Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

tullerikke skrev (19 minutter siden):

Den måten hun snur seg på hver gang hun filmes🙄

Fuckin’ priceless. Og så kleint atte HJELP. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inocybe skrev (1 time siden):

Lommelykt 🤣🤣🤣 

Nå lo jeg så høyt katta skvatt. 

Det er sikkert noe galt med telefonen din.Bildene ser nok heeelt fine ut på CBEs telefon!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Når man faktisk tar bilder inne på do🙈jeg måtte bare kommentere, så da er det vel bye bye og blokkert ganske snart. 

FB1E957D-156B-4A67-8655-CC0E0BFBAF46.jpeg

Hvorfor alle disse bildene fra doer rundt omkring???? 
oppleves for meg både merkelig og litt uhygienisk. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (1 time siden):

Altså: kveldens antrekk i følge CBE sin Instagram er en pinetrang kjole og litt for høye hæler.  Er ikke det veldig overpyntet for en middag ute med familien? 
ser jo ut til at stedet de er på er litt mer avslappet.

Det er jo en mellomting mellom å  gå ut å spise i badetøy ( ref Tyrkia )  og det å gå så pyntet.

Det så ikke videre behagelig ut, vakler avgårde i for liten kjole. Knapt plass til en calamaris der ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (8 minutter siden):

Det er jo det « alle» gjør for tiden . Selfies på badet og i heisen.. så kleint!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (36 minutter siden):

Jeg ser for meg at hun mentalt jubler speeeiiiil hver gang hun ser en blank overflate. Når man tar selfie mens det ser ut som barna er på vei inn på do…

Endret av Hallepalle2
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gladidagogså skrev (48 minutter siden):

Det er jo det « alle» gjør for tiden . Selfies på badet og i heisen.. så kleint!

Er det? Kjenner ingen som holder på sånn og hadde de lagt det ut i sosiale medier hadde vi nok tenkt det måtte ha rablet for vedkommende. Hun er bare for gammel til å holde på sånn og et dårlig forbilde for de to barna. Glor nok mest inn i mobilen og tar bilder av seg selv overalt på denne «ferien». Den filmen hvor hun drar fra gardinene og ser ut av vinduet var så latterlig at jeg trodde det var en parodi på noe. Det verste er at det er helt seriøst. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremstillingen av seg selv og livet sitt i Særp ER jo en eneste lang parodi, selv om det helt sikkert er ment å være blodig alvor. Jeg blir bare påvirket til å be sjefen ta seg alvorlig sammen og slutte og prøve å innbille folk at lavkalori vektstabil og lite underhudsfett er det samme som muskler der muskler ikke fins.

• Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (8 timer siden):

Er det? Kjenner ingen som holder på sånn og hadde de lagt det ut i sosiale medier hadde vi nok tenkt det måtte ha rablet for vedkommende. Hun er bare for gammel til å holde på sånn og et dårlig forbilde for de to barna. Glor nok mest inn i mobilen og tar bilder av seg selv overalt på denne «ferien». Den filmen hvor hun drar fra gardinene og ser ut av vinduet var så latterlig at jeg trodde det var en parodi på noe. Det verste er at det er helt seriøst. 

Den filmsnutten fikk meg til å le høyt. Og jeg lager min egen lille snutt i hodet hvor jeg ser for meg forberedelsene. Ordne håret, trekke for gardinene igjen, gå sakte mot vinduet, gjerne flere ganger for få det rette inntrykket mens mann filmer og barna har fått hver sin iPad for å ikke forstyrre. Familieidyll? 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (9 timer siden):

tenkte ikke på alle som meg og deg...men i alle som influensere og selvdiggere ;)  

Og ja, hun (og flere influensere og selvdiggere) burde ta seg en ordentlig kikk i speilet og tenke over hva de signaliserer til sine barn og følgere. 

Digget Line Victoria Husby sin parodi på vinduseansen :) 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fordriver egentlig frua med om dagen? Jeg er blokkert men jeg har nå lagt henne til på gubben sin IG. Men jeg er ikke innpå og ser. 

Min mann er egentlig en mann som bryr Seg lite om influencere kjente folk og den biten. Så egentlig bruker han kun IG for å følge sitt yrke. Men selv i dag hører jeg han sier.. " hva i all verden skjer med den dama om dagen? Hun flyr jo bare rundt med kaffekoppen og forsøker og se deilig ut? 

Måtte jo le litt.. for da skjønner jeg at ikke det er mye til forandring 🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Hva fordriver egentlig frua med om dagen? Jeg er blokkert men jeg har nå lagt henne til på gubben sin IG. Men jeg er ikke innpå og ser. 

Min mann er egentlig en mann som bryr Seg lite om influencere kjente folk og den biten. Så egentlig bruker han kun IG for å følge sitt yrke. Men selv i dag hører jeg han sier.. " hva i all verden skjer med den dama om dagen? Hun flyr jo bare rundt med kaffekoppen og forsøker og se deilig ut? 

Hun jogger og trener styrke hver dag, drikker kaffe, tar selfies og er med barna innimellom der🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, tullerikke said:

Hun jogger og trener styrke hver dag, drikker kaffe, tar selfies og er med barna innimellom der🤷‍♀️

Helt utrolig at noen kan leve og tjene til livets opphold av dette, sinnsykt. Det MÅ jo være en annen inntekt ved siden av det frua driver med, kan ikke skjønne at de kan leve av dette????

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

Så du er med på å opprettholde hennes høye følgertall? Smart. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (7 minutter siden):

Så du er med på å opprettholde hennes høye følgertall? Smart. 

Du sier noe. Skjønner hvorfor jeg ikke bare trykker avfølger.   Men siden du sier det så har jeg nå gjort dette. Ikke jeg men gubben.. å regner med att alle dere andre som er aktive i denne tråden gjør det samme🙄😘😘

Endret av elskersommer
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (På 30.9.2022 den 6.36):

Også lurer jeg på hva denne emojien symboliserer

🥵

Ser den stadig benyttes ifm løping. Skal det vise motivasjon? Jeg tolker den som at løpingen er pyton, ikke gøy, men at den tvinges igjennom. Det motsatte av treningsglede.

Jeg tolker den emojien som at hun er varm, svett - sliten. Kunne brukt den selv etter en hard økt, om det er motiverende ene og alene for treningsinspo - nei, det er det ikke. 

Bulsara skrev (På 30.9.2022 den 6.30):

Stillbilde fra video tatt fra CBEs IG

9336ED21-90AF-4912-9AA7-E659932A6212.jpeg

Hvorfor så mørkt og dystert? Dette ser langt ifra idyllisk og deilig ut. For alt det jeg vet, kunne dette vært på stranda i Særp… Så kjedelig 😴.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
allie skrev (22 timer siden):

Altså: kveldens antrekk i følge CBE sin Instagram er en pinetrang kjole og litt for høye hæler.  Er ikke det veldig overpyntet for en middag ute med familien? 
ser jo ut til at stedet de er på er litt mer avslappet.

Det er jo en mellomting mellom å  gå ut å spise i badetøy ( ref Tyrkia )  og det å gå så pyntet.

Jeg undres noe fælt over «hvorfor». Hadde personlig aldri stylet meg selv opp på den måten, når man skal ut å spise på en "basic" restaurant med familien. Jeg har vært mye i utlandet, og det er kun noen få anledninger hvor jeg har pyntet meg. Da har det vært eksklusive og dyre restauranter, hvor det er forventet at man goes up a notch. Hvis ingen andre i følget har stivpyntet seg, så lurer jeg på hvor de sosiale antennene befinner seg hen. Jeg hadde blitt flau over meg selv, hvis jeg hadde kledd meg slik. (Bare ser for meg at jeg selv pynter meg i syltrang kjole og hæler, fine smykker - for å gå inn på en restaurant i Hellas eller Spania, hvor det er absolutt helt basic.. Jeg hadde rett og slett skammet meg ihjel😂🤣, men det er meg..)

Endret av kraftwerk
  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
kraftwerk skrev (10 minutter siden):

Jeg undres noe fælt over «hvorfor». Hadde personlig aldri stylet meg selv opp på den måten, når man skal ut å spise på en "basic" restaurant med familien. Jeg har vært mye i utlandet, og det er kun noen få anledninger hvor jeg har pyntet meg. Da har det vært eksklusive og dyre restauranter, hvor det er forventet at man goes up a notch. Hvis ingen andre i følget har stivpyntet seg, så lurer jeg på hvor de sosiale antennene befinner seg hen. Jeg hadde blitt flau over meg selv, hvis jeg hadde kledd meg slik. (Bare ser for meg at jeg selv pynter meg i syltrang kjole og hæler, fine smykker - for å gå inn på en restaurant i Hellas eller Spania, hvor det er absolutt helt basic.. Jeg hadde rett og slett skammet meg ihjel😂🤣, men det er meg..)

CBE har ikke evnen til å bli flau over seg selv. Hun dyrker seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste reel…ser ut som hun går med bleie. Og kjedelig for henne at vinden blåser skjorten foran kroppen, til tross for at hun prøver å vise den frem… så trist. 

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever denne dama fortsatt? For oss mannfolk uten IG har man glemt at hun finnes.

Tjener hun fortsatt bra? Idiotisk opplegg hehe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...