Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
CecilieX skrev (1 time siden):

Da var ferien over og fasit er at bare et produkt fra haulen med « ting som definitivt skulle være med på ferien» ble vist frem i daglig bruk. Unntaket er den lilla toppen, men det kom ingen «spørsmål» om hvor den var fra eller merking på innlegget som kunne gi info om hvor den var fra. 

Merkelig at hun ikke gidder å late som engang. De kunne jo hvertfall tatt på et plagg fra den haugen hun viste frem, og tatt et bilde av henne på terrassen f. Eks. Etterpå kunne kun skiftet til noe hun faktisk likte å gå med. Slett jobb. 

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så måtte man ta bilde av seg selv i butikken..

1B37F195-07AC-4CD3-9710-14A7BF900234.jpeg

• Liker 28
Skrevet
NewStart87 skrev (30 minutter siden):

Gikk hun seriøst sånn kledd inn i butikken, og tok til og med bilde av seg selv, jeg har ikke ord.. det tror jeg ikke noen som så dette har heller. Så legger hun det ut for hele internett å se? 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Gjest Finlay
Skrevet
Isild skrev (4 timer siden):

2022: Skjuler antall likes fordi det er så få.

Så.Mye.Rumpe.Så.Få.Likes.

Gjest CecilieX
Skrevet
Irja skrev (30 minutter siden):

Merkelig at hun ikke gidder å late som engang. De kunne jo hvertfall tatt på et plagg fra den haugen hun viste frem, og tatt et bilde av henne på terrassen f. Eks. Etterpå kunne kun skiftet til noe hun faktisk likte å gå med. Slett jobb. 

I stedet er det en kjole fra Z*** og en bikini fra M***** som blir gjentatte ganger vist frem og som man får svar på hvor er fra. Pluss en hvit som ikke lenger er i salg. Det måtte da være av interesse for en annonsør å få profilert klær på et innlegg? Annonsøren fikk stories som jo blir borte, mens andre bedrifter formodentlig gratis profilering i innlegg som blir liggende. Merkelig.  

Skrevet
NewStart87 skrev (39 minutter siden):

Det oser ikke så mye ‘eksklusivitet’ over dette bildet (som jo var et mål å holde det på når CBE ble etablert). 

Men på en annen side; det er en rar ting det med å ikke kunne gå forbi et speil i en butikk uten å måtte formidle det til verden?  Hvordan er det på noen måte interessant at hun gikk rett fra løpetur til butikken? 

• Liker 33
  • Nyttig 1
Skrevet

Så kvalmt å komme inn svett i matbutikken. Uhygienisk til tusen. Æsj! Og stive nipler? Seriøst? Skam deg CBE. Det er matbutikken vi snakker om! Ikke hjemme hos mannen bak lukkede dører!

• Liker 29
  • Nyttig 1
Skrevet

Kudos til Fru Johansen som tar opp temaet med svaien til CBE på instagram.

Det er enkelt å tippe korsryggen tilbake. Jeg ble sånn under graviditeten. Mange så en sprettrumpe, jeg fikk skikkelig trøbbel noen år senere med korsryggen. Fysio og kiropraktor ristet nærmest på hodet fordi jeg hadde så korte hofteleddsbøyere. I tillegg løp jeg masse. Det er direkte usunt og ikke et godt forbilde. Jeg måtte trappe ned på løping, tøye bedre, gå til behandling. Sliter av det i dag, barna begynner å bli store nå. Hun merker det nok selv etter noen år til.. det er ikke sexy, det er flaut.

• Liker 39
  • Nyttig 2
Skrevet
NewStart87 skrev (59 minutter siden):

Hun oppdaget vel i speilet at «Hei, niplene mine viser skikkelig godt! Da må jeg ta en selfie å vise dem frem!» 

Men seriøst.. løper hun uten BH? Auuu!? 

• Liker 38
Gjest Xstrella
Skrevet

Må være utrolig forelsket i seg selv.

Så bilde av rumpa i kjolen. Tydelig er puta med. Og det bildet bakfra på stranda. Snakk om å pushe rumpa ut i fullstendig unaturlig bøy. Hva er det hun vil formidle???

Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Vel, når man er så on fire er det jo beleielig med slukkeapparat i nærheten 🔥🧑‍🚒🧯

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Laia skrev (50 minutter siden):

Det oser ikke så mye ‘eksklusivitet’ over dette bildet (som jo var et mål å holde det på når CBE ble etablert). 

Men på en annen side; det er en rar ting det med å ikke kunne gå forbi et speil i en butikk uten å måtte formidle det til verden?  Hvordan er det på noen måte interessant at hun gikk rett fra løpetur til butikken? 

Instagram er ikke imponert over stive brystvorter hos den svette tobarnsmoren hvertfall. Minus 66 følgere bare i dag. 

Endret av SnowBells
Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Kan se ut som om hun har fikset på puppene igjen... Før har brystvortene ligget langt oppå puppen, og ikke vært symmetrisk. Nå er utseende et helt annet. Kan være toppen/bh'n hun har på som gjør det, men det er stor forskjell fra tidligere bilder. Kanskje det var derfor hun måtte ta en selfie, for å vise frem det nye "utseende". 

• Liker 6
Skrevet
miamiamia skrev (1 time siden):

Så kvalmt å komme inn svett i matbutikken. Uhygienisk til tusen. Æsj! Og stive nipler? Seriøst? Skam deg CBE. Det er matbutikken vi snakker om! Ikke hjemme hos mannen bak lukkede dører!

Det er da mange som stikker innom butikken etter trening? Er jo ikke akkurat som at man står og gnir seg oppover varene med svett kropp. Tror heller ikke hun planla å ha stive nipper heller…kan vi ikke kritisere det som er viktig? At hun stikker innom butikken etter trening er IKKE kritikkverdig

• Liker 37
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Mauken skrev (29 minutter siden):

Det er da mange som stikker innom butikken etter trening? Er jo ikke akkurat som at man står og gnir seg oppover varene med svett kropp. Tror heller ikke hun planla å ha stive nipper heller…kan vi ikke kritisere det som er viktig? At hun stikker innom butikken etter trening er IKKE kritikkverdig

Helt enig med deg i det. Jeg stiller meg heller spørsmålet hvem det innlegget er interessant for, og hva bedriften ønsker å formidle med en speilselfie inne i en butikk? Det framstår bare...rart... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...