Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æææh.. hvorfor har de opprettet en IG-bruker med navnet på eldste datteren? 😳 Ingen innlegg der, nå.. men.. hvorfor?

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heartland skrev (4 minutter siden):

Æææh.. hvorfor har de opprettet en IG-bruker med navnet på eldste datteren? 😳 Ingen innlegg der, nå.. men.. hvorfor?

For å beskytte merkevaren.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Fufu skrev (3 timer siden):

Nei, det synes jeg ikke.

Hun er ikke politiker, hun er ikke i noen rolle hvor det er spesielt naturlig å uttale seg. 

for meg er det svært naturlig at hun i det minste viser sympati med alle som er berørt av krigen i Ukraina. Vise respekt og bekymring slik de fleste i sosiale medier gjør i disse dager. 

• Liker 12
Skrevet
Wild Eyes skrev (3 timer siden):

Ikke? Hun har en plattform som når ut til svært mange, en lang periode var hun en av Norges mest leste blogger, det er ikke til å komme unna at bloggere, influensere, og andre som er kjent på sosiale medier, har en stemme som roper litt høyere enn mange andre. De er i en posisjon til å skape blest om de riktige tingene, hjelpe til med å dra samfunnet i rett retning, slåss for det de tror på og støtte de som trenger det. 

Cbe hadde sjansen flere ganger, men sannheten er at hun aldri har lånt sin stemme til hverken svake grupper eller samfunnet uten en fet betaling. Hun har sjansen hele tiden, til å vise respekt, til å forholde seg passiv og i ro, når hun ikke ønsker å gjøre noe hvilket er ok, men mens verden satt og holdt pusten, mens mennesker gikk i krig og prøvde å gjemme seg fra den, så valgte hun å poste ihelredigerte bilder av seg og kroppen sin for å reklamere for søppelklær av plast! Hun later som om livet og verden går videre, det glansede magasin har talt, mage pupper og ræv i full fokus mens tankser kjører ned folk på gata i Ukraina. 

så godt skrevet og så riktig sett fra mitt ståsted 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Sozzen skrev (2 timer siden):

Det er ingen som sier "Hvorfor uttaler hun seg ikke om..." når land som Syria og andre krigsrammede land bombes og uskyldige dør. De ofres ikke mange tanker..

Men når Ukraina nå bombes.. Da hyler man om at man må nevne det, ha respekt og at det er tragisk at CBE ikke uttaler seg og bryr seg..

Er det forskjell på folk? Er det mer synd i Ukraina enn andre krigsrammede land?? 

Hvorfor skal man måtte uttale seg eller stoppe å gjøre det man vil for å vise at man bryr seg?

dette er en helt ny situasjon og ganske mye nærmere oss. Og den har kommet relativt brått. Hadde vært naturlig vise litt respekt og ikke være så overfladisk som hun fremstår på IG. 

• Liker 7
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Heartland skrev (15 minutter siden):

Sykt

Skrevet
Sozzen skrev (1 time siden):

At hun er fryktelig overfladisk kan vi være enig om men å si hun ikke bryr seg bare fordi hun ikke uttaler seg blir feil. Vi vet ingenting om det.

Man trenger ikke uttale seg, det holder å bare legge ut noe helt generelt om situasjonen. Ingen som forventer en gjennomtenkt og reflektert uttalelse. Kan bare skrive noe så enkelt som #makepeace

• Liker 24
Skrevet
Kollontaj skrev (5 minutter siden):

gjennomtenkt og reflektert

Ehhhhh......som om det er mulig å være det der i gården, strider litt mot det meg meg meg meg meg-fokuset som de har, har ikke tid, mulighet eller evner til å være gjennomtenkt og reflektert da, for da får man ikke vist frem kropp og hud eller dokumentert hvor flink man er til å løpe på mølla mens man digger seg selv og mer eller mindre får en orgasmisk opplevelse av det 🤣

• Liker 6
Skrevet
29 minutter siden, Heartland said:

Har de seriøst gjort det??? Det er vel aldersgrense der også, 13 år om jeg ikke husker feil.  Oppegående foreldre prøver i det lengste å holde barna unna sosiale medier, men nå er jo ikke disse to kjent for å være spesielt oppegående da, så kan kanskje ikke forvente mer.... 

• Liker 22
Skrevet (endret)

Jeg skjønner overhodet ikke kommunikasjonen til denne bedriften.

Det ser ut til at de prøver å henvende seg til samme segment som Ex on the Beach-deltakere, noe som er særdeles merkelig ettersom 1) hovedpersonaen er ti år eldre, og 2) at Eks-Ex on the Beach med den helt forkastelige påvirkningen de forsøker å bedrive med operasjoner, thinspo, sex og Only Fans-reklame, jo først og fremst henvender seg til svært sårbare, unge kids.

Så hvorfor i all verden har de dreid kommunikasjonen i denne retningen? Det er fullstendig ubegripelig for meg.

Spesielt i og med at de har døtre som, før de aner det, kommer i denne aldersgruppen selv.

Endret av Lafamiglia
  • Liker 34
Skrevet
Lafamiglia skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner overhodet ikke kommunikasjonen til denne bedriften.

Det ser ut til at de prøver å henvende seg til samme segment som Ex on the Beach-deltakere, noe som er særdeles merkelig ettersom 1) hovedpersonaen er ti år eldre, og 2) at Eks-Ex on the Beach med den helt forkastelige påvirkningen de forsøker å bedrive med operasjoner, thinspo, sex og Only Fans-reklame, jo først og fremst henvender seg til svært sårbare, unge kids.

Så hvorfor i all verden har de dreid kommunikasjonen i denne retningen? Det er fullstendig ubegripelig for meg.

Spesielt i og med at de har døtre som, før de aner det, kommer i denne aldersgruppen selv.

Kanskje det skjedde da mannen hennes gikk for fullt inn i firmaet?

Kanskje han sa noe som:

"Vi skal vise dei, alle desse feite kjerringane som sit på Kvinneguiden. Vi skal bli tynnare enn dei, faktisk skal vi bli tynnast i heile verda, så kan dei sitte der nede i kjellerleiligheitane sine og ete seg tjukke og feite, mens vi blir berre tynnare og tynnare."

• Liker 46
Skrevet

Hvordan er det mulig å forandre seg så enormt på bare tre år? 

(bilde fra cbe sin offisielle Facebook-side, datert 2019)

7F46C709-E6A8-4D56-B3DE-D97FB0095665.png

• Liker 26
Skrevet
Hallepalle2 skrev (8 minutter siden):

Her ligner hun veldig på eldste datteren. Og, ja, det er sykt at jeg vet sånt! 

• Liker 17
  • Hjerte 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (19 minutter siden):

FruRosa skrev (På 5.2.2022 den 15.09):

Så kleint med halve puppen på utsiden!

Screenshot_20220204-204403_Instagram.jpg

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, spekulasjoner, hets, avsporinger og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Pusern3 skrev (2 timer siden):

dette er en helt ny situasjon og ganske mye nærmere oss. Og den har kommet relativt brått. Hadde vært naturlig vise litt respekt og ikke være så overfladisk som hun fremstår på IG. 

Krig er Krig... Den ene er ikke bedre/verre enn den andre..

• Liker 3
Skrevet
Sozzen skrev (1 minutt siden):

Selvsagt er det mer skremmende når det kommer så nært. 

• Liker 20
Skrevet
9 minutter siden, Sozzen said:

Du er innforstått med at vi er ikke trygge her i Norge heller nå? Eller har det gått deg hus forbi, sånn som hos frua?

• Liker 27
Skrevet

Har Caroline Berg Eriksen kommet med noen uttalelse angående krigen i Ukraina?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...