Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snødronninga skrev (4 minutter siden):

Den vanlige «knekken» må være med…

Ingenting som er naturlig med den dama der

Fra Instastory

C6AD4362-C513-4934-9943-AA3F714C1C1A.jpeg

Og sangvalg som står øverst.. Skinny days?! Herlig…

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (22 minutter siden):

Fra Instastory

☺️ Prøvde å stå sånn foran speilet, det ser helt koko ut, men rumpa blir større. 

• Liker 23
  • Hjerte 4
Skrevet

I psykologien heter det at den beste pekepinn for fremtidig reaksjonmønster er tidligere reaksjonmønster. 

Jeg forventer ikke at CBE hhv. Treasures AS kommer med noen ytringer ang. tragedien i Ukraina. Gud forby at hun må vise medynk med andre. Og i alle fall ikke hvis det ikke ligger økonomiske incentiver i bunn. Sosialt engasjement eksisterer - hvis overhodet - kun som et absolutt minimum i denne bedriftens profil. 

Da krigen herjet i Aleppo og avisene og nyhetskanalene var fulle av bilder av lidende mennesker, kom firmaet først på banen lenge etter (omslag 1 1/2 måned etter - korriger meg gjerne hvis jeg tar feil). Da hadde en rekke andre veldedige organisasjoner og influensene allerede iverksatt innsamlings- og kronerullingsaksjoner for lengst. 
I tillegg var denne halvhjertede innsamlingsaksjonen fra Treasures' side et resultat av økende press utenfra, og ikke noe Caroline Berg Eriksen sugde fra eget bryst. 

La oss heller ikke glemme at denne firma-eieren eksplisitt har uttalt at det er viktig å lære barn at det vitterlig er forskjell på folk. 

Som forbrukere (og medborgere) har vi en mulighet til å sanksjonere mot firmaer som Treasures AS i form av klagebrev til oppdragsgivere. Det kan virke fåfengt og håpløst, men når et firma mottar nok klager, vil det før eller senere føre til at det iverksettes tiltak som f.eks. å gå oppdragsutførende bedrifter -  i dette tilfellet Treasures AS - etter i sømmene. 

Ingen firmaer er tjent med dårlig renommé, ei heller ønsker de det. Men av og til må firmaer gjøres oppmerksom på hvem de har solgt sin markedsmessige sjel til. 

• Liker 41
  • Nyttig 6
Skrevet
Snødronninga skrev (36 minutter siden):

Fra Instastory

her synes jeg den er extra ille

• Liker 6
Skrevet

"Så mye gult og blått i sosiale media, -hva skjer?? Heia Sverige! 🇸🇪"

🙄🙄🙄

• Liker 24
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er faktisk ikke til å tro, hva som legges ut som content på denne spesielle dagen.
Som det ble sagt ovenfor kan enkelte kommersielle innlegg være etter avtale på publikasjonsdag. Men - de kan også velge innhold selv -  palmebildet ble lagt ut i dag. Ismagebildet - også i dag. 

Det er så tomt. Uten empati. Har de ingen som helst begrep om hva som skjer utenfor boblen? 

• Liker 33
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Fra Instastory

Disse poseringene er jo helt galskap. Hun må jo få vondt i ryggen. 
også dette bildet, hva skal det vise? 

4DE35B7E-CE62-49E3-988F-BA8F47FC7EB2.png

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har hatt en ganske tøff oppvekst pga dårlig påvirkning når det kommer til mat, kropp og kroppsstørrelse. Derfor har jeg fremdeles i voksen alder et sterkt ubehag og får en slags panikk når jeg kjenner følelsen av at lårene mine kommer borti hverandre.

Så jeg vet hvor påvirket man kan bli, og LK kommer med enda verre uttalelser enn det jeg fikk høre hjemmefra. 
Hjertet mitt blør for de to jentene:icon_frown:

• Liker 29
  • Hjerte 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Luckie skrev (8 timer siden):

Fy faen som den dama presser rumpa ut i nyeste stories med reklame for klær. Er så tydelig når hun snur seg mot kamera igjen, at hun retter seg opp og plutselig er svaien borte. Liker.ikke.den.dama.

Det var noe så ekstremt også. Har aldri sett det så tydelig før. 🙈

• Liker 24
Skrevet

Stakkars ryggen der hun går ute i vannet med rumpa så pressa ut som mulig og armene likeså. Ikke rart hun trenger å trene ryggen for å ikke bli helt ødelagt. 

• Liker 20
Skrevet

Fins det i det hele tatt noen som klarer å ta denne dama seriøst?

Caroline, hvis du leser her inne; HVORFOR  kan du ikke bare være naturlig? Jeg blir matt av å se all poseringen. 

Dagens hjertesukk fra meg. 

• Liker 37
  • Hjerte 1
Skrevet
Felis skrev (7 timer siden):

Jeg har ikke skrevet her på en stund, så da antar jeg at ingen beskylder meg for å 

Ikke ha et liv

Ikke ha en jobb

Ikke følge med på verdenssituasjonen

(Og jeg tror dette gjelder de fleste andre oppegående debattantene her inne)

Jeg driter egentlig i om CBE har en gørrkjedelig ferie på et gørrkjedelig sted, etter min standard. Men synes det er trist at ungene eksponeres så mye i ferien sin, og at oppmerksomheten de får av mor og far er gjennom en linse. Og jeg registrerer at thinspoen har gått over til full blown pro-ana, men jeg håper at folk gjennomskuer triksene som er brukt. Et vanlig menneske har ikke hender som er større og lengre enn overarmen. Posering, posering, posering...

Men jeg tenkte jeg skulle kommentere kritikken angående parets manglende engasjement for Ukraina. Alle vet at CBE kun bryr seg om andre når det gagner henne. Enten gjennom betalte oppdrag, eller som content på TV. Og det tenker jeg er helt greit. Hun har selv uttalt at hun ikke ønsker slikt innhold på sine sider, og det respekterer jeg. Jeg tror til og med det er fornuftig. Husk at hun synes synd på israelere som blir bombet i sitt eget land, hun mener ungene må lære at det er forskjell på folk og hun tror ikke på evolusjonsteorien. Hun har en tendens til å være kontroversiell i meningene sine, det er faktisk ikke gitt at sympatien hennes er på Ukrainas side, har dere tenkt over det? Å uttale seg politisk kan potensielt være drepen for businessen, når man har en tendens til å .... gå sine egne veier.

MEN, uansett hvordan hun ser på situasjonen i Ukraina, så burde hun vist hensyn og ikke pushet billigklær og frontet tynn kropp. Det er en tid og sted for alt, og dette var ikke dagen å kjøre hjernedødt, navlebeskuende influencerfjas! Man får nesten ikke blitt mer umusikalsk. Kanskje de ikke vet at det er krig? Aviser er kun rekvisitter hos de to, og de får vel knapt tid til å sjekke nettavisene mellom selfies og røkting av diverse kommentarfelt og nettforum...

jeg blir kvalm rett og slett - extra kvalm nå

• Liker 1
Skrevet

Som det er blitt påpekt tidligere: jeg merker jeg er nysgjerrig på hvorfor hun snur vekk fjeset på denne ferien her. Det er jo veldig påfallende. 

• Liker 25
Gjest Blinkie
Skrevet
FruRosa skrev (20 timer siden):

Screenshot_20220224-165041_Instagram.jpg

Dette bildet her.. Holder inn magen, viser thinspo for det, det er verdt. Neglene er en også dårlig utført jobb. Jeg er så LEI av cbe og lke 😕  Ufattelig dårlige forbilder! 

Skrevet

96 følgere i minus i dag, og jeg ser at flere kommenterer med ukrainsk flagg under postene hennes. 

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

@Felis

Det fremstår som at alt det som nevnes samlet om cbe's manglende holdninger til samfunnsengasjement trigger bidrag til yrende liv i sivet. Aleppo, Redd barna, Unicef, Coop rydder Norge osv.

Som for eksempel her:

Endret av Revenge o'Cavatina
manglet poenget, fjernet spekulasjon
  • Liker 15
Skrevet

Har hun ikke tenkt til å uttale seg om Ukraina?.. 

• Liker 5
Skrevet

Det slo meg akkurat at igjen så forandrer de scenarioet som det passer de. De unnlater å fokusere på hendelser store og små, politiske spørsmål eller kommentere selv de største katastrofer, fordi de vil ha et glanset blad uten slikt. 

Men husker dere hytteturen under verste koronaherjingene hvor de tok seg tid til å legge ut bilde av utepilsen på balkongen, hvor de skålte i Corona øl, et realt spark til alle oss som bitcha om restriksjoner og regler? Det bildet delte de på sosiale medier, og det ble også lagt ut her. 

Så det er ikke at de velger å la være involvere seg fullstendig, med mindre de kan bruke det til noe. 

• Liker 24
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...