Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, MissLucy skrev:

var det ikke en natt?

Jeg mener også det var en natt i telt. Og så hadde de visst følgebil?

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Maydis8 skrev:

Denne ræva kolleksjonen med Mymuse må jo floppe eller? Fått slakt i flere podcaster også. 

Hvilke podcaster?

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, MissLucy skrev:

jeg husker ikke. Husker bare at det var et lite antall, i tillegg til at turen ble avsluttet tidligere enn planlagt og de ble hentet med bil såvidt jeg husker.

Ble de ikke syke på slutten? Det var noe som skjedde ihvertfall...

Skrevet
18 minutter siden, Donatello skrev:

Jeg mener også det var en natt i telt. Og så hadde de visst følgebil?

Ja, de fikk brakt og/eller hentet utstyr til teltovernatting. Det var bare en natt, ellers var det i hytter med middagsservering. 

Men de var voldsomt heldig med været da! Flotte bilder fra turen.

• Liker 16
Skrevet

Overraskende at hun ikke har laget noe pompøs nå som bloggen fyller 11år og har bursdag i dag.

• Liker 3
Skrevet

Hun har vel nok med å gape til seg selv i speilet og snikfilming av barn. 

• Liker 17
Skrevet

Det var vel slik at den ene natten i telt endte med en syk bloggeier som ble hentet av følgebil/svigers som har hytte på nettopp Dovre mens den andre bloggeieren måtte sykle det siste strekket alene.

• Liker 31
Skrevet

Jeg heier fortsatt på netfit, for dette er noe de brenner for (om det er for helt feil grunner i mine øyne), og jeg syns det er bra at folk følger drømmene sine. 

Men, her undrer jeg meg over salgsstrategien deres. For å få kunder som nå finner andre online tilbud, burde de gå mer i detaljene om hva de kommer til å tilby. Det de nå har fortalt finner man også hos alle andre. Her må de ha et produkt som får folk til å nå velge vekk nåværende tilbud, for å så gå over til dem siden de kommer på markedet så sent som 6 mnd etter alle andre. Hva er det de har kommet frem til som skiller de ut fra alle andre, og hvorfor har de landet på å holde dette hemmelig nå som markedet er som det er? 

• Liker 23
Skrevet

De har ikke noe som skiller seg ut og det vet de. Ting er hemmelig, i fjor var det lansering og så er det ny lansering uten at jeg i utgangspunktet har skjønt hva som er spesielt med Netfit. Bare navnet er jo gørr kjedelig. 

Å se på Caroline Berg-Eriksen trene i magetopper i filmer som er speedet opp er ihvertfall ikke noe jeg tror kommer til å fungere. Hun er for selvbevisst på bilder og film. Det fungerer bare ikke. 

• Liker 45
Skrevet
12 timer siden, Marioposa skrev:

"Noen netter sov familien på turisthytter, andre netter i telt" står det i VG. Noen som vet hvor mange netter de sov i telt? 

https://www.vg.no/reise/i/dObrVz/caroline-berg-eriksens-telttur-tips-med-barn

Så flaut at de fronter den turen på den måten der. De hadde jo pakket med seg halve huset, ikke satt seg inn i hvordan man leser kart/terreng, overnattet på turisthytter med treretters middag og de avbrøt turen etter noen dager. Da ble de hentet med bil... og ja, barna satt i sykkelvognen hele tiden! 

• Liker 47
Skrevet

De er for sent ute i treningsgamet og velger helt feil måte å gjøre det på. Dette blir det ikke mye penger i kassa av. Sorry, men de burde satse på noe annet. 

• Liker 27
Skrevet (endret)
38 minutter siden, Maydis8 said:

De er for sent ute i treningsgamet og velger helt feil måte å gjøre det på. Dette blir det ikke mye penger i kassa av. Sorry, men de burde satse på noe annet. 

De er altfor opptatt av at ting skal være helt perfekt før det presenteres, de burde heller ha slengt seg på med masse live-trening. De trener jo hele tiden, så det er jo ikke vanskeligere enn å sette opp kamera og la følgerne henge på. Når alt skal være så perfekt så faller folk fra. 
Ting trenger ikke være «on fleek» hele tiden, her gjelder det å følge med i timen og stå på når markedet er størst. Ikke gjør alt så komplisert. 

Endret av Klemen10na
  • Liker 27
Skrevet

CBE er perfeksjonist (etter eget utsagn) og når alt som vises av henne på Netfit må fremstå perfekt, tar det tid. Vet ikke om de har knyttet seg til noen som kan utvikle nye konsepter/bedrifter (utenom han PT-en) og paret har vel ingen formell kompetanse selv. At bloggen ble populær, var et utslag av timing og flaks, samt et marked som ikke var overfylt med lignende konsept, den fordelen har de ikke nå. 

• Liker 28
Skrevet
1 time siden, Klemen10na skrev:

De er altfor opptatt av at ting skal være helt perfekt før det presenteres, de burde heller ha slengt seg på med masse live-trening. De trener jo hele tiden, så det er jo ikke vanskeligere enn å sette opp kamera og la følgerne henge på. Når alt skal være så perfekt så faller folk fra. 
Ting trenger ikke være «on fleek» hele tiden, her gjelder det å følge med i timen og stå på når markedet er størst. Ikke gjør alt så komplisert. 

Det er her de gjør feil. Alle andre inspirerende treningsfolk på Instagram osv, bruker ikke tid på sånt. De legger ut kjapt, ekte, uten sminke, bustete hår og svette. Ingen vil ha det perfekte lenger. 

• Liker 29
Skrevet
33 minutter siden, Kollontaj skrev:

CBE er perfeksjonist (etter eget utsagn) og når alt som vises av henne på Netfit må fremstå perfekt, tar det tid. Vet ikke om de har knyttet seg til noen som kan utvikle nye konsepter/bedrifter (utenom han PT-en) og paret har vel ingen formell kompetanse selv. At bloggen ble populær, var et utslag av timing og flaks, samt et marked som ikke var overfylt med lignende konsept, den fordelen har de ikke nå. 

De har veldig lite kompetanse. Det er nok derfor alt er speedet up og kun bilder - redde for å vise at de egentlig ikke har nok kunnskap. 

• Liker 21
Skrevet

Det er urettferdig mot Treasures AS/Netfit å sammenligne med Funkygine, men det er nå den konkurransen bedriften står i. Sistnevnte har klart å produsere en bok om hjemmetrening basert utifra corona situasjonen. Mange treningssentere er fortsatt stengt og mange trener hjemme. Det er stadig live treninger på steder og med redskaper hvermansen kan kjenne seg igjen i. Lite fokus på annet enn å gjennomføre. 

At den bloggen har overlevd i 11 år betyr ikke at alt annet blir suksess. Overrasker meg at pengemaskinen Peter Peters tror at navnet vil være nok til at dette blir en suksess. Jeg er veldig spent kjenner jeg. Har lite tro på at det vil være noe Netfit i 2021. Heller ingen omvendt julenisse i østfold... 

• Liker 21
Skrevet
8 timer siden, Kollontaj skrev:

Den finnes bloggere som har såkalt kompetanse, men ikke inspirerer folk til trening, og trener lite selv, så akkurat det med formell kompetanse trenger ikke å være det viktigste for å lykkes med et slikt prosjekt. Det å være genuint opptatt av trening, da har man en god begynnelse. Hun viser øvelsene på en god måte. LK er snart Utdannet PT og har flere vekttall innen ernæring, så helt uten kompetanse har de nok ikke, men det høres bedre ut her da.. For å devaluere  prosjektet. 

De fleste som har fulgt reisen til CBE vet at det ikke handler om bare timing og flaks. Hun hadde noe ved seg som folk ble interessert av, og så har det fortsatt i 11 år. I dag har hun flere arenaer å jobbe på, og det bare utvikler seg og utvikler seg. I denne tråden for et par år siden så var det mange av dere som mente hun Ikke kom til å holde på så lenge, fordi lesertallene sank og hun hadde ikke tillit osv osv.. så skjer det motsatte.

Mange av dere har kritisert henne i åresvis, og da mener jeg ikke konstruktivt, og så er hun her fortsatt. Det er heller ikke blogg som genererer de store pengene lenger, men Instagram, og der er hun god. Allikavel så fortsetter hun å legge ut innlegg på bloggen av god kvalitet, så der er også formelen til suksess. Hardtarbeidende, i tillegg til å følge med på utviklingen. Så er det altså alle sideprosjektene hun har hatt oppgjennom årene. Så den kritikken her inne , er nok ikke blant folk flest der ute tydeligvis. Hun har en stor følgerskare som blir inspirert, nettopp fordi de kjenner ser igjen. De er opptatt av sunt og balansert kosthold, trening, familieliv og en positiv balanse i hverdagen. 

• Liker 10
Skrevet

Og når jeg ser dagens insta, så er det helt utrolig at dette her skal appelere til voksne kvinner på min alder! (vi er like gamle). Det er helt absurd å se på, likevel så ser jeg jo. :P men å sammenligne krystall fra Hadeland med Nille og styre så voldsomt med å få ut kaffe fra en isbitform samtidig som en helt åpenbart er veldig opptatt av denne magen. Det er helt merkelig. 

Kan nå ikke huske at det har vært så enormt mye fokus på magetopper tidligere. 

• Liker 39
Skrevet

Så nei, jeg er uenig i at hun er så utrolig god på instagram gitt. Mye å lære av sin mentor CP der gitt, selv om en ser hun har gått flere kurs. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...