Minnie Mus Skrevet 25. februar 2022 #58181 Skrevet 25. februar 2022 1 minutt siden, Mytomann said: Har Caroline Berg Eriksen kommet med noen uttalelse angående krigen i Ukraina? Nei, hun har ikke det. Kanskje hun skriver eller sier noen ord hvis hun får betalt for det. 25
Pusern3 Skrevet 25. februar 2022 #58182 Skrevet 25. februar 2022 Mytomann skrev (1 time siden): Har Caroline Berg Eriksen kommet med noen uttalelse angående krigen i Ukraina? ikke EN eneste antydning på noen som helst måte trist og sjokkerende men ikke overraskende. 7
loffen Skrevet 26. februar 2022 #58183 Skrevet 26. februar 2022 Mulig hun er enig med Kari Angelique Jaquesson? Her fra hennes Facebook https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10221327987134130&id=1381653675 8
Velinda Skrevet 26. februar 2022 #58184 Skrevet 26. februar 2022 Pusern3 skrev (1 time siden): ikke EN eneste antydning på noen som helst måte trist og sjokkerende men ikke overraskende. Sånn helt ærlig så tror jeg ikke de ser nyheter....var jo knapt så de har fått med seg pandemien🙈 11
Velinda Skrevet 26. februar 2022 #58185 Skrevet 26. februar 2022 Elina123 skrev (3 timer siden): Her ligner hun veldig på eldste datteren. Og, ja, det er sykt at jeg vet sånt! mye mulig det er datteren🤷♂️
Aquarius04 Skrevet 26. februar 2022 #58186 Skrevet 26. februar 2022 Sozzen skrev (6 timer siden): Krig er Krig... Den ene er ikke bedre/verre enn den andre.. Ikke? En stormakts angrep på et mindre, uavhengig land? Les deg opp litt da, før du kommer med en så tøvete og banal uttalelse. 25
Isild Skrevet 26. februar 2022 #58187 Skrevet 26. februar 2022 Mytomann skrev (7 timer siden): Har Caroline Berg Eriksen kommet med noen uttalelse angående krigen i Ukraina? Det kommer hun sikkert ikke til å gjøre heller. Med mindre det blir et bilde av en striglet frue som ser ut i luften med en "følelsesladet" tekst alà: "Det er så fælt det som skjer nå". Men, om jeg skal forsvare de på noe, så er det at de aldri har sagt annet enn at deres kanaler er lettbeint underholdning, som bevisst IKKE tar opp "krig og pandemi og sånn". Det klarer de må vi vel kunne si. At det fremstår som naivt, fjollete og helt i utakt med hva resten av verden er opptatt av bryr de seg tydeligvis ingenting om. De kommer til å fortsette å hevde at de leverer relevant og etterspurt inspirasjon for voksne, ressurssterke velutdannede kvinner (og for atleter som søker coach) Hvem trenger vel ikke å se en rumpe til værs på stranda, og/eller bilder av frokost og vin- nå som det bombes og skytes i gatene i et av våre naboland. Ikke det at de nødvendigvis må skrive om det eller kommentere det, men de kunne vist sin respekt med litt færre kroppsfikserte innlegg f.eks. De forstår ikke hvor malplassert det er. Til de som ikke har fått sett filmen "Dont look up" ennå, så kan jeg anbefale den. 33
Pusern3 Skrevet 26. februar 2022 #58188 Skrevet 26. februar 2022 Isild skrev (1 time siden): Det kommer hun sikkert ikke til å gjøre heller. Med mindre det blir et bilde av en striglet frue som ser ut i luften med en "følelsesladet" tekst alà: "Det er så fælt det som skjer nå". Men, om jeg skal forsvare de på noe, så er det at de aldri har sagt annet enn at deres kanaler er lettbeint underholdning, som bevisst IKKE tar opp "krig og pandemi og sånn". Det klarer de må vi vel kunne si. At det fremstår som naivt, fjollete og helt i utakt med hva resten av verden er opptatt av bryr de seg tydeligvis ingenting om. De kommer til å fortsette å hevde at de leverer relevant og etterspurt inspirasjon for voksne, ressurssterke velutdannede kvinner (og for atleter som søker coach) Hvem trenger vel ikke å se en rumpe til værs på stranda, og/eller bilder av frokost og vin- nå som det bombes og skytes i gatene i et av våre naboland. Ikke det at de nødvendigvis må skrive om det eller kommentere det, men de kunne vist sin respekt med litt færre kroppsfikserte innlegg f.eks. De forstår ikke hvor malplassert det er. Til de som ikke har fått sett filmen "Dont look up" ennå, så kan jeg anbefale den. så enig. Helt greit ikke komme med lange analyser av den utfordrede situasjonen i Øst Europa for det tror jeg ikke de har kapasitet og kunnskap til men blir som du nevner, veldig spesielt ikke vise litt respekt ved å hoppe over de mest avklede overfladiske bildene nå. Og evt til og med legge ut et bilde eller tekst etc som viser at de i det minste vet hva som skjer og har sympati for de som står midt oppi det. når det ble nedstengning og hjemmeskole i starten av pandemien, var de da svært opptatte og NEGATIVE for det ble jo SÅÅÅ slitsomt for dem 🙄 men bryr seg åpenbart ikke når det ikke gjelder dem selv eller de kan tyne oppmerksomhet utav det. 25
Surikatt Skrevet 26. februar 2022 #58189 Skrevet 26. februar 2022 Hallepalle2 skrev (13 timer siden): Hvordan er det mulig å forandre seg så enormt på bare tre år? (bilde fra cbe sin offisielle Facebook-side, datert 2019) Hun ser jo ut som en helt annen person også på dette bildet. Utrolig at man lever av å legge ut bilder av seg selv i sosiale medier hvor ikke et av dem engang ikke er manipulert. Da har man et problem med seg selv som jeg tenker er et resultat av å stirre for mye på seg selv over 10+ år. 23 2
Sozzen Skrevet 26. februar 2022 #58190 Skrevet 26. februar 2022 (endret) Aquarius04 skrev (6 timer siden): Ikke? En stormakts angrep på et mindre, uavhengig land? Les deg opp litt da, før du kommer med en så tøvete og banal uttalelse. Nå snakker jeg om det at folk mener CBE skal bry seg og uttale seg.. Ikke at krigen ikke er skummel osv. Det er tragisk det som skjer men å si at CBE ikke bryr seg fordi hun ikke uttaler seg blir dumt. Hun uttaler seg ikke om noe som helst og det er nok like greit. Det er nok av influencere som bruker alle slike kriser for alt det er verdt.. og etter en uke er det totalt glemt og de er tilbake til å reklamere for øyevippe serum og reise til Dubai. Da er det igrunn bedre å tie stille. Jeg og mine venner har heller ikke lagt ut et ord om det. Vi bryr oss og oppdaterer oss uansett. Vi vet jo ingenting om hvor mye CBE og mannen sitter å oppdaterer seg i nettaviser. Syns det er rart å konkludere med at noen gir blanke kun fordi de ikke legger ut noe. Endret 26. februar 2022 av Sozzen 18 2
Keaton Skrevet 26. februar 2022 #58191 Skrevet 26. februar 2022 Det er aldri feil å tilføye «sympati», «empati» eller andre positive menneskelige følelser til narrativet sitt, så rent omdømmemessig er det smart. Hvis følgerne oppfatter at influenceren bryr seg om andre, ikke bare seg selv, kan det umulig bli feil. Å holde kjeft er å være ignorant. Ps Å sammenligne hva en selv gjør, er uinteressant så lenge du ikke jobber som influencer. 32 2
Sozzen Skrevet 26. februar 2022 #58192 Skrevet 26. februar 2022 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Det er aldri feil å tilføye «sympati», «empati» eller andre positive menneskelige følelser til narrativet sitt, så rent omdømmemessig er det smart. Hvis følgerne oppfatter at influenceren bryr seg om andre, ikke bare seg selv, kan det umulig bli feil. Å holde kjeft er å være ignorant. Ps Å sammenligne hva en selv gjør, er uinteressant så lenge du ikke jobber som influencer. Det blir jo ikke helt overbevisende når man hyler ut og bryr seg en dag og neste dag er man tilbake til det overfladiske livet som ingenting har skjedd. Da vil jeg faktisk påstå det er bedre å tie stille. Isabel Raad har jo fått svi en del for det. Så ikke alltid så lurt. 7
NewStart87 Skrevet 26. februar 2022 #58193 Skrevet 26. februar 2022 Se der ja. Mer kroppsfokus og ikke et pip om Ukraina. 22 2
Aquarius04 Skrevet 26. februar 2022 #58194 Skrevet 26. februar 2022 (endret) Sozzen skrev (5 timer siden): Nå snakker jeg om det at folk mener CBE skal bry seg og uttale seg.. Ikke at krigen ikke er skummel osv. Det er tragisk det som skjer men å si at CBE ikke bryr seg fordi hun ikke uttaler seg blir dumt. Hun uttaler seg ikke om noe som helst og det er nok like greit. Det er nok av influencere som bruker alle slike kriser for alt det er verdt.. og etter en uke er det totalt glemt og de er tilbake til å reklamere for øyevippe serum og reise til Dubai. Da er det igrunn bedre å tie stille. Jeg og mine venner har heller ikke lagt ut et ord om det. Vi bryr oss og oppdaterer oss uansett. Vi vet jo ingenting om hvor mye CBE og mannen sitter å oppdaterer seg i nettaviser. Syns det er rart å konkludere med at noen gir blanke kun fordi de ikke legger ut noe. Helt klart greit at de ikke dybdeuttaler seg. Til det tror jeg ikke de vet nok. Men et lite nikk av anerkjennelse hadde de tjent mye på. Som @Kollontaj skriver, så er det aldri feil å vise empati. Det hadde dette paret tjent MYE på. Likevel: all historikk fra tidligere av det paret har lagt ut i SoMe, eller fraværet av det, vitner for meg om at de faktisk ikke bryr seg. Min kommentar/sitering av deg var likevel på grunn av din banale kommentar om at «krig er krig». Endret 26. februar 2022 av Aquarius04 La til + sitering av medlem 12
Gjest Keikolina Skrevet 26. februar 2022 #58195 Skrevet 26. februar 2022 NewStart87 skrev (12 minutter siden): Se der ja. Mer kroppsfokus og ikke et pip om Ukraina. Synes det ser kaldt ut jeg 🥶
Populært innlegg Sølv_dugg Skrevet 26. februar 2022 Populært innlegg #58196 Skrevet 26. februar 2022 Give me more sunsets ja. Tipper Ukrainerne tenkte omtrent det samme i natt, I hope for more sunrises. Glanset magasin eller ei. Det hadde ikke kostet hun noe annet enn et snev av anerkjennelse å uttrykke sin sympati til de tusenvis på flukt, til de tusenvis av mødre som knuger om barna sine, til de tusenvis av koner og mødre som må ta farvel med sine ektemenn og fedre, totalt uvitende om de får se de igjen. 56 1
Luckie Skrevet 26. februar 2022 #58197 Skrevet 26. februar 2022 Ser ut som hun er delt på midten på det siste bildet. 7
Sophia_08 Skrevet 26. februar 2022 #58198 Skrevet 26. februar 2022 17 minutter siden, NewStart87 said: Se der ja. Mer kroppsfokus og ikke et pip om Ukraina. Ja takk! Vis oss gjerne solnedgangen..? 🧐 40
Hallepalle2 Skrevet 26. februar 2022 #58199 Skrevet 26. februar 2022 NewStart87 skrev (17 minutter siden): Se der ja. Mer kroppsfokus og ikke et pip om Ukraina. Det begynner å bli helt absurd. Sykt. 24 1
Gjest Kattedama Skrevet 26. februar 2022 #58200 Skrevet 26. februar 2022 (endret) Ingen grunn til bekymring for Caroline sin helsetilstand. Ser ut som en helt normal dame på 35 år. Hvor hovedinteressene er løping og fettfattig mat. Samme gjelder ektemannen. Endret 26. februar 2022 av Lill :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå