Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gladidagogså skrev (21 timer siden):

Det så ikke videre behagelig ut, vakler avgårde i for liten kjole. Knapt plass til en calamaris der ;)

Hun klarer jo ikke å gå i den kjolen. Håper de har beregnet GOD til til å gå til restauranten😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
lillehammeren skrev (24 minutter siden):

Siste reel…ser ut som hun går med bleie. Og kjedelig for henne at vinden blåser skjorten foran kroppen, til tross for at hun prøver å vise den frem… så trist. 

Derfor måtte hun ta armen fram, slik at hun kunne dra skjorta «diskret» bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (2 timer siden):

Jeg tolker den emojien som at hun er varm, svett - sliten. Kunne brukt den selv etter en hard økt, om det er motiverende ene og alene for treningsinspo - nei, det er det ikke. 

Hvorfor så mørkt og dystert? Dette ser langt ifra idyllisk og deilig ut. For alt det jeg vet, kunne dette vært på stranda i Særp… Så kjedelig 😴.

Og for en behagelig og veldig naturlig liggestilling 😄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så dust er at fremstillingen av Caroline Berg Eriksen ikke er sannferdig. Berg Eriksen er en helt alminnelig tobarnsmor fra og i Sarpsborg, uansett hva slags narrativ som forsøkes.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hereforthecomments skrev (1 time siden):

På hvilke planet er dette er normal positur?

Skjermdump CBE sin Instagram 

https://www.picuki.com/media/2938839170011815107

F33CE4B2-79D7-494C-AD39-C8538661EEAD.jpeg

Hun trener styrke flere ganger i uka? Hvor er musklene på ryggen? Jeg ser bare skulderblad. 

Endret av loffen
Edit: Nå så jeg hele 'reelsen'. Hva ER det for posering, ler meg skakk her.
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 30.9.2022 den 22.00):

Jeg skjønner (for så vidt) at verden utenfor influencerbobla ikke er så interessant verken for influenceren eller kjernepublikummet, men hjelpes, så ute av takt med verden CBE.no fremstår akkurat nå. Ikke at det var noe samsvar frem til koronaen, heller, men nå er det verre enn verst. Situasjonen i Europa og i Norge har knapt vært på et verre sted siden 2.verdenskrig mht atomtrussel og krigstrusler, men det skal visst mye til for å skremmes ut av daffetilværelsen til CBE og familien, der er fokuset fortsatt på egenpleie og konsum. Det er nitrist å bevitne! 

Aktiv strutsing - de stikker hodet i sanda for alt som lukter av ubehag, slik at de kan leve i den «deilige» bobla si. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss... Man har helt lov til å overdresse på en helt normal sydenkafe, selv om det ser rart ur 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har helt sikkert en fin tur med familien, og jeg syns det er fint at de ikke deler masse av og om nettopp det - opplevelsene og stundene med familien. 

Men innholdet de velger å lage fra sydenturer har blitt et standard opplegg de kjører hver gang. Det handler som oftest om snutter av en spankulerende Caroline, Caroline i bikini, is, løpetur og barn. Det er så mye de kunne laget innhold om. Lokal mat, ting å gjøre for og med barn, ting å se og oppleve som ikke er typisk "turist". Bilder fra turer (bilder av stedet, ikke bare av Caroline) 

De har kjørt seg fast. Caroline blir mer og mer bare et motiv. 

• Liker 44
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (13 timer siden):

Derfor måtte hun ta armen fram, slik at hun kunne dra skjorta «diskret» bakover.

Bare ca 600 har hittil trykket likes. Virker som denne type innhold fenger lite, og det kan jeg godt forstå.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (26 minutter siden):

De har helt sikkert en fin tur med familien, og jeg syns det er fint at de ikke deler masse av og om nettopp det - opplevelsene og stundene med familien. 

Men innholdet de velger å lage fra sydenturer har blitt et standard opplegg de kjører hver gang. Det handler som oftest om snutter av en spankulerende Caroline, Caroline i bikini, is, løpetur og barn. Det er så mye de kunne laget innhold om. Lokal mat, ting å gjøre for og med barn, ting å se og oppleve som ikke er typisk "turist". Bilder fra turer (bilder av stedet, ikke bare av Caroline) 

De har kjørt seg fast. Caroline blir mer og mer bare et motiv. 

Det virker jo ikke som de gjør annet i ferien enn løping, strand og (ta bilde av) god mat. Så da er det jo det samme om man er i Tyrkia eller Hellas. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rastebenk said:

Reklamekanalen carolinebergeriksenno har sin faste fanskare på 500-1500 stk som liker bildene. Følgertallet på 299 k er er et gedigent luftslott. Det er sjukt fascinerende at en hel familie kan leve i materialistisk overflod år ut og år inn på 1500 fans, mens de to voksne bruker mesteparten av arbeidstida si på hobbies. HELT sjukt.

De bedriftene som bruker penger på henne kan skylde seg selv. Noen ganger virker det som om en del bedrifter bare kaster penger til influencere uten å sjekke tallene deres eller om de faktisk tjener noe på det.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hvalstad45 skrev (42 minutter siden):

De bedriftene som bruker penger på henne kan skylde seg selv. Noen ganger virker det som om en del bedrifter bare kaster penger til influencere uten å sjekke tallene deres eller om de faktisk tjener noe på det.

My point excactly. Man kan jo lure på hvor mye annonsører får igjen for å spa inn digre pengesummer på reklameinnlegg som ender opp med latterlige 550 likes. For å si det sånn, til og med jeg får mer likes på IG-kontoen min og den har ikke engang et femsifret antall følgere. 

https://www.instagram.com/reel/CTceHzyjnQd/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20221002-112544_Instagram.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (20 minutter siden):

Reklamekanalen carolinebergeriksenno har sin faste fanskare på 500-1500 stk som liker bildene. Følgertallet på 299 k er er et gedigent luftslott. Det er sjukt fascinerende at en hel familie kan leve i materialistisk overflod år ut og år inn på 1500 fans, mens de to voksne bruker mesteparten av arbeidstida si på hobbies. HELT sjukt.

Noe jeg tror at mange lurer på!

Også, skarve 7 kommentarer på innlegget, derav 3 av disse er svar fra CBE selv. Det er mildt sagt lavt engasjement.

Er det slik at man heller ikke kan skjule antall likes på reels, bare bilder?

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hm. Det fikk meg til å tenke på - hvordan gikk det egentlig med den utleien av barneklær?

https://www.finansavisen.no/nyheter/teknologi/2019/09/05/6953599/caroline-berg-eriksen-og-olaf-tufte-satser-pa-utleie-av-klaer

Og etter litt rask søk på nett, så ser vel det prosjektet ut til å ha falt i fisk. Nettstedet Tuckifyer finnes ikke, Facebook-siden er vekk.

Der skulle Caroline Berg Eriksen betale sin andel aksjer med å arbeide. Har noen sett noen profilering av prosjektet i hennes kanaler…?

Håper det er faktiske penger hun går inn med denne gangen da, siden idehaveren har brukt 4 år og alle sine sparepenger på prosjektet.

Men må si jeg er usikker på dette konseptet. Det er da ikke noe nytt, og hvorfor sammenlikne det med uber? Det er jo private uten fagkompetanse en kjører med fordi det er billigere. Ikke helt det en ønsker av en frisør?

Dessuten lokalt her finnes det både frisør og neglepleier som drar hjem til folk. Markedet er hovedsaklig eldre og syke som har vansker med å dra til en salong. Det blir naturlig nok dyrere å få en frisør/behandler hjem til seg selv.

Spørs om timingen på satsingen treffer, nå som vi går inn i en dyr vinter og de fleste kniper igjen på lommeboka.

Huff, nå er jeg bra negativ her?

Tross alt flott at Caroline Berg Eriksen engasjerer seg i start-ups og andre ting enn å kun publisere eget speilbilde. Håper som sagt det er et reelt engasjement denne gangen hvor hun går inn med penger, og ikke bare er en frontfigur á la Rudgjord, Tjelta og Skarbø for å skaffe enkle avisoppslag.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
Revenge o'Cavatina skrev (12 timer siden):

Det som er så dust er at fremstillingen av Caroline Berg Eriksen ikke er sannferdig. Berg Eriksen er en helt alminnelig tobarnsmor fra og i Sarpsborg, uansett hva slags narrativ som forsøkes.

Så sant !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...