Populært innlegg Isild Skrevet 2. mars 2022 Populært innlegg #58461 Skrevet 2. mars 2022 Tror vi kan konkludere med at CBE.no ikke kommer til å gjøre noen endringer. De kommer ikke til å slutte å fokusere på kropp i sine reklamer og annet - tvert imot, så virker det som de kommer til å gjøre det MER. De har jo også begynt med små "sexy" videoer. Litt mer frekkis. De kommer ikke til å slutte å eksponere barna. Det vokser desverre opp med å bli delt i en stor influencerkanal - ofte kledd som Madicken og Lisabet i passende iscenesatte omgivelser, eller sittende på gulvet med en Ipad mens de voksne trener. De kommer ikke til å få igang noen stor treningsapp/portal. Det tar ikke så mange år å få noe slikt opp og gå. Det stagnerte der vi ser det i dag. Og OM de får det igang, så tror jeg ikke de vil treffe særlig mange med det imaget de satser på. De holder hardt tak i fettprosent, utseendefokus, overtrening, mangel på restitusjon, og ikke minst helt borte i natta råd og veiledning på "gresk". For de handler trening om å være tynn og pen, og å få stilige bilder til sosiale medier. LKE sitt syn på "feite kvinner" er vel heller ikke så tiltrekkende på damer (og menn) som ønsker PT/coach for å nå sine mål. De kommer ikke til å slutte å reklamere for et vanvittig overforbruk, eller å stille seg mer inn på hverken samfunnsnyttig eller bærekraftig. De kommer ikke til å slutte å blokkere alt som ikke er smiger, slik at de kveler all debatt og konstruktiv kritikk - og også viser at de er helt uimottagelige for tilbakemeldinger fra potensielle følgere og kunder. Jeg forstår ikke at denne bedriften fortsatt "bærer". Vi har sett tallene, men de lever (tilsynelatende) fortsatt sorgløst og vel bevilget. 73 16
Heartland Skrevet 2. mars 2022 #58462 Skrevet 2. mars 2022 MacBeth skrev (18 timer siden): Hun viser det på siste innlegget på IG. Jeg tror dessverre det kun er fordi hun ikke bruker sminke på storiene, og at hun derfor ikke "tør"/vil..men hun ber jo om spekulasjoner om injeksjoner/operasjon...🤷♀️ Hvis hun skal etterstrebe å se ut som de ihjelredigerte hollywoodfrue-bildene hun poster, så må hun vel få fortgang i operasjonene, så hvem vet? Lafamiglia skrev (15 timer siden): Noen her sier at de ikke klarer å få seg jobb. Det er jeg imidlertid uenig i. Jeg tror nok at han kan få seg en PT-jobb på et treningssenter i Sarpsborg, og at hun kan få seg jobb som lettbent journalist et eller annet sted. Men hvis hun vil skrive om mote og skjønnhet, må hun skynde seg kraftig, for alderen tilsier at hun er i ferd med å bli kraftig utdatert. Jeg kan ikke forestille meg at noen vil ha LK som personlig trener, grøss og gru. Når det er sagt kan de antakelig få seg en enkel jobb om de vil, men jeg tror faktisk ikke de evner og orker å ha forpliktelser av den typen etter å ha gått hjemme og dyrket seg selv i så lang tid. Stå opp for å gå på jobb i 8 timer? Gjøre unna trening, selfies, shopping og selvdyrking på kveldstid ETTER jobb? De hadde blitt langtidssykemeldt innen kort tid. De hadde rett og slett fått sjokk! Og jeg håper -HÅPER- at den dagen kommer! Den oppvåkningen hadde de hatt så ufattelig godt av! 32
Pusern3 Skrevet 2. mars 2022 #58463 Skrevet 2. mars 2022 Isild skrev (2 timer siden): Tror vi kan konkludere med at CBE.no ikke kommer til å gjøre noen endringer. De kommer ikke til å slutte å fokusere på kropp i sine reklamer og annet - tvert imot, så virker det som de kommer til å gjøre det MER. De har jo også begynt med små "sexy" videoer. Litt mer frekkis. De kommer ikke til å slutte å eksponere barna. Det vokser desverre opp med å bli delt i en stor influencerkanal - ofte kledd som Madicken og Lisabet i passende iscenesatte omgivelser, eller sittende på gulvet med en Ipad mens de voksne trener. De kommer ikke til å få igang noen stor treningsapp/portal. Det tar ikke så mange år å få noe slikt opp og gå. Det stagnerte der vi ser det i dag. Og OM de får det igang, så tror jeg ikke de vil treffe særlig mange med det imaget de satser på. De holder hardt tak i fettprosent, utseendefokus, overtrening, mangel på restitusjon, og ikke minst helt borte i natta råd og veiledning på "gresk". For de handler trening om å være tynn og pen, og å få stilige bilder til sosiale medier. LKE sitt syn på "feite kvinner" er vel heller ikke så tiltrekkende på damer (og menn) som ønsker PT/coach for å nå sine mål. De kommer ikke til å slutte å reklamere for et vanvittig overforbruk, eller å stille seg mer inn på hverken samfunnsnyttig eller bærekraftig. De kommer ikke til å slutte å blokkere alt som ikke er smiger, slik at de kveler all debatt og konstruktiv kritikk - og også viser at de er helt uimottagelige for tilbakemeldinger fra potensielle følgere og kunder. Jeg forstår ikke at denne bedriften fortsatt "bærer". Vi har sett tallene, men de lever (tilsynelatende) fortsatt sorgløst og vel bevilget. WORD !!!! 6
Humleguri Skrevet 2. mars 2022 #58464 Skrevet 2. mars 2022 Jeg skjønner ikke at det er "lov" å ta ut barn så mye fra skolen? I vår kommune er de kjempestrenge, og vi kan ikke be om/søke om en uke her og en uke der for å reise på ferie utenom de ca 11 ukene i året skolen har stengt. Er tydeligvis ulik praksis😬 11
Louiah Skrevet 2. mars 2022 #58465 Skrevet 2. mars 2022 Humleguri skrev (25 minutter siden): Jeg skjønner ikke at det er "lov" å ta ut barn så mye fra skolen? I vår kommune er de kjempestrenge, og vi kan ikke be om/søke om en uke her og en uke der for å reise på ferie utenom de ca 11 ukene i året skolen har stengt. Er tydeligvis ulik praksis😬 Min erfaring er at privatskoler gir faen så lenge eleven gjør litt lekser og oppgaver i løpet av ferien. 11
Luckie Skrevet 2. mars 2022 #58466 Skrevet 2. mars 2022 Humleguri skrev (55 minutter siden): Jeg skjønner ikke at det er "lov" å ta ut barn så mye fra skolen? I vår kommune er de kjempestrenge, og vi kan ikke be om/søke om en uke her og en uke der for å reise på ferie utenom de ca 11 ukene i året skolen har stengt. Er tydeligvis ulik praksis😬 Det viktigste er at mor får nye kulisser å brette seg ut i. Blir litt ensformig med en mørk kjeller si. 21 1
Stargaze Skrevet 2. mars 2022 #58467 Skrevet 2. mars 2022 Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Her er de altså på besøk hos noen med basseng og så har de denne fotoshooten med rumpe i fokus!?! Fotografen må jo laaavt ned for å få den vinkelen og det må jobbes for å få rumpa så høyt. Det er så tacky at det knapt er mulig å tro. Akkurat like unaturlig og tillaget som alle andre bilder av henne. Det er absolutt ingen som klarer å ligge sånn med rompa i været uten å anstrenge seg vesentlig. Det triste er at det blandes med bilder av barna. Mer passende på OnlyFans det hun driver med. Billig, rett og slett veldig billig. 36
Aidensfield Skrevet 2. mars 2022 #58468 Skrevet 2. mars 2022 Humleguri skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke at det er "lov" å ta ut barn så mye fra skolen? I vår kommune er de kjempestrenge, og vi kan ikke be om/søke om en uke her og en uke der for å reise på ferie utenom de ca 11 ukene i året skolen har stengt. Er tydeligvis ulik praksis😬 Har noe i nær familie som drar til Spania ett par uker iåret utenom ferie å det har vært null problem fra skolen sin side. Men er vel en stund siden CBE var på ferie utenom skoleferien nå eller har jeg godt glipp av noe? 6
Populært innlegg kri.star Skrevet 2. mars 2022 Populært innlegg #58469 Skrevet 2. mars 2022 CBE og LKE virker å ønske å fremstå som rike og suksessfulle. At de har penger. Men det er jo verken klasse eller høy pris på noe av det de fremstiller? De reiser til granka, de eier ikke hytte, leilighet i utlandet eller båt? Ingen av de bruker klær av kjente designere, ingen kvalitetsklær? Det er chiquelle, dressmann og Gina liksom. De kjører en helt ok bil, men ikke noe som imponerer noen egentlig. De bor ikke ekstravagant på noe som helt måte. Ett helt gjennomsnittelig hus, i en helt gjennomsnittelig norsk by. De hotell- og spaturene de er på er sponset. 60 2
Aquarius04 Skrevet 2. mars 2022 #58470 Skrevet 2. mars 2022 Sophia_08 skrev (18 timer siden): Og emoji med hjerter i øynene... 🙈 Sånn er det når man har øyne for seg selv, og seg selv only. Kvalmt bilde. Når du tror de ikke kan synke dypere. 18
Gjest CecilieX Skrevet 2. mars 2022 #58471 Skrevet 2. mars 2022 Det er jo litt «rart» at vi hittil på ferien har fått se flere bilder av samme bikini og samme kjole, mens klærne fra haulen glimrer med sitt fravær (med unntak av en lilla topp). Det er jo åpenbart at reklamen hadde fremstått mer troverdig dersom hun faktisk viste dem fram i daglig bruk. Det er jo det som er effektfullt, ikke rene innlegg der hun skynder seg å vise frem en haug med klær. Hun viste blant annet frem en svart bikinitopp i haulen som «skulle med på ferien», men alt vi hittil har fått sett er den med dyreprint som har blitt viet masse tid. Er de ikke interessert i å gjøre en god jobb for annonsøren?
Populært innlegg ClusterOfGrapes Skrevet 2. mars 2022 Populært innlegg #58472 Skrevet 2. mars 2022 Noen menn tennes av cuckoldfantasier der kona er hotwife og blir begjært av andre menn. Denne reelen på IG der hun strammer og pusher rompa høgt til værs kan knapt misforståes. Her spilles det på sex - det i en setting med en annen mann tilstede. Aner ikke om CBE er bevisst hva hun iscenesetter, men smakløst er det. Sexy mama i ene øyeblikket, eksponering av barn i andre. På tide å våkne opp og være litt kritisk til hva en legger ut. 56
Populært innlegg Hirondelle Skrevet 2. mars 2022 Populært innlegg #58473 Skrevet 2. mars 2022 mrs.tld skrev (44 minutter siden): CBE og LKE virker å ønske å fremstå som rike og suksessfulle. At de har penger. Men det er jo verken klasse eller høy pris på noe av det de fremstiller? De reiser til granka, de eier ikke hytte, leilighet i utlandet eller båt? Ingen av de bruker klær av kjente designere, ingen kvalitetsklær? Det er chiquelle, dressmann og Gina liksom. De kjører en helt ok bil, men ikke noe som imponerer noen egentlig. De bor ikke ekstravagant på noe som helt måte. Ett helt gjennomsnittelig hus, i en helt gjennomsnittelig norsk by. De hotell- og spaturene de er på er sponset. De fremstår rett og slett BLODHARRY. De tenker vel selv de ser suksessfulle ut, men jeg tenker at harrylampen lyser fra Granka og helt hjem. Neste stopp: Charterfeber. (Aaaaaaah! Det er selvfølgelig DERFOR!!!!! Alle kjendisene er samme plass denne uken!) 65 2
Pæddan Skrevet 2. mars 2022 #58474 Skrevet 2. mars 2022 Sugar&Spice skrev (23 minutter siden): De fremstår rett og slett BLODHARRY. De tenker vel selv de ser suksessfulle ut, men jeg tenker at harrylampen lyser fra Granka og helt hjem. Neste stopp: Charterfeber. (Aaaaaaah! Det er selvfølgelig DERFOR!!!!! Alle kjendisene er samme plass denne uken!) Charterfeber "kjendis" og det forundrer meg ikke en cm faktisk. Hvis jeg forstår det rett så var de andre jentene på Sunwing i Arguineguinn, og selveste dronningen med knekten i Playa del Cura hvor O.B.C ligger? Ving begge stedene og mener jeg så en liten snutt av varemerket O.B.C i en tidligere reel..... 15
stjerna80 Skrevet 2. mars 2022 #58476 Skrevet 2. mars 2022 Siste ihjel retusjerte bildet på IG har knappe 400 likes etter 2 timer, ringer det virkelig ingen bjeller? Ser de ikke hva andre "kollegaer" får av respons feks? Hvilke avtaler andre drar i havn? De skal ha for å bli med skuta ned til the bitter end da. 31
MarianneE Skrevet 2. mars 2022 #58477 Skrevet 2. mars 2022 FruRosa skrev (43 minutter siden): Frua fortsetter å bjuda på. Sunlight? Det ser jo ut som om bildet er tatt seint på kvelden/ natta 48
Gjest Trolltussa Skrevet 2. mars 2022 #58478 Skrevet 2. mars 2022 Hun er totalt urelevant for de fleste. Skulle ønske de rumpebildene ikke ble kommentert med et ord her inne. Mye av den responsen hun får kommer jo fra KG.Det er vel ingen andre som følger med på det harry-paret, bortsett fra andre influencere som kun er opptatt av å mele sin egen kake. De 300k følgerne er ikke reelle følgere, det ser man på likes’ene. De lettkledde bildene burde ikke blitt kommentert ,men heller oversett. Det kan se ut som paret tror at all PR er god PR. De klarer dessverre å få kommentarer her inne hver eneste gang. Hva med å ignorere hele damen?!
Lizard Skrevet 2. mars 2022 #58479 Skrevet 2. mars 2022 Og rippling for alle penga. Dårlig puppejobb det der. 14
Medici Skrevet 2. mars 2022 #58480 Skrevet 2. mars 2022 Skal det siste bildet der illustrere sollys? Ser ut som hun sitter i en brønn og at noen lyser på henne med en lyskaster. 35 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå