Populært innlegg Summeer Skrevet 5. mars 2022 Populært innlegg #58661 Skrevet 5. mars 2022 (endret) Jeg har to ultraløpere som kolleger, og jeg ser dem ofte i bakgrunnen på lke sine bilder. De slår han som regel 😆 Dette er familiefedre som står opp kl 5 på hverdagene 2-3 ganger i uka og løper fra Lillestrøm til kolbotn gjennom Østmarka, og tar toget til jobb derfra (og dusjer på jobb) det er for mye asfalt til at de gidder å løpe til jobb. Må holde seg skadefri, så de unngår for mye asfalt, ultraløpene de deltar i går i terrenget. Jeg har også møtt på dem langt inni skogen når jeg er på telttur og de kommer travende på stien 😂 og ikke minst på markastuer der de har klippekort på skillingsboller for å slippe å løpe med penger på seg. Men de trener absolutt aldri Ænglish-latinske-navn på styrkeøvelser hjemme i dunkel kjeller. De veksler på ski/sykkel/løping/rulleski. og styrketrening sier de at de får av å lempe kunstsnø fra senhøst til våren på dugnad for idrettslaget til ungene.... Endret 5. mars 2022 av Summeer 64 1 11
På besøk Skrevet 5. mars 2022 #58662 Skrevet 5. mars 2022 Hold oss blokkerte oppdatert på bortforklaringer, da 😅 #syktnysgjerrig 18 1 2
BuffyTheVampire Skrevet 5. mars 2022 #58663 Skrevet 5. mars 2022 Ikke LKEs største fan, men han skal ha kred for å gjennomføre løpet da. Virker som et veldig tøft løp. 25 2
Luckie Skrevet 5. mars 2022 #58664 Skrevet 5. mars 2022 MiniBaguette skrev (5 minutter siden): Bemerkelsesverdig stille fra gjengen som liker å kritisere kritikken og kritikerne her inne i dag, er de opptatt med andre ting, kanskje? 🙂 @Tøddeler opptatt med å løpe, så kanskje fanklubben er med og heier🤷♀️ 26 3
Pusern3 Skrevet 5. mars 2022 #58665 Skrevet 5. mars 2022 Det feires åpenbart 😜🤣🤣🤣 og det fiskes etter likes da datter er med på innleggs bildene i dag 8
Gjest Era Vulgaris Skrevet 5. mars 2022 #58666 Skrevet 5. mars 2022 BuffyTheVampire skrev (17 minutter siden): Ikke LKEs største fan, men han skal ha kred for å gjennomføre løpet da. Virker som et veldig tøft løp. Med tanke på at hans hovedgeskjeft i livet er egentrening, så skulle det bare mangle om han ikke klarte gjennomføre, mener nå jeg.
Gjest SnowBells Skrevet 5. mars 2022 #58667 Skrevet 5. mars 2022 (endret) BuffyTheVampire skrev (29 minutter siden): Ikke LKEs største fan, men han skal ha kred for å gjennomføre løpet da. Virker som et veldig tøft løp. Jeg hadde blitt hundre ganger mer imponert om han kombinerte denne ultraløpingen med fulltidsjobb, slik de fleste andre deltakerne gjør. Summeer skrev (34 minutter siden): Jeg har to ultraløpere som kolleger, og jeg ser dem ofte i bakgrunnen på lke sine bilder. De slår han som regel 😆 Dette er familiefedre som står opp kl 5 på hverdagene 2-3 ganger i uka og løper fra Lillestrøm til kolbotn gjennom Østmarka, og tar toget til jobb derfra (og dusjer på jobb) det er for mye asfalt til at de gidder å løpe til jobb. Må holde seg skadefri, så de unngår for mye asfalt, ultraløpene de deltar i går i terrenget. Jeg har også møtt på dem langt inni skogen når jeg er på telttur og de kommer travende på stien 😂 og ikke minst på markastuer der de har klippekort på skillingsboller for å slippe å løpe med penger på seg. Men de trener absolutt aldri Ænglish-latinske-navn på styrkeøvelser hjemme i dunkel kjeller. De veksler på ski/sykkel/løping/rulleski. og styrketrening sier de at de får av å lempe kunstsnø fra senhøst til våren på dugnad for idrettslaget til ungene.... Har noen slike i familien ja 😆 Når vi er på hyttetur sammen så passer de på å være ferdig trent til fellesfrokost og så koser vi oss sammen resten av dagen 😊 Felles for dem er at de trener for seg selv og ikke for å høste bekreftelse i sosiale medier, og telefonen er med kun i tilfelle ulykke underveis. Endret 5. mars 2022 av SnowBells
Aquarius04 Skrevet 5. mars 2022 #58668 Skrevet 5. mars 2022 Pearl2.0 skrev (4 timer siden): Ville kanskje heller ha sagt at "my fingers are already freezing", men hei, engelsken er toppers😆 Nei. LKE har selv gått på skolen og fått toppkarakter i engelsk, så dette kan han! Enig - elendig engelsk. 🥴 15
BuffyTheVampire Skrevet 5. mars 2022 #58669 Skrevet 5. mars 2022 Joda, er forsåvidt enig i det, men synes uansett det er en bra prestasjon å gjennomføre. I tillegg til å være i fysisk form må en klare den psykiske gjennomføringen også. Uansett om han trener på fulltid så betyr ikke det at han kan bli best i alt. Jeg kan ikke bli den nye Therese Johaug om jeg trente på fulltid 😂 22
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 5. mars 2022 Populært innlegg #58670 Skrevet 5. mars 2022 BuffyTheVampire skrev (17 minutter siden): Joda, er forsåvidt enig i det, men synes uansett det er en bra prestasjon å gjennomføre. I tillegg til å være i fysisk form må en klare den psykiske gjennomføringen også. Uansett om han trener på fulltid så betyr ikke det at han kan bli best i alt. Jeg kan ikke bli den nye Therese Johaug om jeg trente på fulltid 😂 Det flott å holde seg i form og det er flott å delta i så harde løp. Kritikken går vel på hans egen fremstilling av seriøsiteten av treningen med fettklype, kaloritelling på desimalnivå og alle hverdager lagt opp for å få max ut av treningen. Som andre skriver så har jeg også en mann som trener seriøst på amatørnivå, men han legger treningene til tidspunkt som passer familien, heller enn at vi skal tilpasse oss han. Ikke måler han meg med fettklype heller, når jeg tenker meg om 🤪 59 8
Isola2 Skrevet 5. mars 2022 #58671 Skrevet 5. mars 2022 BuffyTheVampire skrev (26 minutter siden): Joda, er forsåvidt enig i det, men synes uansett det er en bra prestasjon å gjennomføre. I tillegg til å være i fysisk form må en klare den psykiske gjennomføringen også. Uansett om han trener på fulltid så betyr ikke det at han kan bli best i alt. Jeg kan ikke bli den nye Therese Johaug om jeg trente på fulltid 😂 Forsåvidt enig, men når man legger ALL sin våkne tid på trening,burde han vel gjort det litt bedre. Ultraløpere er vel en spesiell gjeng:kred til de som løper til og fra heltidsjobben,før frokost og alt det der. LKE har ikke jobb (foruten fotografere konas rumpe?) og virker heller ikke å prioritere familien foran «hobbyen» (eller hva man skal kalle det). Fyren er så ekkel selvgod og blottet for å ta til seg kritikk at det er klart vi gotter oss over at han er ei ultraløper»sinke»…vi er tross alt bare feite og missunnerlige kjerringer! 41
Pusern3 Skrevet 5. mars 2022 #58672 Skrevet 5. mars 2022 BuffyTheVampire skrev (45 minutter siden): Joda, er forsåvidt enig i det, men synes uansett det er en bra prestasjon å gjennomføre. I tillegg til å være i fysisk form må en klare den psykiske gjennomføringen også. Uansett om han trener på fulltid så betyr ikke det at han kan bli best i alt. Jeg kan ikke bli den nye Therese Johaug om jeg trente på fulltid 😂 han er mange mil unna Therese Johaug på alle nivåer. Kan og bør ikke sammenliknes 10
Pusern3 Skrevet 5. mars 2022 #58673 Skrevet 5. mars 2022 Hallepalle2 skrev (26 minutter siden): Det flott å holde seg i form og det er flott å delta i så harde løp. Kritikken går vel på hans egen fremstilling av seriøsiteten av treningen med fettklype, kaloritelling på desimalnivå og alle hverdager lagt opp for å få max ut av treningen. Som andre skriver så har jeg også en mann som trener seriøst på amatørnivå, men han legger treningene til tidspunkt som passer familien, heller enn at vi skal tilpasse oss han. Ikke måler han meg med fettklype heller, når jeg tenker meg om 🤪 høres ut som en bra kar 👍
BuffyTheVampire Skrevet 5. mars 2022 #58674 Skrevet 5. mars 2022 Pusern3 skrev (6 minutter siden): han er mange mil unna Therese Johaug på alle nivåer. Kan og bør ikke sammenliknes Jeg sammenlignet han ikke med Johaug… poenget mitt var at han ikke har forutsetninger for å vinne slike løp, uansett hvor mye han trener. Derfor: kred for at han gjennomførte. Men det er all kred han får også. 15
Pearl2.0 Skrevet 5. mars 2022 #58675 Skrevet 5. mars 2022 Jeg er enig, kred for gjennomføring! Det er et utrolig tøft løp og forholdene så forferdelig ut😬 11 2
Klappe Skrevet 5. mars 2022 #58676 Skrevet 5. mars 2022 Jeg var spent på å se ruten til ultraløpet, men kan ikke se at LKE har lagt ut dette på strava. 3
Pearl2.0 Skrevet 5. mars 2022 #58677 Skrevet 5. mars 2022 Klappe skrev (Akkurat nå): Jeg var spent på å se ruten til ultraløpet, men kan ikke se at LKE har lagt ut dette på strava. Nei, mulig klokkebatteriet ikke holder hele løpet🤷♀️ ikle vet jeg. 5
Klappe Skrevet 5. mars 2022 #58678 Skrevet 5. mars 2022 Pearl2.0 skrev (42 minutter siden): Nei, mulig klokkebatteriet ikke holder hele løpet🤷♀️ ikle vet jeg. Hmm regner med han har en veldig dyr og avansert klokke. Min «billige» klokke holder på 7 timers turer og har mye batteri igjen 9
Kleenex Skrevet 5. mars 2022 #58679 Skrevet 5. mars 2022 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Det flott å holde seg i form og det er flott å delta i så harde løp. Kritikken går vel på hans egen fremstilling av seriøsiteten av treningen med fettklype, kaloritelling på desimalnivå og alle hverdager lagt opp for å få max ut av treningen. Som andre skriver så har jeg også en mann som trener seriøst på amatørnivå, men han legger treningene til tidspunkt som passer familien, heller enn at vi skal tilpasse oss han. Ikke måler han meg med fettklype heller, når jeg tenker meg om 🤪 Hjalp visst ikke med "caffein" heller🤣 12 1 1
Populært innlegg Klappe Skrevet 5. mars 2022 Populært innlegg #58680 Skrevet 5. mars 2022 Var visst noe gale med telefonen første timen av løpet. Og vrikket ankelen to ganger når han var på vei inn i topp 30… rart disse menneskene som bruker så nye tid og penger på alt det beste utstyret og så er det alltid noe som ikke fungerer når det virkelig gjelder🤷♀️ 77 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå