LilleSnupp Skrevet 5. mars 2022 #58681 Skrevet 5. mars 2022 Vil nå heller kalle det unnskyldninger.. 26
slipset Skrevet 5. mars 2022 #58682 Skrevet 5. mars 2022 Hvis man vrikker ankelen klarer man ikke å løpe videre. Klarer hvertfall ikke jeg de gangene det har skjedd... Excuses excuses.. 25
Surikatt Skrevet 5. mars 2022 #58683 Skrevet 5. mars 2022 Klappe skrev (1 time siden): Var visst noe gale med telefonen første timen av løpet. Og vrikket ankelen to ganger når han var på vei inn i topp 30… rart disse menneskene som bruker så nye tid og penger på alt det beste utstyret og så er det alltid noe som ikke fungerer når det virkelig gjelder🤷♀️ Vrikker ikke denne fyren ankelen hver gang det er et løp? 36
Rev. Revenge Skrevet 6. mars 2022 #58684 Skrevet 6. mars 2022 Klappe skrev (1 time siden): Var visst noe gale med telefonen første timen av løpet. Og vrikket ankelen to ganger når han var på vei inn i topp 30… rart disse menneskene som bruker så nye tid og penger på alt det beste utstyret og så er det alltid noe som ikke fungerer når det virkelig gjelder🤷♀️ Så, det var telefonens skyld? 23
Populært innlegg NurseRatched Skrevet 6. mars 2022 Populært innlegg #58685 Skrevet 6. mars 2022 Fordi jeg har altfor mye fritid for tiden (gravid, tatt ut av jobb), har jeg prøvd noen av disse poseringene hennes. Jeg kan også vri og vende meg til den kroppen hun viser frem på Instagram, men FY FAEN for et slit. Ikke får jeg puste (når ribbeina skal vises frem), jeg får vondt i ryggen når rumpa skal dyttes lengst mulig ut, og i dag holdt jeg på å drukne i badekaret da jeg forsøkte å etterligne den «avslappede» poseringen hennes i bassenget. For et liv. For et trist, slitsomt liv. 70 12
Populært innlegg Heartland Skrevet 6. mars 2022 Populært innlegg #58686 Skrevet 6. mars 2022 Som noen av dere spådde, så kom det en unnskyldning for hvorfor han ikke fikk en høyere plassering. Vrikket ankelen, 2 ganger må vite, når han skulle avansere til topp 30. Falt 16 plasser pga dette visstnok. Jeg har så lyst til å kommentere til han at kanskje han burde løpe LITT mer i terreng og LITT mindre på mølle og asfalt, så kanskje han styrker muskulaturen i ankelen sin såpass at han ikke tråkker over med en gang han kommer ut i terrenget. Men da blir jeg vel bare blokkert. 80
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 6. mars 2022 #58687 Skrevet 6. mars 2022 slipset skrev (7 timer siden): Hvis man vrikker ankelen klarer man ikke å løpe videre. Klarer hvertfall ikke jeg de gangene det har skjedd... Excuses excuses.. Beskytter ikke han men, jeg jogget ned et fjell tråkket over, klarte å jogge ned, kjøre hjem, dusje sovne på sengen, våknet med sinnsykt vond fot jeg ikke kunne gå gå på tre dager
123Frustrert Skrevet 6. mars 2022 #58688 Skrevet 6. mars 2022 slipset skrev (8 timer siden): Hvis man vrikker ankelen klarer man ikke å løpe videre. Klarer hvertfall ikke jeg de gangene det har skjedd... Excuses excuses.. Helt enig. Det er et misbrukt begrep. Å vrikke ankelen er kjempe vondt og ankelen hovner opp ganske raskt, han hadde aldri klart å fullføre om han hadde vrikket ankelen på ordentlig. man kan tråkke feil slik at det går litt vondt i et par sekunder akkurat der og da, man da har man ikke strukket på noe ligamenter. 28
Pusern3 Skrevet 6. mars 2022 #58689 Skrevet 6. mars 2022 NurseRatched skrev (7 timer siden): Fordi jeg har altfor mye fritid for tiden (gravid, tatt ut av jobb), har jeg prøvd noen av disse poseringene hennes. Jeg kan også vri og vende meg til den kroppen hun viser frem på Instagram, men FY FAEN for et slit. Ikke får jeg puste (når ribbeina skal vises frem), jeg får vondt i ryggen når rumpa skal dyttes lengst mulig ut, og i dag holdt jeg på å drukne i badekaret da jeg forsøkte å etterligne den «avslappede» poseringen hennes i bassenget. For et liv. For et trist, slitsomt liv. og Hvorfor gjør de det? Hva er hensikten? Tror svært få blir veldig imponert eller ønsker ha henne som forbilde på grunnlag i denne typen bilder., 5
Populært innlegg BuffyTheVampire Skrevet 6. mars 2022 Populært innlegg #58690 Skrevet 6. mars 2022 123Frustrert skrev (26 minutter siden): Helt enig. Det er et misbrukt begrep. Å vrikke ankelen er kjempe vondt og ankelen hovner opp ganske raskt, han hadde aldri klart å fullføre om han hadde vrikket ankelen på ordentlig. man kan tråkke feil slik at det går litt vondt i et par sekunder akkurat der og da, man da har man ikke strukket på noe ligamenter. Nei han vrikket ankelen, LK vokste opp med en ortoped, så han vet alt om dette. Eventuelt ortoped-Åge. 57 2 8
pøbelsara Skrevet 6. mars 2022 #58691 Skrevet 6. mars 2022 Mannens idrettsprestasjoner, enten de er knallbra eller dårligere, hører ikke hjemme i denne tråden. Det eneste dere oppnår med å skrive om det her, er å diskreditere kritikken av det som handler om driften av some-selskapet. Jeg oppfordrer til å rapportere som avsporing. 41 3
Isild Skrevet 6. mars 2022 #58692 Skrevet 6. mars 2022 pøbelsara skrev (23 minutter siden): Mannens idrettsprestasjoner, enten de er knallbra eller dårligere, hører ikke hjemme i denne tråden. Det eneste dere oppnår med å skrive om det her, er å diskreditere kritikken av det som handler om driften av some-selskapet. Jeg oppfordrer til å rapportere som avsporing. Takk for påminnelsen. Fort gjort å "dra litt avgårde". 9
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 6. mars 2022 Populært innlegg #58693 Skrevet 6. mars 2022 pøbelsara skrev (36 minutter siden): Mannens idrettsprestasjoner, enten de er knallbra eller dårligere, hører ikke hjemme i denne tråden. Det eneste dere oppnår med å skrive om det her, er å diskreditere kritikken av det som handler om driften av some-selskapet. Jeg oppfordrer til å rapportere som avsporing. Jeg er vel ikke helt enig i det? Så lenge det blir lagt ut som tema på cbe sin plattform og mannen har en så stor rolle i narritiativet som er skapt så er det naturlig å diskutere dette også. 54
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 6. mars 2022 Populært innlegg #58694 Skrevet 6. mars 2022 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Jeg er vel ikke helt enig i det? Så lenge det blir lagt ut som tema på cbe sin plattform og mannen har en så stor rolle i narritiativet som er skapt så er det naturlig å diskutere dette også. Hun har lagt ut bilde av resultatet hans. Ikke skrevet om anklene hans. Kommentaren på engelsken hans var vel fra hans plattform, ikke hennes? Jeg synes det er ufint og smålig å åpenlyst gjøre narr og mene at han gjorde en ræva innsats. Man kan kanskje lage en egen tråd om han, siden han har en offentlig coach-Eriksen-profil? Å skrive nedlatende og latterliggjørende om innsatsen til mannen ti en influenser, er ikke innafor i mine øyne. Og av rent egosistiske hensyn, så synes jeg det er døvt at kritikken av det som faktisk er veldig kritikkverdig og uetisk i driften av treasures as, drukner i sleivete kommentarer om at mannen hennes ikke løp fort nok. Jeg tenker at ultraløp er en ekstremgreie uansett om du vinner eller kommer på noen-og-trettiendeplass. 58 5
Isild Skrevet 6. mars 2022 #58695 Skrevet 6. mars 2022 (endret) Enig i at Coach Eriksen kanskje bør få en egen tråd etterhvert nå, der idrettsprestasjonene hans kan disktueres, coach-virksomheten hans, rådene han som coach kommer med osv. Endret 6. mars 2022 av Isild 18 1
Hallepalle2 Skrevet 6. mars 2022 #58696 Skrevet 6. mars 2022 pøbelsara skrev (18 minutter siden): Hun har lagt ut bilde av resultatet hans. Ikke skrevet om anklene hans. Kommentaren på engelsken hans var vel fra hans plattform, ikke hennes? Jeg synes det er ufint og smålig å åpenlyst gjøre narr og mene at han gjorde en ræva innsats. Man kan kanskje lage en egen tråd om han, siden han har en offentlig coach-Eriksen-profil? Å skrive nedlatende og latterliggjørende om innsatsen til mannen ti en influenser, er ikke innafor i mine øyne. Og av rent egosistiske hensyn, så synes jeg det er døvt at kritikken av det som faktisk er veldig kritikkverdig og uetisk i driften av treasures as, drukner i sleivete kommentarer om at mannen hennes ikke løp fort nok. Jeg tenker at ultraløp er en ekstremgreie uansett om du vinner eller kommer på noen-og-trettiendeplass. Ja, jeg er enig i at det ikke er innafor å håne det som tross alt er en prestasjon. Men igjen så er det jo et resultat av hvor høyt de går ut, og treningen hans er også en stor del av deres plattform. Men jeg gir meg og støtter en egen tråd om fotballfruemannen. 17
Gjest Era Vulgaris Skrevet 6. mars 2022 #58697 Skrevet 6. mars 2022 Pusern3 skrev (2 timer siden): og Hvorfor gjør de det? Hva er hensikten? Tror svært få blir veldig imponert eller ønsker ha henne som forbilde på grunnlag i denne typen bilder., Dette er vel 1000-kroners spørsmålet nå for tiden. Hvor vil de med bedriften sin, hva er budskapet de ønsker å få fram, hvem henvender de seg til, hvem er målgruppen for dette?
Gameon Skrevet 6. mars 2022 #58698 Skrevet 6. mars 2022 pøbelsara skrev (31 minutter siden): Hun har lagt ut bilde av resultatet hans. Ikke skrevet om anklene hans. Kommentaren på engelsken hans var vel fra hans plattform, ikke hennes? Jeg synes det er ufint og smålig å åpenlyst gjøre narr og mene at han gjorde en ræva innsats. Man kan kanskje lage en egen tråd om han, siden han har en offentlig coach-Eriksen-profil? Å skrive nedlatende og latterliggjørende om innsatsen til mannen ti en influenser, er ikke innafor i mine øyne. Og av rent egosistiske hensyn, så synes jeg det er døvt at kritikken av det som faktisk er veldig kritikkverdig og uetisk i driften av treasures as, drukner i sleivete kommentarer om at mannen hennes ikke løp fort nok. Jeg tenker at ultraløp er en ekstremgreie uansett om du vinner eller kommer på noen-og-trettiendeplass. Det er DIN mening. Jeg er ikke enig med deg. Han er en stor del av dette, og i tillegg er han selv inne og kommenterer. 17
Keaton Skrevet 6. mars 2022 #58699 Skrevet 6. mars 2022 LKE omtaler seg som coach og idrettsutøver. Han kan omtales som det, inkludert resultatene, men det er ikke nødvendig å disse resultatene, selv om det er fristende all den tid han selv er helt absorbert av løpingen samt fremstår som en besserwisser uansett tema. At han er en stor del av narrativet og strategien til Treasures as, er det ingen tvil om. 28
Gjest Keikolina Skrevet 6. mars 2022 #58700 Skrevet 6. mars 2022 Isild skrev (33 minutter siden): Enig i at Coach Eriksen kanskje bør få en egen tråd etterhvert nå, der idrettsprestasjonene hans kan disktueres, coach-virksomheten hans, rådene han som coach kommer med osv. Vet ikke hva som er verst..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå