Aricia Skrevet 26. februar 2022 #58261 Skrevet 26. februar 2022 Luckie skrev (10 minutter siden): Er vel ikke mye på den tallerkenen med kalorier eller? Tunfisk og oliven. 5
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 26. februar 2022 #58262 Skrevet 26. februar 2022 Isola2 skrev (1 time siden): Glem ikke det classy merket som oser kvalitet: chiquelle Aldri hørt om før jeg leste her i tråden
Gjest Kattedama Skrevet 26. februar 2022 #58263 Skrevet 26. februar 2022 Katten89 skrev (5 minutter siden): uansett om du tar dobbelt så mange tomatskiver og løkringer blir det ikke mange kaloriene. Denne er for mager uansett. Du kan spise et tonn av denne salaten uten å dekke dagsbehovet for energi. Det er vel ikke det måltidet som skal dekke dagsbehovet? Sist jeg sjekket story hadde man spist frokost og spist sjokolade i etterkant. Mulig at hun ønsker å være thinspo, men det stemmer ikke overens med hvordan man fremstår i virkeligheten. Hun ser ut som en normal, sunn voksen kvinne.
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2022 #58264 Skrevet 26. februar 2022 sukkerspinndilla skrev (1 minutt siden): Aldri hørt om før jeg leste her i tråden Jeg har hørt mye om det, men utelukkende fra influencere.CBE, Sophie Elise, A Sveinsdottir. Flere også tror jeg. Ikke testet, men mye litt billig polyester er desverre mitt intrykk. 2
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 26. februar 2022 #58265 Skrevet 26. februar 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg har hørt mye om det, men utelukkende fra influencere.CBE, Sophie Elise, A Sveinsdottir. Flere også tror jeg. Ikke testet, men mye litt billig polyester er desverre mitt intrykk. Ingen av de du nevnte har jeg noensinne gadd å lese, det er for uinteressant, jeg husker jeg prøvde, men nei, for kjedlig, fulgte bare Caroline når hun gikk og gledet seg til bryllupet sitt og kjøpte masse rosa dill, men da var jo jeg veldig ung og syns rosa dill var gøy 😅 jeg likte bedre reiseblogger
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2022 #58266 Skrevet 26. februar 2022 sukkerspinndilla skrev (Akkurat nå): Ingen av de du nevnte har jeg noensinne gadd å lese, det er for uinteressant, jeg husker jeg prøvde, men nei, for kjedlig, fulgte bare Caroline når hun gikk og gledet seg til bryllupet sitt og kjøpte masse rosa dill, men da var jo jeg veldig ung og syns rosa dill var gøy 😅 jeg likte bedre reiseblogger Du har ikke missa noe, kunnskapen jeg presenterer om chiquelles-representanter hadde jeg kunnet gå fint videre i livet foruten🙄 ja! Det var en gøy periode på Carolines blogg👍 3
Summeer Skrevet 26. februar 2022 #58267 Skrevet 26. februar 2022 (endret) Synes det er så godt å se feks Inger houghton, Pia seberg og funky gine som er slanke, sterke, spiser maten sin, viser øvelser korrekt og ofte med tilpasninger man kan gjøre, har familie og prosjekter, får korona og forklarer at man tar det rolig etter korona. Og restituerer. Ikke et sekund i tvil om hvem jeg hadde valgt som coach og inspirasjon og betalt for å trene med av cbe og en av de andre damene over som et influencere i samme segment. Endret 26. februar 2022 av Summeer 44
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 26. februar 2022 #58268 Skrevet 26. februar 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du har ikke missa noe, kunnskapen jeg presenterer om chiquelles-representanter hadde jeg kunnet gå fint videre i livet foruten🙄 ja! Det var en gøy periode på Carolines blogg👍 Hun virka så ekte og glad, nesten som man kunne høre en jente som boblet av glede og så skrev hun ~^<hyl>^~ om hun var overbegeistret, hun er ikke der lenger, hun forsvant for lenge siden, jeg forsvant litt etter smykkesvindelen og bilderetusjeringen… falske kommentarer hørte ikke om henne på flere år så kan jeg kg(visste det fantes kg men) wow… holder hun på enda etter DE ydmykelsene…
Ellie77 Skrevet 26. februar 2022 #58269 Skrevet 26. februar 2022 Hun er litt hoven rundt øynene, slik at de virker mindre. Dette lukter noe slags øyelokksinngrep, for eksempel tear through. Hun gir seg nok ikke før det er plast fra topp til tå, og da hjelper det i grunn fryktelig lite at man er «kjernesunn». Det er en ond spiral hun er inne i med å fikse på alt mulig. Blir som å pusse opp et hus; de andre rommene virker så stusselige når man har pusset opp ett. Og da bare fortsetter man, til man er tilbake til det første rommet og synes man må fikse det enda en gang. Insta-profilen hennes roper rett og slett «hjelp». Hun har det nok ikke godt med seg selv. Kanskje en pause a la Voe hadde vært på sin plass? 36 3
Pæddan Skrevet 26. februar 2022 #58270 Skrevet 26. februar 2022 Ellie77 skrev (1 minutt siden): Hun er litt hoven rundt øynene, slik at de virker mindre. Dette lukter noe slags øyelokksinngrep, for eksempel tear through. Hun gir seg nok ikke før det er plast fra topp til tå, og da hjelper det i grunn fryktelig lite at man er «kjernesunn». Det er en ond spiral hun er inne i med å fikse på alt mulig. Blir som å pusse opp et hus; de andre rommene virker så stusselige når man har pusset opp ett. Og da bare fortsetter man, til man er tilbake til det første rommet og synes man må fikse det enda en gang. Insta-profilen hennes roper rett og slett «hjelp». Hun har det nok ikke godt med seg selv. Kanskje en pause a la Voe hadde vært på sin plass? Må rette litt på deg her, øyelokk og TT er ikke det samme . Men som du sier, er nok en TT som man kan bli hoven en god stund etter injeksjon. ( har tatt det selv grunnet dype søkk og blåhet) Hun har i såfall tatt for mye siden øynene er smale og små, samt et meget puffet fjes. 5
Populært innlegg Sofagris Skrevet 26. februar 2022 Populært innlegg #58271 Skrevet 26. februar 2022 57
Kosemose Skrevet 26. februar 2022 #58272 Skrevet 26. februar 2022 Fufu skrev (På 25.2.2022 den 20.52): For å beskytte merkevaren. Merkevaren? Er datteren en merkevare? 11
Ellie77 Skrevet 26. februar 2022 #58273 Skrevet 26. februar 2022 Pæddan skrev (2 minutter siden): Må rette litt på deg her, øyelokk og TT er ikke det samme . Men som du sier, er nok en TT som man kan bli hoven en god stund etter injeksjon. ( har tatt det selv grunnet dype søkk og blåhet) Hun har i såfall tatt for mye siden øynene er smale og små, samt et meget puffet fjes. Pæddan skrev (3 minutter siden): Ikke for å være helt PT-Åge, altså, men jeg er lege (ikke plastikk-kirurg, men 🙃) og tear troughen regnes innunder nedre øyelokksprosedyre. Selv om det strengt tatt er mellom nedre øyelokk og kinn og ikke kirurgi som sådan - men inngrep er det uansett . Uansett tror jeg ikke det er øvre øyelokk som er fikset, nei….men NOE er det 😵💫 15
Luckie Skrevet 26. februar 2022 #58274 Skrevet 26. februar 2022 Aricia skrev (53 minutter siden): Tunfisk og oliven. 🙄 1
Katten89 Skrevet 26. februar 2022 #58275 Skrevet 26. februar 2022 (endret) Aricia skrev (1 time siden): Tunfisk og oliven. Sånn ca 2 ss tunfisk og 3 oliven… 🤣 nok til en toåring Endret 26. februar 2022 av Katten89 16
Gjest Keikolina Skrevet 26. februar 2022 #58276 Skrevet 26. februar 2022 Pæddan skrev (16 minutter siden): Må rette litt på deg her, øyelokk og TT er ikke det samme . Men som du sier, er nok en TT som man kan bli hoven en god stund etter injeksjon. ( har tatt det selv grunnet dype søkk og blåhet) Hun har i såfall tatt for mye siden øynene er smale og små, samt et meget puffet fjes. Synd det varer en 8-12 mnd
Katten89 Skrevet 26. februar 2022 #58277 Skrevet 26. februar 2022 Legg merke til at (nesten) alle får svar når det er skryt. Denne står ubesvart.. 26
snute Skrevet 26. februar 2022 #58278 Skrevet 26. februar 2022 Katten89 skrev (1 minutt siden): Legg merke til at (nesten) alle får svar når det er skryt. Denne står ubesvart.. Dette syns jeg er så rart også. Både at hun ikke svarer og at hun ikke har nevnt bloggen med ett ord på mange uker. Har inntrykk av at de fleste kommentarer som ikke er skryt blir slettet. Virker som det eneste hun er opptatt av er løping og utseende. Egentlig veldig trist å se hvordan hun har forandret seg de siste årene. 18
Frøkenfryden Skrevet 26. februar 2022 #58279 Skrevet 26. februar 2022 Siden det ble tatt opp forberedelse til bryllup og gode gamle bloggdager måtte jeg kikke i arkiv. Havnet i spørsmål-svar-innlegg anno 2013, med svar om at hun som barn også var med foreldre på treningssenter og ventet mens de trente. (Surrealistisk å havne rett i det forresten..) Så det er noe som hun er vant med at er vanlig. Forklarer litt kanskje. Man tar jo med seg oppvekst inn i foreldrerolle. https://www.carolinebergeriksen.no/2013/12/28/svar-pa-sporsmalsrunde-del-1-trening-kosthold/ 14
Populært innlegg mumrikk1 Skrevet 26. februar 2022 Populært innlegg #58280 Skrevet 26. februar 2022 Hun så nettopp verdens fineste stjerneskudd. Altsååå - den storyen kunne ikke vært mer upassende nå!! 72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå