Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Ispahan
3 minutter siden, Emmy_H skrev:

Annonsørene går for kvantitet istedenfor for kvalitet.

Sier ikke at dette er spesielt for CBE, men hvor mange av de østeuropeiske kontoene med få innlegg eller ingen innlegg, tror de kommer til og kjøpe varene og tjenestene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest loveli
2 minutter siden, Ispahan skrev:

Sier ikke at dette er spesielt for CBE, men hvor mange av de østeuropeiske kontoene med få innlegg eller ingen innlegg, tror de kommer til og kjøpe varene og tjenestene deres?

🤣 Burn. 

Jeg skjønner ikke at firmaer fremdeles velger denne bloggeren til markedsføring. Flere folk i markedsavdelingene rundt om i landets bedrifter burde få sparken. Snakk om å ikke følge med i timen.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H

Spørsmål: ser at det er 20.000 som har sett på filmen fra Genève, hvorfor trykker ikke folk likes på bildene hennes hvis de kan se på filmene hun legger ut på IG? Er det for flaut å trykke likes? Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
1 time siden, Ispahan skrev:

Sier ikke at dette er spesielt for CBE, men hvor mange av de østeuropeiske kontoene med få innlegg eller ingen innlegg, tror de kommer til og kjøpe varene og tjenestene deres?

Nei, det  tror jeg ikke. 

Endret av Emmy_H
Endret fra deg til det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ispahan
40 minutter siden, Lopploella skrev:

Sykkelshortsen og jakka er reklame. 

Er det? Det forklarer en del, det er ingen annen grunn til å kle seg slik enn at man får betalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, virkelig skrev:

Om dere klikker på linken så er det en Top, og ikke sportsbh.Trenger ikke gjøre det verre enn det er da . 

En croppet topp i ribbet, elastisk materiale. Lea Top. Om ikke antrekket var fint, så trenger en ikke gjøre det verre enn det er

  • Smal passform
  • Kreppet
  • Croppet
  • Ermløs
  • Strikk i livet

Kall det gjerne en sports-topp. Strikki livet har den jo ikke.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo opplyse fru Eriksen om at jeg ferdes adskillig mer enn henne både rundt i Oslo og i byer rundt om i verden, og det er ikke vanlig å gå rundt i sportbh, nei. Langt mindre sportsbh og sykkelbukse. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
1 time siden, virkelig skrev:

Om dere klikker på linken så er det en Top, og ikke sportsbh.Trenger ikke gjøre det verre enn det er da . 

En croppet topp i ribbet, elastisk materiale. Lea Top. Om ikke antrekket var fint, så trenger en ikke gjøre det verre enn det er

  • Smal passform
  • Kreppet
  • Croppet
  • Ermløs
  • Strikk i livet

If it looks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck, It’s a duck!

går fru Eriksen rundt og forteller sveitserne at det er en topp og ikke en sports-bh? For ellers er jeg redd de trekker samme konklusjon som meg.

1 time siden, virkelig skrev:

Hun får ikke betalt som i vanlig reklame, hun får noen få prosent om noen trykker seg på linken for å handle, Gjør ingen det så tjener hun ingen ting. Alle kan ha slike reklamelinker på sin blogg, IG eller ellers i SOME. men de skal merkes med reklame, men det er ikke betalt som i hel annonse

Så hun får betalt....

Endret av Ispahan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBEs antrekk er en kopi av noe Chloe Jenner er avbildet i i den lenken Lana la inn her.

Jeg så sykkelshorts i Oslo forrige fredag - men det var med bluse, dressjakke og herresko med litt tykk såle.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BH eller mageløs topp - samma det. Saken er at 

a) CBE er ikke noe moteikon. Og det diskuterte antrekket er ikke edgy og kult. Det ser bare ut som noen som nettopp er kommet fra trening. 

b) Man må kjenne sin besøkstid, også antrekksmessig. I enkelte kretser (i Norge) er det ingen som hever et øyenbryn hvis man går rundt i treningsklær. På kontinentet derimot, er folk mer konservative i klesveien. Det er distinkte skiller mellom arbeid, trening, og fritid. I tillegg er ofte antrekk en indikator på hvor man tilhører på den sosiale rangstigen. Kjenner jeg mine sveitsiske pappenheimere korrekt, vet jeg også hvilke tanker de gjorde seg da CBE vandret rundt i dette antrekket sitt. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

BH eller mageløs topp - samma det. Saken er at 

a) CBE er ikke noe moteikon. Og det diskuterte antrekket er ikke edgy og kult. Det ser bare ut som noen som nettopp er kommet fra trening. 

b) Man må kjenne sin besøkstid, også antrekksmessig. I enkelte kretser (i Norge) er det ingen som hever et øyenbryn hvis man går rundt i treningsklær. På kontinentet derimot, er folk mer konservative i klesveien. Det er distinkte skiller mellom arbeid, trening, og fritid. I tillegg er ofte antrekk en indikator på hvor man tilhører på den sosiale rangstigen. Kjenner jeg mine sveitsiske pappenheimere korrekt, vet jeg også hvilke tanker de gjorde seg da CBE vandret rundt i dette antrekket sitt. 

Så enig. 

Men husk på at bedriften stort sett har frekventert typiske "Syden"-destinasjoner om sommeren. Der turistene gjerne valser rundt halvnaken og mennene synes det er helt innafor å ha bar overkropp på spisesteder. Blir litt "ola-dunk": Er det varmt, går jeg i strandklær. Fordi jeg er i "Syden". 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmy_H
24 minutter siden, neiognei skrev:

Herrefred, er hun virkelig på ferie igjen? 

Nei, hun var på «pressetur». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bloggen svarer hun en som er kritisk til sykkelshorts og bh på restaurant at det er mange som har spurt på Instagram hvor antrekket er fra. På Instagram ser jeg ikke et eneste spørsmål om antrekket. Det kan så klart være mulig at de bare sender privatmelding, men det tror jeg liksom ikke noe på at mange gjør. Så, er det noen spørsmål jeg ikke ser?🤔

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...