Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Aidensfield skrev (14 timer siden):

Har noe i nær familie som drar til Spania ett par uker iåret utenom ferie å det har vært null problem fra skolen sin side. Men er vel en stund siden CBE var på ferie utenom skoleferien nå eller har jeg godt glipp av noe? 

Er det noen som har vært på ferie de siste årene? 
Å ta ut barna fra skolen en gang tenker jeg er greit, men ikke for å dra til granka liksom. Tar man barn ut fra skolen bør det være noe ekstra man skal. 
Om dette ekstra er å vise seg frem i bikini.. ja, da står det enda mer stusselig til hos dette paret en det jeg trodde. De har faktisk ingenting å komme med annet en å reklamere for lav fettprosent, noe billig ræl av klær, silikon pupper,  fillers og ei rumpe med rumpepute.

• Liker 22
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vært flau på foreldremøte om jeg hadde flexet rompa og kroppen på den måten😒

• Liker 25
Skrevet

Det siste sol-bildet gjør at jeg fryser. Ingenting varmt og koselig med det. 

• Liker 26
Skrevet
mumrikk1 skrev (34 minutter siden):

Jeg hadde vært flau på foreldremøte om jeg hadde flexet rompa og kroppen på den måten😒

Sjæl ass! Men noe sier meg at det er LK som drar på foreldremøter. Virker som hun ikke er så komfortabel med å være i settinger uten LK på slep 

• Liker 16
Skrevet (endret)
OppNedPåAlt skrev (16 minutter siden):

Det siste sol-bildet gjør at jeg fryser. Ingenting varmt og koselig med det. 

Sant! Tenk så varmt det bildet kunne sett ut hvis de ikke hadde låst seg helt fast i det mørke dystre greiene sine: men du vet, mørkt forminsker. Får fjernet litt av kroppen med alle skyggene vet du. Redigering andre veien kunne jo ført til at kroppen så større ut (sånn den egentlig er). Sykt med tanke på at kroppen hennes er over snittet veldreid uansett. Hun har et så forvrengt bilde av seg selv at det er trist, Caroline, du er mer enn fin nok som du er! Trenger ikke redigering (ingen gjør det)

Endret av SKE87
Skriveleifer
  • Liker 17
Skrevet
Katten89 skrev (12 timer siden):

Dem har jo så lav inntekt at de ikke kan ha en rik livsstil. Det er grunnen

Hva har dem egebtlig i inntekt? 

Skrevet
Tøddel skrev (9 timer siden):

Hun har veldig pen kropp. 😄 Nydelig tonet. 

Vi vet faktisk ikke hvordan kroppen hennes ser ut, da absolutt alle bilder som publiseres er ihjelredigerte!

Utifra det man så på "Norges nye megahit" har hun en pen og slank kropp, men man kan ikke stole på bildene de selv deler.

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (13 timer siden):

Tre 🔥kommentarer på fire timer-det kan vel ingen være fornøyd med? Og antall likes skjult…

Jeg har under 300 følgere på IG og hadde sikkert fått flere kommentarer enn det hadde jeg lagt ut liknende bilde. Ikke for at jeg er så deilig, men syns hun får overraskende lite kommentarer for å ha 304k(!!) følgere.

Endret av Breakeven
  • Liker 22
Skrevet
Breakeven skrev (5 minutter siden):

Jeg har under 300 følgere på IG og hadde sikkert fått flere kommentarer enn det hadde jeg lagt ut liknende bilde. Ikke for at jeg er så deilig, men syns hun får overraskende lite kommentarer for å ha 304 (!!) følgere.

Folk er lei dama. Endelig.

• Liker 26
Skrevet
Inocybe skrev (1 time siden):

Endelig er skolene så godt som tilbake til normalen eller to (!) år med restriksjoner og hjemmeskole. Det er så bra for barna, for det sosiale, for læringsmiljøet, for lærene og så mye mer.

Det gjør det ekstra spesielt å ta ut barna en hel uke ekstra nå. Den ferien CBE viser på SoMe har absolutt ingenting som ikke kunne ha blitt gjennomført på en flott og fin måte for barna på de 9 dagene som vinterferien er. Isspising og bading rekker man fint og CBE kunne lett ha prioritert bort manisk trening og gitt barna mer kvalitetstid disse dagene.

Hvis det er LKE deltakelse i ultraløpet i morgen som holder dem igjen så hadde  CBE fint kunnet dratt hjem med barna i søndags og latt LKE igjen. Denne ekstra ferieuken er enda et egoistisk valg fra foreldrenes side hvor barnets beste igjen tilsidesettes. God stabil skolegang etter lang vanskelig tid med mange restriksjoner trumfer da virkelig pappas behov for heiagjeng på et løp og enda fler av mammas utallige kjedelige bikiniselfier. 

Vel, akkurat her er jeg ikke enig. Jeg er dog enig i at det hun viser i sosiale medier er helt ute, men at de tar med barna på ferie etter to år med pandemi er vel ikke så kritikkverdig. Jeg har barn på samme alder selv og de har så og si ikke vært borte fra skole og bhg disse to årene. Heldige barn som får to uker med sol, varme og opplevelser sammen med både foreldre og besteforeldre. Det tror jeg faktisk mange trenger nå! 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Gjest SnowBells
Skrevet
Julemarsipan skrev (44 minutter siden):

Hva har dem egebtlig i inntekt? 

Jeg er ikke erfaren innen regnskap for bedrifter. Men de tjener vel i underkant av 300 000 kroner hver i personlig årsinntekt. Muligens for å komme så lett unna skattemessig som mulig? De fører garantert opp mest mulig på firmaet, hvert fall absolutt alt som avbildes i sosiale medier trekkes fra som arbeidsantrekk, jobbreise osv. En influenser har minimalt med utgifter, de har f eks ikke behov for lokale eller dyrt verktøy/maskiner, og de fører som sagt av alt som avbildes på firmaet. Kopper, glass, klær, møbler, bilder, barnas julekalender, u name it. På den måten så betaler de vel bare en brøkdel av det folk flest gjør, tror jeg. Helt sikkert andre som kan gi deg et bedre svar her.

Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
MFO skrev (8 minutter siden):

Vel, akkurat her er jeg ikke enig. Jeg er dog enig i at det hun viser i sosiale medier er helt ute, men at de tar med barna på ferie etter to år med pandemi er vel ikke så kritikkverdig. Jeg har barn på samme alder selv og de har så og si ikke vært borte fra skole og bhg disse to årene. Heldige barn som får to uker med sol, varme og opplevelser sammen med både foreldre og besteforeldre. Det tror jeg faktisk mange trenger nå! 

Men barna har jo uansett 12 uker skoleferie hvert eneste år! Og begge foreldre har 100 % fleksibel arbeidstid! Dette fremstår jo bare helt tullete, hvert fall med tanke på at de ble slått i bakken av eldstemann sitt førsteklassepensum under nedstengingen i 2020 (de har selv fortalt at en av dem satt fastlåst med førsteklassingen fra kl 08-14 hver skoledag for å komme seg gjennom). De slår meg altså ikke som en familie som burde ta barna ut av skolen i det hele tatt. For all del, dette er ingen kjepphest for meg. Men det fremstår merkelig, hvert fall med tanke på hvor mye barnefri og egentid paret prioriterer på denne ferien. Heller ungene på skolebenken enn sittende på gulvet med nettbrett mens mamma løper på mølla, tar selfies i speilet og tilbyr rumpa si i kompisens basseng.

Endret av SnowBells
Skrevet
Felis skrev (14 timer siden):

Kanskje bildet er lagt ut i sympati med alle ukrainske kvinner og barn som også sitter i "huler" og håper de får se sola igjen...?

De er så i utakt med samfunnet at det er pinlig å bevitne. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (2 timer siden):

Vi vet faktisk ikke hvordan kroppen hennes ser ut, da absolutt alle bilder som publiseres er ihjelredigerte!

Utifra det man så på "Norges nye megahit" har hun en pen og slank kropp, men man kan ikke stole på bildene de selv deler.

Jeg tok utgangspunkt i et bilde tatt av en journalist mens hun går ut av en bil i høye hæler. For en kropp. Jeg satt og måpte. Fullstendig perpleks. 

Kunne ønske jeg var like pen som henne. 

Endret av Tøddel
  • Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Tøddel said:

Jeg tok utgangspunkt i et bilde tatt av en journalist mens hun går ut av en bil i høye hæler. For en kropp. Jeg satt og måpte. Fullstendig perpleks. 

Aha. Hvorfor ikke dele denne åpenbaringen med oss feite kjellerboere. Så kan vi også få en perpleks, måpende start på dagen. Er så fint å ha noen glansede,  glamorøse og perfekte (?) kropper å titte på og/eller se opp til, og ikke minst bli inspirert av!
😲:hakeslepp::ironi:

• Liker 33
  • Nyttig 4
Skrevet
ClusterOfGrapes skrev (11 timer siden):

Jeg er enig med deg. CBE skulle i grunnen vært smigret for all responsen her inne. Hvem ønsker man egentlig å gi konstruktiv kritikk? Jo, for det meste de som ikke leverer som man forventer. De som overrasker negativt. De man trodde bedre om. 
Mange hadde kanskje høye forventninger til CBE da hun startet å blogge i tidlige år. Hun nådde ut til mange, hadde god smak, stod i startfasen av familielivet som var spennende å følge, og var på den tiden en av få bloggere som faktisk skrev godt norsk. Hun hadde et bra potensiale. 

Senere blir hun kontroversiell ved å vise sin flate post partum mage. Avslørt i å retusjere bilder som hun først benektet var det.  Avslørt i at mannen skriver fake støttekommentarer på bloggen. 
Kritisert her for eksponering av barn og thinspobilder, på tusenvis av sider. 
Kritisert for å ikke vise ydmykhet når et land i Europa er i krig.

Planene om et påtenkt Netfit blir etterspurt. 
Man har faktisk så altfor store forventninger til dette AS.
 CBE vil fortsette å eksponere barn. Kroppsfokus er greia.  Det er faktisk fånyttes å kritisere. Hun har ikke mer å by på enn det hun leverer. Og det hun leverer er for det meste treningsmeritter og med dette ønsker om beundring og 🔥🔥🔥, samt å selge oss det hun reklamerer for. Ikke mer å hente enn det. Så ja, CBE er lite relevant for de fleste. La henne holde på for de som er interesserte i det hun har å tilby, og trenden hennes er stadig mer sexfikserte bilder, stadig mer avkledt. 

Hvem er det som faktisk gidder å følge noen som kun er ute etter likes og beundring? Det er vel av null interesse for de fleste. 

Rart at vi forventer hun skal være noe annet enn den hun viser at hun er. 

Bra skrevet, jeg synes du har et godt poeng! Hun startet veldig bra ut og appellerte kanskje til den målgruppen hun ønsket da, men så har målgruppen utviklet seg videre og blitt eldre og forventer at hun skal kunne gjøre det samme, for det er jo stort sett det voksne mennesker gjør, utvikler seg, får nye impulser, lærer. Nå ser vi at hun (antakelig) ikke gjør det, og da må hun kanskje få lov til å være der. Hvordan man derimot balanserer det, en slags aksept på at sånn er hun, mot å sette fokus på barneeksponering og thinspoen hun driver med, vet jeg ikke. 

• Liker 13
Skrevet
Tøddel skrev (35 minutter siden):

Men det kan du jo bli: bare kjør på med botox, restylane, silikon, rumpeputer etc. og sørg for godt med filter og retusjering på bildene;  og vips så er du der!

• Liker 45
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...