Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Auroraborealiset skrev (8 timer siden):

Ser at de har fått spørsmål om all inntekt fra bruktsalget går til minnefondet. Hadde vært fint å fått det avklart. Dersom de velger og ikke svare er det er svar nok i seg selv tenker jeg.

IMG_3723.jpeg

Er det besvart?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan tolker dere dette?

hentet fra kommentarfeltet på arrangementet på Facebook 

IMG_8470.jpeg

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ersa skrev (5 minutter siden):

IMG_8470.jpeg

At det er pengene fra yogaen som går til nevnte formål, inntektene fra klessalget går i lomma til selger som - tåkesvar; de selv kan bruke på hva de vil.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 49
Skrevet

Klærne = null penger til fond.

Yoga (om fint vær)= 50 kr per påmeldt til fond. Eller høyere beløp om deltager vil gi mer. De tre instruktørene gir ingenting, foruten litt av sin tid.

• Liker 36
Skrevet
Ersa skrev (12 minutter siden):

IMG_8470.jpeg

Blir litt sånn det svaret: 🤦‍♀️

• Liker 10
Skrevet

Snakker om villedende informasjon. Gir inntrykk av at pengene fra salget skal gå til veldedighet, men selger skal altså selv velge til hvilket formål. Ingen informasjon om at det vil stå merket hos den enkelte selger hvilket formål man vippser til. Tenker vi sier man vippser til selger, jeg. For et sleipt bedrag.

• Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet
Auroraborealiset skrev (2 minutter siden):

Har de virkelig INGEN grenser? Seriøst? Er det heeeelt tomt? Tomt for absolutt alt?

Nei, ja, ja og ja

• Liker 23
  • Nyttig 10
Gjest IreneV
Skrevet
~ Ada ~ skrev (11 minutter siden):

Snakker om villedende informasjon. Gir inntrykk av at pengene fra salget skal gå til veldedighet, men selger skal altså selv velge til hvilket formål. Ingen informasjon om at det vil stå merket hos den enkelte selger hvilket formål man vippser til. Tenker vi sier man vippser til selger, jeg. For et sleipt bedrag.

Har ikke ord. 

Skrevet

Hva er denne Discord-tråden alle snakker om? Hvilken informasjon ligger der som ikke alt er her.

Tar gjerne imot link….😇

• Liker 1
Skrevet
Auroraborealiset skrev (3 timer siden):

Oy, har hun faktisk porer i huden? Og føflekk på kinnet? 😱 

Jeg trodde hun hadde perfekt hud ettersom det ser slik ut på alle bildene hun legger ut på Instagram 🥹 Ble helt satt ut her jeg nå…. 😭

Kilde: https://www.f-b.no/puppebildet-til-caroline-far-folk-til-a-reagere-dette-ble-lite-classy/s/5-59-2893960

Kilde: Instagram til CBE

Man ser knapt at dette er samme kvinne 

• Liker 8
Skrevet

Det meste Treasures AS foretar seg klarer de å få til å handle om bløff. Dette klessalget som etterfølges av yoga går rett inn i oppskriften. 

• Liker 20
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing og brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

Skrevet

Alt positivt de prøver å gjøre ender opp i noe negativt, fordi de ikke evner å titte utover, men lever kun i sin egen boble. Grusomt å være så totalt oppblåst på seg og sitt! 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet

Er nok en som er på rapporteringsknappen her nå 😄

• Liker 31
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Forstår ikke hvorfor jeg blir slettet for å spørre om hvorfor de ikke lar alt gå til veldedighet. Altså... hvordan er det spekulasjon? 

Det eneste jeg mener er at de kunne benyttet et annet tidspunkt til å selge klær til egen inntekt. 

Endret av moon.extravaganza
Skrivefeil.
  • Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Så, det var akkurat slik det så ut som - flaut ….

• Liker 15
  • Nyttig 8
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
IreneV skrev (14 timer siden):

Veldedighet og kjendiser går hånd i hånd, det har det alltid gjort. Det er big business, og benyttes gjerne for å "booste" image. Men det er til det gode, det er en måte de faktisk kan benytte den påvirkningen de har positivt. 
Allikevel viktig at noen følger med, slik at pengene går dit det skal, og at balansen blir riktig. Det er også viktig å huske på at slike positive engasjement ikke fritar dem for kritikk på andre områder.
Jeg kan ikke tro at klessalget går til noe annet enn minnefondet. Kanskje unødvendig å klargjøre, for det blir for absurd hvis det ikke er slik. Rett og slett.

For noen år siden skulle Caroline og Trine Grung sykle for inntekt til Stine Sofie Stiftelse. Var ikke måte på hvordan de hauset det opp. Plutselig trakk begge to seg, etter å høstet masse ros og skryt, men grunnen til at de ikke gjennomførte?

Det var selvfølgelig av «private årsaker». 

Skrevet
Auroraborealiset skrev (3 timer siden):

Oy, har hun faktisk porer i huden? Og føflekk på kinnet? 😱 

Jeg trodde hun hadde perfekt hud ettersom det ser slik ut på alle bildene hun legger ut på Instagram 🥹 Ble helt satt ut her jeg nå…. 😭

Kilde: https://www.f-b.no/puppebildet-til-caroline-far-folk-til-a-reagere-dette-ble-lite-classy/s/5-59-2893960

Kilde: Instagram til CBE

Jeg òg. Vorte i panna, porer i huden og føflekk på kinnet! Hadde hun på cbe.no snudd seg rundt og smilt til kamera hadde mye vært gjort. Hun er jo en pen utgave på såkalte uretusjerte normale bilder. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...