Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dette bildet ligger åpent, dvs ikke bak betalingsmur, på Fredrikstad blad, her er screenshot (kilde: https://www.f-b.no/puppebildet-til-caroline-far-folk-til-a-reagere-dette-ble-lite-classy/s/5-59-2893960 )

Hun er jo en pen dame, bare svært forskjellig fra den gjennomredigerte og filterbelagte avataren hun har skapt av seg selv på Instagram. Alltid trist når folk er så tydelig misfornøyd med sitt eget utseende, enda tristere når de (enn så lenge) lever av å påvirke andre. 

Edit: ser Måne har fjernet bildet jeg la ut. Det å ta screenshot av en liten del av en artikkel som ikke ligger bak en betalingsmur og henvise til kilde er uproblematisk mht opphavsrett, men tydeligvis føler noen at et ufiltrert bilde av frua er for tøft for KG? Uansett, bare scroll helt til bunnen av artikkelen jeg har lenket til, så ligger bildet der. 

Endret av Hedy Lamarr
Bilde med opphavsrett fjernet
  • Liker 27
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Hedy Lamarr said:

Dette bildet ligger åpent, dvs ikke bak betalingsmur, på Fredrikstad blad, her er screenshot (kilde: https://www.f-b.no/puppebildet-til-caroline-far-folk-til-a-reagere-dette-ble-lite-classy/s/5-59-2893960 )

Hun er jo en pen dame, bare svært forskjellig fra den gjennomredigerte og filterbelagte avataren hun har skapt av seg selv på Instagram. Alltid trist når folk er så tydelig misfornøyd med sitt eget utseende, enda tristere når de (enn så lenge) lever av å påvirke andre. 

IMG_6712.jpeg

Hun er flott når hun er naturlig, og det er fint å se et ekte smil fra henne - det er sjelden! Tenk om hun kunne vise denne siden av seg selv i stedet for den kunstige "wannabe-Barbie"-varianten.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Pinto2013 skrev (1 time siden):

Kan jeg få en invitasjon til denne discordtråden? Evt. på pm 😊

Jeg og? 🤞

Edit: har fått, takk🙏

Endret av PistolStar
Skrevet

@Kleenex Du må linke til bildet, ellers blir det bare slettet. 

Som jeg skrev tidligere i dag, som svar til det nye bildet fra Barbie-premieren. Jeg tror det er slik hun faktisk ser ut, men fillers og evt botox, har satt sine spor og forandret på utseende hennes. Selvsagt blir hun også eldre, og det vises her. Ellers deler hun så og si bare redigerte og filterbelagte bilder. Ikke rart vi ikke "kjenner henne igjen" når vi får se henne uten alt jukset. 

• Liker 28
  • Nyttig 1
Gjest IreneV
Skrevet
Kleenex skrev (4 timer siden):

Hva har skjedd med kinna til CBE nå? Hun likner jo ikke på seg selv fra tidligere bilder. Bildene er fra Fredrikstad Blad. 

Dette bildet er ikke retusjert, men man ser effekten av botox og fillers. Ganske moderat vil jeg si, i forhold til mange andre. Nesen fremstår smal, antagelig på grunn av contouring-sminke. Puppene strutter fordi de er fylt med silikon. 

Skrevet (endret)
Hedy Lamarr skrev (4 timer siden):

IMG_6712.jpeg

Oy, har hun faktisk porer i huden? Og føflekk på kinnet? 😱 

Jeg trodde hun hadde perfekt hud ettersom det ser slik ut på alle bildene hun legger ut på Instagram 🥹 Ble helt satt ut her jeg nå…. 😭

Kilde: https://www.f-b.no/puppebildet-til-caroline-far-folk-til-a-reagere-dette-ble-lite-classy/s/5-59-2893960

Kilde: Instagram til CBE

Endret av Måne Rampelyset
Bilder med opphavsrett fjernet
  • Liker 17
  • Nyttig 4
Gjest IreneV
Skrevet
Auroraborealiset skrev (Akkurat nå):

Oy, har hun faktisk porer i huden? 😱 

Jeg trodde hun hadde perfekt hud ettersom det ser slik ut på alle bildene hun legger ut på Instagram 🥹 Ble helt satt ut her jeg nå…. 😭

Kilde: https://www.f-b.no/puppebildet-til-caroline-far-folk-til-a-reagere-dette-ble-lite-classy/s/5-59-2893960

Kilde: Instagram til CBE

IMG_3724.jpeg

IMG_3725.jpeg

Det ser ikke ut som samme kvinnen. Ikke i nærheten. Ligner ikke engang!

Skrevet
Pinto2013 skrev (1 time siden):

Kan jeg få en invitasjon til denne discordtråden? Evt. på pm 😊

Jeg også! Jeg har spurt tidligere, men ikke fått link. Jeg vil også være med 🙈

Gjest Sovinello
Skrevet

Forundrer meg stadig over at de deler så «hverdagslige» ting på Netfit sin Instagram. 
Om man abonnerer på denne appen og er interessert i trening, så bryr man seg vel ikke en døyt om at de har løpt tur med hunden? 🤷🏼‍♀️

Synes det er så snodig fokus på innhold i den kanalen. 

Skrevet
LilleSnupp skrev (2 timer siden):

Nå spekulerer jeg bare, men mistenker det er Redigerings-Åge som har rapportert det uredigerte bildet av cbe..

edit; Bildet ligger forresten på Discord også, Åge

Tar gjerne imot inv på pm 😊👍

Gjest Sovinello
Skrevet
Batteri skrev (1 minutt siden):

Tar gjerne imot inv på pm 😊👍

Det tar gjerne jeg og.👍🏻

Gjest NordreSving
Skrevet (endret)

https://instagram.com/pop_up_yoga_ine_caroline?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Her linken til arrangementet på IG. 13 likerklikk og ingen kommentarer etter 2 dager. 

Noen MÅ følge opp saken, det kan ikke være slik at de beriker seg selv med utgangspunkt i veldedighet. Det ville jo være ulovlig å late som man drev med veldedighet hvis inntektene går til dem selv?

Tilføyelse: Det er påfallende å se yoga-påkledningen til de tre. De andre to i behagelig tøy uten fokus på bar hud, og så har du CBE……

Endret av NordreSving
Tilføyelse
Skrevet
CityCityBangBang skrev (3 timer siden):

Navnet står jo i alle innlegg som har sitert story/post fra LKE og er også  linket til i flere andre innlegg. 

Ja, jeg skjønner ikke grunnen til at navnet på minnefondet ikke kan nevnes, forumreglene sier ikke noe om det, med mindre det er en hemmelig regel da 😛

• Liker 28
Gjest NordreSving
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (4 timer siden):

Leste artikkelen og det er jo litt «morsomt» at HPNH uttaler at «det ikke ser ut til å gå dårlig gitt de regnskapene som er levert inn». Det er klassisk svar, som liksom skal være en slam-dunk. Lurer på om han tok en råsjans eller om han rett ut løy. Tallene omtales ellers som blodrøde….

Skrevet
Sovinello skrev (20 minutter siden):

Forundrer meg stadig over at de deler så «hverdagslige» ting på Netfit sin Instagram. 
Om man abonnerer på denne appen og er interessert i trening, så bryr man seg vel ikke en døyt om at de har løpt tur med hunden? 🤷🏼‍♀️

Synes det er så snodig fokus på innhold i den kanalen. 

Veldig. Virker ikke som de evner å snu oppmerksomheten bort fra seg selv. Er fremdeles bare meg, meg og mer meg! 

• Liker 9
Skrevet
PistolStar skrev (1 time siden):

Jeg og? 🤞

Edit: har fått, takk🙏

Jeg og?🤭

Gjest IreneV
Skrevet (endret)

En interessant artikkel, som CBE og mannen burde ha lest:

https://www.forbes.com/sites/kianbakhtiari/2020/04/06/influencer-fatigue-sets-the-stage-for-a-new-generation-of-creators/

"For centuries companies have used social proof to reach new audiences and sell more products. It started with royal approvals, then celebrity endorsements and more recently, influencer marketing. But as media becomes more fragmented, influence becomes more distributed. And we are about to enter a new era of people-powered marketing. Where real people, not royalty, celebrities or influencers have a chance to collaborate with brands and create genuine, creative content. Because ultimately, influence and influencer are not synonymous."

Endret av IreneV
Skrevet
gretchenlowell skrev (39 minutter siden):

Jeg og?🤭

Jeg også vil ha🙊😅

Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

@Kleenex Du må linke til bildet, ellers blir det bare slettet. 

Som jeg skrev tidligere i dag, som svar til det nye bildet fra Barbie-premieren. Jeg tror det er slik hun faktisk ser ut, men fillers og evt botox, har satt sine spor og forandret på utseende hennes. Selvsagt blir hun også eldre, og det vises her. Ellers deler hun så og si bare redigerte og filterbelagte bilder. Ikke rart vi ikke "kjenner henne igjen" når vi får se henne uten alt jukset. 

Tusen takk for at du sa ifra. Da er link lagt til. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bildet fra Barbie-premieren synes jeg ser ut som 1. sminke og 2. resultat av for lav fettprosent som gjør huden under kinnene innsunket.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...