Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Levina skrev:

I dag har hun flere arenaer å jobbe på, og det bare utvikler seg og utvikler seg.

Hva utvikler seg? At hun er på Instagram i tillegg til blogg? Spør av oppriktig nysgjerrighet altså!

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Pås skrev:

Hva utvikler seg? At hun er på Instagram i tillegg til blogg? Spør av oppriktig nysgjerrighet altså!

Det er tydelig det siste året at hun legger ut mer stories på Instagram. Det er en arena som blir oppdatert mer og mer. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Klementine skrev:

Og når jeg ser dagens insta, så er det helt utrolig at dette her skal appelere til voksne kvinner på min alder! (vi er like gamle). Det er helt absurd å se på, likevel så ser jeg jo. :P men å sammenligne krystall fra Hadeland med Nille og styre så voldsomt med å få ut kaffe fra en isbitform samtidig som en helt åpenbart er veldig opptatt av denne magen. Det er helt merkelig. 

Kan nå ikke huske at det har vært så enormt mye fokus på magetopper tidligere. 

Helt enig. Nå er nok jeg litt miljøskada når det gjelder glass, krystall, serviser og sånt siden jeg har jobbet med det i en del år, samt at jeg generelt er interessert i spesielt porselen, som jeg samler på og går en del i både bruktbutikker og på markeder på jakt etter ting.

Denne "glasspraten" hennes viser bare at dette har hun ikke peiling på og for meg blir vinklingen bare veldig rar. Med filter på Instastories ser kanskje glassene helt ok ut sammen, men jeg lover; om man dekker et bord med glassene fra Hadeland sammen med Nilleglassene vil sistnevnte se billige og jalla ut. Det er godt synlig forskjell på billig pressglass fra Nille og slepet krystall fra Hadeland.  Hun burde heller vinklet det som "samme stil, to priser", fremfor å forsøke å likestille dyrt og billig eller hva det nå var hun forsøkte å formidle. Det ble mest rotete.

• Liker 47
Skrevet
2 minutter siden, Levina skrev:

Det er tydelig det siste året at hun legger ut mer stories på Instagram. Det er en arena som blir oppdatert mer og mer. 

Jaja, hvis det var det du mente med stadig utvikling har du rett, personlig mener jeg at "utvikling" bør være noe annet enn mer stories på Instagram, men vi har vel bare ulik oppfatning av ordet da!

• Liker 19
Skrevet
4 minutter siden, Levina skrev:

Har du sett hva hun legger ut på instastory? Det er 99% fjas. Det er ikke slik at hvis man legger ut 30 videoer, så er man plutselig flink på Instagram. Hun burde satse på kvalitet fremfor kvantitet. I tillegg så er det samme hver eneste dag, kaffekopp, pulsklokke og mye mage. Lite inspirerende og veldig kjedelig. 

• Liker 36
Skrevet
12 minutter siden, Christiane_W skrev:

Helt enig. Nå er nok jeg litt miljøskada når det gjelder glass, krystall, serviser og sånt siden jeg har jobbet med det i en del år, samt at jeg generelt er interessert i spesielt porselen, som jeg samler på og går en del i både bruktbutikker og på markeder på jakt etter ting.

Denne "glasspraten" hennes viser bare at dette har hun ikke peiling på og for meg blir vinklingen bare veldig rar. Med filter på Instastories ser kanskje glassene helt ok ut sammen, men jeg lover; om man dekker et bord med glassene fra Hadeland sammen med Nilleglassene vil sistnevnte se billige og jalla ut. Det er godt synlig forskjell på billig pressglass fra Nille og slepet krystall fra Hadeland.  Hun burde heller vinklet det som "samme stil, to priser", fremfor å forsøke å likestille dyrt og billig eller hva det nå var hun forsøkte å formidle. Det ble mest rotete.

Helt enig! Og det er mye der det skorter for min del. For det er ikke eksklusivt. Det er ikke spesielt. Det er gjennomført sponset eller billig ræl, som byttes ut hyppig. Jeg har ønsket meg juleserviset til Royal Copenhagen i årevis. Den eksklusiviteten forsvant i det øyeblikket det ble sponset til CBE. Flott å blande billig og dyrt, men ikke sånn som hun gjør det. 

Nei, jeg kjenner meg ikke igjen. Det blir mer og mer distansert fra meg og mine interesser. Rart, for jeg er jo definert som målgruppen. 

• Liker 25
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Har du sett hva hun legger ut på instastory? Det er 99% fjas. Det er ikke slik at hvis man legger ut 30 videoer, så er man plutselig flink på Instagram. Hun burde satse på kvalitet fremfor kvantitet. I tillegg så er det samme hver eneste dag, kaffekopp, pulsklokke og mye mage. Lite inspirerende og veldig kjedelig. 

Det er jo slik det er, små innslag av trivialiteter og litt fjas og moro. Mer spontanitet. Jeg opplever av det er variasjon i det hun legger ut, og det at hun oppdaterer så ofte, gjør at folk følger henne. 

Endret av Levina
  • Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Pås skrev:

Jaja, hvis det var det du mente med stadig utvikling har du rett, personlig mener jeg at "utvikling" bør være noe annet enn mer stories på Instagram, men vi har vel bare ulik oppfatning av ordet da!

Vi som har fulgt henne oppgjennom årene ser at hun har hatt en utvikling på flere måter og på flere områder. Også personlig utvikling. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Levina skrev:

Vi som har fulgt henne oppgjennom årene ser at hun har hatt en utvikling på flere måter og på flere områder. Også personlig utvikling. 

Utdyp gjerne. Som voksen kvinne virker den CBE vi ser i SoMe ikke aldersadekvat. 

• Liker 38
Skrevet
1 minutt siden, Levina skrev:

ja, det har hun hatt! Men om utviklingen er gått i hennes favør er jeg ikke så sikker på. Kvaliteten på bilder er økt betydelig. Selv om de alltid har vært gode. Kvaliteten på tekster mm har dalt. Samme kan en vel si om det generelle innholdet og produktiviteten, i alle kanaler. Det er ikke godt nok å si at produksjonen er flyttet over til andre kanaler enn bloggen, så lenge firmaet selv fremhever bloggen som hovedarena. 

• Liker 22
Skrevet
6 minutter siden, Levina skrev:

Det er jo slik det er, små innslag av trivialiteter og litt fjas og moro. Mer spontanitet. Jeg opplever av det er variasjon i det hun legger ut, og det at hun oppdaterer så ofte, gjør at folk følger henne. 

Hun får jo ingen nye følgere, hun mister følgere hver eneste dag. Det er kanskje et tegn på at hun ikke er så morsom og spontan. Bildene som legges ut på Instagram er jo bare kopi av bloggen. Jeg har slutta å se instastoryene hennes, fordi jeg vet sånn ca hva hun har lagt ut, før jeg ser. Bare fordi hun ler på slutten av nesten alle videoene, gjør ikke det videoene morsomme. Hun virker bare veldig usikker. Jeg tror hun må gjøre store endringer for at hun skal lykkes på Instagram. 

• Liker 37
Skrevet

Må være irriterende å slite så mye med håret at man må ruske og sveive på det hele tiden. (Siste IG-story) Måtte se storyen om de glassene, men jeg synes ikke akkurat det var noe å kritisere, folk må få ha de den kvaliteten på glassene de vil. Bra at ikke alt må være dyrt, så fremt glassene fra billigkjedene er laget på fabrikker med ordentlige arbeidsforhold. Sitter på hjemmekontoret mitt og er litt misunnelig fordi de er ute og løper midt på dagen. Litt rart at de tidligere skrev at de måtte jobbe 8 t hver under hjemmeskolen, men de har vel ikke så mye jobb akkurat nå, da. 

• Liker 39
Skrevet
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Utdyp gjerne. Som voksen kvinne virker den CBE vi ser i SoMe ikke aldersadekvat. 

Jeg har ikke tid til å drive med en analyse av hennes utvikling de siste årene, men du burde lese bloggen fra den spede begynnelse og til i dag, så vil du se en utvikling både profesjonelt/ forretningsmessig, men også fra å være en ung kvinne, til å blir en voksen, trygg, 2 barnsmor. Det siste du skrev med å ikke virke aldersadekvat forstod jeg ikke. 

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Hun får jo ingen nye følgere, hun mister følgere hver eneste dag. Det er kanskje et tegn på at hun ikke er så morsom og spontan. Bildene som legges ut på Instagram er jo bare kopi av bloggen. Jeg har slutta å se instastoryene hennes, fordi jeg vet sånn ca hva hun har lagt ut, før jeg ser. Bare fordi hun ler på slutten av nesten alle videoene, gjør ikke det videoene morsomme. Hun virker bare veldig usikker. Jeg tror hun må gjøre store endringer for at hun skal lykkes på Instagram. 

Hvis du ikke synes det hun legger ut, er noe gøy eller inspirerende, så ville jeg ikke ha fulgt henne heller.  Enig med deg der i det. Er jo helt frivillig å følge henne.

• Liker 3
Gjest Lavande
Skrevet (endret)

Om Instagram ( fra Socialblade)

Caroline Berg Eriksen:

-  04.03.18:  334,905 følgere

-  28.05.29 316,538 følgere

- Minus 1050 følgere siste måneden

- 1,26% engasjementrate.

- Gjennomsnitt likes 3,937.88

Til sammenligning

Funkygine:

- 04.03.18: 340,449 følgere

- 28.05.20: 627,243 følgere

- Pluss 780 følgere siste måneden 

- 8 05% engasjementrate 

- Gjennomsnitt likes: 48,322.00

Endret av Lavande
Skrevet
9 minutter siden, Levina skrev:

Jeg har ikke tid til å drive med en analyse av hennes utvikling de siste årene, men du burde lese bloggen fra den spede begynnelse og til i dag, så vil du se en utvikling både profesjonelt/ forretningsmessig, men også fra å være en ung kvinne, til å blir en voksen, trygg, 2 barnsmor. Det siste du skrev med å ikke virke aldersadekvat forstod jeg ikke. 

Du kommer med en påstand og mener at jeg skal finne argumentene selv? Ok. 

• Liker 30
Skrevet
1 time siden, Levina skrev:

Den finnes bloggere som har såkalt kompetanse, men ikke inspirerer folk til trening, og trener lite selv, så akkurat det med formell kompetanse trenger ikke å være det viktigste for å lykkes med et slikt prosjekt. Det å være genuint opptatt av trening, da har man en god begynnelse. Hun viser øvelsene på en god måte. LK er snart Utdannet PT og har flere vekttall innen ernæring, så helt uten kompetanse har de nok ikke, men det høres bedre ut her da.. For å devaluere  prosjektet. 

Enig  med deg. Tenker hun når  mange. Hun har en flott trent kropp, og  er genuint opptatt av trening og sunn livstil. Når  det kommer til Funkygine . som mange liker å sammenligne med, så inspirerer ikke hun   meg  nevneverdig, når  det kommer til resultat For  all del hun er flott, men i mine øyne er hun er for stor  ( muskuløs) og det er ikke noe jeg er ute etter. Folk er forskjellig  og man når  frem til ulike  mennesker og det er bra. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Lana01 skrev:

Enig  med deg. Tenker hun når  mange. Hun har en flott trent kropp, og  er genuint opptatt av trening og sunn livstil. Når  det kommer til Funkygine . som mange liker å sammenligne med, så inspirerer ikke hun   meg  nevneverdig, når  det kommer til resultat For  all del hun er flott, men i mine øyne er hun er for stor  ( muskuløs) og det er ikke noe jeg er ute etter. Folk er forskjellig  og man når  frem til ulike  mennesker og det er bra. 

Nå ser ikke jeg på Netfit, men har hun lagt ut en hel video der hun trener hele programmet eller er det bare snutter? 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Lana01 skrev:

Jeg tror hun inspirerer noen, men ikke mange nok til at familien kan leve av det. At hun har en trent kropp, har hun ikke. Hun trener lår, rompe og mage. Overkroppen ser ikke ut som om hun har trent noen gang. Ikke noe feil med det, men å være genuint opptatt av trening, så syns jeg det er merkelig å ha et så stort behov for å få den rompa stor og magen flat. Men som du sier vi er forskjellig, og ut fra responsen de får, så blir ganske mange flere inspirert av Funkygine. 

• Liker 28
Skrevet
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nå ser ikke jeg på Netfit, men har hun lagt ut en hel video der hun trener hele programmet eller er det bare snutter? 

Hun viser hele programmet  ,  eller hver øvelse. og skriver antall repetisjoner osv. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...