Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Luckie skrev (3 minutter siden):

En som kommenterte at «sjøldigginga begynner å bli litt pinlig»

Begynner å bli pinlig? Vel, vedkommende burde skrevet at det har vært pinlig leeeeeenge spør du meg 😛

• Liker 31
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Luckie skrev (11 minutter siden):

En som kommenterte at «sjøldigginga begynner å bli litt pinlig»

Gjør de ikke noe annet enn å digge seg sjøl og overvåke sosiale medier mens de sier de er på ferie? For en koselig ferie spesielt for barna at mor løper rundt halvnaken med mobilen klistra i hånda. 

• Liker 30
Skrevet
Surikatt skrev (2 minutter siden):

Gjør de ikke noe annet enn å digge seg sjøl og overvåke sosiale medier mens de sier de er på ferie? For en koselig ferie spesielt for barna at mor løper rundt halvnaken med mobilen klistra i hånda. 

Mens far løper etter og passer på. Og kommenterer inne her.

• Liker 18
Skrevet
Hereforthecomments skrev (38 minutter siden):

Satte ansiktene fra bildene ved siden av hverandre under her. Redigerer ikke huden sin hun nei 😆😆😆

96669FCC-81F0-4F7E-B485-1A1A8EAC7EE9.jpeg

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
sukkerspinndilla skrev (8 minutter siden):

Tror du hun eller tv2 valgte kostymene?

100% hun 😂 Er hennes sko, og beltet er vel en eller annen type goals for henne i og med at det til vanlig ikke går i Chanel hjemme men Chicquelle (?).... 

Endret av Hereforthecomments
Skrivefeil
  • Liker 14
Skrevet

De kommentarene til Åge... Husker noen hva han kommenterte? Fikk liksom aldri helt med meg hva han skrev.

• Liker 5
Skrevet
Finlay skrev (3 timer siden):

Hva skjer med kjolen på bildet?🤔

På story henger den pent ned, mens på siste bildet ser det ut som de fysisk har klemt den inn mellom lårene for å fremheve stussen😂Jeg ser ingen annen forklaring. 

75C3256E-158D-4CF8-9552-0266650BDACF.jpeg

5E3192D1-9B81-405E-952F-CA9C75CDD0E5.jpeg

Kanskje det blåste litt. 

• Liker 3
Skrevet
sukkerspinndilla skrev (17 minutter siden):

Hereforthecomments skrev (10 minutter siden):

100% hun 😂 Er hennes sko, og beltet er vel en eller annen type goals for henne i og med at det til vanlig ikke går i Chanel hjemme men Chicquelle (?).... 

Garantert hun selv. Det er absolutt ikke tilfeldig at hun er den som viser desidert mest hud. «Se på mine lange tynne bein med thigh gap da Norge» 

7F222D57-AD55-4AC0-A3C1-D3107ED59BB5.jpeg

• Liker 8
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen; Jeg FATTER ikke hvorfor Caroline føler at hun må redigere seg selv så heftig!!!?? (Eller jo, når man ser hva hun er gift med, såeh….) Men hun er mer enn pen nok fra naturens side, det er så synd at hun ikke ser det selv! (Eller at hun hadde bedt den/de som mente hun trengte redigering ta seg en bolle!!!!!)

Skrevet
sukkerspinndilla skrev (24 minutter siden):

Hereforthecomments skrev (17 minutter siden):

Det antrekket var så harry at hun garantert valgte det selv ja, og jeg regner med TV2 forsøkte å ha sitt å si, men neida, der satte herr og fru foten ned og sa at de vet best og dermed basta 🤣🤮

• Liker 21
Gjest Finlay
Skrevet (endret)
Danseskjørt skrev (14 minutter siden):

Kanskje det blåste litt. 

Det blåser ikke litt hvis kjolen klistrer seg til kroppen (baken) som det vi ser her😁

Da blåser det ganske mye, og hår og skjerf ville også vært i bevegelse. Noe de ikke er.

Endret av Finlay
Skrevet
Finlay skrev (18 minutter siden):

Det blåser ikke litt hvis kjolen klistrer seg til kroppen (baken) som det vi ser her😁

Da blåser det ganske mye, og hår og skjerf ville også vært i bevegelse. Noe de ikke er.

Samme vinden som de berømte bildene på brygga i juli. Tilfeldigvis veldig mye vind bak bare. Og det "merkelige under armen" bildet i samme serien.

• Liker 11
Gjest Finlay
Skrevet (endret)
stjerna80 skrev (42 minutter siden):

Samme vinden som de berømte bildene på brygga i juli. Tilfeldigvis veldig mye vind bak bare. Og det "merkelige under armen" bildet i samme serien.

Det er så utrolig spesielt!

Det skal se ut som hun går, mens realiteten er at hun står bom stille. Så har hun - eller sannsynligvis mannen - dyttet kjolen oppi "skrævet"på henne, og så tatt bildet🤣

Vi ser jo på bildet fra story, der hun faktisk går, at både hår og skjerf er i bevegelse. Ikke minst, så henger kjolen pent.

Men her har de altså falt for fristelsen til rumpefokus, nok en gang.

Endret av Finlay
Skrevet
Skrottefar skrev (1 time siden):

Det antrekket var så harry at hun garantert valgte det selv ja, og jeg regner med TV2 forsøkte å ha sitt å si, men neida, der satte herr og fru foten ned og sa at de vet best og dermed basta 🤣🤮

Klart de vet best, LK har jo tv og har hatt det hele livet 🤭

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Xstrella
Skrevet

Ser ut som rumpeputa er på plass i kjolen. 🙄😏

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)
sukkerspinndilla skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte, det eneste hun har råd til chanel er det hun har på seg. En boa og body.

12 000 ca

Endret av Keikolina
Skrevet
Finlay skrev (9 timer siden):

Det er så utrolig spesielt!

Det skal se ut som hun går, mens realiteten er at hun står bom stille. Så har hun - eller sannsynligvis mannen - dyttet kjolen oppi "skrævet"på henne, og så tatt bildet🤣

Vi ser jo på bildet fra story, der hun faktisk går, at både hår og skjerf er i bevegelse. Ikke minst, så henger kjolen pent.

Men her har de altså falt for fristelsen til rumpefokus, nok en gang.

Ja klart hun står stille. På insta/face har hun også normal rumpe, men her står den jo ut.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...