Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Kattedama
Skrevet
K_mb skrev (40 minutter siden):

Det har jeg spurt meg selv om mange ganger. Har meldt ifra om flere influencere som driver med kroniske lovbrudd uten at jeg kan se det har fått konsekvenser. Og provoserende nok tjener de penger på å bedrive lovbrudd.  Er influencerbransjen fritatt å følge lover? Man kan lure. Jeg kommer aldri til å ta denne såkalte bransjen seriøst (seriøst som i ærlig arbeid), og enkelte av de driver med farlig påvirkning i tillegg. En egoistisk og grådig bransje hvor penger og selvforherligelse overgår alt. Et evigvarende kjøpepress er det også.  Var bedre før i tiden hvor du måtte ha et talent av et eller annet slag for å oppnå kjendisstatus og tjene penger som det. 

Media skriver stort sett agurknyheter om influencere og bidrar til å opprettholde kjendisstatusen, klikk og økning av følgertallet på de enkeltes kontorer. Journalister skal grave og granske, men denne bransjen som består av millionbedrifter får kjøre på med lovbrudd uten at media tar tak i det. Det er viktigere å gi de spalteplass når de selv skriker etter oppmerksomhet....

🎯

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CBE bør (igjen) sjekke Skavlans story, det går an å vise seg sminkeløs og se i kamera. Selvsagt en fordel at man er vakker som Skavlan, men det fremstår bare så mye mer menneskelig, troverdig og ekte. 

• Liker 18
Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke hvorfor jeg gidder å bry meg, men så gjør jeg det likevel. 

Denne løpingen. Idag med resultat plass 21. Han er 40 år... hva er det de vil med det egentlig? Er dette her noe som skal generere inntekt som "ny" influencer eller er det en svært dyr og tidkrevende hobby? 

Skjønner ikke. 

Lurer også på hvorfor han ikke løp for egen klubb/firma: Netfit. 

Endret av Klementine
  • Liker 42
Skrevet
20 minutter siden, Klementine said:

Denne løpingen. Idag med resultat plass 21. Han er 40 år... hva er det de vil med det egentlig? Er dette her noe som skal generere inntekt som "ny" influencer eller er det en svært dyr og tidkrevende hobby? 

Skjønner ikke. 

Han ser det  ikke selv, men måten han skriver om disse løpene sine på får han til å virke som en ekstremt selvopptatt og lite raus person. ALT handler om hvor mange han passerer. Ikke så rart heller at han går forbi noen på slutten når han skriver han starta sakte. (Hvilket for så vidt er lurt, det!)

• Liker 28
Gjest NordreSving
Skrevet
Klementine skrev (20 minutter siden):

Skjønner ikke. 

Er det vanlig å fokusere så mye på hvor mange han tok igjen? Det virker litt usympatisk, men hva vet vel jeg? Han skulle jo «løpe sitt eget løp»…

Skrevet
5 minutter siden, NordreSving said:

Er det vanlig å fokusere så mye på hvor mange han tok igjen? Det virker litt usympatisk, men hva vet vel jeg? Han skulle jo «løpe sitt eget løp»…

Kjenner en del som løper mye løp og aldri opplevd lignende fokus hos noen av dem, alt handler om å nå sine egne mål. Folk pleier også å si ting om løypa og gjerne takke arrangørene, fremsnakke løpet, men nei, for LKE handler alt, som alltid, om å vinne og være best. (Bare synd han ikke er best, da!)

• Liker 37
  • Nyttig 6
Skrevet

På tide å få seg en skikkelig jobb, LKE🤡

• Liker 33
  • Nyttig 14
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 time siden):

Han ser det  ikke selv, men måten han skriver om disse løpene sine på får han til å virke som en ekstremt selvopptatt og lite raus person. ALT handler om hvor mange han passerer. Ikke så rart heller at han går forbi noen på slutten når han skriver han starta sakte. (Hvilket for så vidt er lurt, det!)

Beina våkna ikke før etter 45 min, var nok årsaken han skylder på for treg løping. 

• Liker 16
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (4 timer siden):

Det er korrekt at Caroline Berg Eriksen har uttalt dette. Problemet er at det sies så mangt og mye og ord og handlinger spriker. I podcasten om netthat sier hun at de i forrige episode etterlyste en gjest med peil på moderatorer og slikt (derfor var offentlige Hans - Petter Nygård - Hansen invitert inn som gjest i dagens episode).  Sannheten var at de i den forrige episoden etterlyste en ungdom på videregående eller ungdomsskolen - en ikke offentlig person - som ville dele sine erfaringer med netthat.

Ja jeg husker det og stemmer at hun sa dette. Men hennes problem er nå at CBE har blitt drevet på en slik måte at all troverdighet er borte. Hun har f.eks. også sagt at hun ikke bruker filter, skulle slutte å redigere bildene sine fordi hun ville være et godt forbilde for datteren. Og mye mer…

Og det er selvforskyldt at de nå befinner seg i en situasjon der ting de sier/påstår blir betvilt. Det er vanskelig, om enn umulig, å gjenvinne full tillit når løgner blir servert igjen og igjen.  

Derfor tar jeg ikke noen av CBE’s utsagn for god fisk.

Endret av Laia
  • Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet
Kollontaj skrev (37 minutter siden):

Beina våkna ikke før etter 45 min, var nok årsaken han skylder på for treg løping. 

Wake up them legs before you go go:danser:

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Klementine skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke. 

Mulig LKE blir sponset av et firma? Han har tagget et firma på S på ig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (6 timer siden):

Hilsen styreleder i Netfit. 
Beklager; daglig leder. 

Daily leader! 😂

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
22 minutter siden, Frøkenfryden said:

Wake up them legs before you go go:danser:

Ja, snakk om "coach", beina streiker plutselig første mila, helt uten grunn eller forklaring, men det skal forklare hvorfor han ikke fikk et bedre resultat... Så forutsigbart. Hadde aldri stolt på en PT som opplever så mye plutselige problemer i løp.
(JEg tror ikke han egentlig har møtt på noen store problemer, men snakker opp alle ting som KAN gi ham en grunn til å si at han ville vært raskere OM ikke det og det og det hadde skjedd.)

• Liker 27
  • Nyttig 8
Skrevet
Kleenex skrev (14 minutter siden):

Stakkars firma 😛

• Liker 8
Skrevet
hvalstad45 skrev (Akkurat nå):

Ja, snakk om "coach", beina streiker plutselig første mila, helt uten grunn eller forklaring, men det skal forklare hvorfor han ikke fikk et bedre resultat... Så forutsigbart. Hadde aldri stolt på en PT som opplever så mye plutselige problemer i løp.
(JEg tror ikke han egentlig har møtt på noen store problemer, men snakker opp alle ting som KAN gi ham en grunn til å si at han ville vært raskere OM ikke det og det og det hadde skjedd.)

Det blir så pinlig når de er så eplekjekke.😒 Det er hovedproblemet.  Kunne han tulla med at «40-årskrisen min trenger at jeg er litt kjappere altså. Må få tips av kona, sender inn spørsmål til podden hennes jeg! De prater jo så mye tull! Må få inn noe content «. Kunne ledd jeg!

• Liker 20
Skrevet
Kleenex skrev (19 minutter siden):

i bioen på Insta står det at han løper for Team Salomon. På resultatlista, der alle løperne med team navn står har han verken Netfit eller Salomon. Feltet står helt tomt. 

Fremstår som flisespikkeri, men for meg blir den enda en ting de gjør for å styre eget narrativ om hva de ØNSKER skal være virkeligheten. Tror ikke han blir sponset av andre enn kona. 

• Liker 35
  • Nyttig 6
Skrevet
Klementine skrev (15 minutter siden):

Tror ikke han blir sponset av andre enn kona. 

Det må svi godt.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (Akkurat nå):

Det må svi godt.

Ja, han har vel levd på kona helt siden han la opp som fotballspiller

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
20 minutter siden, Skrottefar said:

Ja, han har vel levd på kona helt siden han la opp som fotballspiller

Og gjort sitt beste for at den en gang så sjødyktige skuta skal synke....

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...