Gjest Lavande Skrevet 26. mai 2020 #22081 Skrevet 26. mai 2020 2 timer siden, Levina skrev: Det må være uskrevne regler her inne da😅 Seriøst?
Fru Uperfekt Skrevet 27. mai 2020 #22082 Skrevet 27. mai 2020 På 24.2.2020 den 12.34, Gjest lillesnøfnugg skrev: Tenker at det handler om manglende forståelse av hva bedriften faktisk unødvendig utsetter mindreårige for. De fleste i samfunnet skjønner at dette er en fryktelig ugrei måte å tjene penger på, og de fleste mødre innehar kunnskap om at barn ikke har kompetanse til å forstå hva de sier ja til i en slik situasjon. Så bedriftseier viser manglende forståelse både i forhold til bedriftsetikk , samfunnsutvikling, lovverk og forståelse av barn og deres utvikling? Anbefaler både kurs i nettvett og et COS Kurs. Skulle vært obligatorisk for alle disse grenseoverskridende bloggmødre og fedre som tjenere penger på å være nettopp det. I fare for å få kjeft av en moderator her. Hvorfor COS kurs? Skjønner resten men verken COS e.l
Fru Uperfekt Skrevet 27. mai 2020 #22083 Skrevet 27. mai 2020 På 24.2.2020 den 13.09, Louiah skrev: Og det blogginnlegget er jo bare fordi hun har lest her om både negler og eksponering av barn. Hun mener i kommentarfeltet at det er hygienehysteri å ha håret i strikk og hansker på lange, falske negler når en baker. Lurer på om hun hadde ment det samme om mat hun får servert ute. Har selv løsnegler til vanlig men bruker konsekvent hansker om jeg har de på meg når jeg er på et kjøkken og lager mat både hjemme og kommersiellt. Å ha langt hår i strikk/klemme er jo allmennkunnskap for unngå å få bla hår i maten. Tror hun bare gjør det/sier det for å provosere og dermed få høyere engasjement 8
Fru Uperfekt Skrevet 27. mai 2020 #22084 Skrevet 27. mai 2020 2 timer siden, Lavande skrev: Seriøst? Ja seriøst og det har vært slikt i mange år 1
Pippio Skrevet 27. mai 2020 #22085 Skrevet 27. mai 2020 3 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Lurer på om hun hadde ment det samme om mat hun får servert ute. Har selv løsnegler til vanlig men bruker konsekvent hansker om jeg har de på meg når jeg er på et kjøkken og lager mat både hjemme og kommersiellt. Å ha langt hår i strikk/klemme er jo allmennkunnskap for unngå å få bla hår i maten. Tror hun bare gjør det/sier det for å provosere og dermed få høyere engasjement Dersom jeg hadde hatt løsnegler, tror jeg ikke at jeg hadde brukt hansker. Hadde ikke tenkt tanken en gang. Men håret i strikk har jeg så og si alltid når jeg lager mat. 2
FruGlad Skrevet 27. mai 2020 #22086 Skrevet 27. mai 2020 6 timer siden, Maydis8 skrev: Denne ræva kolleksjonen med Mymuse må jo floppe eller? Fått slakt i flere podcaster også. Hvilke podcaster? 4
Klaraku78 Skrevet 27. mai 2020 #22087 Skrevet 27. mai 2020 19 minutter siden, 29_j skrev: Enig i det. Det verste er jo hvordan hun digger seg selv. Uansett utseende er det mye mer sjarmerende å ikke ta seg selv så høytidelig? Øynene hun også stolt viste frem igår, da hun lenge stirret seg selv i senk. Det blir jo nesten flaut. Altså greit å ha selvtillit, men ikke tro at du ser best ut. Helt enig. Det er en av grunnene til at jeg ikke orker å følge henne. Før ble jeg litt fasinert over hvordan hun oppfører seg, det at hun tror hun selv er så deilig. Men nå har det helt klart gått over, og nå blir det bare veldig flaut å se på. Jeg kjenner ingen, uansett alder og kjønn som tror de ser så bra ut som det hun tror. Jeg tror hun sikkert kunne vært veldig søt hadde hun bare vært litt mere avslappet, og ikke slik fokus på seg selv og egen kropp. Ut i fra at hun blant annet alltid bruker så mye sminke, trener døgnet rundt og aldri virker som om hun slapper av, så kan det virke som om hun ikke er så fornøyd med seg selv. Derfor syns jeg det blir litt rart med den ekstreme selvdiggingen. Det er så lite sjarmerende. 40
Gull vaffel Skrevet 27. mai 2020 #22088 Skrevet 27. mai 2020 34 minutter siden, 29_j skrev: Enig i det. Det verste er jo hvordan hun digger seg selv. Uansett utseende er det mye mer sjarmerende å ikke ta seg selv så høytidelig? Øynene hun også stolt viste frem igår, da hun lenge stirret seg selv i senk. Det blir jo nesten flaut. Altså greit å ha selvtillit, men ikke tro at du ser best ut. Blir litt mye jantelov den kommentaren vel. 11
Maydis8 Skrevet 27. mai 2020 #22089 Skrevet 27. mai 2020 2 timer siden, FruGlad skrev: Hvilke podcaster? Snikksnakk podden. 2
Gjest Sausedyret Skrevet 27. mai 2020 #22090 Skrevet 27. mai 2020 3 minutter siden, Maydis8 skrev: Snikksnakk podden. Er det bare den eller flere? Hvis ikke blir det litt feil å si at kolleksjonen blir slakta av flere podder, vel?
123Frustrert Skrevet 27. mai 2020 #22091 Skrevet 27. mai 2020 13 minutter siden, Gull vaffel skrev: Blir litt mye jantelov den kommentaren vel. Nja. Janteloven takst (oppsummert)sier du skal ikke tro du er noe, like mye som oss,er klokere enn oss, bedre enn oss, vet mere enn oss, er mere en oss, at du duger til noe, du skal ikke le av oss, at noen bryr seg om deg og at du kan lære oss noen..men man tror man vet bedre en alle andre, er klokere en alle andre, duger til alt, og ikke minst ikke kan lære noe av andre fordi du vet alt og ergo er klokere enn alle andre, at alle bryr seg om hva du gjør slik at alt er interessant å skrive om; blir ikke det da det litt for mye? Faktisk så mye at du slår beina under seg selv om man hevder man er offer for janteloven? Da blir det jo sånn at du tror du er bedre en alle andre slik at alle andre blir et offer for janteloven. 3
Aquarius04 Skrevet 27. mai 2020 #22092 Skrevet 27. mai 2020 VG skriver i dag på nett en sak om CBEs beste tips for telttur og sykkel. Er hun virkelig rett person å intervjue for dette? får dessverre ikke til å linke til saken... 27
Marioposa Skrevet 27. mai 2020 #22093 Skrevet 27. mai 2020 33 minutter siden, Aquarius04 skrev: VG skriver i dag på nett en sak om CBEs beste tips for telttur og sykkel. Er hun virkelig rett person å intervjue for dette? får dessverre ikke til å linke til saken... "Noen netter sov familien på turisthytter, andre netter i telt" står det i VG. Noen som vet hvor mange netter de sov i telt? https://www.vg.no/reise/i/dObrVz/caroline-berg-eriksens-telttur-tips-med-barn 9
SusieDerkins Skrevet 27. mai 2020 Forfatter #22094 Skrevet 27. mai 2020 2 minutter siden, Marioposa skrev: "Noen netter sov familien på turisthytter, andre netter i telt" står det i VG. Noen som vet hvor mange netter de sov i telt? https://www.vg.no/reise/i/dObrVz/caroline-berg-eriksens-telttur-tips-med-barn var det ikke en natt? 19
Marioposa Skrevet 27. mai 2020 #22095 Skrevet 27. mai 2020 (endret) 4 minutter siden, MissLucy skrev: var det ikke en natt? Ok.. Synes artikkelen vinkler det som om det var flere netter. Hvis det var 3-4 netter av 7 hadde jeg blitt imponert. Endret 27. mai 2020 av Marioposa 1
SusieDerkins Skrevet 27. mai 2020 Forfatter #22096 Skrevet 27. mai 2020 10 minutter siden, Marioposa skrev: Ok.. Synes artikkelen vinkler det som om det var flere netter. Hvis det var 3-4 netter av 7 hadde jeg blitt imponert. jeg husker ikke. Husker bare at det var et lite antall, i tillegg til at turen ble avsluttet tidligere enn planlagt og de ble hentet med bil såvidt jeg husker. 13
pøbelsara Skrevet 27. mai 2020 #22097 Skrevet 27. mai 2020 Det er et fint innlegg om Dovre-turen deres på bloggen. Det ble lagt ut etter at turen var over. Underveis var det slik det pleier, mye kropp og poseringer og mye barn i fri eksponering i monitor. 21
Keaton Skrevet 27. mai 2020 #22098 Skrevet 27. mai 2020 Tror også det ble en natt i telt. Ekspert da, vet du. 21
pøbelsara Skrevet 27. mai 2020 #22099 Skrevet 27. mai 2020 De kunne jo spurt en hvilken som helst av friluftsfolket - ringt turistforeningen eller noe. Men nei, da. Caroline Berg Eriksen, gitt. Det verste med den turen, etter min mening, var at ungene satt i sykkelvogn. Det finnes en haug med ting man kan gjøre med små barn som aktiviserer alle, ikke bare mor og far. Men Dovre er praktfullt. 43
Hunter7 Skrevet 27. mai 2020 #22100 Skrevet 27. mai 2020 CBE (med familie) hadde vel også en test-tur i forkant av Dovre - hvis jeg ikke husker feil. Så da ble det hele to netter i telt. Riktignok ikke sammenhengende, og derfor et heller tynt grunnlag for å uttale seg. Dovre-innlegget er noe av det bedre bloggen har publisert - hvis man ser bort fra eksponering av mindreårige og ymse struttende attriBUTTer. 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå