Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
Inocybe skrev (1 time siden):

Hvis ikke lyset skrus helt med og kontrasten opp er det ikke sikkert man ser konturene av magemusklene. Og hva er da ellers vitsen med bildet? At folk skulle legge merke til en fin strand liksom?

LKEs "mørke periode", som han lærte seg på online fotokurset, er så j. mislykket 🤣. Man ser ikke hva bildene skal vise, han og kona ser møkkete og uappetittlige ut, frodige vestlandsfjorde blir post apokalyptiske atomnedslagsfelt og alle biler turkise. Det er så feilslått det er hysterisk morsomt. 

Har du ikke kalibrert skjermen din? Ingen feil med bildene!!

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (1 time siden):

Har du ikke kalibrert skjermen din? Ingen feil med bildene!!

😄

Man kunne jo trykt opp T-shirts og hoodies med alt det dumme LKE har sagt😂

Endret av Velinda
  • Liker 41
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (3 timer siden):

Ikke akkurat solstoler tilhørende hoteller/badestrender med litt god komfort. De bor nok enkelt ja. Ikke slik de hadde det på ferie på luksus resorter noen år tilbake. Spons går nok 👎

Hotellet/leilighet ser skikkelig fint ut! Sjekka nettsiden deres og hadde lett bodd der. Regner m de ikke er sponset her.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (11 timer siden):

Stillbilde fra video tatt fra CBEs IG

9336ED21-90AF-4912-9AA7-E659932A6212.jpeg

Veldig relaterbart. Akkurat sånn bruker jeg å ligge når jeg skal sole meg og lese samtidig. 

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (8 timer siden):

Jo, akkurat sånn. En slik reklamefilm (det firmaet har lenge heiet i kommentarfeltet på IG, forresten) viser egentlig alt som er galt med influencere; det er kunstig, det er unaturlig, det er konsum i høysetet, det er ukritisk og navlebeskuende. 

ps. Det finnes influencere som gjør jobben sin på en god måte. Uansett; alt er profitt. 

Finnes helt klart mye bra også, heldigvis, med profitt på annet enn egen navle.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (1 time siden):

Veldig relaterbart. Akkurat sånn bruker jeg å ligge når jeg skal sole meg og lese samtidig

Med tanke på hvor mørkt det ser ut til å være så håper jeg at CBE har med lommelykt. Samt paracet, for den pinnestive og anstrengte poseringen så rimelig krise ut for korsryggen.

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Når man faktisk tar bilder inne på do🙈jeg måtte bare kommentere, så da er det vel bye bye og blokkert ganske snart. 

FB1E957D-156B-4A67-8655-CC0E0BFBAF46.jpeg

Dette bildet er jo (som det meste annet) utelukkende for å vise frem kroppen. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (6 timer siden):

Man kunne jo trykt opp T-shirts og hoodies med alt det dumme LKE har sagt😂

Ja, det hadde vært noe, pluss at man kunne tatt med tanta sine......."heldige kaffekopp" og lignende........er liksom litt dysfunksjonelt over det hele 😅

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 time siden):

Med tanke på hvor mørkt det ser ut til å være så håper jeg at CBE har med lommelykt. Samt paracet, for den pinnestive og anstrengte poseringen så rimelig krise ut for korsryggen.

Lommelykt 🤣🤣🤣 

Nå lo jeg så høyt katta skvatt. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner (for så vidt) at verden utenfor influencerbobla ikke er så interessant verken for influenceren eller kjernepublikummet, men hjelpes, så ute av takt med verden CBE.no fremstår akkurat nå. Ikke at det var noe samsvar frem til koronaen, heller, men nå er det verre enn verst. Situasjonen i Europa og i Norge har knapt vært på et verre sted siden 2.verdenskrig mht atomtrussel og krigstrusler, men det skal visst mye til for å skremmes ut av daffetilværelsen til CBE og familien, der er fokuset fortsatt på egenpleie og konsum. Det er nitrist å bevitne! 

• Liker 44
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Ja, det hadde vært noe, pluss at man kunne tatt med tanta sine......."heldige kaffekopp" og lignende........er liksom litt dysfunksjonelt over det hele 😅

Vi kunne blitt rotterik😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: kveldens antrekk i følge CBE sin Instagram er en pinetrang kjole og litt for høye hæler.  Er ikke det veldig overpyntet for en middag ute med familien? 
ser jo ut til at stedet de er på er litt mer avslappet.

Det er jo en mellomting mellom å  gå ut å spise i badetøy ( ref Tyrkia )  og det å gå så pyntet.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

der er fokuset fortsatt på egenpleie og konsum

Du glemte å ta med selvdigging, for det er det mye av mtp det som legges ut av bilder 😛

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri turt å vist meg ut i offentligheten igjen etter alle de der kleine storyene og innlegga på instagram 😅 Jo kanskje hvis jeg hadde hatt kun meg selv å tenke på.... Men med tanke på at alle foreldrene på skolen til ungene mine hadde sett dette, så neeeei 🙄 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...