Gjest Xstrella Skrevet 5. mars 2022 #58641 Skrevet 5. mars 2022 Aidensfield skrev (8 minutter siden): Hvor står det at turen er sponset? Paret reiser ingen steder uten at det er spons. Hele dama er vandrende reklame plakat.
Gjest SnowBells Skrevet 5. mars 2022 #58642 Skrevet 5. mars 2022 Aidensfield skrev (22 minutter siden): Hvor står det at turen er sponset? Det er nok ikke sponset men den skrives garantert av som jobbreise.
Pusern3 Skrevet 5. mars 2022 #58643 Skrevet 5. mars 2022 (endret) blåbærpai skrev (3 timer siden): Likevel har jeg inntrykk av at de solgte mer når hun fortsatt var påkledd.. ? Nå selger de jo ingenting, bare puteflau underholdning? det var utrolig mye bedre og ulikt innhold i blogg og på IG i perioden før klærne falt… et annet fokus og nådde nok mye bredere den gangen. Endret 5. mars 2022 av Pusern3 13
Pusern3 Skrevet 5. mars 2022 #58644 Skrevet 5. mars 2022 Xstrella skrev (21 minutter siden): Paret reiser ingen steder uten at det er spons. Hele dama er vandrende reklame plakat. enig at det ofte er spons men stadig sjeldnere. Tipper de sliter med å få spons til dyre ferier etc. det er ikke nevnt spons i forbindelse med ferien så tipper de har betalt selv. Men det kan jo så klart skrives av på bedriften 4
Andrea59 Skrevet 5. mars 2022 #58645 Skrevet 5. mars 2022 (endret) 39 minutter siden, SnowBells said: Været er da helt likt for alle deltakerne så den må han i så fall lenger ut på landet med. Jeg forventer at han gjør det knallbra, typ vinner. Løpehobbyen er tross alt det eneste han bruker "arbeidsdagene" sine på, og konas merkevare gjør at han til enhver tid koster på seg det aller siste og nyeste innen løpeutstyr. Han har vel f eks et helt lass med dyre Hoka-sko. Lidenskapen hans for trening er tydelig da, og han fremstår veldig rigid og intens i jakten på målene sine. Han var superheldig med kona si, for de aller færreste kvinner hadde hatt mulighet til å frikjøpe ektemannen sin fra arbeidslivet og i tillegg sponse dem med en såpass dyr hobby. Ettersom jeg kan se på live-rapportene ligger han ikke akkurat an til å vinne 😛 ser ut som flere damer og til og med en i 50-årsklassen ligger foran - om ikke jeg har misforstått tabellene på en eller annen rar måte… https://transgrancanaria.livetrail.net/classementPoint.php velg Advanced for å se det løpet LkE er med i… Endret 5. mars 2022 av Andrea59 La til noe 16
GhostHug Skrevet 5. mars 2022 #58646 Skrevet 5. mars 2022 Pearl2.0 skrev (1 time siden): Ville kanskje heller ha sagt at "my fingers are already freezing", men hei, engelsken er toppers😆 LK har foreldre som er lektorer i engelsk så han skriver naturligvis prikkfritt. Han var vokst opp med perfekt engelsk. 36 1 1
Kosemose Skrevet 5. mars 2022 #58648 Skrevet 5. mars 2022 Pusern3 skrev (39 minutter siden): enig at det ofte er spons men stadig sjeldnere. Tipper de sliter med å få spons til dyre ferier etc. det er ikke nevnt spons i forbindelse med ferien så tipper de har betalt selv. Men det kan jo så klart skrives av på bedriften Kan i prinsippet egentlig alle bare opprette en influencerbedrift knyttet til en ig-konto også bare skrive av alt man foretar seg som man poster bilder av? Alle måltider, alle klær, hjemmekontor, treningsutstyr, møbler, turer, enhver is… og utgifter til hunden; opprette en konto for hunden og, og dermed utgiftsføre alle veterinær- og fôrutgifter? I såfall er det jo ingen sak å klare seg på lite inntekt? 14 1
Isola2 Skrevet 5. mars 2022 #58649 Skrevet 5. mars 2022 SnowBells skrev (1 time siden): Været er da helt likt for alle deltakerne så den må han i så fall lenger ut på landet med. Jeg forventer at han gjør det knallbra, typ vinner. Løpehobbyen er tross alt det eneste han bruker "arbeidsdagene" sine på, og konas merkevare gjør at han til enhver tid koster på seg det aller siste og nyeste innen løpeutstyr. Han har vel f eks et helt lass med dyre Hoka-sko. Lidenskapen hans for trening er tydelig da, og han fremstår veldig rigid og intens i jakten på målene sine. Han var superheldig med kona si, for de aller færreste kvinner hadde hatt mulighet til å frikjøpe ektemannen sin fra arbeidslivet og i tillegg sponse dem med en såpass dyr hobby. Han fremstår som intens..men ikke på en positiv måte der han sitter i den mørke kjelleren sin. Utstyr og sko..javel..men til å bruke så mye tid..så er det vel ikke en ultraløper i toppklasse..? 19
Ellie77 Skrevet 5. mars 2022 #58650 Skrevet 5. mars 2022 (endret) Mariángel skrev (2 timer siden): Han er på 44 plass i sin gruppe. 44. plass?!? Er du sikker? De fleste som driver med ultraløp har det vel som hobby. Når noen bruker all sin tid på en sport og ikke har jobb ved siden av - og i tillegg har vært idrettsutøver mens man ennå var i et slags yrkesliv, da må jeg ærlig innrømme at jeg hadde forventet litt bedre resultater 😱 Endret 5. mars 2022 av Ellie77 26
Carmen67 Skrevet 5. mars 2022 #58651 Skrevet 5. mars 2022 (endret) Det begynner å utvikle seg en tendens blant avdanka influensere og komikere, at de legger ut provoserende innlegg når privatøkonomien går rett vest i mangel på sponsorer og billettinntekter. Er det tilfeldig når krampa tar en, at en brennhet tråd på Kg med flest mulig innlegg blir en slags livbøye, gir status i miljøet? En siste desperat skanse? At dette er noe disse skryter av når de møtes blant sine egne. Kan det tenkes at standard hilsen er; «Hei, takk for sist, hvordan går det med tråden din på Kvinneguiden’a ? Jeg er veeeldig fornøyd med sist uke (high five)» Når skipet synker skal tross alt finstasen på og glassene heves…å forlate skipet for å redde livet er tross alt noe bare rottene gjør…eller? Å holde liv i denne tråden er tidenes drahjelp for disse som i desperasjon mister all integritet, der motstand gjør dem bare mer desperate og til slutt «selger sine barn» for å redde livet, og jeg skammer meg for at jeg nettopp bidrog med dette. Endret 5. mars 2022 av Carmen67 27
Keaton Skrevet 5. mars 2022 #58652 Skrevet 5. mars 2022 Ellie77 skrev (3 minutter siden): 44. plass?!? Er du sikker? De fleste som driver med ultraløp har det vel som hobby. Når noen bruker all tid på en sport og ikke har jobb ved siden av - og i tillegg har vært idrettsutøver mens man ennå var i yrkeslivet, da må jeg ærlig innrømme at jeg hadde forventet berre resultater 😱 Vinneren er i mål for lengst, brukte 5.10, LKE har over ei mil igjen. Flere kvinner har gått i mål også. 25 4 3
Surikatt Skrevet 5. mars 2022 #58653 Skrevet 5. mars 2022 Mariángel skrev (39 minutter siden): Han er på 44 plass i sin gruppe. 44 plass😂 og bare i sim gruppe. Litt å gå på der, da, for verdensmesteren. 17
snute Skrevet 5. mars 2022 #58654 Skrevet 5. mars 2022 Tror han er ca nr 20 av 127 i sin klasse (menn 30-40 år). Ca 45 av alle som er med, det er vel mange hundre. Om det er bra eller ikke vet ikke jeg noe om. Han har jo ikke sjans mot menn i 20 årene. Tror nok mange av de som er med er proff løpere fra hele verden. Tror hans største problem er at løper for lite i fjell og for mye på mølle i forhold til mange andre. 13
Luckie Skrevet 5. mars 2022 #58655 Skrevet 5. mars 2022 Kommer nok en unnskyldning for plasseringen i løpet av dagen. 26
Pusern3 Skrevet 5. mars 2022 #58656 Skrevet 5. mars 2022 Luckie skrev (Akkurat nå): Kommer nok en unnskyldning for plasseringen i løpet av dagen. selvsagt 😜 4 1
Keaton Skrevet 5. mars 2022 #58657 Skrevet 5. mars 2022 (endret) snute skrev (6 minutter siden): Tror han er ca nr 20 av 127 i sin klasse (menn 30-40 år). Ca 45 av alle som er med, det er vel mange hundre. Om det er bra eller ikke vet ikke jeg noe om. Han har jo ikke sjans mot menn i 20 årene. Tror nok mange av de som er med er proff løpere fra hele verden. Tror hans største problem er at løper for lite i fjell og for mye på mølle i forhold til mange andre. Han som vant, er en av de store i ultraløping, Tom Evans. ps LKE i mål, cirka 2 t etter vinneren. Endret 5. mars 2022 av Kollontaj 20
Pearl2.0 Skrevet 5. mars 2022 #58658 Skrevet 5. mars 2022 Twinkle~ skrev (56 minutter siden): LK har foreldre som er lektorer i engelsk så han skriver naturligvis prikkfritt. Han var vokst opp med perfekt engelsk. Ja, sånn var det ja👌 11
Surikatt Skrevet 5. mars 2022 #58659 Skrevet 5. mars 2022 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Han som vant, er en av de store i ultraløping, Tom Evans. ps LKE i mål, cirka 2 t etter vinneren. Hjem å trene mer nå da han som tror han er verdensmester i alt, ihvertfall i selvskryt. 18
MiniBaguette Skrevet 5. mars 2022 #58660 Skrevet 5. mars 2022 Bemerkelsesverdig stille fra gjengen som liker å kritisere kritikken og kritikerne her inne i dag, er de opptatt med andre ting, kanskje? 🙂 36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå