Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Konvall skrev:

Og jeg blir så utrolig lei av at bloggen hennes kun består i matoppskrifter og trening... ikke noe nytt og spennende konsept. Egentlig gått ut på dato.... men selvsagt det er jo poster som ikke krever noe ekstra jobb. Mat må de spise og trening dobbelkjøres på blogg og egen konto.... en slik jobb vil jeg også ha... nærmest gjenbruk🤔🙄hva med å vise frem høstens nye klær og interiør? Butikkene flommer over av høstnytt!,,,

Når man ser hva som deles gjennom instastory, Instagram og blogg så skjønner man jo hvorfor hun ikke har utviklet seg noen ting i løpet av ti år. Som du skriver så går alt på repeat hver dag. Hun har jo aldri noen samarbeid med noen spennende personer, eller egentlig ingen, ingen prosjekter på gang (bortsett fra netfit). Det virker som om det eneste dagen består av er å trene og egenpleie. Og litt lettkledd bilder innimellom. Jeg skjønner ikke helt hvordan to personer kan være tilfreds med en så ensformig og lite givende hverdag.   

• Liker 36
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Lin10 skrev:

Nok engang spekulasjon og påstander om uredelig virksomhet, t.o.m før noe har skjedd, annet enn at hun har vist frem en veske på bilde. Ikke mye konstruktivt! Finner en ikke noe kritikkverdig, så lager man det her inne..

Syns du at du selv er konstruktiv i denne tråden? Kommer du med synspunkter og motargument? 

• Liker 39
Skrevet (endret)
Klementine skrev (På 2.9.2020 den 18.39):

Jeg synes det er så rart dette med lansering av Netfit og alt, for de som skal lansere dette her bruker jo selv mest tid på løping. MYE løping hver eneste dag. 

Analysen av løpeøktene på Strava er ikke lenger tilgjengelig. Å skjule infoen går ut over troverdigheten.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 24
Skrevet
4 minutter siden, Mrs Bella skrev:

Det går ut over troverdigheten igjen

Er vel lenge siden det har vært noen form for troverdighet i den heimen der spør du meg, alt er bare oppkonstruert, falskt og null troverdighet

• Liker 30
Skrevet

rydd forsidene. Du kan faktisk ha sideskill selv om du har BANGS. 

Utover det har det ikke vært mye å melde fra Sarpsborg i dag. 

• Liker 49
Skrevet

Så utrolig fin hun ble med pannelugg! Det kledde hun veldig godt. Så ikke så straight ut 🙂 og mannen blir også penere med årene. Bare kort innpå 🙂

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Vi får se om det blir noe NetFit med tiden. Nå går vi jo inn i den travle høsten med bursdager på løpende bånd, antar det skal være noe ekstravagant som skal vises fram. Så blir det Halloween halve oktober, før jula starter cirkus 1/11 og surrer og går i 2-3 mnd. Masse å glede seg til mao. Spe på med eksponering, snikreklamer, utallige kaffekopper og XXXXX skritt før 12, så snakker vi suksessoppskrift.

Ja, det er så forutsigbart som det er mulig å få det. Same shit, different day/week/month/year. 

• Liker 17
Skrevet
5 timer siden, Klementine skrev:

Jeg synes det er så rart dette med lansering av Netfit og alt, for de som skal lansere dette her bruker jo selv mest tid på løping. MYE løping hver eneste dag. 

Det er nok forklaringen på den ustøe og usikre utførelsen av "styrkeøvelsene" som vises frem. Ikke troverdig i det hele tatt for de som faktisk trener styrke.

• Liker 24
Skrevet

.. og så har vi fått vite hvilket instrument ett av barna skal spille.

#stop sharenting

• Liker 48
Skrevet

Enig #stop sharenting. 

Hva er det med influencere som bare må bruke at de har barn? Jeg forstår det ikke. 

Skrevet

Gidder noen vennligst å forklare meg hva som er så ihuga inspirerende i det at cbe.no eksponerer privatlivet til små barn? En tydelig forklaring på hvem som inspireres til hva, formål, visjon og resultat, på forhånd takk.

#stopsharenting.

• Liker 49
Skrevet

Det virker som om det er en trend her, at jo mer det blir opplyst om hvorfor man ikke skal eksponere barn på SoMe, jo mer eksponeres barna til denne bloggeren. 😔

#stopsharenting

• Liker 35
Skrevet
7 timer siden, pøbelsara skrev:

.. og så har vi fått vite hvilket instrument ett av barna skal spille.

#stop sharenting

Vi har også fått tid og sted for ett av barnas bursdagsfeiring... Hadde ikke latt barnet mitt gå i den bursdagen, for å si det sånn. 

• Liker 31
Skrevet
22 timer siden, Sursøtsaus skrev:

Jeg tror helt ærlig at grunnen til at CBE-bloggen og instaen har blitt mer fiksert på rumpe, pupp og hud er fordi hun merker på presset i bransjen og at hun ikke lengre er på topp. SE, Annijor, IR og Kristine Ullebø (før hvertfall) har alle hatt et stort kroppsfokus hvor bilder av enkelte kroppsdeler, nipslip og nakenhet er sentrale. Hun minner meg veldig om SE på bildet i det nye innlegget sitt hvor hun blåser sensuelt i kaffekoppen med panneluggen sin, og har skrudd opp sex appeal-volumet på bloggen kraftig det siste året. Jeg tror det er derfor vi ser en så stor forskjell fra Bloggerne-profilen og hennes egne medier, fordi hun egentlig passer bedre som "mammablogger" som poster babyrosa interiør, snakker med lys babystemme og lager middagsplaner kontra en femme fatale, men hun har innsett at hennes gamle image ikke er like spennende lengre og hun risikerer å bli totalt danket ut av de yngre i bransjen. Jeg synes egentlig det er litt trist at hun heller velger å kopiere trekk av andre influencere i stedet for å finne en nisje som er henne. Nå er hun bare en merkelig lapskaus av mange forskjellige ting, mens de andre i bransjen tar businessmuligheter og har en mer etablert merkevare.

Veldig enig med deg. Da hun er svært lite der det skjer og i bybildet så er det gjennom some hun finner inspirasjon. Det er veldig tydelig at det nå har blitt et merkelig sammensurium mellom "Bree van de kamp" og femme fatale. Trolig får hun det mer til i form av bilder for trodde litt på det en staket stund, men så faller det helt igjennom på Bloggerne. Det er så tydelig at hun ikke er noen femme fatale. Hun er flott som hun er, det er sjeldent en god ide å prøve å være noe annet. Men hun påvirkes nok og kjenner på det skyhøye presset selv med å være aktuelle. Det kan virkelig ikke være lett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...