Klappe Skrevet 2. mars 2022 #58501 Skrevet 2. mars 2022 Ellie77 skrev (1 time siden): Amor nettbutikk som selger sexleketøy er en av de gjenstående 3. Man man håpe hun snart finner segmentet hvor hun hører hjemme. Hun er jo ikke den første avdankede stjernen som satser på sexindustrien? En lettelse for alle som forvirres av hvor hun vil med kontoen sin også, om hun finner riktig nisje. Ingenting galt med nakenbilder om det er frivillig og man ikke drar med hele familien i dragsuget også? Noe må de jo leve av, det ser ut til at det er litt smalhans om dagen. Den nettbutikken er bare desperat etter å sponse influensere. Hun dukker snart opp med reklame for sexleketøy 10
Kanutten_ Skrevet 2. mars 2022 #58502 Skrevet 2. mars 2022 Piggi skrev (37 minutter siden): Hadde de ikke vært for str på frempartiet hadde jeg trodd det var Sofie Elise. Hva er det som skjer med den dama? I går var det bilde hvor det så ut som hun jokket og gnikket seg i vannskorpa🙈 i dag dette..... Jeg er ganske lik i alder som henne. Jeg har ingen venner eller bekjente som tar slike lettkledde bilder ,eller kler seg slik.. Frk raad og frk Isaksen er nesten fått mer klasse enn henne.. 36
ClusterOfGrapes Skrevet 2. mars 2022 #58503 Skrevet 2. mars 2022 (endret) Trolltussa skrev (5 timer siden): Hun er totalt urelevant for de fleste. Skulle ønske de rumpebildene ikke ble kommentert med et ord her inne. Mye av den responsen hun får kommer jo fra KG.Det er vel ingen andre som følger med på det harry-paret, bortsett fra andre influencere som kun er opptatt av å mele sin egen kake. De 300k følgerne er ikke reelle følgere, det ser man på likes’ene. De lettkledde bildene burde ikke blitt kommentert ,men heller oversett. Det kan se ut som paret tror at all PR er god PR. De klarer dessverre å få kommentarer her inne hver eneste gang. Hva med å ignorere hele damen?! Jeg er enig med deg. CBE skulle i grunnen vært smigret for all responsen her inne. Hvem ønsker man egentlig å gi konstruktiv kritikk? Jo, for det meste de som ikke leverer som man forventer. De som overrasker negativt. De man trodde bedre om. Mange hadde kanskje høye forventninger til CBE da hun startet å blogge i tidlige år. Hun nådde ut til mange, hadde god smak, stod i startfasen av familielivet som var spennende å følge, og var på den tiden en av få bloggere som faktisk skrev godt norsk. Hun hadde et bra potensiale. Senere blir hun kontroversiell ved å vise sin flate post partum mage. Avslørt i å retusjere bilder som hun først benektet var det. Avslørt i at mannen skriver fake støttekommentarer på bloggen. Kritisert her for eksponering av barn og thinspobilder, på tusenvis av sider. Kritisert for å ikke vise ydmykhet når et land i Europa er i krig. Planene om et påtenkt Netfit blir etterspurt. Man har faktisk så altfor store forventninger til dette AS. CBE vil fortsette å eksponere barn. Kroppsfokus er greia. Det er faktisk fånyttes å kritisere. Hun har ikke mer å by på enn det hun leverer. Og det hun leverer er for det meste treningsmeritter og med dette ønsker om beundring og 🔥🔥🔥, samt å selge oss det hun reklamerer for. Ikke mer å hente enn det. Så ja, CBE er lite relevant for de fleste. La henne holde på for de som er interesserte i det hun har å tilby, og trenden hennes er stadig mer sexfikserte bilder, stadig mer avkledt. Hvem er det som faktisk gidder å følge noen som kun er ute etter likes og beundring? Det er vel av null interesse for de fleste. Rart at vi forventer hun skal være noe annet enn den hun viser at hun er. Endret 2. mars 2022 av ClusterOfGrapes 27 4
Summeer Skrevet 2. mars 2022 #58504 Skrevet 2. mars 2022 Kontrasten blir så stor til funkygine og mannen Morten som uten filter lager annonse for lyko med hverdagslig oppførsel og glimt i øyet. Får jo lyst å bruke rabattkoden deres, selvom jeg jo vet at det er et image som er konstruert og selger. 26
Villroses hage Skrevet 2. mars 2022 #58506 Skrevet 2. mars 2022 4 minutter siden, Tøddel said: Hun har veldig pen kropp. 😄 Nydelig tonet. Modellen her har helt sikkert en pen nok kropp. Men det er ikke den som blir vist i sosiale medier. 34
Pusern3 Skrevet 2. mars 2022 #58507 Skrevet 2. mars 2022 CecilieX skrev (6 timer siden): Det er jo litt «rart» at vi hittil på ferien har fått se flere bilder av samme bikini og samme kjole, mens klærne fra haulen glimrer med sitt fravær (med unntak av en lilla topp). Det er jo åpenbart at reklamen hadde fremstått mer troverdig dersom hun faktisk viste dem fram i daglig bruk. Det er jo det som er effektfullt, ikke rene innlegg der hun skynder seg å vise frem en haug med klær. Hun viste blant annet frem en svart bikinitopp i haulen som «skulle med på ferien», men alt vi hittil har fått sett er den med dyreprint som har blitt viet masse tid. Er de ikke interessert i å gjøre en god jobb for annonsøren? tviler jeg på
Pusern3 Skrevet 2. mars 2022 #58508 Skrevet 2. mars 2022 Sugar&Spice skrev (6 timer siden): De fremstår rett og slett BLODHARRY. De tenker vel selv de ser suksessfulle ut, men jeg tenker at harrylampen lyser fra Granka og helt hjem. Neste stopp: Charterfeber. (Aaaaaaah! Det er selvfølgelig DERFOR!!!!! Alle kjendisene er samme plass denne uken!) kjendis charter feber 🤣🤣🤣🤣 11
Pusern3 Skrevet 2. mars 2022 #58509 Skrevet 2. mars 2022 FruRosa skrev (5 timer siden): Frua fortsetter å bjuda på. FruRosa skrev (5 timer siden): Frua fortsetter å bjuda på. så smakløst og «ekkelt» i sin form. 2
Pusern3 Skrevet 2. mars 2022 #58510 Skrevet 2. mars 2022 stjerna80 skrev (5 timer siden): Siste ihjel retusjerte bildet på IG har knappe 400 likes etter 2 timer, ringer det virkelig ingen bjeller? Ser de ikke hva andre "kollegaer" får av respons feks? Hvilke avtaler andre drar i havn? De skal ha for å bli med skuta ned til the bitter end da. Det er krig tett på oss og dere er hva CBE får seg til å legge ut 🙄 6
Pusern3 Skrevet 2. mars 2022 #58511 Skrevet 2. mars 2022 MarianneE skrev (5 timer siden): Sunlight? Det ser jo ut som om bildet er tatt seint på kvelden/ natta La oss håpe det er tatt så sent at barna sover 6
Gjest Trude 73 Skrevet 2. mars 2022 #58512 Skrevet 2. mars 2022 Lill skrev (13 timer siden): Langt mellom de gode innleggene nå og kritikken av «bedriften» CBE. Nå tar det helt av 🤪
Pusern3 Skrevet 2. mars 2022 #58513 Skrevet 2. mars 2022 Heartland skrev (4 timer siden): Men sånn som dette rumpe-duppe-bildet som ooooser sex. Synes ikke foreldrene hennes det er ufattelig ubehagelig å se bilder av datteren på denne måten?? For ikke å snakke om tanter, onkler, besteforeldre, foreldre til barnas venner osv osv osv? Det er jo så flaut!! Og snart barna selv.. 7
Pusern3 Skrevet 2. mars 2022 #58514 Skrevet 2. mars 2022 ClusterOfGrapes skrev (4 timer siden): Tipper at det er greia med flere av disse såkalte influencerene. At de har blitt applaudert og heiet fram for det meste i livet. Alt de gjør er fantastisk, perfekt og eksepsjonelt. Fått lite korrigering. Kritikk blir for det meste mottatt som ensidig ondsinnet og svært sjelden som velment og konstruktiv. Denne kritikken de fleste av oss vokser på, og blir utsatt for gjennom korrigering, utdanning og arbeidsliv. høye på seg selv 1
Snødronninga Skrevet 2. mars 2022 #58515 Skrevet 2. mars 2022 Trude 73 skrev (15 minutter siden): Nå tar det helt av 🤪 Men det er innafor å kommentere Isabel Raad sitt utseende på en negativ måte? Snakk om å være dobbeltmoralsk.... 35
loffen Skrevet 2. mars 2022 #58516 Skrevet 2. mars 2022 Det siste bildet beviser en gang for alle at 'å trene Netfit' ikke har noe som helst for seg. 40
Gjest Xstrella Skrevet 2. mars 2022 #58517 Skrevet 2. mars 2022 Pusern3 skrev (42 minutter siden): Hadde jeg lagt ut slike bilder av meg selv ville familien min ringt psykiatrisk avdeling. Blir flau på hennes vegne. Var hun 22 så tja, men voksen dame på 35 år med to døtre leker modell på instagram blir bare helt desperat feil. Øynene mine blør.
Keaton Skrevet 2. mars 2022 #58518 Skrevet 2. mars 2022 Pusern3 skrev (46 minutter siden): tviler jeg på Pusern3 skrev (44 minutter siden): kjendis charter feber 🤣🤣🤣🤣 Pusern3 skrev (41 minutter siden): Det er krig tett på oss og dere er hva CBE får seg til å legge ut 🙄 Pusern3 skrev (25 minutter siden): Og snart barna selv.. Pusern3 skrev (24 minutter siden): høye på seg selv Sånn er multisitering. Gjør det ryddigere når man skal svare på flere enn to innlegg i slengen. 🤗 21 7
Pusern3 Skrevet 3. mars 2022 #58519 Skrevet 3. mars 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Sånn er multisitering. Gjør det ryddigere når man skal svare på flere enn to innlegg i slengen. 🤗 Du verden 😁🙄 1
Gjest Trude 73 Skrevet 3. mars 2022 #58520 Skrevet 3. mars 2022 (endret) Snødronninga skrev (2 timer siden): Men det er innafor å kommentere Isabel Raad sitt utseende på en negativ måte? Snakk om å være dobbeltmoralsk.... Jeg kommenterte ikke på en negativ måte, kun spurte hva som hadde skjedd med hennes ansikt! Det var det der da med godag mann økseskaft 🤪 Gå igjennom dine egne dobbeltmoralske innlegg før du kjører på andre! Endret 3. mars 2022 av Trude 73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå