enkefru Skrevet 27. februar 2022 #58301 Skrevet 27. februar 2022 Forklaring? Bortforklaring kalles det… nå ros det for harde livet. 🤦🏻♀️ 25
enkefru Skrevet 27. februar 2022 #58302 Skrevet 27. februar 2022 Det er vel heller ikke første gang hun er sent «på banen». Det er mer standarden der virker det som. Vil tor det har vært interne stridigheter om og/eller hvor mye oppmerksomhet en skal gi, men så har de lest her (?) og andre steder, og kommet til enighet om at de rett og slett MÅ …. 23
Populært innlegg Aricia Skrevet 27. februar 2022 Populært innlegg #58303 Skrevet 27. februar 2022 Luvinesta skrev (6 minutter siden): Dere hopper lett over at hun faktisk la ut om dette på storyen sin for to timer siden med forklaring og link til veldedig organsisjon. Men dere håper vel at det skal gå forbi i stillhet slik at dere kan fortsette å late som hun ikke sier noe om det og bitche om det. Og til det uthevede: Skjerp deg... Det er grenser på hvor lavt man bør synke her inne og hva man skal kritisere henne for. Det blir for dumt. Alle forstår nok at et innlegg om stjerneskudd ikke er et "fuck you" til Israel og ofrene. Ærlig talt. Israel? 49 12
FruRosa Skrevet 27. februar 2022 #58304 Skrevet 27. februar 2022 Pusern3 skrev (1 time siden): DER kom det en uttalelse… hun leser åpenbart her … for den er skrevet på en litt bortforklarende måte.. @Luvinesta Hopper over at hun har postet? 16
Inocybe Skrevet 27. februar 2022 #58305 Skrevet 27. februar 2022 (endret) Luvinesta skrev (11 minutter siden): Dere hopper lett over at hun faktisk la ut om dette på storyen sin for to timer siden med forklaring og link til veldedig organsisjon. Men dere håper vel at det skal gå forbi i stillhet slik at dere kan fortsette å late som hun ikke sier noe om det og bitche om det. Og til det uthevede: Skjerp deg... Det er grenser på hvor lavt man bør synke her inne og hva man skal kritisere henne for. Det blir for dumt. Alle forstår nok at et innlegg om stjerneskudd ikke er et "fuck you" til Israel og ofrene. Ærlig talt. Nå følger ikke jeg CBE 24/7 så beklager jeg ikke har fått med den siste timen 🙄 Skjønner det stemmer dårlig med din virkelighetsoppfatning at folk ikke nileser fabelaktige CBEs innhold hele tiden. Men så bra hun endelig etter over 3 døgn fikk nesen ut av navlen sin og skjønte hun ikke kunne ignorere. 👍Klassisk CBE å bruke ekstra lang tid på emner som ikke gavner henne selv direkte. Men flott det endelig kom noe da. Legger tid. Stjerneskudd-innlegget er så tonedøvt det ikke går an å poste! Endret 27. februar 2022 av Inocybe 36 4
Luvinesta Skrevet 27. februar 2022 #58306 Skrevet 27. februar 2022 (endret) 24 minutter siden, Fjugur said: Forklaring? Bortforklaring kalles det… nå ros det for harde livet. 🤦🏻♀️ Roser henne ikke. Jeg er til dels enig i at det er spesielt å poste som før akkurat den første dagen konflikten tilpasset seg, men det betyr dermed ikke at de ikke bryr seg ved å ikke skrive om det på sosiale medier. Det virker mer som et påskudd om å ha enda en ting å kritisere henne for, spesielt når tråden var like aktiv som vanlig om banale ting hun får kritikk for når Russland invaderte. Jeg er absolutt ingen fan av bloggeren, men synes også det er viktig å være en motstemme når ting blir dratt alt for langt. Som f.eks å påstå at et innlegg om et stjerneskudd er et "fuck you" til Ukraina og de som blir bombet og potensielt mister livet. Det er drøyt! 18 minutter siden, Aricia said: Israel? Jeez! UKRAINA! 🤦♀️ Gammel vane 🙈 Endret 27. februar 2022 av Luvinesta 4 1 2
Pusern3 Skrevet 27. februar 2022 #58307 Skrevet 27. februar 2022 Hallepalle2 skrev (1 time siden): jeg tror nok at hun har fått kommentarer på IG. Jeg sendte i hvertfall en kommentar om hvor ignorant det var å poste bilder av stjerneskudd mens det er bomber som lyser opp himmelen i Ukraina. Det er greit å ikke være politisk, men det er ikke greit å poste slike storyer som hun har gjort til nå. jeg la igjen noen ukrainske flagg der pluss likte de kommentarer som gikk i den retningen. Endel ble nok tatt bort igjen men da forstår hun poenget - kanskje 6
Pusern3 Skrevet 27. februar 2022 #58308 Skrevet 27. februar 2022 Fjugur skrev (17 minutter siden): Det er vel heller ikke første gang hun er sent «på banen». Det er mer standarden der virker det som. Vil tor det har vært interne stridigheter om og/eller hvor mye oppmerksomhet en skal gi, men så har de lest her (?) og andre steder, og kommet til enighet om at de rett og slett MÅ …. tror jeg også og kanskje har de søkt råd om hva de skal skrive/dele..
Gjest SnowBells Skrevet 27. februar 2022 #58309 Skrevet 27. februar 2022 Pusern3 skrev (2 timer siden): DER kom det en uttalelse… hun leser åpenbart her … for den er skrevet på en litt bortforklarende måte.. "Litt" bortforklarende måte? Det er jo Aleppo om igjen, hvor de fikk ut fingeren etter lang tid fordi mange nok følgere reagerte på at de gav f**n.
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 27. februar 2022 Populært innlegg #58310 Skrevet 27. februar 2022 Luvinesta skrev (7 minutter siden): Roser henne ikke. Jeg er til dels enig i at det er spesielt å poste som før akkurat den første dagen konflikten tilpasset seg, men det betyr dermed ikke at de ikke bryr seg ved å ikke skrive om det på sosiale medier. Det virker mer som et påskudd om å ha enda en ting å kritisere henne for, spesielt når tråden var like aktiv som vanlig om banale ting hun får kritikk for når Russland invaderte. Jeg er absolutt ingen fan av bloggeren, men synes også det er viktig å være en motstemme når ting blir dratt alt for langt. Som f.eks å påstå at et innlegg om et stjerneskudd er et "fuck you" til Ukraina og de som blir bombet og potensielt mister livet. Det er drøyt! Jeez! Tar selvkritikk der! UKRAINA! 🤦♀️ Gammel vane 🙈 Det ble kommentert her at hun hadde postet noe, da. Så hvis du sitter klar til å kritisere folk i denne tråden burde du ta ditt eget råd og lese før du skriver, kanskje? Jeg synes det er helt vilt og veldig, veldig merkverdig å velge å poste bikinibilder av seg selv og betraktninger om hvorvidt pannelugg er tingen i vinden på stranden, mens det er en nyoppstått krig i Europa. Men så mener jo jeg at å i det hele tatt tenke at pannelugg-betraktninger er noe man bør poste, er jo ganske sykt. Også når det ikke er krig. Det er jo på nivå med betraktninger om egen navle. 47 5
Gjest SnowBells Skrevet 27. februar 2022 #58311 Skrevet 27. februar 2022 (endret) Luvinesta skrev (1 time siden): Dere hopper lett over at hun faktisk la ut om dette på storyen sin for to timer siden med forklaring og link til veldedig organsisjon. Alle forstår nok at et innlegg om stjerneskudd ikke er et "fuck you" til Israel og ofrene. Ærlig talt. Du bekrefter SÅ mange av fordommene jeg har mot CBEs tilhengere når du har fått for deg at det er Israel som er på alles lepper akkurat nå 😳😳😳 Og CBE sine stories ser jeg max 2-3 ganger i uka. Det er måte på hvor ofte jeg ønsker å se på andres unger og silikonpupper. Endret 27. februar 2022 av SnowBells
Mrshopalot Skrevet 27. februar 2022 #58312 Skrevet 27. februar 2022 SnowBells skrev (3 minutter siden): Du bekrefter SÅ mange av fordommene jeg har mot CBEs tilhengere når du har fått for deg at det er Israel som er på alle andres lepper nå 😳😳😳 Og CBE sine stories ser jeg max 2-3 ganger i uka. Det er måte på hvor ofte jeg ønsker å se på andres unger og silikonpupper. 😂 dagens!! 15 3
Populært innlegg Keaton Skrevet 27. februar 2022 Populært innlegg #58313 Skrevet 27. februar 2022 Israel, Ukraina. Who cares? The struggle is real for enkelte influencere: hår i panna feks. Skikkelig vanskelig. 61 6 4
Fibonacci Skrevet 27. februar 2022 #58314 Skrevet 27. februar 2022 Jeg har ikke engasjert meg i denne influencerens gjøren og laden på en god stund, da bloggen er død og jeg ikke orker å følge henne på Instagram. Men kikket innom nå og må si at det virker som det hun skriver om Ukraina er en slags forsvarstale/bortforklaring om hvorfor hun ikke har nevnt det med et ord tidligere. Men hun skal ha for «better late than never». Ellers virker bedriften å være i fritt fall, fra det som en gang var en blogg det ble lagt mye tid og arbeid i (selv med alt det problematiske de drev med) til en Insta-kanal der det postes fjærlett, selvbeundrende innhold med et minimum av arbeid bak. Undrer meg over at dette er noe de faktisk kan leve av. Og Netfit er fortsatt et like stort luftslott som det var for 2 (eller er det 3?) år siden. Intet nytt under solen. 40
Pusern3 Skrevet 27. februar 2022 #58315 Skrevet 27. februar 2022 Kollontaj skrev (23 minutter siden): Israel, Ukraina. Who cares? The struggle is real for enkelte influencere: hår i panna feks. Skikkelig vanskelig. Ja det er alvor det 😜 hår eller ikke hår i ansiktet 9
Pusern3 Skrevet 27. februar 2022 #58316 Skrevet 27. februar 2022 Fibonacci skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke engasjert meg i denne influencerens gjøren og laden på en god stund, da bloggen er død og jeg ikke orker å følge henne på Instagram. Men kikket innom nå og må si at det virker som det hun skriver om Ukraina er en slags forsvarstale/bortforklaring om hvorfor hun ikke har nevnt det med et ord tidligere. Men hun skal ha for «better late than never». Ellers virker bedriften å være i fritt fall, fra det som en gang var en blogg det ble lagt mye tid og arbeid i (selv med alt det problematiske de drev med) til en Insta-kanal der det postes fjærlett, selvbeundrende innhold med et minimum av arbeid bak. Undrer meg over at dette er noe de faktisk kan leve av. Og Netfit er fortsatt et like stort luftslott som det var for 2 (eller er det 3?) år siden. Intet nytt under solen. du har så rett og innlegget om Ukraina er nærmest en personlig forsvarstale om hvorfor de ikke har handlet før. Har vel tittet innom storyene til influensere IG sett de fleste har delt info og oppfordring om å støtte - gjerne flere ganger. Pluss GARANTERT lest her på KG. 18
Inocybe Skrevet 27. februar 2022 #58317 Skrevet 27. februar 2022 Luvinesta skrev (1 time siden): Roser henne ikke. Jeg er til dels enig i at det er spesielt å poste som før akkurat den første dagen konflikten tilpasset seg, men det betyr dermed ikke at de ikke bryr seg ved å ikke skrive om det på sosiale medier. Det virker mer som et påskudd om å ha enda en ting å kritisere henne for, spesielt når tråden var like aktiv som vanlig om banale ting hun får kritikk for når Russland invaderte. Jeg er absolutt ingen fan av bloggeren, men synes også det er viktig å være en motstemme når ting blir dratt alt for langt. Som f.eks å påstå at et innlegg om et stjerneskudd er et "fuck you" til Ukraina og de som blir bombet og potensielt mister livet. Det er drøyt! Jeez! UKRAINA! 🤦♀️ Gammel vane 🙈 Jeg ser jeg har vært uklar og postet litt raskt i min umiddelbare irritasjon. Det er mener er at enten: 1. Så støtter CBE Putin og mener Putin er berettiget i sitt angrep mot Ukraina. Jeg skriver med vilje ikke Russland her for jeg tror veldig mange russere er dypt uenige i krigen. 2. Så er CBE så øredøvende fjern fra resten av verden hun poster det mest umusikalske bedritent innlegget man kan tenke seg uten å tenke over at for 44 millioner mennesker ikke langt unna så er "stjerneskudd" lik død og lemlestelse. Det krever en helt unik lav sosial intelligent så poste noe slikt og det sliter jeg med å tro CBE har. Begge er varianter av Fuck You. Ene fordi hun eventuelt støtter Putin. Den andre fordi hun viser hun bryr seg mindre enn ingenting om det ukrainske folkss lidelse så lenge det ikke har effekt på hennes kveldspromenade langs stranden hvor hennes eneste bekymring er om tredemøllen er ledig i morgen. Stemmer for så vidt godt med resten av innholdet hun har postet disse dagene. Og altså Israel? Whataboutism på samme nivå som det bortforklarende innlegget CBE la ut som jeg nå har lest. Ble ikke mindre irritert av det for å si det slik. 47
Snødronninga Skrevet 27. februar 2022 #58318 Skrevet 27. februar 2022 Det er bra hun ENDELIG viste sympati for Ukraina, men det kom litt sent og jeg tror dessverre det kom fordi hun har fått mange reaksjoner og følte på presset. 31
Luvinesta Skrevet 27. februar 2022 #58319 Skrevet 27. februar 2022 (endret) 3 hours ago, SnowBells said: Du bekrefter SÅ mange av fordommene jeg har mot CBEs tilhengere når du har fått for deg at det er Israel som er på alles lepper akkurat nå 😳😳😳 Og CBE sine stories ser jeg max 2-3 ganger i uka. Det er måte på hvor ofte jeg ønsker å se på andres unger og silikonpupper. Alle vet (med mindre man har samme IQ som den dummeste Paradise deltageren gjennom tidene) at det er Ukraina som blir invadert nå, dum feil å skrive Israel av gammel vane og kjapp i avtrekkeren. Men tror nok du skjønner det om du legger litt godvilje til. Nå er jeg heller ingen CBE tilhenger, ingenting av det hun skriver om interesserer meg og det livet hun fremstiller er så langt unna hvordan jeg vil leve. Men så blir jeg ikke så inn i hampen provosert av kropp eller hvorvidt ei kvinne velger å legge inn silikon heller, og det er kanskje forskjellen. Oppsøker heller andre medier om nyheter, politikk og aktuelle saker. Og hun har vel også vært klar på tidligere at hun ikke vil skrive om politikk på bloggen og sosiale medier? Og nå som hun faktisk velger å skrive litt om det så er det jammen meg feil det også. Igjen; damned if you do, damned if you don't. Synes det er mye mer smakløst å bruke konflikten mellom Ukraina og Russland for å finne et nytt påskudd til å kritisere henne, men det får en kanskje til å føle seg bittelitt mer samfunnsengasjert enn å finne 100 nye måter å snakke nedsettende om kroppen hennes og sladring om hvor teit og dum hun er. Nå kan man jo også bruke krigen til å kritisere henne. Utelukkende fordi hun ikke har skrevet som alle de andre overfladiske influenserne på Instagram(!) med trendy hashtags som #PrayForUkraine🙏❤️😢etterfulgt av stories/innlegg som: "Akkurat nå har **** vintersalg! 25% avslag! #reklame #ad #annonse" Da er det nesten bedre å holde kjeft etter min mening. Og det å påstå at noen er pro Putin og støtter invaderingen av Ukraina fordi en ikke har brukt Instagram til å uttale seg er så søkt at det ikke engang fortjener en kommentar. Endret 27. februar 2022 av Luvinesta 20 5
Aquarius04 Skrevet 27. februar 2022 #58320 Skrevet 27. februar 2022 Snødronninga skrev (17 minutter siden): Det er bra hun ENDELIG viste sympati for Ukraina, men det kom litt sent og jeg tror dessverre det kom fordi hun har fått mange reaksjoner og følte på presset. Det tror jeg også. Det ros så det fosser rundt båten fra paret i Særp. Better late than never, for så vidt, men det hadde nok ikke kommet noe fra den kanten hadde ingen sagt noe i kommentarfelt eller lignende. Tipper hun følte seg presset. 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå