Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, lillehammeren skrev:

Et kjapt sveip innom KG og DP sin instafeed viser både ansiktsbilder og sidebilder av sønnen, og jeg hadde kjent han igjen på et barnehagebilde.....så det du sier stemmer ikke. 

Dette stemmer ikke. Det er ikke ansiktsbilder på KG eller DP sin IG kontoer. Det skal la seg godt gjøre å kjenne igjen et bakhodet på et barnehagebarn bilde. Men hos CBE er barn på jobb både på sosiale medier og på TV2. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, lillehammeren skrev:

Et kjapt sveip innom KG og DP sin instafeed viser både ansiktsbilder og sidebilder av sønnen, og jeg hadde kjent han igjen på et barnehagebilde.....så det du sier stemmer ikke. 

Du hadde ikke kjent han igjen på et barnehagebildet nei. For så eksponert er han ikke faktisk ikke. Men hadde du fått bhg og skolebilder av jentene til CBE så hadde du hatt null problem å peke de ut. "Alle" vet vært minste detaljer om dem imotsetting til sønnen til KG og DP.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Du hadde ikke kjent han igjen på et barnehagebildet nei. For så eksponert er han ikke faktisk ikke. Men hadde du fått bhg og skolebilder av jentene til CBE så hadde du hatt null problem å peke de ut. "Alle" vet vært minste detaljer om dem imotsetting til sønnen til KG og DP.

Jepp. Jeg har kjent igjen CBEs datter i en helt annen setting enn mors some - ii noe som ble publisert i en helt annen sammenheng. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et av de øverste bildene se man at han er som snytt ut av nesa på mora, så tror nok han hadde blitt kjent igjen pga det på et bhg bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jepp. Jeg har kjent igjen CBEs datter i en helt annen setting enn mors some - ii noe som ble publisert i en helt annen sammenheng. 

Eldste datteren er med i en musikkvideo som ble laget ifjor. Det var ingen som visste om det  før CBE offentlig gjorde den info på spørrerunde hun hadde.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MissLucy skrev:

Hvorfor bør man det? Det er jo ikke sånn at den første blir bedre eller verre ettersom man har kapasitet til å ta en til. Og hva er logikken i å la et problem ligge, som man har kapasitet til å drøfte, bare fordi det finnes flere like enn man har kapasitet til å ta opp?

Fordi det ikke kommer til kapasitet. Har fulgt Hansen lenge. Han tar alt som kryper og går, men konsekvent ikke CBE. 😅 det syntes jeg er betenkelig. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det kan du si, men SE er ikke ung, rundt 25-26? Kåret til mektigste mediakvinne for få år siden. Ser gjerne at MH gyver løs på CBE jeg også, men det er hans valg. 

Hun er ung. I tillegg er hun umoden; til tross for at hun er en stor influencer. Å ha mange følgere er ikke ekvivalent til å være moden. Det er vel helst det som har vært vanskelig med SE. Hun har ikke forstått rollen sin før de siste par årene. CBE derimot er vel 6-8 år eldre enn SE, og fremstår vel vitende om hva hun og mannen driver med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Hun er ung. I tillegg er hun umoden; til tross for at hun er en stor influencer. Å ha mange følgere er ikke ekvivalent til å være moden. Det er vel helst det som har vært vanskelig med SE. Hun har ikke forstått rollen sin før de siste par årene. CBE derimot er vel 6-8 år eldre enn SE, og fremstår vel vitende om hva hun og mannen driver med. 

Sofie Elise er meget erfaren i gamet og fronter plastiske operasjoner og er et mye verre forbilde enn CBE noen gang har vært. CBE fronter en sunn livsstil, ikke plastiske operasjoner. Ser ikke ut til at MH er enig med deg i at det er CBE er en versting. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Sofie Elise er meget erfaren i gamet og fronter plastiske operasjoner og er et mye verre forbilde enn CBE noen gang har vært. CBE fronter en sunn livsstil, ikke plastiske operasjoner. Ser ikke ut til at MH er enig med deg i at det er CBE er en versting. 

《På bloggen har jeg aldri hatt et fokus som handler om å være tynn. Jeg har alltid hatt fokus på helse og det å være sunn. Det er noe helt annet enn et ønske om å være tynn》

Saken er fra 3. januar 2015   Sist oppdatert: 06:09, 3. jul 2019  

https://www.dagsavisen.no/debatt/farlig-fasadefrue-1.450027

Saken er like relevant i dag son den var før pga null endring løpet av 11år av bloggen. Siste sak har nå vært hvordan hun opptrede når hun ble filmet av sin to gode venner. Da gjorde hun alt for å ikke vise at at hun hatt fått litt mage aka foodbaby av å ha spist seg godt og mett. CBE er ikke verstingen ang plastisk kirurgi, men hun er absolutt versting i mange andre kategorier.

Endret av MaleficentAurora
Rettelse
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Sofie Elise er meget erfaren i gamet og fronter plastiske operasjoner og er et mye verre forbilde enn CBE noen gang har vært. CBE fronter en sunn livsstil, ikke plastiske operasjoner. Ser ikke ut til at MH er enig med deg i at det er CBE er en versting. 

Hansen tar ikke utelukkende for seg verstingene.
Han tar for seg det meste som kan krype og gå. Derfor er det betenkelig at han ikke tar CBE, som også er i verstingkategorien, med sine retusjeringer o.l.

SE er erfaren ja, men fryktelig umoden. Har aldri sammenlignet hva de fronter 🙂 men skal sies at CBE fronter operasjoner på sin måte. Det står ikke mangel av puppebilder etter operasjonen hennes iallfall 😉 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei og nei og nei, burde vært klistra øverst på hver side i tråden den redigeringa ingen har fått med seg den 😀😀

Morsomste var at noen her leita igjennom flere hundre bilder for å bevise at Lk hadde redigert bildene deres fra en tur for mørke og dystre 🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

《På bloggen har jeg aldri hatt et fokus som handler om å være tynn. Jeg har alltid hatt fokus på helse og det å være sunn. Det er noe helt annet enn et ønske om å være tynn》

Saken er fra 3. januar 2015   Sist oppdatert: 06:09, 3. jul 2019  

https://www.dagsavisen.no/debatt/farlig-fasadefrue-1.450027

Saken er like relevant i dag son den var før pga null endring løpet av 11år av bloggen. Siste sak har nå vært hvordan hun opptrede når hun ble filmet av sin to gode venner. Da gjorde hun alt for å ikke vise at at hun hatt fått litt mage aka foodbabyetter å ha spist seg godt å mat. CBE er ikke verstingen ang plastisk kirurgi, men hun er absolutt versting i mange andre kategorier.

Nettopp. Fokus på sunnhet er CBE sin greie, heldigvis ikke plastiske operasjoner. Det er din subjektive oppfatning at hun er en «versting» mange andre kategorier. Jeg deler ikke ditt syn der. Og dette ned magen hennes forstår jeg ikke ditt behov for å påpeke. Ugreit å kommentere kroppen til folk på en sånn måte som du gjør her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Nettopp. Fokus på sunnhet er CBE sin greie, heldigvis ikke plastiske operasjoner. Det er din subjektive oppfatning at hun er en «versting» mange andre kategorier. Jeg deler ikke ditt syn der. Og dette ned magen hennes forstår jeg ikke ditt behov for å påpeke. Ugreit å kommentere kroppen til folk på en sånn måte som du gjør her. 

Det er tydeligvis mye du ikke forstår av tråden her. Jeg påpeker det pga det er en del av henne som hun ikke vil folk skal vite om eller se at hun også har/får av og spise,  men som faktisk ble hvis på video klipp som er blitt lagt ut tilgjengeligfor alle i ett døgn om hun ikke velger å slette det. Jeg bryr meg nada om du deler mitt syn eller ikke. Du gjør ikke noe annet enn å kverulere så dette er ikke no nytt fra deg. Hva som er ugreit for deg er irrelevant for hva som er poenget mitt med kommentaren min.

Endret av MaleficentAurora
Rettelse
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hellasinmyheart skrev:

Sofie Elise er meget erfaren i gamet og fronter plastiske operasjoner og er et mye verre forbilde enn CBE noen gang har vært. CBE fronter en sunn livsstil, ikke plastiske operasjoner. Ser ikke ut til at MH er enig med deg i at det er CBE er en versting. 

Sånn bortsett i fra silikonpupper og sprøyter og sånn :plystre:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snurrepurre skrev:

Fordi det ikke kommer til kapasitet. Har fulgt Hansen lenge. Han tar alt som kryper og går, men konsekvent ikke CBE. 😅 det syntes jeg er betenkelig. 

Jeg er enig 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Inocybe skrev:

Sånn bortsett i fra silikonpupper og sprøyter og sånn :plystre:

Hun har aldri skrevet om at hun har operert brystene. Jeg tenker at det er flott at hun ikke fronter plastiske operasjoner

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Hun har aldri skrevet om at hun har operert brystene. Jeg tenker at det er flott at hun ikke fronter plastiske operasjoner

Hun fronter puppene sine hele tiden. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Hun har aldri skrevet om at hun har operert brystene. Jeg tenker at det er flott at hun ikke fronter plastiske operasjoner

Hallo? Du vet at budskapet hennes består av bilder og tekst?

 

Man kan ikke unnskylde seg med at man ikke omtaler noe, når man legger ut hundrevis av bilder av et brystparti i fokus som endret drastisk form fra en måned til den neste.

 

Endret av pøbelsara
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hallo? Du vet at budskapet hennes består av bilder og tekst?

 

Man kan ikke unnskylde seg med at man ikke omtaler noe, når man legger ut hundrevis av bilder av et brystparti i fokus som endret drastisk form fra en måned til den neste.

 

Unnskylde seg for noe? Hvorfor skal hun unnskylde seg? Synes det er flott at hun aldri har skrevet at hun har operert brystene. Hun fronter sunn mat og trening ikke plastiske operasjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Unnskylde seg for noe? Hvorfor skal hun unnskylde seg? Synes det er flott at hun aldri har skrevet at hun har operert brystene. Hun fronter sunn mat og trening ikke plastiske operasjoner.

Det var en interessant setning.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...