~ Ada ~ Skrevet 28. juli 2023 #86661 Skrevet 28. juli 2023 Auroraborealiset skrev (8 timer siden): Ser at de har fått spørsmål om all inntekt fra bruktsalget går til minnefondet. Hadde vært fint å fått det avklart. Dersom de velger og ikke svare er det er svar nok i seg selv tenker jeg. Er det besvart? 4
Ersa Skrevet 28. juli 2023 #86662 Skrevet 28. juli 2023 Hvordan tolker dere dette? hentet fra kommentarfeltet på arrangementet på Facebook 14 1
~ Ada ~ Skrevet 28. juli 2023 #86663 Skrevet 28. juli 2023 (endret) Ersa skrev (5 minutter siden): Hvordan tolker dere dette? hentet fra kommentarfeltet på arrangementet på Facebook At det er pengene fra yogaen som går til nevnte formål, inntektene fra klessalget går i lomma til selger som - tåkesvar; de selv kan bruke på hva de vil. Endret 28. juli 2023 av ~ Ada ~ 49
vinterskog Skrevet 28. juli 2023 #86664 Skrevet 28. juli 2023 Klærne = null penger til fond. Yoga (om fint vær)= 50 kr per påmeldt til fond. Eller høyere beløp om deltager vil gi mer. De tre instruktørene gir ingenting, foruten litt av sin tid. 36
EmilieH Skrevet 28. juli 2023 #86665 Skrevet 28. juli 2023 Ersa skrev (12 minutter siden): Hvordan tolker dere dette? hentet fra kommentarfeltet på arrangementet på Facebook Blir litt sånn det svaret: 🤦♀️ 10
~ Ada ~ Skrevet 28. juli 2023 #86666 Skrevet 28. juli 2023 Snakker om villedende informasjon. Gir inntrykk av at pengene fra salget skal gå til veldedighet, men selger skal altså selv velge til hvilket formål. Ingen informasjon om at det vil stå merket hos den enkelte selger hvilket formål man vippser til. Tenker vi sier man vippser til selger, jeg. For et sleipt bedrag. 27 4
Populært innlegg Auroraborealiset Skrevet 28. juli 2023 Populært innlegg #86667 Skrevet 28. juli 2023 Hvis så mye som 10 mennesker møter opp på yogaen så har 3 (eller 8 damer) skrapet sammen skarve 500 kr. Samtidig så kan de le hele veien til banken når de har tjent inn flere tusen kr per pers på å selge bruktklær de vil kvitte seg med. Samtidig så kan de speile seg i glansen av å ha bidratt til veldedighet… Jeg har ikke ord! Kjenner at jeg blir oppriktig sint og lei meg når de så mye som VÅGER å bruke veldedighet for å promotere et bruktsalg for å trekke folk når det går på bekostning av ei lita jente som har blitt revet bort i en grusom sykdom! Og alle de barna som kommer etter.. Som mor til en liten gutt som har vært inn og ut av sykehus så blir jeg oppriktig forbanna og gråter inni meg av at noen mennesker kan være så kynisk, og unnskyld utrykket: sinnsyk! Har de virkelig INGEN grenser? Seriøst? Er det heeeelt tomt? Tomt for absolutt alt? 48 16 19
Skrottefar Skrevet 28. juli 2023 #86668 Skrevet 28. juli 2023 Auroraborealiset skrev (2 minutter siden): Har de virkelig INGEN grenser? Seriøst? Er det heeeelt tomt? Tomt for absolutt alt? Nei, ja, ja og ja 23 10
Gjest IreneV Skrevet 28. juli 2023 #86669 Skrevet 28. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (11 minutter siden): Snakker om villedende informasjon. Gir inntrykk av at pengene fra salget skal gå til veldedighet, men selger skal altså selv velge til hvilket formål. Ingen informasjon om at det vil stå merket hos den enkelte selger hvilket formål man vippser til. Tenker vi sier man vippser til selger, jeg. For et sleipt bedrag. Har ikke ord.
Ellie77 Skrevet 28. juli 2023 #86670 Skrevet 28. juli 2023 Hva er denne Discord-tråden alle snakker om? Hvilken informasjon ligger der som ikke alt er her. Tar gjerne imot link….😇 1
Pusern3 Skrevet 28. juli 2023 #86671 Skrevet 28. juli 2023 Kleenex skrev (4 timer siden): Hva har skjedd med kinna til CBE nå? Hun likner jo ikke på seg selv fra tidligere bilder. Bildene er fra Fredrikstad Blad. https://www.f-b.no/bildereportasje-forpremiere-pa-barbie/g/5-59-3021039 Kinn og øyelokk ser oppblåste ut. Har vel hatt et par hud «behandlinger» igjen. 8 1
Pusern3 Skrevet 28. juli 2023 #86672 Skrevet 28. juli 2023 Auroraborealiset skrev (3 timer siden): Oy, har hun faktisk porer i huden? Og føflekk på kinnet? 😱 Jeg trodde hun hadde perfekt hud ettersom det ser slik ut på alle bildene hun legger ut på Instagram 🥹 Ble helt satt ut her jeg nå…. 😭 Kilde: https://www.f-b.no/puppebildet-til-caroline-far-folk-til-a-reagere-dette-ble-lite-classy/s/5-59-2893960 Kilde: Instagram til CBE Man ser knapt at dette er samme kvinne 8
Keaton Skrevet 28. juli 2023 #86673 Skrevet 28. juli 2023 Det meste Treasures AS foretar seg klarer de å få til å handle om bløff. Dette klessalget som etterfølges av yoga går rett inn i oppskriften. 20
Måne Rampelyset Skrevet 28. juli 2023 #86674 Skrevet 28. juli 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing og brudd på opphavsrett. Måne, admin.
EmilieH Skrevet 28. juli 2023 #86675 Skrevet 28. juli 2023 Alt positivt de prøver å gjøre ender opp i noe negativt, fordi de ikke evner å titte utover, men lever kun i sin egen boble. Grusomt å være så totalt oppblåst på seg og sitt! 20 7
Korsihalsen Skrevet 28. juli 2023 #86676 Skrevet 28. juli 2023 Er nok en som er på rapporteringsknappen her nå 😄 31 7
moon.extravaganza Skrevet 28. juli 2023 #86677 Skrevet 28. juli 2023 (endret) Forstår ikke hvorfor jeg blir slettet for å spørre om hvorfor de ikke lar alt gå til veldedighet. Altså... hvordan er det spekulasjon? Det eneste jeg mener er at de kunne benyttet et annet tidspunkt til å selge klær til egen inntekt. Endret 28. juli 2023 av moon.extravaganza Skrivefeil. 25 2 7
Justlooking Skrevet 28. juli 2023 #86678 Skrevet 28. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Snakker om villedende informasjon. Gir inntrykk av at pengene fra salget skal gå til veldedighet, men selger skal altså selv velge til hvilket formål. Ingen informasjon om at det vil stå merket hos den enkelte selger hvilket formål man vippser til. Tenker vi sier man vippser til selger, jeg. For et sleipt bedrag. Så, det var akkurat slik det så ut som - flaut …. 15 8
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 28. juli 2023 #86679 Skrevet 28. juli 2023 IreneV skrev (14 timer siden): Veldedighet og kjendiser går hånd i hånd, det har det alltid gjort. Det er big business, og benyttes gjerne for å "booste" image. Men det er til det gode, det er en måte de faktisk kan benytte den påvirkningen de har positivt. Allikevel viktig at noen følger med, slik at pengene går dit det skal, og at balansen blir riktig. Det er også viktig å huske på at slike positive engasjement ikke fritar dem for kritikk på andre områder. Jeg kan ikke tro at klessalget går til noe annet enn minnefondet. Kanskje unødvendig å klargjøre, for det blir for absurd hvis det ikke er slik. Rett og slett. For noen år siden skulle Caroline og Trine Grung sykle for inntekt til Stine Sofie Stiftelse. Var ikke måte på hvordan de hauset det opp. Plutselig trakk begge to seg, etter å høstet masse ros og skryt, men grunnen til at de ikke gjennomførte? Det var selvfølgelig av «private årsaker».
Kleenex Skrevet 28. juli 2023 #86680 Skrevet 28. juli 2023 Auroraborealiset skrev (3 timer siden): Oy, har hun faktisk porer i huden? Og føflekk på kinnet? 😱 Jeg trodde hun hadde perfekt hud ettersom det ser slik ut på alle bildene hun legger ut på Instagram 🥹 Ble helt satt ut her jeg nå…. 😭 Kilde: https://www.f-b.no/puppebildet-til-caroline-far-folk-til-a-reagere-dette-ble-lite-classy/s/5-59-2893960 Kilde: Instagram til CBE Jeg òg. Vorte i panna, porer i huden og føflekk på kinnet! Hadde hun på cbe.no snudd seg rundt og smilt til kamera hadde mye vært gjort. Hun er jo en pen utgave på såkalte uretusjerte normale bilder. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå