Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er så glad jeg aldri har fulgt CBE. Titter innom med strikkekontoen min en gang i skuddåret for å se hva hun deler og kjenner jeg er glad jeg slipper å se kroppen hennes i lys og skygge trykka opp i trynet. 

Biknibilde når det er krig, pannelugg som vokser, barn i vater. Ugggg!

Jeg sier det igjen, vær litt ydmyk CBE, du hadde kommet langt med det!

Endret av miamiamia
  • Liker 25
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som del av jobben min har jeg mye med svært suksessrike folk å gjøre. Det er gründere, ledere, osv., som har oppnådd mye i ung alder, og som fortsetter å gjøre det uvanlig bra.

En ting de har til felles, er at de ikke "sitter fast". Selv om konseptet de har skapt, eller som de er leder for, går bra, er de alltid på utkikk etter å utvikle og forbedre.

Og under pandemien: i stedet for å tenke at de bare er ofre for omstendighetene, så har de sett seg rundt etter hva de kan gjøre under de nye forutsetningene. Noe som har ført til at de bare har gjort det enda bedre.

For dem har altså hindringene og restriksjonene bare ført til enda bedre vekst.

De to som står brak Treasures er det motsatte av alt dette. De ser ut til å tro at de bare kan dure på med det samme, helt uavhengig av hvordan forutsetningene og omgivelsene endrer seg.

Noen her sier at de ikke klarer å få seg jobb. Det er jeg imidlertid uenig i. Jeg tror nok at han kan få seg en PT-jobb på et treningssenter i Sarpsborg, og at hun kan få seg jobb som lettbent journalist et eller annet sted. Men hvis hun vil skrive om mote og skjønnhet, må hun skynde seg kraftig, for alderen tilsier at hun er i ferd med å bli kraftig utdatert.

• Liker 35
  • Nyttig 3
Skrevet
Louiah skrev (3 minutter siden):

Stillbilde av video fra IG. Jeg blir så flau. Det blir jo ikke en tilfeldig video i bassenget når en løfter rumpa opp og ned sånn? Da kan hun jo like gjerne bare ta videoer av rumpa åpenlyst. Det er jo like åpenbart. Jeg ligger hvert fall ikke med rumpa OPP og slapper av i bassenget. 

D5977035-CD00-47CB-A9C8-EC7DF6AB2905.jpeg

Og hun får det jo i tillegg til å fremstå av story, som at hun er der alene med en eller annen - annen gubbe enn sin egen, ergo så tror jeg ut ifra hva hun har vist frem på forhånd at det er denne mannen som tar filmen! Da er det jo enda verre 😳😂

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, Louiah said:

Stillbilde av video fra IG. Jeg blir så flau. Det blir jo ikke en tilfeldig video i bassenget når en løfter rumpa opp og ned sånn? Da kan hun jo like gjerne bare ta videoer av rumpa åpenlyst. Det er jo like åpenbart. Jeg ligger hvert fall ikke med rumpa OPP og slapper av i bassenget. 

Og emoji med hjerter i øynene... 🙈

• Liker 41
Skrevet
MacBeth skrev (3 timer siden):

Hun viser det på siste innlegget på IG. Jeg tror dessverre det kun er fordi hun ikke bruker sminke på storiene, og at hun derfor ikke "tør"/vil..men hun ber jo om spekulasjoner om injeksjoner/operasjon...🤷‍♀️

Mulig hun har øyebetennelse igjen. Øyet til venstre på bildene er tydelig smalere enn det andre. Ser mer hovent ut. 

• Liker 15
Skrevet
Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Mulig hun har øyebetennelse igjen. Øyet til venstre på bildene er tydelig smalere enn det andre. Ser mer hovent ut. 

Hun har forskjellig størrelse på øya. Det er derfor hun viser seg fra den ene siden bare.

• Liker 14
Skrevet
Louiah skrev (11 minutter siden):

Hun er blitt avhengig av å spille på sex. Avhengig av å vise frem det hun er mest stolt av og avhengig av oppmerksomhet som den type eksponering gir. 

:spy:

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet
Snødronninga skrev (16 minutter siden):

Hun er blitt avhengig av å spille på sex. Avhengig av å vise frem det hun er mest stolt av og avhengig av oppmerksomhet som den type eksponering gir. 

Veldig rart, mtp at det absolutt ikke ser ut til å gagne kanalen hennes. Med mindre hun får masse deilige kåtgubbe-meldinger i DM som motiverer henne da🤷🏼‍♀️

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (16 minutter siden):

Rumpa går opp og følgertallene på insta går ned 😂😂

• Liker 35
Skrevet
Louiah skrev (43 minutter siden):

P.i.n.l.i.g.

• Liker 20
Skrevet
Louiah skrev (42 minutter siden):

Litt kleint at det mest sannsynlig er han her Stian som har filmet dette og ikke Lasse

• Liker 10
Skrevet
Ice-91 skrev (17 minutter siden):

Litt kleint at det mest sannsynlig er han her Stian som har filmet dette og ikke Lasse

Er nok med LKE også, hun satt baki Porschen og filmet i stad, så passasjersetet foran var nok opptatt av mannen. 

Uten at det gjør filmen noe mindre klein. Ligge sånn og bevisst presse rumpa opp av bassenget, ser altså så utrolig tåpelig ut. 

• Liker 31
Skrevet

Hun må gjerne ligge der å plaske til krampa tar henne for å vise den rompa, men gjør det no litt mer grasiøst dah?!?! 

• Liker 19
Skrevet
Pæddan skrev (1 time siden):

Herregud noe så pinlig og ikke minst kleint !!

Råpinlig rett og slett 

• Liker 9
Skrevet
Ice-91 skrev (55 minutter siden):

Rumpa går opp og følgertallene på insta går ned 😂😂

Godt verden er rimelig fornuftig 

• Liker 8
Skrevet
Anonym90059005 skrev (31 minutter siden):

Er nok med LKE også, hun satt baki Porschen og filmet i stad, så passasjersetet foran var nok opptatt av mannen. 

Uten at det gjør filmen noe mindre klein. Ligge sånn og bevisst presse rumpa opp av bassenget, ser altså så utrolig tåpelig ut. 

og vi snakker om en voksen dame på 35..

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
SKE87 skrev (59 minutter siden):

Veldig rart, mtp at det absolutt ikke ser ut til å gagne kanalen hennes. Med mindre hun får masse deilige kåtgubbe-meldinger i DM som motiverer henne da🤷🏼‍♀️

Jeg klarer virkelig ikke å forstå at dette er imaget hun ønsker. På jodel omtales hun som runkemateriale. Det er til tider skremmende lesing der inne, jeg er glad vi har den moderering her inne som vi har. Og det bør CBE være glad for også, all den tid hun velger å presentere seg selv på en så seksualisert måte. Det verste er likevel sammenblandingen med ungene hennes. Det fremstår bare merkelig og trist alt sammen.

Endret av SnowBells

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...