Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rastebenk skrev (44 minutter siden):

Man har jo et helt spesielt forhold til det med private grenser når man med jevne mellomrom legger ut offentlige bilder av egen silikonpupp og egen rumpe. Skremmende med foreldre som ikke forstår at barn kan ha et helt annet forhold til offentlig utlevering enn hva man selv har.

Herregud. Det å nevne at barna hadde fletter i en bisetning finnes overhodet ikke avslørende, graverende eller utleverende. 

Les innlegget igjen det leses som latterliggjøring og hvis du ikke tolker det slik ( - hva tolker du det som da?) så er det ikke veldig rart om noen gjør det. Fletter, ganglag, avkommet, billig og så videre. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Sophia_08 skrev (30 minutter siden):

Coach Eriksen fortsetter å influense sine engelske følgere. Men muligens teksten på skjemaet også burde vært på engelsk...? 😅

Screenshot_20230804_114118_Instagram.jpg

Minner meg om tidligere rallykjører Solberg som også sa noe om fart da han ble intervjuet på engelsk tv. 
«It's not the fart that kills you, it's the smell,»

Endret av Lilly Rose
  • Liker 34
  • Nyttig 5
Skrevet
36 minutter siden, Sophia_08 said:

Coach Eriksen fortsetter å influense sine engelske følgere. Men muligens teksten på skjemaet også burde vært på engelsk...? 😅

😂🤣😂

• Liker 5
Gjest Gapatrosten
Skrevet

Et interessant poeng når det gjelder innlegget om Hunderfossen: Caroline Berg Eriksen har ofte snakket om netthets og hat. Men den kommentaren om at barna ble gjenkjent, spår jeg at hun aldri vil nevne. Hvis hun gjorde det, ville det jo bli åpenbart hva hun velger å utsette barna for ved å dele så mye om dem i egne kanaler. For meg er det utrolig at hun stadig utleverer dem til noe hun selv forteller at hun opplever som så ubehagelig.

Skrevet
Sophia_08 skrev (1 time siden):

Up to 11,5 farts pr kilometer or pr time? 

🤭

• Liker 20
  • Nyttig 10
Skrevet

Godt at han har noe å bruke arbeidstida si på 🤷‍♀️ Ikke rart at bedriften går 400 000 i minus. 

A lot of work to do at work today, I need to pick up the fart 💯

• Liker 31
  • Nyttig 4
Gjest Finlay
Skrevet

Gøy!!😂

Ser ut som han trener på hvor mye han kan fjerte. Og han har god progresjon😆

Skrevet
Gapatrosten skrev (2 timer siden):

Et interessant poeng når det gjelder innlegget om Hunderfossen: Caroline Berg Eriksen har ofte snakket om netthets og hat. Men den kommentaren om at barna ble gjenkjent, spår jeg at hun aldri vil nevne. Hvis hun gjorde det, ville det jo bli åpenbart hva hun velger å utsette barna for ved å dele så mye om dem i egne kanaler. For meg er det utrolig at hun stadig utleverer dem til noe hun selv forteller at hun opplever som så ubehagelig.

Gapatrosten skrev (2 timer siden):

Jeg tenkerat det er helt ugreit at en bruker i en tråd der eksponering av barn til stadighet med rette kritiseres står for en dobbeltmoralistisk holdning når man selv velger å omtale barna. Det er ikke greit. Alle har et selvstendig ansvar for hva de legger ut på nett. Det at dette innlegget har mange likes er for meg enda mer uforståelig. Og dette kritikk av gangen til CBE- er dette å virkelig å anse som saklig kritikk av bedriften? Stusser over at innlegget ikke er moderert bort. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sophia_08 skrev (3 timer siden):

Dette her er humor 😂😂

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Sophia_08 skrev (3 timer siden):

Dette er stor humor. Gøy at det kommer fra en med tilsynelatende null selvironi. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Gapatrosten
Skrevet
Reisejenta skrev (1 time siden):

Kan du rydde opp i innlegget ditt så det ikke ser ut som det er noe jeg har skrevet?

Skrevet
K_mb skrev (9 minutter siden):

Det med flettene handlet vel om utlevering. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal nevnes fordi man tilfeldgvis har en hytte ved sien av. Nå utleverer jeg meg selv her, men jeg bor på Grunerløkka i Oslo og har da møtt på mange kjendisbarn uten at det kunne falle meg inn å beskrive hårsveisen på et forum. Det er usaklig og irrelevant, men samtidig viser innlegget til denne brukeren faren ved å eksponere seg selv og barn i all offentlighet. Her har jeg  kritisert kroppsfokus, barneeksponering, markedsføringsbrudd, uvettig trenig,og  meningsløst innhold av influencere som tjener grovt med penger, men med en gang jeg mener en bruker går for langt i sin beskrivelse av et møte med dette paret sine barn så skal det kveruleres? Seriøst? Hold det saklig!

Hvor mange jenter i Norges vidstrakte land har ikke fletter? Er det utleverende å si at noen har fletter? De har vel ikke enerett på den hårsveisen?

• Liker 32
Skrevet
Spamalot skrev (4 timer siden):

Dere som forsvarer eksponering av barn i tråden, forstår dere virkelig ikke dobbeltheten? Å nitidig kritisere bedriften dag ut og dag inn, men nada evne til å se egne feil.

Dere er avkledd, en gang for alle. Hensikten med å delta i tråden er IKKE fordi dere er opptatt av barna, det er en sykelig oppheng og jakt. Dag ut og dag inn. Å forsvare eksponering av barn i tråden med at CBE gjør det, det er å argumentere på barneskolenivå. 

Så enig med deg! Helt sykt å lese denne opphenget folk har på CBE og LKE. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Spanky skrev (1 minutt siden):

Hvor mange jenter i Norges vidstrakte land har ikke fletter? Er det utleverende å si at noen har fletter? De har vel ikke enerett på den hårsveisen?

Det er da ikke poenget! Hva er poenget med å nevne det? Hva får man ut av det? Det positive er at det setter fokus på delingen foreldrene velger å utsette barna sine for, men om det var motivet vet jeg ikke. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Beklager, men jeg klarer faktisk ikke se hva som er utleverende ved beskrivelsen at noen har fletter. Forklar meg gjerne!

Vil det si at løst hår også er utleverende? Eller er det det at de er nevnt det reageres på?

Hvorfor barna overhode er gjenkjent, er vel main issue her, ikke beskrivelsen av hårfrisyren!

Endret av LilleSnupp
  • Liker 34
  • Nyttig 15
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
K_mb skrev (21 minutter siden):

Det er da ikke poenget! Hva er poenget med å nevne det? Hva får man ut av det? Det positive er at det setter fokus på delingen foreldrene velger å utsette barna sine for, men om det var motivet vet jeg ikke. 

Du vet at Caroline flere ganger har hashtagget bilder av barna sine med #hairgoals #fletter osv..?

Skrevet (endret)
Lille_Krokodille skrev (2 timer siden):

Du vet at Caroline flere ganger har hashtagget bilder av barna sine med #hairgoals #fletter osv..?

Jeg har da på ingen måte gått god for CBE sine handlinger! Les tilbake! Jeg sier at jeg aldri kunne utlevert andre sine barn på et forum, men det viser hvor skummel utleveringen av barn som CBE og og andre influencer-bransjen kan være. Barna burde holdes utenfor!

Endret av K_mb
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...