MissLily Skrevet 4. september 2020 #27441 Skrevet 4. september 2020 Det er ubegripelig at noen kan livnære seg av selvdigging, slik bedriften CBE gjør. Bedriften tilbyr kun en dame som gjør seg til foran kamera, og ingenting annet. Et mer overflatisk liv skal man lete lenge for å finne. 43
Crash Skrevet 5. september 2020 #27442 Skrevet 5. september 2020 1 time siden, Imblar skrev: Lønn på tilsammen 1,5 mill er absolutt dårlig betalt, når man ser på alt de ofrer for å kunne kjøre på. Med tanke på alt de får av spons utenom, er det nok ikke så dårlig likevel. 9
Halle-Palle Skrevet 5. september 2020 #27443 Skrevet 5. september 2020 6 timer siden, MissLily skrev: Det er ubegripelig at noen kan livnære seg av selvdigging, slik bedriften CBE gjør. Bedriften tilbyr kun en dame som gjør seg til foran kamera, og ingenting annet. Et mer overflatisk liv skal man lete lenge for å finne. Dette har jeg tenkt på også. Jeg syns det blir mindre og mindre innhold på bloggen, men mer selfies og ‘snakke søtt til kamera’ på IG. Og så en vannvittig eksponering av de små🤬 33
Populært innlegg Keaton Skrevet 5. september 2020 Populært innlegg #27444 Skrevet 5. september 2020 Det er harry og umusikalsk å gjøre et barns fødselsdag om til content på en blogg. Merkelig nok har også noen unger ønsker for temaet for feiringen, altså nye temaer hvert år. Slik fremstilles det iallfall på bloggen, men det virker svært lite sannsynlig at det medfører riktighet. Ingen på den alderen er opptatt av variasjon i bursdagstema, særlig ikke når man begynner å nærme seg ti ulike temaer. 52
Pæddan Skrevet 5. september 2020 #27445 Skrevet 5. september 2020 42 minutter siden, Kollontaj skrev: Det er harry og umusikalsk å gjøre et barns fødselsdag om til content på en blogg. Merkelig nok har også noen unger ønsker for temaet for feiringen, altså nye temaer hvert år. Slik fremstilles det iallfall på bloggen, men det virker svært lite sannsynlig at det medfører riktighet. Ingen på den alderen er opptatt av variasjon i bursdagstema, særlig ikke når man begynner å nærme seg ti ulike temaer. Så enig!! Har en mindreårig selv og bare han får ha bursdag så er alt greit (noe det ikke ble i år grunnet corona) Elsker å ha hjemmebursdag med klassen til stede, og noe dilldall har aldri vært tema. 15
Suv Skrevet 5. september 2020 #27446 Skrevet 5. september 2020 Noe må hun jo fylle dagene og bloggen med og hva er da bedre enn å vise alle følgerne 4 årsdagen, hun har jo ikke noe annet å blogge om, det skjer jo ikke så veldig mye spennende i livet hennes 😂 Blir helt matt jeg men dette viser jo atter engang at hun jobber lite og har mange timer til rådighet hver dag til å dulle med bursdagskalas😊 35
Gjest Twistdott Skrevet 5. september 2020 #27447 Skrevet 5. september 2020 1 time siden, Kollontaj skrev: Det er harry og umusikalsk å gjøre et barns fødselsdag om til content på en blogg. Merkelig nok har også noen unger ønsker for temaet for feiringen, altså nye temaer hvert år. Slik fremstilles det iallfall på bloggen, men det virker svært lite sannsynlig at det medfører riktighet. Ingen på den alderen er opptatt av variasjon i bursdagstema, særlig ikke når man begynner å nærme seg ti ulike temaer. Små barn på 4 år vet lite om tema, men de blir forelagt det..... og da sier de selvsagt ja. Det er så utrolig harry, som mye annet de gjør
Keaton Skrevet 5. september 2020 #27448 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, Twistdott skrev: Små barn på 4 år vet lite om tema, men de blir forelagt det..... og da sier de selvsagt ja. Det er så utrolig harry, som mye annet de gjør Fokuset burde vært på hva de kan gjenbruke etter nærmere 10 temaer med stæsj og plast for masse penger. Hadde bloggeierne vært i nærheten av tidsånden, hadde de tenkt miljø og å minske forbruket. 48
Surikatt Skrevet 5. september 2020 #27449 Skrevet 5. september 2020 Barn bryr seg ikke så mye om pynt og stash og temaer. De vil bare leke mens mor vil ha en utstillingsbursdag hun kan skryte av i sosiale medier. Barnet har vel valgt tema siden det var 1 år. Ikke verst det! 33
Aricia Skrevet 5. september 2020 #27450 Skrevet 5. september 2020 18 minutter siden, Suv skrev: Noe må hun jo fylle dagene og bloggen med og hva er da bedre enn å vise alle følgerne 4 årsdagen, hun har jo ikke noe annet å blogge om, det skjer jo ikke så veldig mye spennende i livet hennes 😂 Blir helt matt jeg men dette viser jo atter engang at hun jobber lite og har mange timer til rådighet hver dag til å dulle med bursdagskalas😊 6 minutter siden, Surikatt skrev: Barn bryr seg ikke så mye om pynt og stash og temaer. De vil bare leke mens mor vil ha en utstillingsbursdag hun kan skryte av i sosiale medier. Barnet har vel valgt tema siden det var 1 år. Ikke verst det! Angående det uthevede: Jeg tenker at 1. dette er jo jobben hennes - hun bruker et barns bursdag til å generere innhold i sine kommersielle SoMe-kanaler, og 2. dermed er det inntjening som hele tiden er hovedmålsetningen, ikke eventuelt behov for bekreftelse for mor. Barnas merkedager blir brukt og solgt. 26
Isild Skrevet 5. september 2020 #27451 Skrevet 5. september 2020 (endret) Det er noe(n) som "skremmer" meg mer enn influencere som lever av å utlevere barn og privatliv. Det er de som faktisk gjør det mulig for dem å leve av dette. Leserne, publikum. At det faktisk finnes så mange som blir inspirert og interessert av dette er ganske sjokkerende. At så mange lever seg så inn i andre menneskers liv at de ytrer bekymring hvis de er borte fra sine kanaler en stund? At de omtrent tar kritikken mot favorittbloggeren sin personlig? (ref kommentarfelt her og der) Nå er det barnebursdag til salgs - til stor glede for leserne, men til stor ergrelse for oss som er imot at barnas privatliv deles til tusenvis av fremmede. Jeg forstår ikke av voksne mennesker som følger CBE syns det er ok, og frem til jeg evt forstår det - så vil kritikken opprettholdes fra min side. Jeg har igjen å lese gode argumenter FOR å dele bilder av barn/barns privatliv, annet enn det sedvanlige "Foreldrene vet best hva som er bra for deres barn", "det er ikke ulovlig". Jeg lurer også oppriktig på hva leserne finner inspirerende og interressant i å følge - og titte inn i andres familieliv på den måten (ikke "spydig" ment, jeg er nysgjerrig på det ) Endret 5. september 2020 av Isild 47
Gjest Twistdott Skrevet 5. september 2020 #27452 Skrevet 5. september 2020 2 timer siden, Kollontaj skrev: Fokuset burde vært på hva de kan gjenbruke etter nærmere 10 temaer med stæsj og plast for masse penger. Hadde bloggeierne vært i nærheten av tidsånden, hadde de tenkt miljø og å minske forbruket. Den familien tenker overhodet ikke på miljø og gjenbruk. Fruen stiller i nye klær _hver_ dag, og et sånt forbruk henger ikke på greip. Virkelig ikke.
Gjest Twistdott Skrevet 5. september 2020 #27453 Skrevet 5. september 2020 Jeg husker mine ungers bursdager da de var små. Ikke visste jeg noe om tema, og langt mindre de. Maten var heller ikke designet for å være i instavennlig, men hjemmelaget, og så ut deretter. Ungene spiste uansett ikke mye, men de herjet rundt slik som unger skal. I min verden er det bedre....
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 5. september 2020 Populært innlegg #27454 Skrevet 5. september 2020 Leste party-prep innlegget, og lo av meg selv da jeg leste setningen om at Bambi-tema kunne være litt utfordrende. Forventet jo da at det skulle stå pga at mora dør i brann og Bambi blir alene. Hvilken blogg trodde jeg at jeg leste egentlig vet jeg ikke siden jeg hadde de forventningene. Handlet jo selvsagt at det var et utfordrende tema fordi det var så vanskelig å få tak i partyeffekter med det temaet. 🤦🏼♀️ 54
Keaton Skrevet 5. september 2020 #27455 Skrevet 5. september 2020 Noen har mer utfordringer enn andre, influencere har partyeffekter-utfordringer. 😕 35
*Stjerne*støv* Skrevet 5. september 2020 #27456 Skrevet 5. september 2020 On 9/4/2020 at 2:24 AM, Christiane_W said: Dette kommentarfeltet: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/09/03/netfit-endelig-er-testversjonen-klar/#comments Alle shoots? Jeg husker eks en reklame som ble spilt inn av funkygine der hun var aktiv mens hun ble tatt bilder av/ble filmet. hvis jeg ikke blander nå så ble det vist på bloggerne, reklamen var for xxl? De bildene så troverdige ut, noen som trente ikke oppstilt dill dall.. jeg tror ikke xxl er de enste som foretrekker det slik. Det betyr ikke at jeg ikke tror på det Caroline skriver her, det er sikkert noen foretrekker hennes versjon. Men hun burde ikke være så skråsikker i svaret sitt med å si «alle» 25
Orly Skrevet 5. september 2020 #27457 Skrevet 5. september 2020 5 timer siden, Kollontaj skrev: Det er harry og umusikalsk å gjøre et barns fødselsdag om til content på en blogg. Merkelig nok har også noen unger ønsker for temaet for feiringen, altså nye temaer hvert år. Slik fremstilles det iallfall på bloggen, men det virker svært lite sannsynlig at det medfører riktighet. Ingen på den alderen er opptatt av variasjon i bursdagstema, særlig ikke når man begynner å nærme seg ti ulike temaer. Uenig Jeg vet flere barn som ønsker seg tema og de er forskjellige . 3
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 5. september 2020 Populært innlegg #27458 Skrevet 5. september 2020 29 minutter siden, Orly said: Uenig Jeg vet flere barn som ønsker seg tema og de er forskjellige . Og allerede i en alder av skarve ett, to år - altså før språket var særlig utviklet, så artikulerte disse barna klart hvilket tema de ville ha på fødselsdagsfeiringen sin?!? Eller forsåvidt også et tre-fire år gammelt barn. I såfall er det bare å omskrive alt vi vet om utviklingspsykologi og -fysiologi. 57
Orly Skrevet 5. september 2020 #27459 Skrevet 5. september 2020 (endret) 2 timer siden, Pjolterbeist skrev: Og allerede i en alder av skarve ett, to år - altså før språket var særlig utviklet, så artikulerte disse barna klart hvilket tema de ville ha på fødselsdagsfeiringen sin?!? Eller forsåvidt også et tre-fire år gammelt barn. I såfall er det bare å omskrive alt vi vet om utviklingspsykologi og -fysiologi. Tre og fire år, selvsagt. Tror du virkelig det er noe unikt over det? mer skremmende at 18 stk er enig med deg i at det ikke er vanlig at barn på 3-4 år kan ønske seg et visst tema i bursdagen. Snakk om å ha lite tiltro til barn. Endret 5. september 2020 av Orly 7
blåbærpai Skrevet 5. september 2020 #27460 Skrevet 5. september 2020 Bare det hun viser frem i partyprep innlegget burde holde. Hvor mye trenger man egentlig til en temabursdag? 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå