleint å se. Endret 30. juli 2023 av Korsihalsen 19
Korsihalsen Skrevet 30. juli 2023 #86800 Skrevet 30. juli 2023 (endret) Beklager å si det, når Caroline redigerte verden sin, så gikk andre videre. Alle kan photoshoppe bort snusbokser og strekkmerker,som tilogmed Caroline har. Endret 30. juli 2023 av Korsihalsen 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå