Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallepalle2 skrev (4 minutter siden):

Og igjen får jeg et mentalt bilde om settingen rundt fotograferingen. Mannen som stiller seg i buskene og gir sine instrukser: «vipp rumpa opp, trekk kjolen mellom bena - sånn ja, hold den…» tar 56 bilder som blir saumfart før det riktige blir lagt ut. Mens to små står og venter og observerer galskapen. 

Trist. Bare trist😢

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror neppe dette overlever dagen, eller morgenen, for den saks skyld. Sakset fra bedriftens Instagram-konto. Ikke rart det blir få kommentarer når halvparten - minst - renskes ut.

4287383C-03D2-49CB-A309-0C9AA38C97D0.jpeg

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie77 skrev (34 minutter siden):

Jeg tror neppe dette overlever dagen, eller morgenen, for den saks skyld. Sakset fra bedriftens Instagram-konto. Ikke rart det blir få kommentarer når halvparten - minst - renskes ut.

Kommentaren er allerede slettet.

• Liker 20
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Mariángel skrev (3 minutter siden):

Kommentaren er allerede slettet.

Den er foreviggjort her og i mitt minne😂 og dette var gøy 🤩👏 gøy å se før det forsvinner, jeg følger ikke, hun får ikke mine klikk

Skrevet

Er det et trekk jeg misliker mest med mennesker er det strutsementalitet :)

• Liker 22
Skrevet
sukkerspinndilla skrev (5 minutter siden):

Den er foreviggjort her og i mitt minne😂 og dette var gøy 🤩👏 gøy å se før det forsvinner, jeg følger ikke, hun får ikke mine klikk

Jeg følger heller ikke, var innom en tur på morgenkvisten siden de har åpne profiler. 😅🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Og nei, Caroline og Lars Kristian - jeg er ikke en overvektig (ikke at det er noe galt i det), stygg og arbeidsledig sofasliter (deres ord) selv om jeg syntes deres måte å påvirke på er lite bærekraftig og svært skadelig for både kloden og dagens unge. 

Heldigvis er generasjon Z (og senere Generasjon Alfa) mer opptatt av bærekraft og viktigheten av barns privatliv enn forrige generasjon (som dere tilhører) hvilket gjør at dere en vakker dag forhåpentligvis blir «cancelled» og utdaterte. 
Måtte den dagen komme fort! 

• Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Mariángel skrev (13 minutter siden):

Og nei, Caroline og Lars Kristian - jeg er ikke en overvektig (ikke at det er noe galt i det), stygg og arbeidsledig sofasliter (deres ord) selv om jeg syntes deres måte å påvirke på er lite bærekraftig og svært skadelig for både kloden og dagens unge. 

Heldigvis er generasjon Z (og senere Generasjon Alfa) mer opptatt av bærekraft og viktigheten av barns privatliv enn forrige generasjon (som dere tilhører) hvilket gjør at dere en vakker dag forhåpentligvis blir «cancelled» og utdaterte. 

Du har like stor rett til å uttale deg uansett hvordan livet ditt er. Jeg vet det er CBE som kaller kg debattanter for det. Men jeg synes vi bør holde oss for gode til å gjøre det samme.

Kanskje noen av oss er litt tykke, uføretrygdet, direktører, kjendiser eller hva som helst. Men det har ingen betydning. Vi har alle rett til å ha en mening samt uttrykke den. 

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

De har jo allerede utdatert seg og sitt eget firma med tanke på alle samarbeidstilbudene de kunne velge fra øverste hylle. Sånn omtrent for 7-8 år siden. Idag går det rabattkoder for FotoKnudsen som alltid har rabatter, og polyesterbutikken Chiquelle.

Glansdagene er for lengst forbi.

• Liker 42
Skrevet
Pippio skrev (4 minutter siden):

Du har like stor rett til å uttale deg uansett hvordan livet ditt er. Jeg vet det er CBE som kaller kg debattanter for det. Men jeg synes vi bør holde oss for gode til å gjøre det samme.

Kanskje noen av oss er litt tykke, uføretrygdet, direktører, kjendiser eller hva som helst. Men det har ingen betydning. Vi har alle rett til å ha en mening samt uttrykke den. 

Dette er jo poenget mitt og alle i denne tråden vet det. Kommentaren var ikke til deg eller andre brukere men til Caroline og LKE.

• Liker 11
Skrevet

Skikkelig drittvær på LK i dag og han fryser før det har starta. Spent på hvordan det går. 

• Liker 6
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet

Er netfit gjort privat for å få mindre trafikk og så bare slette det og kalle det tekniske problemer et år og så si at :nei, det har vi aldri sagt noe om, hva er netfit?

Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
sukkerspinndilla skrev (7 minutter siden):

Er netfit gjort privat for å få mindre trafikk og så bare slette det og kalle det tekniske problemer et år og så si at :nei, det har vi aldri sagt noe om, hva er netfit?

Nei, man gjør kanalen sin privat for å få flere følgere. Det avslører imidlertid at netfit neppe har klart å få tak i reklame/annonseavtaler, da de fleste annonsører forlanger åpne kontoer for mest mulig eksponering.

Endret av SnowBells
Skrevet
sukkerspinndilla skrev (4 minutter siden):

Ja det kan du si. Ikke umulig.

men en kan søke opp netfit.no på Facebook så får du akkurat di samme innleggene som ligger på Instagram.     (Her vil en og se at de fleste innleggene har så og si 0 likes)

• Liker 11
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Ice-91 skrev (13 minutter siden):

Ja det kan du si. Ikke umulig.

men en kan søke opp netfit.no på Facebook så får du akkurat di samme innleggene som ligger på Instagram.     (Her vil en og se at de fleste innleggene har så og si 0 likes)

Måtte sjekke, ante ikke at det fantes på Facebook….. øh har aldri sett så få likes

Skrevet
Mariángel skrev (1 time siden):

Jeg er litt lei av dette fokuset på at man ikke kan være overvektig, arbeidsledig eller sofasliter, om så er, for å kunne delta i en debatt om barneeksponering, thinspo og generelt hjernedødt innhold i kommersielle kansler. Betyr meningen din mer enn min siden jeg er tykk? Har jeg ikke rett til å ha en mening fordi bmi’en min sprenger LKE sin skala? Jeg vet at det blir brukt som et stikk til en kommentar en gang i fortiden som gikk på at medlemmene på Kvinneguiden var feite og uten jobb, men jeg blir så lei av at deltakere i denne tråden faktisk bygger opp under forestillingen om at man ikke kan være kritisk selv om man ikke har alt helt på stell selv! 

• Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Ellie77 skrev (2 timer siden):

Å sensurere kommentarfelt til enhver tid må være slitsomt og utmattende. Og det i ferien også da.. Glad det ikke er meg.

• Liker 23
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Og igjen får jeg et mentalt bilde om settingen rundt fotograferingen. Mannen som stiller seg i buskene og gir sine instrukser: «vipp rumpa opp, trekk kjolen mellom bena - sånn ja, hold den…» tar 56 bilder som blir saumfart før det riktige blir lagt ut. Mens to små står og venter og observerer galskapen. 

Meanwhile blir jeg selv litt brydd av å ta bilde av kaffen min på cafe😆

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor snakker og skriver han på engelsk på treningskontoen sin? Et raskt scroll gjennom de ca 2500 følgerne viser at de fleste er norske. Likevel melder han: I’m freezing on my fingers alredy 🤪

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...