Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
lillehammeren skrev (3 timer siden):

For meg er det viktigste med ferien å slappe av og nyte tiden med familien min. Men det er jo forskjell på folk… 

Å ha forskjellige preferanser for ferier er vel ikke noe å kritisere CBE for... Jeg gidder ikke å dra på ferie mer enn en langhelg hvis jeg ikke får trene. Familien overlever fint om jeg bruker 2 av døgnets 24 timer hver dag til å trene - det er fortsatt 22 timer hvert eneste døgn der jeg ikke trener. 

Snødronninga skrev (18 minutter siden):

Enn så lenge så har vi ikke sett noe spesielt interessant fra ferien. (Synes jeg da) Hva med å å vise butikker, gater, folkeliv, restauranter. Hva med utflukter i bil, så de ser mer av landet/området. Det er helt greit at de bruker ferien som de vil, men løping, trening, proteinshake og bikiniselfier er langt i fra spennende innhold. 

Jeg synes trening er veldig mye mer interessant å se og lese om enn intetsigende bilder av butikker, folkeliv, restauranter, og jeg hadde heller gnagd av mine egne pulsårer enn å dra på utflukt i bil.

Når det er sagt synes jeg at akkurat CBE sine treningsinnlegg er intetsigende og gørr kjedelig og uinspirerende. Vis meg mennesker som løfter tungt, så blodårene i panna står ut som ormer under huden, svetten renner (ikke dugger seg delikat) og ansiktet er tomatfarget, med bustete svett hår som stikker ut i alle retninger. Blemmer inne i hendene, blåmerker på leggene. Teknikk, calistenics, gjerne kampsport. Og ikke dragqueen-sminke og nyfrisert bleket/farget/påsveiset hår, med shortsen eller tightsen dratt så langt opp at man får soppinfeksjon av å se det på bilde, mens man med lange lakkerte plastnegler vifter rundt med en bitteliten manual 8-åringen min ikke hadde giddet å trene med.

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet
velociraptor skrev (11 minutter siden):

Å ha forskjellige preferanser for ferier er vel ikke noe å kritisere CBE for... Jeg gidder ikke å dra på ferie mer enn en langhelg hvis jeg ikke får trene. Familien overlever fint om jeg bruker 2 av døgnets 24 timer hver dag til å trene - det er fortsatt 22 timer hvert eneste døgn der jeg ikke trener. 

Jeg synes trening er veldig mye mer interessant å se og lese om enn intetsigende bilder av butikker, folkeliv, restauranter, og jeg hadde heller gnagd av mine egne pulsårer enn å dra på utflukt i bil.

Når det er sagt synes jeg at akkurat CBE sine treningsinnlegg er intetsigende og gørr kjedelig og uinspirerende. Vis meg mennesker som løfter tungt, så blodårene i panna står ut som ormer under huden, svetten renner (ikke dugger seg delikat) og ansiktet er tomatfarget, med bustete svett hår som stikker ut i alle retninger. Blemmer inne i hendene, blåmerker på leggene. Teknikk, calistenics, gjerne kampsport. Og ikke dragqueen-sminke og nyfrisert bleket/farget/påsveiset hår, med shortsen eller tightsen dratt så langt opp at man får soppinfeksjon av å se det på bilde, mens man med lange lakkerte plastnegler vifter rundt med en bitteliten manual 8-åringen min ikke hadde giddet å trene med.

Men nå er det jo CBE sine treningsrutiner jeg prater om, og de er langt ifra inspirerende for min del. Ellers er jeg enig i det du sier. 

Hun er influencer og skal inspirere, da bør hun komme med noe mer enn hun har gjort til nå. Jeg vil gjerne se mer av landet og området de er i, hvordan det ser ut og om jeg får lyst til å dra dit selv. (Kanskje det kommer etterhvert?) Sånn er jeg på ferie, jeg vil utforske og se mye, i tillegg til å slappe av. Dette er kun min mening og jeg er ikke veldig overrasket over at hun legger ut ting som ikke inspirerer meg. 

• Liker 10
Skrevet
Snødronninga skrev (13 minutter siden):

Men nå er det jo CBE sine treningsrutiner jeg prater om, og de er langt ifra inspirerende for min del. Ellers er jeg enig i det du sier. 

Hun er influencer og skal inspirere, da bør hun komme med noe mer enn hun har gjort til nå. Jeg vil gjerne se mer av landet og området de er i, hvordan det ser ut og om jeg får lyst til å dra dit selv. (Kanskje det kommer etterhvert?) Sånn er jeg på ferie, jeg vil utforske og se mye, i tillegg til å slappe av. Dette er kun min mening og jeg er ikke veldig overrasket over at hun legger ut ting som ikke inspirerer meg. 

Nettopp dette er essensielt. Det er levebrødet hennes. Og når følgertallene stuper (-1320 siste 30 dager), så viser det at færre og færre faktisk inspireres. Dette har vært trend lenge, og kan vanskelig ignoreres, og det er ikke det at det ikke har hatt mulighet til å endre på noe. Synes det er veldig merkelig at de glatt overser dette…

• Liker 17
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Piggi skrev (1 time siden):

Gå inn på IG på influencerinthewild kontoen og se der. Håper noen spotter CBE på stranden nå ogs ender inn, så får vi se hvordan hun holder på når alle disse bildene skal tas. Hadde vært epic!, Marna Haugen og Sara Emilie, kan ikke dere smugfilme litt🤞🏻😂😂

Er ikke alle bloggere bestevenner og kommenterer til hverandre hvor fiiiiine de er

Skrevet
sukkerspinndilla skrev (14 minutter siden):

Er ikke alle bloggere bestevenner og kommenterer til hverandre hvor fiiiiine de er

Utad ja, men disse to har jeg inntrykk av ikke er samme Ulla, kanskje jeg tar feil, men de viser i alle fall ikke frem en latterlig falsk fasade. Og så er de på samme sted ca tror jeg🙄. Hadde vært gøy da, og er jo anonymt 😁. Og selv om influensere skriver alt mulig til hverandre så nekter jeg å tro at de fleste ikke himler med øynene i det skjulte av paret i Sarpsborg.  

• Liker 19
Skrevet

De to døtrene som vokser opp og ser på dette er det verste. At hun alt er blind for galskapen er en ting da det er for sent for henne. Men døtrene tror nok inntil videre at dette er normalt. 

• Liker 34
Skrevet

Bikinitruse i rumpa er jo bare såå 2019 😂 Har frua slutta å følge med på trender? Ligger litt bakpå kan man si 🤷🏼‍♀️

• Liker 15
Skrevet
Snødronninga skrev (3 timer siden):

Enn så lenge så har vi ikke sett noe spesielt interessant fra ferien. (Synes jeg da) Hva med å å vise butikker, gater, folkeliv, restauranter. Hva med utflukter i bil, så de ser mer av landet/området. Det er helt greit at de bruker ferien som de vil, men løping, trening, proteinshake og bikiniselfier er langt i fra spennende innhold. 

Det er fantasiløst som vanlig så ikke ha noen forhåpninger om noe bedre eller annerledes fra GC

• Liker 7
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Jeg tror også de er like på dette området, og har dette felles. De ser hverandre veldig mye gjennom en kameralinse, og de liker begge å posere. De liker tydeligvis også begge to at bilder de legger ut av seg selv har vært igjennom div airbrush, filter og "lys og skygge". 

Tror ikke de bryr seg om hvorvidt bildene av dem selv ligner dem selv. De er ute etter "picture perfect". 

Greit nok det, men det blir så latterlig at de nekter for filter, redigering og posering. Det er sikkert mange av fansen som ikke ser det, men veldig mange andre begynner å bli sterkt kritiske til hva man påvirkes med i påvirkerkanaler. Jeg tror fler og fler ønsker seg "naturlig, normalt og avslappet". Folk begynner å bli lei alt det som tyter på IG av fake og fjas. Det er hundretusenvis av kontoer, og vi får snart nakkeskade hele gjengen av å scrolle etter noe med substans. 

de får i det minste stå for hvordan de jobber med bilder og presentasjoner og være ærlige når de blir spurt direkte. Det hadde hjulpet litt i forhold det inntrykket folk får av dem. 

• Liker 4
Skrevet
Snødronninga skrev (3 timer siden):

Og for eksempel naturbilder fra løpeturene - hvor fokus er vakker natur og ikke CBO kropp

• Liker 6
Skrevet
sukkerspinndilla skrev (2 timer siden):

det virker sånn - kvalmende egentlig for oppleves fake når ALT likes og digges 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er langt forbi sykelig fokus når man passer på at «thigh gap», sannsynligvis oppnådd ved bruk av Danae Mercers oppskrifter, «tilfeldigvis» ble med på bildet av maten. Ooops, liksom….#pute-TV #cringe

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Jeg har selv silikon i brystene, og kan ikke helt forstå hvordan hennes bryster er operert. Det virker som silikonputene har sklidd langt ut under armen. Jeg forsøkte å filme meg selv når jeg løp, og kunne ikke se at mine lå og skvulpet i armhulen, se bilde. Kan det ha vært en mislykket operasjon, eller er det noen estetiske preferanser jeg ikke har fått med meg? Kan noen forklare?

Kilde: Instagram 

63502D8D-361C-4917-B816-7A531994E9D1.png

Endret av Cissacissa
La til bilde
  • Liker 30
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Cissacissa skrev (14 minutter siden):

Jeg har selv silikon i brystene, og kan ikke helt forstå hvordan hennes bryster er operert. Det virker som silikonputene har sklidd langt ut under armen. Jeg forsøkte å filme meg selv når jeg løp, og kunne ikke se at mine lå og skvulpet i armhulen, se bilde. Kan det ha vært en mislykket operasjon, eller er det noen estetiske preferanser jeg ikke har fått med meg? Kan noen forklare?

Er vel litt det vi ser i botched, og «brystlomma» må fikses, mine naturlige havner ikke i armhulen

Skrevet (endret)
CecilieX skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at det vi over noe tid har bevitnet er konsekvensen av å ha laget seg en avatar som ikke likner på det man ser i speilet. 

Når du hver dag tar bilder av deg selv som du så vurderer før du legger ut, så blir du detaljorientert på ditt eget utseende og din egen kropp. 

Tror dette er et godt poeng CecilieX. Husker at det også sto i media om oppblomstring av plastisk kirurgi her i landet ved covid-nedstengning når alle satt på hjemmekontor. Kan jo tenkes at folk hadde mer penger til slikt pga stengt land, MEN jeg tenkte og at det kanskje har en pris å se på seg selv på teams og zoom hele dagen..

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 20
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Cissacissa skrev (29 minutter siden):

Kan se ut som om toppen er så trang at den skviser brystene ut mot siden. Hun er jo veldig opptatt av hvor små størrelser hun bruker i klær.

Skrevet
Cissacissa skrev (44 minutter siden):

Nå er ikke jeg kirurg, men det kan se ut som CBEs brystlommer er plassert langt fra hverandre (på bildet under: side set og easy/west). Noe som er veldig vanlig, men som man gjerne prøver å korrigere når man først legger inn silikon. At brystene har mye mellomrom mellom seg (altså lite kløft) blir nok forsterket når hun har implantater som må ha et sted å «legge seg»

image.thumb.jpeg.a1e05c64ff9af99cb042b32e817712d7.jpeg

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Apropos Netfit, pandemi og "smi mens jernet er varmt". 

Ramlet over denne på Insta-story til Annema Refsnes:

image.thumb.png.1c3618436427b083af733e716cda454e.png

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Roadrunner skrev (16 minutter siden):

Apropos Netfit, pandemi og "smi mens jernet er varmt". 

Ramlet over denne på Insta-story til Annema Refsnes:

image.thumb.png.1c3618436427b083af733e716cda454e.png

I 2020 hadde Netfit 0 kr i omsetning, og et driftsunderskudd på 156.000 kr. 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
FruJohansen skrev (3 minutter siden):

I 2020 hadde Netfit 0 kr i omsetning, og et driftsunderskudd på 156.000 kr. 

Nettopp... 

Naardic kastet seg rundt og startet opp i det små våren 2020, og så potensialet i hjemmetrening når samfunnet stengte. De fikk på plass en digital løsning og vipps kunne man bli med på økter fra egen stue. Med tiden har det blitt utviklet, flere trenere har kommet til og de har fått en god andel medlemmer. 

Og Netfit? Setningen til @FruJohansen sier vel sitt...

Endret av Roadrunner
  • Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...