Pasha Skrevet 28. februar 2022 #58381 Skrevet 28. februar 2022 Komikerfrue, som jo kommenterer på bilde til CBE på Instagram har link til innsamling til røde kors på profilen sin. noen av de tenker heldigvis litt lenger enn fotball frua 14
Surikatt Skrevet 28. februar 2022 #58382 Skrevet 28. februar 2022 Mariángel skrev (7 timer siden): Istedenfor å blokkere deg kunne hun f eks svart: «Her forstår jeg at jeg har formulert meg klossete og dette er svært uheldig. Jeg mente selvsagt *putt inn det som mangler*» osv, osv. Men å blokkere er såklart mindre ukomfortabelt Blokkere er noe de kan gjøre i sin egen lille verden når noen mener noe annet enn dem. Skulle vært på en normal arbeidsplass at de hadde oppført seg sånn hvis en kunde påpeker noe ved arbeidet deres. De er svært uprofesjonelle. 25
Pusern3 Skrevet 28. februar 2022 #58383 Skrevet 28. februar 2022 Surikatt skrev (2 timer siden): Blokkere er noe de kan gjøre i sin egen lille verden når noen mener noe annet enn dem. Skulle vært på en normal arbeidsplass at de hadde oppført seg sånn hvis en kunde påpeker noe ved arbeidet deres. De er svært uprofesjonelle. jeg tror frua og herren i Særp ville tatt store problemet med å fungere bra i en «vanlig» jobb med kollegaer og krav til prestasjoner og ikke minst samarbeide 16
Populært innlegg Medici Skrevet 1. mars 2022 Populært innlegg #58384 Skrevet 1. mars 2022 CBE sin verden består av sminke, hår, posering, fast-fashion, silikonpupper, fillers, dilemmaer rundt valg av lengde på pannelugg og eksponering av uvitende mindreårige. Krig, fred og politikk å sånn ser ut til å gå langt over hodet på henne. Hun får bare spankulere bredbent rundt i sin rosa skute, mens den går ned. Følgertallene og kvaliteten på samarbeidspartnere taler sitt tydelige språk, dette fesjået av en influencer har mistet grepet. Netfit kunne jo hatt potensial til å tilføre noe nytt og bra, men.... I løpet av de rundt 5 - 6 årene hun har syslet med dette nettbaserte treningsuniverset sitt kunne hun ha rukket både en relevant bachelor og en master og bare utviklet siden selv. Produktiviteten i hennes kanaler i sosiale medier er ikke større enn at det burde vært mulig ved siden av. Kan se ut til at det er manglende evne og vilje til både gjennomføring og innsats for å få det til som er årsaken til at det hele opplegget har strandet. Det blir for meg litt for lettvint å skylde på dårlige utviklere. Det er mange flinke folk der ute! 49 9
Gjest SnowBells Skrevet 1. mars 2022 #58385 Skrevet 1. mars 2022 (endret) Medici skrev (5 timer siden): CBE sin verden består av sminke, hår, posering, fast-fashion, silikonpupper, fillers, dilemmaer rundt valg av lengde på pannelugg og eksponering av uvitende mindreårige. Krig, fred og politikk å sånn ser ut til å gå langt over hodet på henne. Hun får bare spankulere bredbent rundt i sin rosa skute, mens den går ned. Følgertallene og kvaliteten på samarbeidspartnere taler sitt tydelige språk, dette fesjået av en influencer har mistet grepet. Netfit kunne jo hatt potensial til å tilføre noe nytt og bra, men.... I løpet av de rundt 5 - 6 årene hun har syslet med dette nettbaserte treningsuniverset sitt kunne hun ha rukket både en relevant bachelor og en master og bare utviklet siden selv. Produktiviteten i hennes kanaler i sosiale medier er ikke større enn at det burde vært mulig ved siden av. Kan se ut til at det er manglende evne og vilje til både gjennomføring og innsats for å få det til som er årsaken til at det hele opplegget har strandet. Det blir for meg litt for lettvint å skylde på dårlige utviklere. Det er mange flinke folk der ute! Evnen til å knytte til seg dyktige folk er superviktig og tydeligvis er det en evne som hverken LKE eller CBE har. F eks disse "design"-samarbeidene hun hadde for noen år siden har vært få, spredte og aldri gjentakende. Netfit-appen har vært under utvikling i smått utrolige 6 år. Det sier også sitt om hvordan de selv er å samarbeide med. Men for all del, det er deres eget valg å prioritere hobbyer, sminke, forvridde selfies og utlevering av unger over utdanning, merkevarebygging, selvutvikling og nettverksbygging. Endret 1. mars 2022 av SnowBells
Consita Skrevet 1. mars 2022 #58386 Skrevet 1. mars 2022 Pusern3 skrev (10 timer siden): flott oppfordring. Selv har jeg ikke fulgt hverken CBE eller LK. Har heller ikke fulgt noen av dem noengang. 9
stjerna80 Skrevet 1. mars 2022 #58387 Skrevet 1. mars 2022 Emma Marie skrev (14 timer siden): CBE og LKE, vær så god. https://instagram.com/fitfocus.no?utm_medium=copy_link Begge har blitt tagget i den videoen x fler, spot on, men nå er den fjernet. Mistenker at noen har bedt henne om å fjerne den. 11 2
Dragonheart Skrevet 1. mars 2022 #58388 Skrevet 1. mars 2022 stjerna80 skrev (31 minutter siden): Begge har blitt tagget i den videoen x fler, spot on, men nå er den fjernet. Mistenker at noen har bedt henne om å fjerne den. Den er ikke fjernet. Ligger under reels. 8
stjerna80 Skrevet 1. mars 2022 #58389 Skrevet 1. mars 2022 Dragonheart skrev (27 minutter siden): Den er ikke fjernet. Ligger under reels. Den gjør det ja, takk 👍 1
Aquarius04 Skrevet 1. mars 2022 #58390 Skrevet 1. mars 2022 pøbelsara skrev (18 timer siden): And meanwhile - in a different universe - låner en annen influenser ut huset sitt i en måned til familie på flukt fra Kyiv. (Kristin Gjelsvik. Måtte bare si det.) Mens CBE blokker folk som kommer med faktaopplysninger om krig og fred og sånn. Og jeg er enig med Felis. Hvis hun og mannen tror at all kritikk kommer fra en ørliten ansamling irriterende folk i denne tråden, så er det bare trist for hele forretningsdriften deres. De taper massivt med inntekt og oppdrag. De burde kanskje se på om de bør bruke en annen strategi fremover. Det tenker jeg de bare har godt av! De bidrar ikke til så veldig mye positivt at det gjør noe, det være seg holdninger, thinspo, fullstendig mangel på empati og ydmykhet. 13 1
nonSilence Skrevet 1. mars 2022 #58391 Skrevet 1. mars 2022 Om de mot formodning tør å svare på dette med lys og skygge er det jo bare å sette bildet fra joggetur i Syden med kaffegule(helt normale) fortenner opp mot de ihjelredigerte bildene hjemmefra med tenner som lyser hvitt mot deg. 35
GhostHug Skrevet 1. mars 2022 #58392 Skrevet 1. mars 2022 Hva ER greia med at hun ikke viser ansiktet nå? 11
Surikatt Skrevet 1. mars 2022 #58393 Skrevet 1. mars 2022 Twinkle~ skrev (23 minutter siden): Hva ER greia med at hun ikke viser ansiktet nå? Gjør hun ikke? Har vel botoxa eller operert seg, igjen. 8 1
Populært innlegg skruf Skrevet 1. mars 2022 Populært innlegg #58394 Skrevet 1. mars 2022 (endret) Jeg undres seriøst på om de har noen seriøse fremtidsplaner mtp at de blir eldre, hva skal de leve og forsørge seg selv og døtrene av etterhvert? Det er garantert begrenset hvor lenge de kan leve av Instagram (bloggen ligger brakk, YouTube floppet og de fulgte ikke opp kanalen sin) Yngre og mere relevante Influencere puster de i nakken og går forbi hele tiden. Følgerne synker daglig. De nærmer seg begge 40, har ingen relevant utdanning og så og si ingen jobberfaring utenom sosiale medier (Caroline har vel erfaring som ekstrahjelp fra Peppes og Gina T), og ting som kunne gitt jobb og fast inntekt fullfører de ikke. LK skulle ta en bachelor i ernæring men fullførte ikke. Caroline begynte på PT-kurs men fullførte ikke. NetFit henger. LK fullførte vel et PT-kurs, men etter hva som fremkommer i SoMe så har han ingen kunder, løper bare rundt og dyrker seg selv. Andre influencere har tatt utdanning og har flere muligheter (Emilie Nereng/Voe f.eks fullførte ernæringstudiet og har en bachelor i ernæring, og har nå en suksessfull insta-konto med mat og ernæring som fokus). Funkygine gir gass og har gitt ut flere bøker, flere tv-program, eget brød og rundstykker, og nå egne matprodukter, og klær. Så hva om 10 år når de begynner å nærme seg 50? Skal det fortsatt være kropp i monitor som er levebrødet og sørger for tak over hodet og mat på bordet? Er det Chiquelle som skal betale for privatskoler? Fortsatt løping i minimal bekledning på tredemølla i kjelleren og kaffekopp? Om 10 år er barna myndig og nesten-myndig, skal de fortsatt jobbe i bedriften for å få inn penger til firmaet (er nok ikke lenge før de kommer i den alderen der barn ikke vil avbildes og bli lagt ut bilde av) De har en stor eldre enebolig (har lignende bolig selv, og tro meg; det er ikke billig å drifte ett stort eldre hus med stor tomt. Huset skal vedlikeholdes, oppvarming er svindyrt, kommunale avgifter koster, ting på repareres, rørlegger og elektriker er dyrt), de har to døtre med utgifter til barnehage og privatskole (og barn blir dyrere jo eldre de blir), biler koster, hunden koster….forsikringer på alt dette er i allefall dyrt. Ikke vet jeg, men jeg vet at hadde det vært meg som hadde nærmet meg 40, med mann, barn, bikkje, hus og bil uten utdanning og fast inntekt hverken på meg eller mannen så hadde jeg ligget søvnløs. Endret 1. mars 2022 av skruf 88 10
BuffyTheVampire Skrevet 1. mars 2022 #58395 Skrevet 1. mars 2022 Jeg kom til å tenke på følgende; Isabel Raad har mer suksess enn disse to. Hvis jeg høres ut som om jeg ser ned på Raad, så gjør jeg ikke det. Synes ikke hun er det beste forbildet akkurat, men nå bare sammenligner jeg va disse har oppnår. Følger henne ikke, men vet jo at hun ble kjent via PH, hun har egen serie, har skrevet bok..og gjør mye mer ut av livet enn CBE og LKE. Bare sånn til ettertanke.. 13
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 1. mars 2022 Populært innlegg #58396 Skrevet 1. mars 2022 Sliter seg ut på løpetur, motivasjonen var på bunn. Men en dags hvile er for pyser og når man kan belønne seg selv med en bikiniselfie for å beundre resultatet er det sikkert verd slitet. Så grunn. 63
MacBeth Skrevet 1. mars 2022 #58397 Skrevet 1. mars 2022 Twinkle~ skrev (4 timer siden): Hva ER greia med at hun ikke viser ansiktet nå? Hun viser det på siste innlegget på IG. Jeg tror dessverre det kun er fordi hun ikke bruker sminke på storiene, og at hun derfor ikke "tør"/vil..men hun ber jo om spekulasjoner om injeksjoner/operasjon...🤷♀️ 13
enkefru Skrevet 1. mars 2022 #58398 Skrevet 1. mars 2022 Litt apropos CBEs ignoranse vedr. krigen i Ukraina. En svensk tv-personlighet har fått skikkelig pepper i some fordi hun har reist på ferie til Mexico oppi alt dette... "Just nu befinner sig Carolina Gynning, 43, tillsammans med familjen på semester i Playa del Carmen i Mexiko.Nyligen delade tv-personligheten med sig av lite bilder från semesterparadiset i ett inlägg på Instagram. Tillsammans med bilderna skrev hon: ”Ta hand om varandra. Mina tankar går till alla drabbade familjer i Ukraina.”Inlägget och valet av text kritiseras nu av följarna. Bland annat ifrågasätts influencern, som har över 400 000 följare på Instagram, för sitt val att åka på semester just nu, mitt under Rysslands invasion av Ukraina." Carolina Gynning ryter till mot följarna efter semesterkritiken (aftonbladet.se) 11
Populært innlegg Keaton Skrevet 1. mars 2022 Populært innlegg #58399 Skrevet 1. mars 2022 Å være avkleddsåoftemankanmamma på harryferie må være det kleineste og minst nyttige yrket akkurat nå. 64 3
Gjest SnowBells Skrevet 1. mars 2022 #58400 Skrevet 1. mars 2022 (endret) Kollontaj skrev (30 minutter siden): Å være avkleddsåoftemankanmamma på harryferie må være det kleineste og minst nyttige yrket akkurat nå. Instagramstatistikken ser hvert fall ikke pen ut. Akkurat nå mister CBE 1400 følgere per måned. Granka-turen gjorde heller ikke noe positivt utslag. Endret 1. mars 2022 av SnowBells
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå