Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Hun oppfører seg jo som en fnisete tenåring når de filmet henne, ved å hyle og prøve å gjemme seg bak han ene. Merkelig oppførsel av en voksen dame.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tranedatter

Virker som at cbe er egentlig en veldig, veldig usikker person.

Ja hun legger ut masse av seg selv, men bare om hun og/eller mannen har total kontroll. Hjemmet bærer også preg av dette, saker står på rad, gjerne flere like saker samtidig. Litt OCD-aktig.

Alt skjer online, på sosiale medier. Hun googler frem inspirasjon til klær, inredning og tema for bursdager.  Reiser skjer til samme sted/land eller hytta til foreldrene. Men ingen motevisninger, gallerier, utstillinger, mingel på party (om hun ikke på forhånd vet hun får en pris).

 

Kanskje fått mye bekreftelse på grunn av utseendet, og så har det blitt hennes kanal for å føle seg sett. Ikke for henne som person og hva hun kan, men at hun ser ut på et visst sett. Historien med spiseforstyrrelse som en del av dette. 

 

Bare trist egentlig.

 

edit:

sekundet etter posten, finner jeg dette: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24871449/janka-polliani-man-sender-ut-et-sykt-farlig-signal

 

 

Endret av tranedatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MiniMjau skrev:

Så uteolig merkelig oppførsel. Ovrr 30 år og driver og hyler og skråler og løper unna inne på restauranten fordi noe tar en "snap"? De må jo lure de to karene hun spiste med også? 

Ja, hun hadde mage...men hvem har ikke det. Vi skjønner jo at det var nettopp den hun var livredd foe å vuse fram. 

 

Ja, vi diskuterer det her nå, men jrg synes det er hun selv som har gjort den magen til et tema...med å vise den fram daglig(uten mat inni) og ved å løpe for å gjemme den når hun har litt mat innabords.

Jeg har ikke sett snap’en men hun føler seg altså berettiget til å filme barna bakfra uten at de vet de blir filmet og spredd på nettet. Men hun blir hysterisk hvis andre gjør det mot henne? Hun kunne jo tatt på seg en litt mindre trang kjole om hun er redd for at magen skal stikke ut. Hun har et forkvaklet forhold til kropp. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i herrens navn er det så viktig å få ene barnet med når hun skal filme? Fullstendig unødvendig å utnyttet barnet sitt slik. Ingen har interesser av å se ett fasbeltet barn i baksetet. Så var nå dette med filter. Hva i all verden får hun til tro at det ses bedre ut. Om ikke tanken har streifet henne så havner filtret på barnet også. Å swoosh så ser barnet plettfritt ut også.

Jeg har anonymisert barnet av respekt for barnet selv.

•Screenhots av IG story og kan derfor ikke linkes til•

20200731_163608.jpg

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads Hansen går ut og sier at Sophie Elise har redigert rumpa større på et bilde. Finner det veldig merkelig at han ikke tar for seg Caroline Berg -Eriksen og all redigeringen de driver med. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
47 minutter siden, Surikatt skrev:

Mads Hansen går ut og sier at Sophie Elise har redigert rumpa større på et bilde. Finner det veldig merkelig at han ikke tar for seg Caroline Berg -Eriksen og all redigeringen de driver med. 

Han kommer med mange gode unnskyldninger for å la det være. Er vel redd for at noen skal raljere i kommentarfeltene hans muligens? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Hvorfor i herrens navn er det så viktig å få ene barnet med når hun skal filme? Fullstendig unødvendig å utnyttet barnet sitt slik. Ingen har interesser av å se ett fasbeltet barn i baksetet. Så var nå dette med filter. Hva i all verden får hun til tro at det ses bedre ut. Om ikke tanken har streifet henne så havner filtret på barnet også. Å swoosh så ser barnet plettfritt ut også.

Jeg har anonymisert barnet av respekt for barnet selv.

•Screenhots av IG story og kan derfor ikke linkes til•

20200731_163608.jpg

Jeg kan høre dette bildet 😫 🙉

Endret av Mädchen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lin11 said:

Han kommer med mange gode unnskyldninger for å la det være. Er vel redd for at noen skal raljere i kommentarfeltene hans muligens? 

Hvilke unnskyldninger har han kommet med? Å tilsynelatende gå konsekvent etter SE og hennes like, mens rosabloggingens "grand dame" slipper unna Hansens verbale pisk fremstår som partisk og ynkelig.
Skulle kommentarfeltet hærtas av en whiskey sour-påvirket blogger hhv. hennes gemal, så sørger det jo bare for enda mer underholdningsmateriale for Hansen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal på ferie igjen og hun filmer i vei fra bilen, intetanende barn får spørsmål etter spørsmål om hva de skal nå etterfulgt av Caroline berg-Eriksens fjollete latter etter hver setning. Barna er ikke på ferie men på jobb hele sommeren. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Surikatt said:

De skal på ferie igjen og hun filmer i vei fra bilen, intetanende barn får spørsmål etter spørsmål om hva de skal nå etterfulgt av Caroline berg-Eriksens fjollete latter etter hver setning. Barna er ikke på ferie men på jobb hele sommeren. 

Helt sykt dette hun driver med :( Spør med skrikestemmen sin om ene jenta sover......

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lin11 skrev:

Han kommer med mange gode unnskyldninger for å la det være. Er vel redd for at noen skal raljere i kommentarfeltene hans muligens? 

 

38 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

Hvilke unnskyldninger har han kommet med? Å tilsynelatende gå konsekvent etter SE og hennes like, mens rosabloggingens "grand dame" slipper unna Hansens verbale pisk fremstår som partisk og ynkelig.
Skulle kommentarfeltet hærtas av en whiskey sour-påvirket blogger hhv. hennes gemal, så sørger det jo bare for enda mer underholdningsmateriale for Hansen. 

Noen mener å tro at han ikke tør å "røre" CBE fordi han, som LKE, er tidligere fotballspillere på norsk toppnivå og spilte på samme tid, aldri på samme lag, men i de kretser så kjenner man jo hverandre.....uten at jeg skal si at det er en god nok grunn til å ikke belyse CBE fra hans ståsted, og jeg tror det kunne bli rett så underholdende 😄

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
35 minutter siden, Surikatt skrev:

De skal på ferie igjen og hun filmer i vei fra bilen, intetanende barn får spørsmål etter spørsmål om hva de skal nå etterfulgt av Caroline berg-Eriksens fjollete latter etter hver setning. Barna er ikke på ferie men på jobb hele sommeren. 

Ja, de er på jobb når andre i samme aldersgruppe har fri. Snakk om å være statister i eget liv, regissert av influenser foreldre uten respekt for mindreåriges rett til privatliv #stopsharenting 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg skal si det sikkert, vil jeg anta at bedriften får mange positive tilbakemeldinger vedrørende det som snappes av de mindreårige. Positiv feedback vil for enkelte forsterke atferden. Resultat: Det blir mer eksponering av mindreårige. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Hvorfor i herrens navn er det så viktig å få ene barnet med når hun skal filme? Fullstendig unødvendig å utnyttet barnet sitt slik. Ingen har interesser av å se ett fasbeltet barn i baksetet. Så var nå dette med filter. Hva i all verden får hun til tro at det ses bedre ut. Om ikke tanken har streifet henne så havner filtret på barnet også. Å swoosh så ser barnet plettfritt ut også.

Jeg har anonymisert barnet av respekt for barnet selv.

•Screenhots av IG story og kan derfor ikke linkes til•

20200731_163608.jpg

Hun ser ut som en alien på dette bildet. Jeg bare lurer på om hun har bommet på filteret eller synes hun dette ser naturlig ut. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun ser ut som en alien på dette bildet. Jeg bare lurer på om hun har bommet på filteret eller synes hun dette ser naturlig ut. 

De har jo svart belte i bruk av filtre, og jo mer de bruker det, ja, jo mer tror de at det er virkeligheten......sånn er det bare i den mentale dysfunksjonelle bobla de lever i

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Uten at jeg skal si det sikkert, vil jeg anta at bedriften får mange positive tilbakemeldinger vedrørende det som snappes av de mindreårige. Positiv feedback vil for enkelte forsterke atferden. Resultat: Det blir mer eksponering av mindreårige. 

Tenker at du har helt rett. Vi ser jo at bilder av de mindreårige får mange likes = bedriften fortsetter å "levere" og eksponere mer ("dette selger") - Og uten at jeg skal si noe for sikkert heller, så vil jeg tro at mange positive tilbakemeldinger og mange likes for denne bedriften, sier de at det de gjør er helt ok, akseptabelt og til og med ønsket. 

Det betyr for meg bare at "jobben" med å opplyse om hvor ille det er å bruke barna i influencerbedrifter må fortsette. De som trykker "like" tenker seg ikke om, "det er jo bare søte barn". Forstår at veien er lang når jeg til og med ser den aldrende læreren min fra skolen trykke like, like og like. 

#stopsharenting 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får vondt av den stakkars syke hunden som blir bært rundt av en av de mindreårige. CBE har selv skrevet at hunden er hjertesyk, gammel og sliten. De må da skjønne at den trenger ro og hvile og ikke bli plaget og dratt rundt av barn som ikke vet bedre. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Monimoni skrev:

barn som ikke vet bedre

Når opphavet ikke vet bedre så kan man heller ikke regne med at barna vet bedre, dessverre :(

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Surikatt skrev:

Mads Hansen går ut og sier at Sophie Elise har redigert rumpa større på et bilde. Finner det veldig merkelig at han ikke tar for seg Caroline Berg -Eriksen og all redigeringen de driver med. 

Kan det ha noe å bety at mannen hennes er tidligere «kollega» av Mads Hansen? Er vel fotball på begge de? Kan være redd for å ødelegge vennskap eller what not. Feigt er det iallfall. Skal du ta en, bør du ta alle. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hele Norge får i samme slengen se at de har 4-åringen fremovervendt i bilen i et sete som ikke er anbefalt å bruke den veien.🤷‍♀️

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...