Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

Du tenker at trening og fokus på kosthold er negativt og  ikke har noe å si for hvordan en kropp ser ut?Der er vi uenige. CBE er flott og veltrent og har en sunn livsstil som hun også fronter. Jeg mener det er mye mer etisk betenkelig å skrive om å utføre kosmetiske inngrep enn å ikke skrive om  det. Kritikk hadde hun garantert fått her inne uansett😊

Jeg tenker ikke at et fokus på trening er usunt, jeg tenker heller ikke at det er negativt med fokus på et sunt kosthold, men ut fra det vi ser på bloggen har cbe et anstrengt fokus på mat. Selv om rettene inne i mellom ikke er usunne er de ikke representativt for et sunt kosthold heller. For at man skal kalle et kosthold sunt bør det også være et avslappet forhold til mat og man trenger derfor ikke å fortjene en bolle, liksom, 

Jeg synes operasjoner som har til hensikt å gjør kroppen mer attraktiv er feil og bør kritiseres uansett. Men det er jo kjempe fint om vedkommende som gjør det kan stå  for det og ikke lyve om det. Alle som har ammet skjønner at det skal litt mer til en trening for at brystvortene skal peke oppover. En dame som mener at kvinner er kvinner verst og at man er god nok som er er bør ikke ha behov for å operere brystene sine på den måten, eller sprøyte inne ting i leppene. Jeg synes kjempe synd på barna hennes som vokser opp i denne ekstremt polerte verden og alt skal være perfekt, koste hva det koste vil, om det er verdigheten sin eller barndommen til barna sine. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Lavande skrev:

Synes du at cbe formidlet selvsikkerhet og evne til å slippe kontroll gjennom sin deltakelse i "Skal vi danse " og "Bloggerne"? Jeg ble overrasket over hvor lite selvsikker hun fremstod der.

Enig. Nervøs latter og stiv som en pinne. I bloggerne er det innøvde replikker, mye usikker kikking bort på mannen som må svare på spørsmål hun ikke selv klarer å svare på. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shopgirl2014 skrev:

Du unnlater å nevne at hun har deltatt i Skal vi danse, to (?) sesonger av Bloggerne og har spilt teaterforestillinger for et betalende publikum. Alt dette krever selvsikkerhet og en evne til å gi slipp på kontroll. Å kritisere henne fordi hun ikke går på motevisninger, utstillinger og gallerier blir ærlig talt for dumt. 

Syns du at hun fremsto selvsikker i de to TV-prosjektene?

Som danser fremsto hun stiv og ukomfortabel, og i Bloggerene syns jeg at hun fremsto som to personligheter etter om hun prater til kamera eller ble filmet av tv2. Når hun har regien selv snakker hun sakte og overtydelig, mens når andre filmer er hun fnisete og med en usikker latter. Jeg tror at den ‘selvsikre bloggeren’ er en rolle som hun automatisk trår inn i med det samme hun ser et kamera. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

Så det er noe galt med knekkebrød med kaviar og agurk også?Spiser det stadig vekk selv til frokost.  Utrolig at noen kan finne det også kritikkverdig, men ok😅

Knekkebrød med agurk og bittelitt kaviar, er det som fremvises (bildet over her). 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Knekkebrød med agurk og bittelitt kaviar, er det som fremvises (bildet over her). 

Ja, det gjør jo selvsagt tilfellet knekkebrød med agurk/kaviar til frokost  betydelig mer alvorlig😅 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Ja, det gjør jo selvsagt tilfellet knekkebrød med agurk/kaviar til frokost  betydelig mer alvorlig😅 

Jeg tenker at siden hun trener før frokost og ofte løper 10-12 km for tiden, er knekkebrød med agurk og minimalt med kaviar ganske så lite energigivende kosthold. Å påpeke at dette gjerne kan spises hele dagen, fremstår heller ikke som spesielt lurt med tanke på følgere som trigges av en slik påvirkning. Det CBE kommuniserer er at knekkebrød med agurk er ok å spise etter å ha løpt ei mil. Kritikkverdig? Ja. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kollontaj skrev:

Jeg tenker at siden hun trener før frokost og ofte løper 10-12 km for tiden, er knekkebrød med agurk og minimalt med kaviar ganske så lite energigivende kosthold. Å påpeke at dette gjerne kan spises hele dagen, fremstår heller ikke som spesielt lurt med tanke på følgere som trigges av en slik påvirkning. Det CBE kommuniserer er at knekkebrød med agurk er ok å spise etter å ha løpt ei mil. Kritikkverdig? Ja. 

Jeg håper at dette ikke kommer til å være en rød tråd når Netfit skal lanseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Knekkebrød med agurk og bittelitt kaviar, er det som fremvises (bildet over her). 

Jupp. Hadde CBE visst bedre så ville hun ikke gjort det. Hun gir ut feile signaler.

56 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Ja, det gjør jo selvsagt tilfellet knekkebrød med agurk/kaviar til frokost  betydelig mer alvorlig😅 

Og som vanlig latterliggjøre du noe som faktisk er relevant.

24 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg tenker at siden hun trener før frokost og ofte løper 10-12 km for tiden, er knekkebrød med agurk og minimalt med kaviar ganske så lite energigivende kosthold. Å påpeke at dette gjerne kan spises hele dagen, fremstår heller ikke som spesielt lurt med tanke på følgere som trigges av en slik påvirkning. Det CBE kommuniserer er at knekkebrød med agurk er ok å spise etter å ha løpt ei mil. Kritikkverdig? Ja. 

Det som gjør det hele så kritikkverdig er pga CBE historikk med spiseforstyrrelser og sitt anstrengte forhold til både klær og kroppen sin. Man ser jo tydelig hva hun spiser for å ikke legge rikelig på seg, men før å passe inn i en spesifikk str i klær som er helt forstyrrende i mine øyner. Flere har nå reagert på det etter denne video klippen fra fredagen.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Jupp. Hadde CBE visst bedre så ville hun ikke gjort det. Hun gir ut feile signaler.

Og som vanlig latterliggjøre du noe som faktisk er relevant.

Det som gjør det hele så kritikkverdig er pga CBE historikk med spiseforstyrrelser og sitt anstrengte forhold til både klær og kroppen sin. Man ser jo tydelig hva hun spiser for å ikke legge rikelig på seg, men før å passe inn i en spesifikk str i klær som er helt forstyrrende i mine øyner. Flere har nå reagert på det etter denne video klippen fra fredagen.

Så du er den som bestemmer hva som er relevant? Skjønner😊Hva mener du forresten med «legge rikelig på seg»?Du skriver rimelig uforståelig til tider, men ok. Og utsagnet «flere har reagert».Hvem har reagert på atferden fra videoklippet fra fredag?Rikspressen?FT?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svært fjellvant (jeg er fjellklatrer og tar gjerne lange traverser på én dag) er jeg skeptisk til hennes mål om å løpe 7 topper i Rondane med en høydestigning som overgår alt man finner på en mølle. Det er IKKE det samme å løpe en mil på mølle som å løpe en mil i fjellet. Dette gjelder ikke bare CBE, jeg har møtt mange med svært ambisiøse mål som mister motet etter 5-10 km da terrenget ikke samsvarte med mølla. I tillegg krever dette en utholdenhet av en annen verden, samt føtter som holder ut 30 km i bare steinur. Jeg har selv gått alle ti toppene i Rondane, og vet hvor mye stein det er i området. Det er faktisk bare stein. All kudos til henne om hun klarer å gjennomføre, men jeg er likevel skeptisk på å ta seg ut på slike turer uten mer erfaring fra toppturer i fjellet.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, L0lip0p skrev:

Som svært fjellvant (jeg er fjellklatrer og tar gjerne lange traverser på én dag) er jeg skeptisk til hennes mål om å løpe 7 topper i Rondane med en høydestigning som overgår alt man finner på en mølle. Det er IKKE det samme å løpe en mil på mølle som å løpe en mil i fjellet. Dette gjelder ikke bare CBE, jeg har møtt mange med svært ambisiøse mål som mister motet etter 5-10 km da terrenget ikke samsvarte med mølla. I tillegg krever dette en utholdenhet av en annen verden, samt føtter som holder ut 30 km i bare steinur. Jeg har selv gått alle ti toppene i Rondane, og vet hvor mye stein det er i området. Det er faktisk bare stein. All kudos til henne om hun klarer å gjennomføre, men jeg er likevel skeptisk på å ta seg ut på slike turer uten mer erfaring fra toppturer i fjellet.

De har så vidt jeg kan se ikke oppdatert siden de la ut fra Rondvassbu selv om CBE oppfordret til å følge med. Håper alt står vel til med dem.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

Så du er den som bestemmer hva som er relevant? Skjønner😊Hva mener du forresten med «legge rikelig på seg»?Du skriver rimelig uforståelig til tider, men ok. Og utsagnet «flere har reagert».Hvem har reagert på atferden fra videoklippet fra fredag?Rikspressen?FT?

Bare forsett med hersketeknikker og brukerdebatt, så får vi se hvor det ender hen🙏

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge Jodel så fikk CBE vondt i lysken og de måtte avbryte. Brukte 13 timer. LKE beskriver det som en overlevelsestur. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Inocybe skrev:

I følge Jodel så fikk CBE vondt i lysken og de måtte avbryte. Brukte 13 timer. LKE beskriver det som en overlevelsestur. 

13 timer blanding av løping å gåing eller kun løping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

13 timer blanding av løping å gåing eller kun løping?

Vet ikke. Siterer Jodel som igjen siterer Strava. Jeg har trøbbel med Strava for tiden så får ikke sjekket selv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Inocybe skrev:

Vet ikke. Siterer Jodel som igjen siterer Strava. Jeg har trøbbel med Strava for tiden så får ikke sjekket selv. 

Aha.. Sjekket nettopp IG storyen til LKE  og han sier at det blir blanding av løping å gåing. Mulig CBE har pushet seg selv litt for mye.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Tre mil på stort sett stein? Det er ambisiøst. Hva er det lengste hun har løpt på vanlig sti? Par mil? Da kan nok dette ha blitt for tøft. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...