Kleenex Skrevet 7. mars 2022 #58741 Skrevet 7. mars 2022 Klappe skrev (4 timer siden): Begynner å lure på om han egentlig fullførte løpet siden han ikke legger ut på strava. Han har lagt ut noe løpegreier på 2 km i går.. så ikke noe gale med klokke eller strava. Finnes det er resultatliste? Mulig det ikke var dekning der de startet?
Velinda Skrevet 7. mars 2022 #58742 Skrevet 7. mars 2022 Hereforthecomments skrev (1 time siden): Merkelig er ordet for både den påståtte svaien og rumpa... https://www.instagram.com/p/BVHbiA5DKFp/?utm_medium=copy_link Nesten umuligt å tenke svai og kode samtidigt....for min del hadde det sett ut som"jeg må tisse"hva er koden for f.... 16
skruf Skrevet 7. mars 2022 #58743 Skrevet 7. mars 2022 (endret) Hereforthecomments skrev (På 6.3.2022 den 23.12): Frua er tagget i dette innlegget. https://www.instagram.com/p/CWyuMuMsiS6/?utm_medium=copy_link Synlig «strek» under brystet... Skal ikke spekulere, men... 🤔 Edit: syns ikke så godt på screenshot, men er tydelig om man går inn på insta via linken. Ser tydelig rosa arrvev også.. Enkelte har ikke godt «grokjøtt» og får ikke hvite smale arr etter kirurgiske innsnitt, men litt brede og ujevne arr med rosa farge. edit; siden en bruker har prøvd å «tatt» meg for denne påstanden om dårlig «grokjøtt» så legger jeg ved en link. Denne tilstanden har ingenting med kirurgens arbeid, det går bare på selve sårtilhelingen. Denne tilstanden kalles også på folkemunne «villkjøtt» eller dødkjøtt Hypergranulasjon: Dette er en slags overreaksjon av kroppen hvor granulasjonsvevet vokser mer enn det som egentlig trengs, av og til over hudens nivå. Noen ganger skyldes hypergranulasjon at det er økt forekomst av bakterier i såret, andre gnager finner en ingen spesiell årsak. https://sml.snl.no/granulasjonsvev https://sykepleien.no/forskning/2019/04/sarhelingsprosessen-enkelt-forklart Endret 8. mars 2022 av skruf 16
Gameon Skrevet 7. mars 2022 #58744 Skrevet 7. mars 2022 skruf skrev (1 time siden): Ser tydelig rosa arrvev også.. Enkelte har ikke godt «grokjøtt» og får ikke hvite smale arr etter kirurgiske innsnitt, men litt brede og ujevne arr med rosa farge. Jeg rakk å se en på IG igår, som kommenterte fruens gange i hotellkorridoren, med sine desperate forsøk på å få gap mellom lårene.... og det hintet til at LK er den som er årsaken pga sine kommentarer. 10 sek, så var det slettet og bruker sikkert blokkert. Jeg dæver..... LK må sitte som en hauk å passe på!? For et liv. 33 6
Isild Skrevet 7. mars 2022 #58745 Skrevet 7. mars 2022 Gameon skrev (25 minutter siden): Jeg rakk å se en på IG igår, som kommenterte fruens gange i hotellkorridoren, med sine desperate forsøk på å få gap mellom lårene.... og det hintet til at LK er den som er årsaken pga sine kommentarer. 10 sek, så var det slettet og bruker sikkert blokkert. Jeg dæver..... LK må sitte som en hauk å passe på!? For et liv. Kan virke som han er "på" 24/7 i kommentarfelt i egne kontoer for å slette alt som ikke er smiger. Det virker som han bruker mye tid her også. Er det ikke bedre å lage content som folk faktisk liker tenker jeg da. Hva med å ta et hint på noe av det de får så mye kritikk på. 42 4
Populært innlegg Gameon Skrevet 7. mars 2022 Populært innlegg #58746 Skrevet 7. mars 2022 Isild skrev (6 minutter siden): Kan virke som han er "på" 24/7 i kommentarfelt i egne kontoer for å slette alt som ikke er smiger. Det virker som han bruker mye tid her også. Er det ikke bedre å lage content som folk faktisk liker tenker jeg da. Hva med å ta et hint på noe av det de får så mye kritikk på. Ja det kan du si..... jeg så forresten Caroline ute for ikke så lenge siden. Det er INGEN svai i den ryggen, jeg gikk rett bak henne. Hun er slank, høyere en meg, men det er en normal kropp. Ansiktet er også helt annerledes enn på bilder, jeg ble ganske overrasket faktisk. Søt absolutt, men du verden hvor LK smalner ansiktet hennes! Hun har en veldig slank midje, men det er ikke i nærheten av slik det fremstår på det bildet på IG hvor hun har hvit kort genser med glidelås..... og jenter: ALLE ville fått såkalte "abs" hvis du fjernet alt fett foran! På bildet er det bare magert, ribbein og sykelig redigert. Jeg er helt målløs på hva de holder på med, de har to jenter som vokser opp med dette! Og en far som er så sykelig opptatt av tighgap , fettprosenter .....Skremmende..... 79 10
Gjest SnowBells Skrevet 7. mars 2022 #58747 Skrevet 7. mars 2022 (endret) Nok en gang stor applaus til vår fantastiske kroppspositivist Dana Mercer som i motsetning til CBE og LKE ønsker at kvinner skal være fornøyde med sin naturlige og virkelige kropp 🥰 https://www.instagram.com/reel/CXwKR52F0mY/?utm_medium=copy_link Endret 7. mars 2022 av SnowBells
Populært innlegg Isild Skrevet 7. mars 2022 Populært innlegg #58748 Skrevet 7. mars 2022 Gameon skrev (8 minutter siden): Ja det kan du si..... jeg så forresten Caroline ute for ikke så lenge siden. Det er INGEN svai i den ryggen, jeg gikk rett bak henne. Hun er slank, høyere en meg, men det er en normal kropp. Ansiktet er også helt annerledes enn på bilder, jeg ble ganske overrasket faktisk. Søt absolutt, men du verden hvor LK smalner ansiktet hennes! Hun har en veldig slank midje, men det er ikke i nærheten av slik det fremstår på det bildet på IG hvor hun har hvit kort genser med glidelås..... og jenter: ALLE ville fått såkalte "abs" hvis du fjernet alt fett foran! På bildet er det bare magert, ribbein og sykelig redigert. Jeg er helt målløs på hva de holder på med, de har to jenter som vokser opp med dette! Og en far som er så sykelig opptatt av tighgap , fettprosenter .....Skremmende..... Ja, det er skremmende. To jenter vokser opp med en far som redigerer mor smalere og "vakrere". De vokser opp med at utseendet er viktig valuta, og sier noe om hvor bra de er. Det er iallefall det far sier om kvinner. 52 7
Urwa Skrevet 7. mars 2022 #58749 Skrevet 7. mars 2022 BuffyTheVampire skrev (På 6.3.2022 den 9.16): Nei han vrikket ankelen, LK vokste opp med en ortoped, så han vet alt om dette. Eventuelt ortoped-Åge. 😂😂😂😂 12
Gjest SnowBells Skrevet 7. mars 2022 #58750 Skrevet 7. mars 2022 (endret) Det er jo hele pakka som er så provoserende og skremmende. LKE fremstår fullstendig fastlåst og kompromissløs hva angår tynn kropp og rigid kosthold med kaloritelling og måling av fettprosent. CBE har selv skrevet at om hun hadde sagt til LKE at dagens trening får bli å være aktiv ute med barna så hadde han bare sett dumt på henne, da det er totalt uaktuelt for ham å skulle forsake de 2-3 daglige timene hvor han pleier hobbyen sin. Mens CBE utvikler lumbar lordose og hjulbeint gange av å skulle oppfylle det utrolig snevre kvinneidealet hans. Hun poserer i de merkeligste og mest forvridde positurer for å ligne på "idealet" (se til den fantastiske Dana Mercer for alle triks i boka), og det toppes med utglattende filtere og skyggelegging på grensen til at det ligner på sot/møkk. Og altså, lettkledt kropp er jo det ENESTE det går i! Før fikk man i det minste se et dekket festbord, noen fine fotografbilder av naturen eller et DIY-prosjekt innimellom, mens de siste årene så har de bare tid til sensuelle mobilselfies tatt i tussmørket. Følgerne faller av stadig raskere på instagram, noe som ikke rart da de færreste ønsker å bruke tiden sin på å beundre de retusjerte kroppene til et ektepar med prematur førtiårskrise. Endret 7. mars 2022 av SnowBells
Gjest SnowBells Skrevet 7. mars 2022 #58752 Skrevet 7. mars 2022 (endret) FruRosa skrev (26 minutter siden): Teksten her sier det meste! Det fremstår tvangspreget. Og fullstendig altoppslukende. SoMe-bedriften m/ 2 fulltidsansatte klarer jo ikke å få ut noe som helst annet enn selfies fra daglige treningsøkter. Skremmende dårlig arbeidskapasitet fra 2 tilsynelatende funksjonsfriske, voksne mennesker. Endret 7. mars 2022 av SnowBells
kri.star Skrevet 7. mars 2022 #58753 Skrevet 7. mars 2022 53 minutter siden, FruRosa said: Teksten her sier det meste! Jo, det kan man. Er faktisk veldig enkelt. Hvis man ønsker å fylle tiden med noe, så kan jeg foreslå å gjøre noe sammen med barna. Leke sisten f.eks, helt uten kameraer tilstedet 36 5 1
Heartland Skrevet 7. mars 2022 #58754 Skrevet 7. mars 2022 Gameon skrev (3 timer siden): Jeg rakk å se en på IG igår, som kommenterte fruens gange i hotellkorridoren, med sine desperate forsøk på å få gap mellom lårene.... og det hintet til at LK er den som er årsaken pga sine kommentarer. 10 sek, så var det slettet og bruker sikkert blokkert. Jeg dæver..... LK må sitte som en hauk å passe på!? For et liv. Jeg lurer på hvor mange blokkerte brukere de har etter hvert 🙊 30
SKE87 Skrevet 7. mars 2022 #58755 Skrevet 7. mars 2022 Kollontaj skrev (13 timer siden): De mannfolka er vel neppe i målgruppa. 😶 Kjøper neppe mye fra Chiquelle og Lyko i alle fall🤣 15
Populært innlegg Isild Skrevet 7. mars 2022 Populært innlegg #58756 Skrevet 7. mars 2022 2011: Norges største blogger med massevis av følgere, fans og interesserte spørsmål om produkter, oppskrifter og tips. 2022: Skjuler antall likes fordi det er så få. Det meste går i egentrening med kropp i fokus, eller sexy bilder mannen tar (og redigerer) av kona. Det eneste som får stå er kommentarer ala "Smoking hot babe" og flammeemojier. Hvor ble det av alle de kjøpesterke karrierekvinnene? Sender de bare henvendelser privat til CBE de nå kanskje. Vi ser jo ingenting til de i kommentarfelt osv 55
Gjest SnowBells Skrevet 7. mars 2022 #58757 Skrevet 7. mars 2022 BuffyTheVampire skrev (På 3/5/2022 den 17.38): Ikke LKEs største fan, men han skal ha kred for å gjennomføre løpet da. Virker som et veldig tøft løp. De andre ultraløperne som har fulltidsjobber ved siden av, ja skikkelig kudos og vitner om enorm disiplin og mye forsakelse. Men for LKE som har 40 timers fritid å slå ihjel hver uke og som sponses av kona? Faktisk ikke imponert. Andre fulltids ultraløpere sover på sofaen hos kompiser eller lever på 10 km2 for å få endene til å møtes, mens LKE sitter i 300 kvm2 hus og shopper seg Hoka-sko i ny farge hver måned. Så er jeg imponert over at LKE kommer på 41. plass, når man ser på hvor utrolig privilegert han er i fht de andre? Nei.
Hereforthecomments Skrevet 7. mars 2022 #58758 Skrevet 7. mars 2022 SnowBells skrev (18 minutter siden): De andre ultraløperne som har fulltidsjobber ved siden av, ja skikkelig kudos og vitner om enorm disiplin og mye forsakelse. Men for LKE som har 40 timers fritid å slå ihjel hver uke og som sponses av kona? Faktisk ikke imponert. Andre fulltids ultraløpere sover på sofaen hos kompiser eller lever på 10 km2 for å få endene til å møtes, mens LKE sitter i 300 kvm2 hus og shopper seg Hoka-sko i ny farge hver måned. Så er jeg imponert over at LKE kommer på 41. plass, når man ser på hvor utrolig privilegert han er i fht de andre? Nei. Dette 👏🏼 11
BuffyTheVampire Skrevet 7. mars 2022 #58759 Skrevet 7. mars 2022 SnowBells skrev (28 minutter siden): De andre ultraløperne som har fulltidsjobber ved siden av, ja skikkelig kudos og vitner om enorm disiplin og mye forsakelse. Men for LKE som har 40 timers fritid å slå ihjel hver uke og som sponses av kona? Faktisk ikke imponert. Andre fulltids ultraløpere sover på sofaen hos kompiser eller lever på 10 km2 for å få endene til å møtes, mens LKE sitter i 300 kvm2 hus og shopper seg Hoka-sko i ny farge hver måned. Så er jeg imponert over at LKE kommer på 41. plass, når man ser på hvor utrolig privilegert han er i fht de andre? Nei. Selvfølgelig er det mer imponerende med de som ikke har like gode forutsetninger som LKE, som virkelig ofrer for å delta i ultraløp. Det er jeg helt enig i. Men en kan ikke bli helt farget av at LKE framstår relativt uspiselig, i mangel på bedre formulering. Å fullføre et ultraløp er rimelig bra gjort. Det er ganske langt å løpe, i veldig kupert terreng, veldig store klimatiske forskjeller. Han har vel ikke trent for å bli ultraløper i mange år heller, hvis jeg ikke husker helt feil? Det er vel en relativt fersk interesse? Men vi får være enig om å være uenige om det siste der. Jeg er selv i ræva form, så er kanskje lettimponert 😂 17
Gjest CecilieX Skrevet 7. mars 2022 #58760 Skrevet 7. mars 2022 Da var ferien over og fasit er at bare et produkt fra haulen med « ting som definitivt skulle være med på ferien» ble vist frem i daglig bruk. Unntaket er den lilla toppen, men det kom ingen «spørsmål» om hvor den var fra eller merking på innlegget som kunne gi info om hvor den var fra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå