Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
FruJohansen skrev (8 minutter siden):

I 2020 hadde Netfit 0 kr i omsetning, og et driftsunderskudd på 156.000 kr. 

#notfit..

• Liker 35
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet
Frøkenfryden skrev (31 minutter siden):

#notfit..

#noprofitt

Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (23 timer siden):

Tenk at dette er det du har å komme med Caroline, dag ut og dag inn. Å legge vekt på kropp (rumpe og mage), utseende og overdreven trening. Det å vri og vende seg i sexy (?) posisjoner. Å posere og gjøre seg til. I tillegg til barneeksponering, tenk at dette er alt du har å komme med. Fy faen. 

Dette - 

hva er det CBE og mann holder på med? Noen rundt dem må be dem om å stoppe opp, og gi dem en realitetssjekk. ASAP.

Det som legges ut av content på CBE gjør meg trist, sint og bekymret. Og det er to årsaker til dette: 

1)  Hensynet til barna 

2) Influencer-aspektet. Samfunnspåvirkning med etter mitt syn usunne idealer for noen unge, noen usikre og andre mennesker; kropp- og utseendefokus, og og et hinsides forbruk. Verktøy som benyttes: spons (å legge opp til en norm og livsstil som folk flest må betale for), redigering av bilder, provokasjon med type innlegg og i kommentarfelt for oppmerksomhet. 

Barna har det sikkert helt fint akkurat nå, men eksponeringen kan ikke fortsette på denne måten, i en salig mix med lettkledde bilder av mor.

Det er forøvrig forskjell på en offentlig konto med 300k følgere, og en privat konto med 50 følgere av familie og venner. 

Jeg er ikke ute etter oppmerksomhet, eller underholdning som noen påstår ved å følge denne tråden, men - som flere her ønsker jeg å poengtere at jeg er oppriktig bekymret. Selv om det egentlig ikke er min business, så kjenner jeg et ansvar mht. å forsøke og si ifra. 

Endret av kvit_veis
  • Liker 29
  • Nyttig 8
Gjest Xstrella
Skrevet

Hvor ble det av rumpa? Glemte hun å legge puta inni? Nå var rumpa plutselig flat. Blir vi lurt? 🤔🙃

Skrevet

Første regel i all markedsføring og reklame: Hvem snakker du til? Altså definer målgruppe. 

Og jeg klarer bare ikke å skjønne at CBE fremdeles har oppført voksne kvinner med god utdanning som målgruppe. 

Voksne kvinner med god utdanning er interessert i annet enn fotos av andre kvinners pupper og rumpe. Så jeg tviler på at de blir særlig inspirert av lettkledde puppe/rumpebilder i polyester/plast/billigklær. 

Vet annonsørene dette? Eller gidder de ikke å sjekke før de inngår samarbeid? 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Hvilke annonsører, @Dolce
Virker ikke som at det er noen andre enn ultrafast-fashion-merker som «alle» som ikke får gode samarbeid benytter. 

Tillegg: 4 reklameinnlegg hittil i år på IG. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva i all verden var poenget med å dele den filmen med ungene og isen? 

• Liker 19
Skrevet
FruRosa skrev (På 22.2.2022 den 19.45):

Jeg er tom for ord!

Screenshot_20220222-194323_Instagram.jpg

Jeg har tatt sånn bilde og sendt til kjæresten. Man skyter rumpa opp så den skal se mer spretten ut, så kjenner godt til teknikken. :fnise: Hvem i all verden deler et sånt bilde for alle og attpåtil tar et sånt bilde av seg selv foran barna?!

• Liker 42
  • Nyttig 3
Gjest Xstrella
Skrevet
NewStart87 skrev (8 timer siden):

Jeg har tatt sånn bilde og sendt til kjæresten. Man skyter rumpa opp så den skal se mer spretten ut, så kjenner godt til teknikken. :fnise: Hvem i all verden deler et sånt bilde for alle og attpåtil tar et sånt bilde av seg selv foran barna?!

Syke folk som ikke ser annen verdi i seg selv enn kropp? At 34 år gamle damer holder på slik er meg en gåte. Damer over 21 generelt. Lurer på hva lærerne til disse barna tenker med slike mødre. 

Skrevet (endret)

Vel, eldste har fått på seg sminke på et av bildene, også. Og trutmunn. Korrigering. Tror faktisk det er yngste. Som går i barnehagen. En ting er man kan tulle med det hjemme men å legge det ut på nettet. Har ikke ord.  Tenker hun ikke på hvor bilder som dette kan havne. Sykt. 

Endret av Surikatt
  • Liker 35
  • Nyttig 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (13 timer siden):

Det som er litt dumt.. det kunne vært unngått at det var 1000 innlegg her om at netfit ikke lyktes. Jeg tror at ett litt åpent innlegg om at: «vi ville og prøvde og skulle fått det til i covid. Så klarte vi det ikke osv..Det er flaut. Vi har vært frustrerte og triste bla bla..» .. Jeg tror det kunne ha funket.

Folk er jo faktisk litt rause. Funky har jo også svakheter. Tapte skal vi danse og klikket og ble sur som en sitron og greier. Men vi tåler det liksom. Kjøper funkygine-rundstykker rett som det er jeg. Hun har jo mye likandes ved seg. Poenget er, det er mye man kan komme seg ut av når man ikke bare later som, sletter kritikk osv..

JA, er så godt poeng! At dem ikke bare innser nederlaget, innrømmer at netfit ikke blir noe av og går videre med livet. gå ut med hodet hevet. Evt dundrer på og får netfit opp og gå. De lever enda i livsløgnen og prater som om netfit er rett rundt hjørnet. Men alle vet at netfit har stått stille år etter år. Det er bare et luftslott, en usynlig venn, et fantasifoster. Er pinlig å være skue til. All denne reklamen for og pratet om hva som kommer. 

• Liker 28
Skrevet

Så en storie fra agnethe i går. Hun hadde puttet på et filter på et bilde som hun hadde sett en blogger bruke veldig mye, lignet fryktelig på det caroline bruker hele tiden. Hun hadde også meldt det inn til forbrukerrådet for hun mente alle måtte gå foran som gode forbilder når de så ting som ikke var sant. Sånne påvirkere skulle det vært så mange flere av! 

• Liker 30
Gjest Blinkie
Skrevet (endret)
Cissacissa skrev (18 timer siden):

Jeg har selv silikon i brystene, og kan ikke helt forstå hvordan hennes bryster er operert. Det virker som silikonputene har sklidd langt ut under armen. Jeg forsøkte å filme meg selv når jeg løp, og kunne ikke se at mine lå og skvulpet i armhulen, se bilde. Kan det ha vært en mislykket operasjon, eller er det noen estetiske preferanser jeg ikke har fått med meg? Kan noen forklare?

Kilde: Instagram 

63502D8D-361C-4917-B816-7A531994E9D1.png

Enig med deg. Har selv operert inn silikon, men mine bryster ser ikke sånn ut. Prøvde også å ta bilde av de, mens jeg løp.😂 Mine ser normale ut😁 Det må da være veldig ubehagelig å ha brystene sånn. Kan ikke skjønne noe annet 😅

Endret av Blinkie
Skrevet
EmilieH skrev (5 minutter siden):

Så en storie fra agnethe i går. Hun hadde puttet på et filter på et bilde som hun hadde sett en blogger bruke veldig mye, lignet fryktelig på det caroline bruker hele tiden. Hun hadde også meldt det inn til forbrukerrådet for hun mente alle måtte gå foran som gode forbilder når de så ting som ikke var sant. Sånne påvirkere skulle det vært så mange flere av! 

Jeg tror hun tenker på Stinablogg. Var i alle fall den første jeg tenkte på da jeg gikk inn og så nå! Idiotisk er det uansett!

• Liker 1
Skrevet
SKE87 skrev (3 minutter siden):

Jeg tror hun tenker på Stinablogg. Var i alle fall den første jeg tenkte på da jeg gikk inn og så nå! Idiotisk er det uansett!

Ja, helt tullete!

Skrevet
Cissacissa skrev (16 timer siden):

Jeg har selv silikon i brystene, og kan ikke helt forstå hvordan hennes bryster er operert. Det virker som silikonputene har sklidd langt ut under armen. Jeg forsøkte å filme meg selv når jeg løp, og kunne ikke se at mine lå og skvulpet i armhulen, se bilde. Kan det ha vært en mislykket operasjon, eller er det noen estetiske preferanser jeg ikke har fått med meg? Kan noen forklare?

Kilde: Instagram 

63502D8D-361C-4917-B816-7A531994E9D1.png

Jeg vil tro at når man løper en del, trenger man en stram treningsbh som holder brystene mest mulig i ro. Det kan se ut til at cbs (forkjærlighet for) små klesstørrelser medfører at treningsbhen presser brystene flate, slik at de tyter frem ved armhulen. Hun har heller ikke nok fettvev til å skjule implantatene.

• Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...