Gjest IreneV Skrevet 28. juli 2023 #86621 Skrevet 28. juli 2023 Auroraborealiset skrev (36 minutter siden): Ser at de har fått spørsmål om all inntekt fra bruktsalget går til minnefondet. Hadde vært fint å fått det avklart. Dersom de velger og ikke svare er det er svar nok i seg selv tenker jeg. Har de kommentert noe annet? Kan jo hende de er opptatt. Det er viktig at de svarer på dette, selv om det bør være selvsagt at alt går til minnefondet.
Pustogpes Skrevet 28. juli 2023 #86622 Skrevet 28. juli 2023 skruf skrev (4 timer siden): På story så er det tydelig reklame for Amundsen; eget bilde av fjellskoa og er norsk flagg (som også er reklamemerket bakpå fjellskoene, og hun har skrevet «Turskoa er klare» ; skoene er i fokus foran en krakk på bildet. Ikke merket reklame (hun kjøpte seg for ikke lenge siden turskoa til å sikle over fra Hoka for ikke lenge siden, merkelig at de ikke ble brukt på denne turen) I den siste bildeserien på insta-veggen så poserer hun alene på et bilde der hun og klærne er i fokus. Noen i kommentarfeltet spør hvor outfitˋen er i fra og shorts, sko og genser er fra Amundsen, caps fra twentyfour. Ikke merket. Mtp at LKE og CBE har uttalt at de aldri gir reklame for noen gratis, så er enten klær og sko sponset, eller de får betalt for å vise de frem. Gjetter på det siste da det vistnok er et smutthull for å slippe å merke Da de fikk sponset hele treningsrommet så valgte de etterhvert å betale for alt utstyret for å slippe å merke spons hver gang de var på tredemølla/trente, for deretter å sende firmaet som selger treningsutstyr/tredemølle en faktura for at de viser produktene deres. Dette ble forklart av paret selv da flere etterspurte reklame-merking. Det samme skjedde med møblene fra Slettvoll; de betalte selv og Slettvoll fikk giro på verdien av reklameringen Er vel store muligheter for at de fisker etter spons… Amundsen er ganske «in» for tiden og leverer kvalitetsklær til en «høy»pris. Vil tro det er attraktivt å bli sponset av de og Hoka 😉 8 1
Måne Rampelyset Skrevet 28. juli 2023 #86623 Skrevet 28. juli 2023 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Innlegg som nevner navn på diskutert minnefond er også endret, vi ber om at navnet ikke nevnes. Måne, admin.
CityCityBangBang Skrevet 28. juli 2023 #86624 Skrevet 28. juli 2023 27 minutter siden, Måne Rampelyset said: Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Innlegg som nevner navn på diskutert minnefond er også endret, vi ber om at navnet ikke nevnes. Måne, admin. Navnet står jo i alle innlegg som har sitert story/post fra LKE og er også linket til i flere andre innlegg. 15 7
~ Ada ~ Skrevet 28. juli 2023 #86625 Skrevet 28. juli 2023 vinterskog skrev (6 timer siden): Om jeg tar feil skal jeg være først til å legge meg helt flat. Men i teksten står det at penger fra yoga går til fondet, så avsnitt og mellomrom, og informasjon om salg av klær. Legge deg flat? Det er de som må endre teksten om de mener noe annet enn det som står. 18
BuffyTheVampire Skrevet 28. juli 2023 #86626 Skrevet 28. juli 2023 Det er jo veldig merkelig dersom det kun er inntektene for yoga som skal gis til veldedighet. Hva hvis det regner? Nei da blir det ikke donert noen penger, da 🙄 Kunne de ikke fått leid eller sponset et yoga-studio og hatt som backup-plan? Håper de bare er eksepsjonelt dårlig på skriftlig formidling… 17
Gjest IreneV Skrevet 28. juli 2023 #86627 Skrevet 28. juli 2023 BuffyTheVampire skrev (1 minutt siden): Det er jo veldig merkelig dersom det kun er inntektene for yoga som skal gis til veldedighet. Hva hvis det regner? Nei da blir det ikke donert noen penger, da 🙄 Kunne de ikke fått leid eller sponset et yoga-studio og hatt som backup-plan? Håper de bare er eksepsjonelt dårlig på skriftlig formidling… Enig. Det kan ikke være noe annet som menes. Men gitt dere historikk hadde det vært fint om de svarte på direkte spørsmål om dette, eller gjorde om teksten.
LilleSnupp Skrevet 28. juli 2023 #86628 Skrevet 28. juli 2023 (endret) Nå spekulerer jeg bare, men mistenker det er Redigerings-Åge som har rapportert det uredigerte bildet av cbe.. edit; Bildet ligger forresten på Discord også, Åge Endret 28. juli 2023 av LilleSnupp 19 4
Andrea59 Skrevet 28. juli 2023 #86629 Skrevet 28. juli 2023 Er yoga-oppslaget borte (eller er accountene det lå på gjort private)? om ikke de mente å donere fra salget, blir det i alle fall vanskelig å unngå det nå, etter spørsmål… 7
Kleenex Skrevet 28. juli 2023 #86630 Skrevet 28. juli 2023 Klink skrev (8 timer siden): Hva mente du da? 😊 Jeg mente at det nå blir yoga🤩 10 3
Spanky Skrevet 28. juli 2023 #86631 Skrevet 28. juli 2023 Andrea59 skrev (15 minutter siden): Er yoga-oppslaget borte (eller er accountene det lå på gjort private)? om ikke de mente å donere fra salget, blir det i alle fall vanskelig å unngå det nå, etter spørsmål… Jeg kan ikke se selve oppslaget, men Caroline og Ine har egen pop-up-yoga konto, og der står infoen. Men ikke slik som «plakaten». Likevel er all info lik som vist tidligere. 4
Keaton Skrevet 28. juli 2023 #86632 Skrevet 28. juli 2023 Det ligger på FB som arrangement, linket til fra LKEs side. 4
Frisk Frosk Skrevet 28. juli 2023 #86633 Skrevet 28. juli 2023 BuffyTheVampire skrev (40 minutter siden): Det er jo veldig merkelig dersom det kun er inntektene for yoga som skal gis til veldedighet. Hva hvis det regner? Nei da blir det ikke donert noen penger, da 🙄 Kunne de ikke fått leid eller sponset et yoga-studio og hatt som backup-plan? Håper de bare er eksepsjonelt dårlig på skriftlig formidling… Jeg håper forsåvidt det samme, at det de mener er at alle pengene fra bruktklærsalget går til minnefondet. Men om dette bare var dårlig formidlet... ... da er det stusselig med tanke på at CBE har to år med "journalistutdanning". 11 1
Sursøtsaus Skrevet 28. juli 2023 #86634 Skrevet 28. juli 2023 https://www.dagbladet.no/kjendis/aldri-skjedd-for-blodrodt/79791748 Vet ikke om dette er postet her før men jeg tror dette er kilden til søvnløse netter, angst og syklig kontroll på kommentarfelt (og potensiell trakassering og herverk på diverse biler). Det er tydelig i bedriftens utvikling at de merker nedgang i inntektene. Det må nok være sårt å observere at det som brakte salt til maten og svindyr livsstil plutselig ikke fungerer mer. Samtidig er influenserbransjen i utvikling slik som alle andre yrker, og hvis man ikke greier å henge med så blir man ikke like aktuell. Tror nok at de utblåsningene til paret bunner i at fasaden har forfallt sønder og sammen og enhver kritisk kommentar treffer under beltespennet. 16 1
Snødronninga Skrevet 28. juli 2023 #86635 Skrevet 28. juli 2023 Bildet av Caroline som er blitt slettet, er vel mulig å finne igjen? Var det ikke lagt ut i Fredrikstad blad? Husker ikke helt. Du som la det ut, kan legge det ut med link? 4
Klink Skrevet 28. juli 2023 #86636 Skrevet 28. juli 2023 Kleenex skrev (46 minutter siden): Jeg mente at det nå blir yoga🤩 Ok🤩🤩
Stargaze Skrevet 28. juli 2023 #86637 Skrevet 28. juli 2023 https://www.f-b.no/bildereportasje-forpremiere-pa-barbie/g/5-59-3021039 6 4
Pinto2013 Skrevet 28. juli 2023 #86638 Skrevet 28. juli 2023 LilleSnupp skrev (1 time siden): Nå spekulerer jeg bare, men mistenker det er Redigerings-Åge som har rapportert det uredigerte bildet av cbe.. edit; Bildet ligger forresten på Discord også, Åge Kan jeg få en invitasjon til denne discordtråden? Evt. på pm 😊
Gjest IreneV Skrevet 28. juli 2023 #86639 Skrevet 28. juli 2023 (endret) Sursøtsaus skrev (59 minutter siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/aldri-skjedd-for-blodrodt/79791748 Vet ikke om dette er postet her før men jeg tror dette er kilden til søvnløse netter, angst og syklig kontroll på kommentarfelt (og potensiell trakassering og herverk på diverse biler). Det er tydelig i bedriftens utvikling at de merker nedgang i inntektene. Det må nok være sårt å observere at det som brakte salt til maten og svindyr livsstil plutselig ikke fungerer mer. Samtidig er influenserbransjen i utvikling slik som alle andre yrker, og hvis man ikke greier å henge med så blir man ikke like aktuell. Tror nok at de utblåsningene til paret bunner i at fasaden har forfallt sønder og sammen og enhver kritisk kommentar treffer under beltespennet. Denne typen influencere vil ikke overleve. Folk er lei perfekte fasader og retusjerte bilder. De vil ha "ekte" mennesker, eller i alle fall noen som manipulerer egen virkelighet slik at det ikke fremstår så falskt og vellykket. Folk vil ha innleggelser, innrømmelser, gråt og fortvilelse, blandet med glede og luksus. Influencere må nå vise sine svakheter, fortelle om fysiske og psykiske utfordringer, eller finne på noen. De må fremstå transparente, både i eget liv og i sin virksomhet. De nye forbrukerne er mye mer bevisste på hva de kjøper, og vil vite hvor og hvordan varene er produsert, og de liker at influenceren de følger er opptatt av dyr, miljø, politikk og menneskerettigheter. I alle fall tilsynelatende. Jeg mener selv at å eksponere privatlivet sitt, og blande det med kommersiell virksomhet på denne måten er veldig skadelig. Endret 28. juli 2023 av IreneV
Kleenex Skrevet 28. juli 2023 #86640 Skrevet 28. juli 2023 (endret) Hva har skjedd med kinna til CBE nå? Hun likner jo ikke på seg selv fra tidligere bilder. Bildene er fra Fredrikstad Blad. Bla litt i teksten så dukker frua opp i rosa. https://www.f-b.no/bildereportasje-forpremiere-pa-barbie/g/5-59-3021039 Endret 30. juli 2023 av Kleenex Bilder med opphavsrett fjernet 20 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå