Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Keikolina skrev (50 minutter siden):

Vet ikke hva som er verst..

Nei, det er rimelig stusselige, selvskrytende og virkelighetsfjerne greier hele coach-opplegget og coach-kontoen hans. 

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns fortsatt det er rart han ikke har lagt ut løpet på strava. Han legger jo alt annet ut, og hvis jeg hadde klart å løpe et ultra løp ville jeg vært veldig stolt og lagt det ut med en gang😅

• Liker 14
Skrevet

Jeg synes for så vidt at det er greit å skille mellom den Treasures-ansatte og LKEs egne SoMe-kanaler, spesielt den coach-siden, selv om han tidligere forfalsket kommentarer også på egen blogg. Det er vanskeligere å få til nå, han bruker bare IG, tror jeg.  Har ikke sett nøye nok på kommentarer han får på IG til å påstå at det er følgere der som ikke skriver reelle kommentarer. Han fremstår heller ikke som influencer der? Kan fort bli det, ser den.  Det som imidlertid skrives av kommentarer hos CBE tar jeg med en klype salt, med historikken i bakhodet. Er jo dessuten enkelt å ha mange egne IG-kontoer som kan brukes til støtte og ros. 
Oppsummert; folk «leser» LKE på ulike måter, de som modererer her har sikkert noen tanker rundt de ulike rollene en ansatt i en influencerbedrift har, det gjør jo ikke saken enklere ved at CBE.no omtaler coach Eriksen i sine kanaler og de driver Netfit sammen. 

• Liker 10
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Jeg synes for så vidt at det er greit å skille mellom den Treasures-ansatte og LKEs egne SoMe-kanaler, spesielt den coach-siden, selv om han tidligere forfalsket kommentarer også på egen blogg. Det er vanskeligere å få til nå, han bruker bare IG, tror jeg.  Har ikke sett nøye nok på kommentarer han får på IG til å påstå at det er følgere der som ikke skriver reelle kommentarer. Han fremstår heller ikke som influencer der? Kan fort bli det, ser den.  Det som imidlertid skrives av kommentarer hos CBE tar jeg med en klype salt, med historikken i bakhodet. Er jo dessuten enkelt å ha mange egne IG-kontoer som kan brukes til støtte og ros. 
Oppsummert; folk «leser» LKE på ulike måter, de som modererer her har sikkert noen tanker rundt de ulike rollene en ansatt i en influencerbedrift har, det gjør jo ikke saken enklere ved at CBE.no omtaler coach Eriksen i sine kanaler og de driver Netfit sammen. 

LKE driftes jo på en måte av CBE..han har jo ingen inntekt og kan drive på med ultragreiene sine fordi bedriften tjernet penger.

• Liker 20
Skrevet
Isola2 skrev (22 minutter siden):

LKE driftes jo på en måte av CBE..han har jo ingen inntekt og kan drive på med ultragreiene sine fordi bedriften tjernet penger.

Han får vel lønn fra Treasures, ja. Mulig han tjener noe utenom, men uansett er koblingen til Treasures der, ultraløping eller ikke. 

• Liker 16
Skrevet

Jeg syns jo det at LKE åpenbart er misfornøyd med resultatet bygger under dette sykelige "perfekt"-fokuset deres og at de alltid skal være best. Jeg hadde vært kjempestolt over å fullføre et sånt løp, selvfølgelig kommer det med vondter og ikke alltid ideelle forhold! Og som noen var inne på: Han har løpt latterlig lite ute i terreng for å forberede seg til et slikt løp, ikke særlig imponerende fra en "coach".
CBE virket jo i det minste stolt og imponert på sine stories.

• Liker 29
Skrevet
NurseRatched skrev (15 timer siden):

Fordi jeg har altfor mye fritid for tiden (gravid, tatt ut av jobb), har jeg prøvd noen av disse poseringene hennes. Jeg kan også vri og vende meg til den kroppen hun viser frem på Instagram, men FY FAEN for et slit. Ikke får jeg puste (når ribbeina skal vises frem), jeg får vondt i ryggen når rumpa skal dyttes lengst mulig ut, og i dag holdt jeg på å drukne i badekaret da jeg forsøkte å etterligne den «avslappede» poseringen hennes i bassenget. For et liv. For et trist, slitsomt liv. 

😂😂😂 Du gir GASS - med livet som innsats 😅

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet
Fløff skrev (58 minutter siden):

Noe må jeg jo få dagene til å gå med mens jeg venter på den ungen her 😅 (kanskje bortsett fra nesten-drukningsulykker, det tror jeg at jeg skal holde meg unna fra nå av 🤪). 

• Liker 11
Skrevet (endret)

Er det ikke overraskende lite i kanalene deres om dette løpet? Hvorfor det? Smått overraskende når de ønsker å satse på treningssegmentet. Neida, i stedet fortsettes det med trenings-selfier, iskrem og kaffekopper in absurdum 🥱

Endret av Ellie77
  • Liker 24
Skrevet

Hva var målet til lke, var det ikke bli topp etellerannet i verdenseliten innen ultra?

Ikke for at jeg engang har peil på hvor høyt ranket denne ultran på grand canaria regnes, finnes vel sikkert løp som regnes som tøffere og mindre tøff.

• Liker 5
Skrevet

Han løp 7mil eller noe? Var en distanse på det dobbelte der også, mulig han sikter dit etterhvert. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

En kombinasjon av mølle og terreng er vel å anbefale. 😊

«På den andre siden så gir det å løpe ute i all slags vær og vind og ulent terreng en «gratis» styrketrening som man ikke får på mølla, du kobler inn både legg- og fotmuskulaturen på en helt annen måte som du «mister» litt på tredemølle, du har et naturlig fraspark og løpesteg og ikke minst du får masse frisk luft.»

https://www.loep-og-idrettsklinikken.no/2020/11/19/hva-er-best-lope-ute-eller-pa-molle/

Endret av BaHare
  • Liker 11
Skrevet

Tittet litt på ulike profiler som også løp samme løp. Det som slår meg først er allsidigheten til de andre; sykle, svømme, padel, og basic trening, ofte på bosu-ball. Dessuten løpes det MYE på ulikt underlag, på grus, gress, asfalt, sand, skog og så videre.

Veldig lite prat om VO2 og latinske uttrykk.

Her litt om akkurat dette eventet: flere ulike distanser. Tror lke deltok i den på ca 61,5 km. (gul-grønn farge)

TRANSGRANCANARIA 2022 (trailrunningspain.com)

• Liker 20
Skrevet
Fløff skrev (3 timer siden):

🤣🤣🤣🤣

Skrevet
vinterskog skrev (40 minutter siden):

Tittet litt på ulike profiler som også løp samme løp. Det som slår meg først er allsidigheten til de andre; sykle, svømme, padel, og basic trening, ofte på bosu-ball. Dessuten løpes det MYE på ulikt underlag, på grus, gress, asfalt, sand, skog og så videre.

Veldig lite prat om VO2 og latinske uttrykk.

Her litt om akkurat dette eventet: flere ulike distanser. Tror lke deltok i den på ca 61,5 km. (gul-grønn farge)

TRANSGRANCANARIA 2022 (trailrunningspain.com)

Tror  LKE er mer opptatt av å fremstå som han kan mot for å faktisk kunne. Jo flere latinske uttrykk han bruker tror han at han virker som en kunnskapsrik fyr selv om det ikke virker som han selv skjønner hva det er snakk om. 
Dessuten glemte du laktatmålinger og fettklype. Laktatmåler er det stort sett profesjonelle som bruker, og at han «reklamere» for det på profilen sin viser hvor på jordet han er. Kan ikke tenke meg det finnes en eneste profesjonell utøver som vil bruke lke som trener og mosjonister har ikke noe utnytte av laktatmåling, og de aller færreste bør bruke fettklype. Akkurat det siste er så latterlig av en voksen mann at jeg har ikke ord. 

• Liker 29
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...