Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Komikerfrue,  som jo kommenterer på bilde til CBE på Instagram har link til innsamling til røde kors på profilen sin.  noen av de tenker heldigvis litt lenger enn fotball frua

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mariángel skrev (7 timer siden):

Istedenfor å blokkere deg kunne hun f eks svart: «Her forstår jeg at jeg har formulert meg klossete og dette er  svært uheldig. Jeg mente selvsagt *putt inn det som mangler*» osv, osv.

Men å blokkere er såklart mindre ukomfortabelt :)

Blokkere er noe de kan gjøre i sin egen lille verden når noen mener noe annet enn dem. Skulle vært på en normal arbeidsplass at de hadde oppført seg sånn hvis en kunde påpeker noe ved arbeidet deres. De er svært uprofesjonelle. 

• Liker 25
Skrevet
Surikatt skrev (2 timer siden):

Blokkere er noe de kan gjøre i sin egen lille verden når noen mener noe annet enn dem. Skulle vært på en normal arbeidsplass at de hadde oppført seg sånn hvis en kunde påpeker noe ved arbeidet deres. De er svært uprofesjonelle. 

jeg tror frua og herren i Særp ville tatt store problemet med å fungere bra i en «vanlig» jobb med kollegaer og krav til prestasjoner og ikke minst samarbeide 

• Liker 16
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Medici skrev (5 timer siden):

CBE sin verden består av sminke, hår, posering, fast-fashion, silikonpupper, fillers, dilemmaer rundt valg av lengde på pannelugg og eksponering av uvitende mindreårige.

Krig, fred og politikk å sånn ser ut til å gå langt over hodet på henne. Hun får bare spankulere bredbent rundt i sin rosa skute, mens den går ned. 

Følgertallene og kvaliteten på samarbeidspartnere taler sitt tydelige språk, dette fesjået av en influencer har mistet grepet. 

Netfit kunne jo hatt potensial til å tilføre noe nytt og bra, men....

I løpet av de rundt 5 - 6 årene hun har syslet med dette nettbaserte treningsuniverset sitt kunne hun ha rukket både en relevant bachelor og en master og bare utviklet siden selv. Produktiviteten i hennes kanaler i sosiale medier er ikke større enn at det burde vært mulig ved siden av. Kan se ut til at det er manglende evne og vilje til både gjennomføring og innsats for å få det til som er årsaken til at det hele opplegget har strandet. Det blir for meg litt for lettvint å skylde på dårlige utviklere. Det er mange flinke folk der ute!

Evnen til å knytte til seg dyktige folk er superviktig og tydeligvis er det en evne som hverken LKE eller CBE har. F eks disse "design"-samarbeidene hun hadde for noen år siden har vært få, spredte og aldri gjentakende. Netfit-appen har vært under utvikling i smått utrolige 6 år. Det sier også sitt om hvordan de selv er å samarbeide med. Men for all del, det er deres eget valg å prioritere hobbyer, sminke, forvridde selfies og utlevering av unger over utdanning, merkevarebygging, selvutvikling og nettverksbygging.

Endret av SnowBells
Skrevet
Pusern3 skrev (10 timer siden):

flott oppfordring. Selv har jeg ikke fulgt hverken CBE eller LK. 

Har heller ikke fulgt noen av dem noengang. 

• Liker 9
Skrevet
stjerna80 skrev (31 minutter siden):

Begge har blitt tagget i den videoen x fler, spot on, men nå er den fjernet. Mistenker at noen har bedt henne om å fjerne den.

Den er ikke fjernet. Ligger under reels. 

• Liker 8
Skrevet
Dragonheart skrev (27 minutter siden):

Den er ikke fjernet. Ligger under reels. 

Den gjør det ja, takk 👍

• Liker 1
Skrevet
pøbelsara skrev (18 timer siden):

And meanwhile - in a different universe - låner en annen influenser ut huset sitt i en måned til familie på flukt fra Kyiv. 

(Kristin Gjelsvik. Måtte bare si det.) 

Mens CBE blokker folk som kommer med faktaopplysninger om krig og fred og sånn. 

Og jeg er enig med Felis. Hvis hun og mannen tror at all kritikk kommer fra en ørliten ansamling irriterende folk i denne tråden, så er det bare trist for hele forretningsdriften deres. De taper massivt med inntekt og oppdrag. De burde kanskje se på om de bør bruke en annen strategi fremover. 

Det tenker jeg de bare har godt av! De bidrar ikke til så veldig mye positivt at det gjør noe, det være seg holdninger, thinspo, fullstendig mangel på empati og ydmykhet. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet

Om de mot formodning tør å svare på dette med lys og skygge er det jo bare å sette bildet fra joggetur i Syden med kaffegule(helt normale) fortenner opp mot de ihjelredigerte bildene hjemmefra med tenner som lyser hvitt mot deg. 

• Liker 35
Skrevet

Hva ER greia med at hun ikke viser ansiktet nå?

• Liker 11
Skrevet
Twinkle~ skrev (23 minutter siden):

Gjør hun ikke? Har vel botoxa eller operert seg, igjen. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kom til å tenke på følgende; Isabel Raad har mer suksess enn disse to. Hvis jeg høres ut som om jeg ser ned på Raad, så gjør jeg ikke det. Synes ikke hun er det beste forbildet akkurat, men nå bare sammenligner jeg va disse har oppnår. Følger henne ikke, men vet jo at hun ble kjent via PH, hun har egen serie, har skrevet bok..og gjør mye mer ut av livet enn CBE og LKE. Bare sånn til ettertanke.. 

• Liker 13
Skrevet
Twinkle~ skrev (4 timer siden):

Hun viser det på siste innlegget på IG. Jeg tror dessverre det kun er fordi hun ikke bruker sminke på storiene, og at hun derfor ikke "tør"/vil..men hun ber jo om spekulasjoner om injeksjoner/operasjon...🤷‍♀️

• Liker 13
Skrevet

Litt apropos CBEs ignoranse vedr. krigen i Ukraina. 
En svensk tv-personlighet har fått skikkelig pepper i some fordi hun har reist på ferie til Mexico oppi alt dette... 
"Just nu befinner sig Carolina Gynning, 43, tillsammans med familjen på semester i Playa del Carmen i Mexiko.Nyligen delade tv-personligheten med sig av lite bilder från semesterparadiset i ett inlägg på Instagram. Tillsammans med bilderna skrev hon:
”Ta hand om varandra. Mina tankar går till alla drabbade familjer i Ukraina.”Inlägget och valet av text kritiseras nu av följarna. Bland annat ifrågasätts influencern, som har över 400 000 följare på Instagram, för sitt val att åka på semester just nu, mitt under Rysslands invasion av Ukraina."

Carolina Gynning ryter till mot följarna efter semesterkritiken (aftonbladet.se)

• Liker 11
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (30 minutter siden):

Å være avkleddsåoftemankanmamma på harryferie må være det kleineste og minst nyttige yrket akkurat nå. 

Instagramstatistikken ser hvert fall ikke pen ut. Akkurat nå mister CBE 1400 følgere per måned. Granka-turen gjorde heller ikke noe positivt utslag.

Screenshot_20220301-192934_Samsung Internet.jpg

Endret av SnowBells

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...