123Frustrert Skrevet 3. mars 2022 #58561 Skrevet 3. mars 2022 Pæddan skrev (3 minutter siden): Tror begge de familiene et lite møblerte....særlig når tanta til LKE setter 🔥 på halvnakent bilde av han og ønsker hun var en kaffekopp mellom beina på han. Spesielt....veldig spesielt 😳 Det er så spesielt det!! Synes jeg ser min egen tante hadde lagt ut 🔥 heldige mannen din på halvnakne bilder av meg. og det med kaffekoppen? Heeelt sykt! Ser ellers nær familie trykker liker på cbe sitter i bikini på stranda også, på bilder som de egentlig burde tatt opp telefonen og spurt ; hva i huleste er det dere holder på med? 39 3
Luckie Skrevet 3. mars 2022 #58562 Skrevet 3. mars 2022 123Frustrert skrev (3 minutter siden): Det er så spesielt det!! Synes jeg ser min egen tante hadde lagt ut 🔥 heldige mannen din på halvnakne bilder av meg. og det med kaffekoppen? Heeelt sykt! Ser ellers nær familie trykker liker på cbe sitter i bikini på stranda også, på bilder som de egentlig burde tatt opp telefonen og spurt ; hva i huleste er det dere holder på med? De er nok stolte av «kjendisdatteren» sin 12
NewStart87 Skrevet 3. mars 2022 #58563 Skrevet 3. mars 2022 Er mannen til Caroline seriøst inne i tråden for å forsvare kona? Hvis det er tilfelle, hvorfor ikke innrømme at det er han? Litt flaut, kanskje? Caroline er vakker ja, uten filter, retusjering og andre unødvendige hjelpemidler. Men en ting lurer jeg veldig på, mener dere selv at dere er et godt forbilde når det gjelder kropp og utseende? Pizza idag, feit imorgen, Beyonce er feit, lår som møtes er mandig osv. Dette blir «fine» utsagn for døtrene å lese når tenårene kommer og usikkerheten slår inn for fullt. Har selv vokst opp med en mor med anstrengt forhold til kropp som resulterte i at jeg selv fikk spiseforstyrrelser, så jeg vet godt hvordan dere to holder på kan ødelegge. Sliter fortsatt den dag idag og det kommer jeg nok til å gjøre til jeg blir gammel. Måtte dere skamme dere begge to! 30 1 4
Måne Rampelyset Skrevet 3. mars 2022 #58564 Skrevet 3. mars 2022 Tråden er stengt for moderering. Måne, admin. 7
Måne Rampelyset Skrevet 4. mars 2022 #58565 Skrevet 4. mars 2022 Tråden er ryddet for persondebatt, latterliggjøring, krenkelser, brukerdebatt og brudd på opphavsrett. Måne, admin. 3
Ellie77 Skrevet 4. mars 2022 #58566 Skrevet 4. mars 2022 Paradoksalt nok mister hun følgere hver gang hun poster noe, mens det holder seg ganske stabilt om hun lar være. Hvorfor? 🤔 11
Gjest Finlay Skrevet 4. mars 2022 #58567 Skrevet 4. mars 2022 Hva skjer med kjolen på bildet?🤔 På story henger den pent ned, mens på siste bildet ser det ut som de fysisk har klemt den inn mellom lårene for å fremheve stussen😂Jeg ser ingen annen forklaring.
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 4. mars 2022 #58568 Skrevet 4. mars 2022 Finlay skrev (7 minutter siden): Hva skjer med kjolen på bildet?🤔 På story henger den pent ned, mens på siste bildet ser det ut som de fysisk har klemt den inn mellom lårene for å fremheve stussen😂Jeg ser ingen annen forklaring. Syns det er helt merkelig hvordan dere østlendinger går og kaller det for stussen🙄
Blondinbolla Skrevet 4. mars 2022 #58569 Skrevet 4. mars 2022 (endret) sukkerspinndilla skrev (10 minutter siden): Syns det er helt merkelig hvordan dere østlendinger går og kaller det for stussen🙄 Kan betrygge deg med at det ikke er spesielt vanlig i dagligspråket på Østlandet. Grunnen til at man leser det påfallende ofte i denne tråden er mest sannsynlig fordi menneskene bak Treasures AS er ekstremt opptatt av å eksponere denne kroppsdelen i sine kanaler, og behovet for et hyggelig synonym til bak/ræv/rompe/fu melder seg når man skal adressere det😉 Endret 4. mars 2022 av Blondinbolla 34 2
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 4. mars 2022 #58570 Skrevet 4. mars 2022 Blondinbolla skrev (1 minutt siden): Kan betrygge deg med at det ikke er spesielt vanlig i dagligspråket på Østlandet. Grunnen til at man leser det påfallende ofte i denne tråden er mest sannsynlig fordi menneskene bak Treasures AS er ekstremt opptatt av å eksponere denne kroppsdelen i sine kanaler, og behovet for et hyggelig synonym til bak/ræv/rompe/fu melder seg når man skal adressere det😉 Godt å høre👍 syns fokuseringen på ræva og sidepuppen er så sykt rar😂 jeg føler meg ikke inspirert til å kjøpe klær eller innlegg som gjør at jeg ser sånn ut, det er for dumt!
Pusern3 Skrevet 4. mars 2022 #58571 Skrevet 4. mars 2022 Finlay skrev (28 minutter siden): Hva skjer med kjolen på bildet?🤔 På story henger den pent ned, mens på siste bildet ser det ut som de fysisk har klemt den inn mellom lårene for å fremheve stussen😂Jeg ser ingen annen forklaring. ser nesten ut som en kort buksedress nederst 4
Rev. Revenge Skrevet 4. mars 2022 #58572 Skrevet 4. mars 2022 Når man klager over lugg i varmen vil det alltid hjelpe å klistre et skjerf på panna og over hodet istedet. 46
stjerna80 Skrevet 4. mars 2022 #58573 Skrevet 4. mars 2022 Finlay skrev (1 time siden): Hva skjer med kjolen på bildet?🤔 På story henger den pent ned, mens på siste bildet ser det ut som de fysisk har klemt den inn mellom lårene for å fremheve stussen😂Jeg ser ingen annen forklaring. Det er ikke første gangen det blir gjort, en liten gjenganger det der 🤭 9
Hereforthecomments Skrevet 4. mars 2022 #58574 Skrevet 4. mars 2022 (endret) Jeg er ny i tråden. Lastet opp bilder av CBE som var postet på e24 og på hennes Instagram. Bilder fra samme anledning, men hvor bildene på hennes insta var tydelig redigert. Innlegget ble fjernet. Hva er galt? Jeg linket til begge innleggene, både hos e24 og Instagram... Endret 4. mars 2022 av Hereforthecomments Skrivefeil 10
Gjest SnowBells Skrevet 4. mars 2022 #58575 Skrevet 4. mars 2022 (endret) Hereforthecomments skrev (3 minutter siden): Jeg er ny i tråden. Lastet opp bilder av CBE som var postet på e24 og på hennes Instagram. Bilder fra samme anledning, men hvor bildene på hennes insta var tydelig redigert. Innlegget ble fjerner. Hva er galt? Jeg linket til begge innleggene, både hos e24 og Instagram... Man kan bare legge ut ett bilde per innlegg. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Fra reglene: "Du kan dele maks ett bilde eller skjermdump av bilde fra Instagram og Snapchat direkte på forumet eller via Imgur så lenge kontonavn er synlig på bildet." Endret 4. mars 2022 av SnowBells
loffen Skrevet 4. mars 2022 #58576 Skrevet 4. mars 2022 Heartland skrev (1 time siden): Wow, dette var rart å se. Husker dere tiden da hun faktisk kledde på seg innimellom? En helt vanlig bukse og strikket genser. Ingen silikonpupper, nippler, bar mage eller lår på display. Ingen åletrange klær eller rumpepute, ingen duckface, snerrete smil eller hollywood-frue-filter. Nesten som en annen person… Så fin genser! Ang kjolen på siste bilde, så tenker jeg at det kanskje blåser litt bare? 10
Luckie Skrevet 4. mars 2022 #58577 Skrevet 4. mars 2022 Den ene kommentaren til det kjole-bildet forsvant rimelig fort gitt. 3
Hereforthecomments Skrevet 4. mars 2022 #58578 Skrevet 4. mars 2022 (endret) Prøver igjen 🤪 «Lys og skygge» på både CBE og «Åge». E24: https://e24.no/naeringsliv/i/rAkEe0/caroline-berg-eriksen-og-mannen-med-millionoverskudd Instagram er fruens egen: https://www.instagram.com/p/B781NnsAs3a/?utm_medium=copy_link Endret 4. mars 2022 av Hereforthecomments Glemt vedlegg 24 3
stjerna80 Skrevet 4. mars 2022 #58579 Skrevet 4. mars 2022 Luckie skrev (22 minutter siden): Den ene kommentaren til det kjole-bildet forsvant rimelig fort gitt. Hva var det?
Luckie Skrevet 4. mars 2022 #58580 Skrevet 4. mars 2022 stjerna80 skrev (Akkurat nå): Hva var det? En som kommenterte at «sjøldigginga begynner å bli litt pinlig» 29 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå