Isild Skrevet 6. mars 2022 #58701 Skrevet 6. mars 2022 Keikolina skrev (50 minutter siden): Vet ikke hva som er verst.. Nei, det er rimelig stusselige, selvskrytende og virkelighetsfjerne greier hele coach-opplegget og coach-kontoen hans. 19
Klappe Skrevet 6. mars 2022 #58702 Skrevet 6. mars 2022 Syns fortsatt det er rart han ikke har lagt ut løpet på strava. Han legger jo alt annet ut, og hvis jeg hadde klart å løpe et ultra løp ville jeg vært veldig stolt og lagt det ut med en gang😅 14
Populært innlegg BuffyTheVampire Skrevet 6. mars 2022 Populært innlegg #58703 Skrevet 6. mars 2022 Synes det er innafor å diskutere LKE også i denne tråden, da den heter carolinebergeriksen.no, og han er en del av den. Latterliggjøring bør unngås selvfølgelig. Men at det hele tiden dras fram diverse Åge-figurer, og kommentarer om alt LKE liksom vet alt om, det synes jeg er innafor, all den tid han faktisk lot som han var Åge i kommentarfeltet, og generelt har gjort karriere av å fremstå som bedreviter. 55
Keaton Skrevet 6. mars 2022 #58704 Skrevet 6. mars 2022 Jeg synes for så vidt at det er greit å skille mellom den Treasures-ansatte og LKEs egne SoMe-kanaler, spesielt den coach-siden, selv om han tidligere forfalsket kommentarer også på egen blogg. Det er vanskeligere å få til nå, han bruker bare IG, tror jeg. Har ikke sett nøye nok på kommentarer han får på IG til å påstå at det er følgere der som ikke skriver reelle kommentarer. Han fremstår heller ikke som influencer der? Kan fort bli det, ser den. Det som imidlertid skrives av kommentarer hos CBE tar jeg med en klype salt, med historikken i bakhodet. Er jo dessuten enkelt å ha mange egne IG-kontoer som kan brukes til støtte og ros. Oppsummert; folk «leser» LKE på ulike måter, de som modererer her har sikkert noen tanker rundt de ulike rollene en ansatt i en influencerbedrift har, det gjør jo ikke saken enklere ved at CBE.no omtaler coach Eriksen i sine kanaler og de driver Netfit sammen. 10
Isola2 Skrevet 6. mars 2022 #58705 Skrevet 6. mars 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Jeg synes for så vidt at det er greit å skille mellom den Treasures-ansatte og LKEs egne SoMe-kanaler, spesielt den coach-siden, selv om han tidligere forfalsket kommentarer også på egen blogg. Det er vanskeligere å få til nå, han bruker bare IG, tror jeg. Har ikke sett nøye nok på kommentarer han får på IG til å påstå at det er følgere der som ikke skriver reelle kommentarer. Han fremstår heller ikke som influencer der? Kan fort bli det, ser den. Det som imidlertid skrives av kommentarer hos CBE tar jeg med en klype salt, med historikken i bakhodet. Er jo dessuten enkelt å ha mange egne IG-kontoer som kan brukes til støtte og ros. Oppsummert; folk «leser» LKE på ulike måter, de som modererer her har sikkert noen tanker rundt de ulike rollene en ansatt i en influencerbedrift har, det gjør jo ikke saken enklere ved at CBE.no omtaler coach Eriksen i sine kanaler og de driver Netfit sammen. LKE driftes jo på en måte av CBE..han har jo ingen inntekt og kan drive på med ultragreiene sine fordi bedriften tjernet penger. 20
Keaton Skrevet 6. mars 2022 #58706 Skrevet 6. mars 2022 Isola2 skrev (22 minutter siden): LKE driftes jo på en måte av CBE..han har jo ingen inntekt og kan drive på med ultragreiene sine fordi bedriften tjernet penger. Han får vel lønn fra Treasures, ja. Mulig han tjener noe utenom, men uansett er koblingen til Treasures der, ultraløping eller ikke. 16
hvalstad45 Skrevet 6. mars 2022 #58707 Skrevet 6. mars 2022 Jeg syns jo det at LKE åpenbart er misfornøyd med resultatet bygger under dette sykelige "perfekt"-fokuset deres og at de alltid skal være best. Jeg hadde vært kjempestolt over å fullføre et sånt løp, selvfølgelig kommer det med vondter og ikke alltid ideelle forhold! Og som noen var inne på: Han har løpt latterlig lite ute i terreng for å forberede seg til et slikt løp, ikke særlig imponerende fra en "coach". CBE virket jo i det minste stolt og imponert på sine stories. 29
Populært innlegg skruf Skrevet 6. mars 2022 Populært innlegg #58708 Skrevet 6. mars 2022 (endret) I tråden om Helene Drage så har moderatorene fastslått at mannen hennes kan diskuteres selv om han pr definisjon ikke er en offentlig person pga han figurerer i konene sosiale medier, ergo så må denne bestemmelsen også være gjeldene for LKE da både han og kona er offentlige personer, der de begge drifter firmaet Treasure a/s, der de begge henter fortjeneste og lønn i fra. LKE er ifg Brønnøysundregisteret styrets leder i Treasure. I tillegg til Treasure så står de begge bak NetFit. LKE er også offentlig person via kontoen Coach Eriksen Så jeg ser ingen grunn til at LKE, inkludert hans sportslige prestasjoner jamfør NetFit og Coach Eriksen som det reklameres for i Treasure, ikke skal diskuteres. Ikke når mannen til HD kan diskuteres bare på grunnlag av at han er med på bilder på konas insta-konto og har deltatt i tråden om HD her på forumet. Endret 7. mars 2022 av skruf 59 4
AprilLudgate Skrevet 6. mars 2022 #58709 Skrevet 6. mars 2022 NurseRatched skrev (15 timer siden): Fordi jeg har altfor mye fritid for tiden (gravid, tatt ut av jobb), har jeg prøvd noen av disse poseringene hennes. Jeg kan også vri og vende meg til den kroppen hun viser frem på Instagram, men FY FAEN for et slit. Ikke får jeg puste (når ribbeina skal vises frem), jeg får vondt i ryggen når rumpa skal dyttes lengst mulig ut, og i dag holdt jeg på å drukne i badekaret da jeg forsøkte å etterligne den «avslappede» poseringen hennes i bassenget. For et liv. For et trist, slitsomt liv. 😂😂😂 Du gir GASS - med livet som innsats 😅 14 1
NurseRatched Skrevet 6. mars 2022 #58710 Skrevet 6. mars 2022 Fløff skrev (58 minutter siden): 😂😂😂 Du gir GASS - med livet som innsats 😅 Noe må jeg jo få dagene til å gå med mens jeg venter på den ungen her 😅 (kanskje bortsett fra nesten-drukningsulykker, det tror jeg at jeg skal holde meg unna fra nå av 🤪). 11
Ellie77 Skrevet 6. mars 2022 #58711 Skrevet 6. mars 2022 (endret) Er det ikke overraskende lite i kanalene deres om dette løpet? Hvorfor det? Smått overraskende når de ønsker å satse på treningssegmentet. Neida, i stedet fortsettes det med trenings-selfier, iskrem og kaffekopper in absurdum 🥱 Endret 6. mars 2022 av Ellie77 24
Populært innlegg Heartland Skrevet 6. mars 2022 Populært innlegg #58712 Skrevet 6. mars 2022 (endret) hvalstad45 skrev (2 timer siden): Jeg syns jo det at LKE åpenbart er misfornøyd med resultatet bygger under dette sykelige "perfekt"-fokuset deres og at de alltid skal være best. Jeg hadde vært kjempestolt over å fullføre et sånt løp, selvfølgelig kommer det med vondter og ikke alltid ideelle forhold! Og som noen var inne på: Han har løpt latterlig lite ute i terreng for å forberede seg til et slikt løp, ikke særlig imponerende fra en "coach". CBE virket jo i det minste stolt og imponert på sine stories. Dette her☝Han profilerer seg som en profesjonell PT. «I coach athletes to perform their best.» Så trener han selv utelukkende på tredemølle og asfalt i forkant av et over 60 km langt terrengløp! Noe som forårsaker 2 overtråkk fordi han rett og slett mangler muskulaturen som man får i anklene av å løpe i terreng! Hvor god coach er du da? Jeg bare spør… Endret 6. mars 2022 av Heartland 69 1 8
Gjest SnowBells Skrevet 6. mars 2022 #58713 Skrevet 6. mars 2022 De aller fleste som holder på med ultraløp, har det som hobby ved siden av jobb. Ut i fra hva jeg forstått så finnes det nesten ikke penger i denne sporten, hvert fall ikke i Norge: https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/pLxJL1/landslagsutoever-lever-av-donasjoner-og-sover-paa-sofaen-til-fremmede https://www.kondis.no/tommy-haga-bor-paa-10-kvadrat-for-aa-kunne-leve-som-loeper.6218449-127145.html
Hereforthecomments Skrevet 6. mars 2022 #58714 Skrevet 6. mars 2022 Åge burde holde seg til «lys og skygge», ikke terrengløp. VG vs Instagram. https://www.instagram.com/p/BAnCDBzAsbZ/?utm_medium=copy_link https://www.vg.no/rampelys/i/EGEeo/ny-jente-for-caroline-berg-eriksen-og-mannen 15 1 6
vinterskog Skrevet 6. mars 2022 #58715 Skrevet 6. mars 2022 Hva var målet til lke, var det ikke bli topp etellerannet i verdenseliten innen ultra? Ikke for at jeg engang har peil på hvor høyt ranket denne ultran på grand canaria regnes, finnes vel sikkert løp som regnes som tøffere og mindre tøff. 5
Keaton Skrevet 6. mars 2022 #58716 Skrevet 6. mars 2022 Han løp 7mil eller noe? Var en distanse på det dobbelte der også, mulig han sikter dit etterhvert. 4
BaHare Skrevet 6. mars 2022 #58717 Skrevet 6. mars 2022 (endret) En kombinasjon av mølle og terreng er vel å anbefale. 😊 «På den andre siden så gir det å løpe ute i all slags vær og vind og ulent terreng en «gratis» styrketrening som man ikke får på mølla, du kobler inn både legg- og fotmuskulaturen på en helt annen måte som du «mister» litt på tredemølle, du har et naturlig fraspark og løpesteg og ikke minst du får masse frisk luft.» https://www.loep-og-idrettsklinikken.no/2020/11/19/hva-er-best-lope-ute-eller-pa-molle/ Endret 6. mars 2022 av BaHare 11
vinterskog Skrevet 6. mars 2022 #58718 Skrevet 6. mars 2022 Tittet litt på ulike profiler som også løp samme løp. Det som slår meg først er allsidigheten til de andre; sykle, svømme, padel, og basic trening, ofte på bosu-ball. Dessuten løpes det MYE på ulikt underlag, på grus, gress, asfalt, sand, skog og så videre. Veldig lite prat om VO2 og latinske uttrykk. Her litt om akkurat dette eventet: flere ulike distanser. Tror lke deltok i den på ca 61,5 km. (gul-grønn farge) TRANSGRANCANARIA 2022 (trailrunningspain.com) 20
Pusern3 Skrevet 6. mars 2022 #58719 Skrevet 6. mars 2022 Fløff skrev (3 timer siden): 😂😂😂 Du gir GASS - med livet som innsats 😅 🤣🤣🤣🤣
123Frustrert Skrevet 6. mars 2022 #58720 Skrevet 6. mars 2022 vinterskog skrev (40 minutter siden): Tittet litt på ulike profiler som også løp samme løp. Det som slår meg først er allsidigheten til de andre; sykle, svømme, padel, og basic trening, ofte på bosu-ball. Dessuten løpes det MYE på ulikt underlag, på grus, gress, asfalt, sand, skog og så videre. Veldig lite prat om VO2 og latinske uttrykk. Her litt om akkurat dette eventet: flere ulike distanser. Tror lke deltok i den på ca 61,5 km. (gul-grønn farge) TRANSGRANCANARIA 2022 (trailrunningspain.com) Tror LKE er mer opptatt av å fremstå som han kan mot for å faktisk kunne. Jo flere latinske uttrykk han bruker tror han at han virker som en kunnskapsrik fyr selv om det ikke virker som han selv skjønner hva det er snakk om. Dessuten glemte du laktatmålinger og fettklype. Laktatmåler er det stort sett profesjonelle som bruker, og at han «reklamere» for det på profilen sin viser hvor på jordet han er. Kan ikke tenke meg det finnes en eneste profesjonell utøver som vil bruke lke som trener og mosjonister har ikke noe utnytte av laktatmåling, og de aller færreste bør bruke fettklype. Akkurat det siste er så latterlig av en voksen mann at jeg har ikke ord. 29 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå