FruRosa Skrevet 24. februar 2022 #58041 Skrevet 24. februar 2022 Luckie skrev (Akkurat nå): Ispause, med fokus på magen. 15
Populært innlegg Sol79 Skrevet 24. februar 2022 Populært innlegg #58042 Skrevet 24. februar 2022 Helt naturlig vinkel det vel 🤣 50
Populært innlegg lillehammeren Skrevet 24. februar 2022 Populært innlegg #58043 Skrevet 24. februar 2022 Nå er det faktisk nok. Jeg følger ikke CBE men kikker innom IG av og til. Denne (p)sykelige utleveringen av egen kropp og helse, samt den helt sinnssyke overeksponeringen og utleveringen av egne barn og invadering av deres privatliv, den kan jeg ikke gi klikk lengre. Jeg blir sint og forbanna over at de to får lov å holde på på den måten UTEN at ikke så mye som en familiær relasjon kan si ifra engang. Caroline burde fått årets Gullbarbie hvert år for den dritt-influenseren hun faktisk er. 85 13
NewStart87 Skrevet 24. februar 2022 #58044 Skrevet 24. februar 2022 Måtte få med magen på isbilde ja. Går det an å bli mer kroppsfokusert? 41
EmilieH Skrevet 24. februar 2022 #58045 Skrevet 24. februar 2022 Hvor mange følgere har hun mistet denne uken, tro? 3 1
MacBeth Skrevet 24. februar 2022 #58046 Skrevet 24. februar 2022 Sol79 skrev (56 minutter siden): Helt naturlig vinkel det vel 🤣 Jeg holder alltid telefonen langt opp under haka når jeg skal ta bilde av isen jeg spiser På 20 sekunder kom jeg på 8 andre vinkler å holde isen på for å vise capture "ispause" og jeg jobber ikke med å ta bilder.. mot himmelen, mot isbaren, mot stranda, mot gata, selfie, sammen med en annen is, bilde bare av isbaren, selfie med mannen og seg selv.. skulle tro at hun kunne flere.. 32 1
Gjest SnowBells Skrevet 24. februar 2022 #58047 Skrevet 24. februar 2022 (endret) EmilieH skrev (37 minutter siden): Hvor mange følgere har hun mistet denne uken, tro? Hun mister gjennomsnittlig 40 følgere hver dag og desidert mest i helgene. Men følgertallet hennes på IG er så digert at det betyr nokså lite å miste 10-15 000 følgere i året (noe hun tross alt har gjort de siste 5-6 årene). Inntjeningen for bedriften de siste to årene derimot, den har stupt. Så på tross av en diger IG-konto så klarer de ikke å tjene noe særlig penger lenger. Det er få reklamesamarbeid, bildene blir stadig dårligere og de fremstår mer og mer desperate med skyhøyt fokus på seksualisert thinspo. Endret 24. februar 2022 av SnowBells
EmilieH Skrevet 24. februar 2022 #58048 Skrevet 24. februar 2022 SnowBells skrev (1 minutt siden): Hun mister gjennomsnittlig 40 følgere hver dag og desidert mest i helgene. Men følgertallet hennes på IG er så digert at det betyr lite å miste 10-15 000 følgere i året (noe hun tross alt har gjort de siste 5-6 årene). Inntjeningen for bedriften de siste to årene derimot, den har stupt. Veldig mye fake profiler som følger henne da 15
Gjest SnowBells Skrevet 24. februar 2022 #58049 Skrevet 24. februar 2022 EmilieH skrev (4 minutter siden): Veldig mye fake profiler som følger henne da Ja hun har masse fake followers. Det er et kjempeproblem for de fleste store IG-kontoer. CBE sliter i tillegg med en katastrofal engasjementrate og har derfor valgt å skjule likes på de fleste bildene for å få bedre statistikk ovenfor potensielle annonsører.
EmilieH Skrevet 24. februar 2022 #58050 Skrevet 24. februar 2022 SnowBells skrev (6 minutter siden): Ja hun har masse fake followers. Det er et kjempeproblem for de fleste store IG-kontoer. CBE sliter i tillegg med en katastrofal engasjementrate og har derfor valgt å skjule likes på de fleste bildene for å få bedre statistikk ovenfor potensielle annonsører. Så det siste bildet hennes, 4 kommentarer eller noe. Er jo helt hinsides lavt! Hun når ikke ut lenger! 20
Frøkenfryden Skrevet 24. februar 2022 #58051 Skrevet 24. februar 2022 MacBeth skrev (24 minutter siden): Jeg holder alltid telefonen langt opp under haka når jeg skal ta bilde av isen jeg spiser På 20 sekunder kom jeg på 8 andre vinkler å holde isen på for å vise capture "ispause" og jeg jobber ikke med å ta bilder.. mot himmelen, mot isbaren, mot stranda, mot gata, selfie, sammen med en annen is, bilde bare av isbaren, selfie med mannen og seg selv.. skulle tro at hun kunne flere.. Hadde vært SÅ deilig om det var med litt selvironi! «Slik kan du vise magen og isen samtidig! # it’s all in them angles!». Fortsatt ville det vært utrolig tåpelig, men litt forfriskende ville det i alle fall vært! 21
Gjest Kattedama Skrevet 24. februar 2022 #58052 Skrevet 24. februar 2022 (endret) Det er ille hvor "drillet" de mindreårige er i å bidra på Treasures AS sin IG konto. Det smiles og det poseres slik man er blitt instruert i. Horribelt at dette er et valg foreldrene har tatt for at summen av eksponering har gavnet de alle liksom. Endret 24. februar 2022 av Lill :)
Populært innlegg Ultiva Skrevet 24. februar 2022 Populært innlegg #58053 Skrevet 24. februar 2022 (endret) Ukraina er i krig. Dette er en forferdelig og merkelig dag. Vi ser store influensere som Jenny Skavlan og Funkygine vise sin empati og støtte på instagram. https://instagram.com/stories/jennyskavlan/2780743237968304066?utm_medium=share_sheet https://instagram.com/stories/funkygine/2780758273558794515?utm_medium=share_sheet CBE? Nei hun er altfor oppslukt av å filme magen og puppene sine. Endret 24. februar 2022 av Ultiva 58 2 11
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 24. februar 2022 Populært innlegg #58054 Skrevet 24. februar 2022 (endret) Vi har fått med oss at du er dritstolt over kroppen og magen din, Caroline. Vi får det inn med t-skje hver bidige dag. Enig med en lengre opp som sa at nå er det nok, nå er det fader meg nok. Enhver anledning må benyttes til å vise frem den maskuline (ja, det er den faktisk!) magen sin. Feminin eller maskulin har ikke noe å si, men det som har noe å si er at innholdet hennes blir verre og verre. Det virker nesten som hun gjør det på trass, i tillegg til at hun har et hinsides behov for å blottlegge kroppen sin. Det er kvalmt, det er urovekkende og det er usunt å holde på slik. Både for henne selv, men mest av alt for de hun når ut til og ikke minst som forbilde for sine egne barn. Endret 24. februar 2022 av Snødronninga 56 6
FotbaIlflua Skrevet 24. februar 2022 #58055 Skrevet 24. februar 2022 123Frustrert skrev (På 21.2.2022 den 10.28): Disse bildene/filmene av klær.. ræl av billig klær og det blir rett og slett jævlig når mor er mer opptatt av å vise kropp en klær. Dette feks. Heeeelt sykt! Brystvorten peker utover mot siden? Denne puppejobben hadde jeg reklamert på, om det var meg. 18
Rev. Revenge Skrevet 24. februar 2022 #58056 Skrevet 24. februar 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Nå er det på tide at vi alle gjør et dugelig forsøk på å gjenskape bildet Caroline Berg Eriksen har publisert. Deretter, når vi har innsett hvor idiotisk det er å knipse bilde av kroppen nedover med fokus på mage og mobilen godt klistret inntil haken, dropper vi å publisere slike egotripper og konsentrerer oss om Ukraina istedet. 30 5 3
nonSilence Skrevet 24. februar 2022 #58057 Skrevet 24. februar 2022 Noen som har sett noe til de nyyyydelige plaggene fra haul som definitivt skulle med på ferie? Jeg ser samme sebra-bikini og rosa shorts gå igjen, men kanskje jeg ikke har fått med meg? Uansett besynderlig å vise frem såå mye som skal med og bli brukt som er såå fint, for at det deretter aldri skal ses igjen. Eller, det er vel vanlig hos bloggere som eeelsker, når jeg tenker meg om. 27
hvalstad45 Skrevet 24. februar 2022 #58058 Skrevet 24. februar 2022 14 minutter siden, Revenge o'Cavatina said: Nå er det på tide at vi alle gjør et dugelig forsøk på å gjenskape bildet Caroline Berg Eriksen har publisert. Deretter, når vi har innsett hvor idiotisk det er å knipse bilde av kroppen nedover med fokus på mage og mobilen godt klistret inntil haken, dropper vi å publisere slike egotripper og konsentrerer oss om Ukraina istedet. Vil heller ikke ha sånn mage overhodet, men det vil jo hun, og vi bør ikke drive og kritisere det. Men ønsket om å ville blotte den samme magen til hvermansen hele tiden er enormt og sykelig, DET må man kunne kritisere. Og ja, det er veldig åpenbarende å faktisk prøve å etterligne positurene hennes, da ser man hvor sykt unaturlige de er. Hele fokuset på instaen hennes nå gjør meg lett kvalm. Alltid vært ille, men kropp- thinspo -barn har nå gått over i en høyere treenighet som er dypt forkastelig, syns jeg. 30 3
Frøken fjong Skrevet 24. februar 2022 #58059 Skrevet 24. februar 2022 Akkurat i dag burde hun vise litt solidaritet for menneskene i Ukraina og en verden i krise. Men det virker ikke å være et fokus hos fruen på ferie. 25
Gjest Era Vulgaris Skrevet 24. februar 2022 #58060 Skrevet 24. februar 2022 Frøken fjong skrev (Akkurat nå): Akkurat i dag burde hun vise litt solidaritet for menneskene i Ukraina og en verden i krise. Men det virker ikke å være et fokus hos fruen på ferie. Navlebeskuende får en ny mening når man ser bildene CBE publiserer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå