Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Pæddan skrev (3 minutter siden):

Tror begge de familiene et lite møblerte....særlig når tanta til LKE setter 🔥 på halvnakent bilde av han og ønsker hun var en kaffekopp mellom beina på han.

Spesielt....veldig spesielt 😳

Det er så spesielt det!! Synes jeg ser min egen tante hadde lagt ut 🔥 heldige mannen din på halvnakne bilder av meg. 
og det med kaffekoppen? Heeelt sykt!

Ser ellers nær familie trykker  liker på cbe sitter i bikini på stranda også, på bilder som de egentlig burde tatt opp telefonen og spurt ; hva i huleste er det dere holder på med?

• Liker 39
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
123Frustrert skrev (3 minutter siden):

Det er så spesielt det!! Synes jeg ser min egen tante hadde lagt ut 🔥 heldige mannen din på halvnakne bilder av meg. 
og det med kaffekoppen? Heeelt sykt!

Ser ellers nær familie trykker  liker på cbe sitter i bikini på stranda også, på bilder som de egentlig burde tatt opp telefonen og spurt ; hva i huleste er det dere holder på med?

De er nok stolte av «kjendisdatteren» sin

• Liker 12
Skrevet

Er mannen til Caroline seriøst inne i tråden for å forsvare kona? Hvis det er tilfelle, hvorfor ikke innrømme at det er han? Litt flaut, kanskje? 

Caroline er vakker ja, uten filter, retusjering og andre unødvendige hjelpemidler.

Men en ting lurer jeg veldig på, mener dere selv at dere er et godt forbilde når det gjelder kropp og utseende? Pizza idag, feit imorgen, Beyonce er feit, lår som møtes er mandig osv. Dette blir «fine» utsagn for døtrene å lese når tenårene kommer og usikkerheten slår inn for fullt. Har selv vokst opp med en mor med anstrengt forhold til kropp som resulterte i at jeg selv fikk spiseforstyrrelser, så jeg vet godt hvordan dere to holder på kan ødelegge. Sliter fortsatt den dag idag og det kommer jeg nok til å gjøre til jeg blir gammel.

Måtte dere skamme dere begge to! 

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er stengt for moderering.

Måne, admin.

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, latterliggjøring, krenkelser, brukerdebatt og brudd på opphavsrett.

Måne, admin. 

• Liker 3
Skrevet

Paradoksalt nok mister hun følgere hver gang hun poster noe, mens det holder seg ganske stabilt om hun lar være. Hvorfor? 🤔

• Liker 11
Gjest Finlay
Skrevet

Hva skjer med kjolen på bildet?🤔

På story henger den pent ned, mens på siste bildet ser det ut som de fysisk har klemt den inn mellom lårene for å fremheve stussen😂Jeg ser ingen annen forklaring. 

75C3256E-158D-4CF8-9552-0266650BDACF.jpeg

5E3192D1-9B81-405E-952F-CA9C75CDD0E5.jpeg

Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Finlay skrev (7 minutter siden):

På story henger den pent ned, mens på siste bildet ser det ut som de fysisk har klemt den inn mellom lårene for å fremheve stussen😂Jeg ser ingen annen forklaring. 

Syns det er helt merkelig hvordan dere østlendinger går og kaller det for stussen🙄 

Skrevet (endret)
sukkerspinndilla skrev (10 minutter siden):

Syns det er helt merkelig hvordan dere østlendinger går og kaller det for stussen🙄 

Kan betrygge deg med at det ikke er spesielt vanlig i dagligspråket på Østlandet. Grunnen til at man leser det påfallende ofte i denne tråden er mest sannsynlig fordi menneskene bak Treasures AS er ekstremt opptatt av å eksponere denne kroppsdelen i sine kanaler, og behovet for et hyggelig synonym til bak/ræv/rompe/fu melder seg når man skal adressere det😉

Endret av Blondinbolla
  • Liker 34
  • Nyttig 2
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Blondinbolla skrev (1 minutt siden):

Kan betrygge deg med at det ikke er spesielt vanlig i dagligspråket på Østlandet. Grunnen til at man leser det påfallende ofte i denne tråden er mest sannsynlig fordi menneskene bak Treasures AS er ekstremt opptatt av å eksponere denne kroppsdelen i sine kanaler, og behovet for et hyggelig synonym til bak/ræv/rompe/fu melder seg når man skal adressere det😉

Godt å høre👍 
syns fokuseringen på ræva og sidepuppen er så sykt rar😂 jeg føler meg ikke inspirert til å kjøpe klær eller innlegg som gjør at jeg ser sånn ut, det er for dumt!

Skrevet
Finlay skrev (28 minutter siden):

ser nesten ut som en kort buksedress nederst 

• Liker 4
Skrevet

Når man klager over lugg i varmen vil det alltid hjelpe å klistre et skjerf på panna og over hodet istedet.

• Liker 46
Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Det er ikke første gangen det blir gjort, en liten gjenganger det der 🤭

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg er ny i tråden. Lastet opp bilder av CBE som var postet på e24 og på hennes Instagram. Bilder fra samme anledning, men hvor bildene på hennes insta var tydelig redigert. Innlegget ble fjernet. Hva er galt? Jeg linket til begge innleggene, både hos e24 og Instagram...

Endret av Hereforthecomments
Skrivefeil
  • Liker 10
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Hereforthecomments skrev (3 minutter siden):

Jeg er ny i tråden. Lastet opp bilder av CBE som var postet på e24 og på hennes Instagram. Bilder fra samme anledning, men hvor bildene på hennes insta var tydelig redigert. Innlegget ble fjerner. Hva er galt? Jeg linket til begge innleggene, både hos e24 og Instagram...

Man kan bare legge ut ett bilde per innlegg. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Fra reglene:

"Du kan dele maks ett bilde eller skjermdump av bilde fra Instagram og Snapchat direkte på forumet eller via Imgur så lenge kontonavn er synlig på bildet."

Endret av SnowBells
Skrevet
Heartland skrev (1 time siden):

Wow, dette var rart å se. Husker dere tiden da hun faktisk kledde på seg innimellom? En helt vanlig bukse og strikket genser. Ingen silikonpupper, nippler, bar mage eller lår på display. Ingen åletrange klær eller rumpepute, ingen duckface, snerrete smil eller hollywood-frue-filter. Nesten som en annen person… 

12E2AC30-8FA4-4AD2-8D88-F604A6089691.jpeg

Så fin genser!

Ang kjolen på siste bilde, så tenker jeg at det kanskje blåser litt bare?

• Liker 10
Skrevet

Den ene kommentaren til det kjole-bildet forsvant rimelig fort gitt. 

• Liker 3
Skrevet
Luckie skrev (22 minutter siden):

Den ene kommentaren til det kjole-bildet forsvant rimelig fort gitt. 

Hva var det?

Skrevet
stjerna80 skrev (Akkurat nå):

Hva var det?

En som kommenterte at «sjøldigginga begynner å bli litt pinlig»

• Liker 29
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...