Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev:

Og kanskje blir du overrasket over en eller annen gang at  din egen versjon av virkeligheten ikke er i samsvar med alle andre sin😉

Eller at du skal slutte å prøve så hardt på få andres mening omvendte til dine egende slik at det ser mer delikat ut fra din side av saken her. Håpløst rett å slett.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Hellasinmyheart skrev:

Og ikke min med din😉

Åpenbart. Men det var du som skrev alle. Det stemmer ikke.

• Liker 15
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Det er alvorlige påstander om andre som jeg ikke vil delta i. 

Hvilke påstander snakker du om? 

Jeg presiserer at jeg ikke påstår at CBE.no har kjøpt følgere? 

Men jeg venter på ditt svar vedr. sannsynligheten for at Ping-Pang-Wei og Matusskha Patruscha i land langt borte har laget seg profiler på Insta KUN for å følge CBE.... 

Endret av Dolce
  • Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, FotbaIlflua skrev:

Hvorfor ikke? Du har kanskje ingen god forklaring til fordel for CBE?

Dette er påstander som er sinnsykt drøye. Vil ikke delta i en sånn diskusjon

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FotbaIlflua skrev:

Hvorfor ikke? Du har kanskje ingen god forklaring til fordel for CBE?

Tror heller det er mer "titt tei" i dør åpningen, enn å gi en formulert forklaring uten noen som helst beskyldninger å påstander under det hele.

• Liker 4
Gjest Snøsøta
Skrevet
Akkurat nå, Hellasinmyheart skrev:

Og kanskje blir du overrasket over en eller annen gang at  din egen versjon av virkeligheten ikke er i samsvar med alle andre sin😉

Igjen. Alt står i tråden så alle kan se. Uansett hva du prøver å gjøre det til,  motivene mine er veldig enkle - jeg er interessert i å diskutere problematikk knyttet til blogg- og influencervirksomhet. Jeg er her fordi det er mange andre her som er interessert i det samme. 

Skrevet
Akkurat nå, Snøsøta skrev:

Igjen. Alt står i tråden så alle kan se. Uansett hva du prøver å gjøre det til,  motivene mine er veldig enkle - jeg er interessert i å diskutere problematikk knyttet til blogg- og influencervirksomhet. Jeg er her fordi det er mange andre her som er interessert i det samme. 

Alle kan se hva du har skrevet ja. Helt korrekt. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Eller at du skal slutte å prøve så hardt på få andres mening omvendte til dine egende slik at det ser mer delikat ut fra din side av saken her. Håpløst rett å slett.

Rapportert for avsporing og brukerdebatt

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er nesten så man ikke tror hva man leser her inne, alvorlige og sinnsykt drøye påstander? Skulle tro noen har hevdet cbe hadde vært voldelig mot noen når slike sterke ord benyttes.. men neeeeh.. det handler om mistanker at cbe.no å ha kjøpt følgere?!?!

🤣

Endret av LilleSnupp
  • Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev:

Rapportert for avsporing og brukerdebatt

Ilige måde du😉

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Gi meg en god grunn til at en barnløs megler eller en 35-årig markedssjef i et stort selskap og er fast inventar på luksusbutikker i Nedre Slottsgate skulle la seg inspirere av CBE.

Jeg er kjøpesterk, handler på luksusbutikker i Nedre Slottsgate. Har høyere utdanning, ikke markedssjef, og har barn og er  eldre en 35. Handler gjerne det siste grønne settet My Muse  Instagram, CBE  lekkert. 

• Liker 7
Gjest Snøsøta
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Det er alvorlige påstander om andre som jeg ikke vil delta i. 

Hvordan kan observasjonen av lav engasjementsrate og at det er mange brukere som ser ut til å være falske vært en alvorlig påstand? Det er jo målbare fakta. Alle med instakonto får følgeforespørsler fra åpenbart falske kontoer. Problemet med falske følgere er et stort tema internasjonalt, IG omfatter profiler som Ellen De Generes og Kim Kardashian. Sier du at CBE.no er et unntak og aldri får det? 

Endret av Snøsøta
Gjest Snøsøta
Skrevet
4 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Alle kan se hva du har skrevet ja. Helt korrekt. 

Bra. Så har jeg ryggen fri for de anklagene som svirrer rundt akkurat nå. 

Skrevet

Jeg er også kjøpesterk, har høy utdanning (over master) og er eldre enn 35. Jeg handler IKKE My Muse fordi jeg prøver å unngå alle produkter som promoteres av influencere som eksponerer barn. Jeg pleier å si fra, i hvert fall hvis det er produkter jeg har pleid å bruke.

• Liker 49
Skrevet
11 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Gi meg en god grunn til at en barnløs megler eller en 35-årig markedssjef i et stort selskap og er fast inventar på luksusbutikker i Nedre Slottsgate skulle la seg inspirere av CBE.

Fordi folk er forskjellige. Noen liker moren andre datteren osv. 

15 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

Ok boomer ...

Beklager om du følte deg truffet 😉

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Snøsøta skrev:

Hvordan kan observasjonen av lav engasjementsrate og at det er mange brukere som ser ut til å være falske vært en alvorlig påstand? Det er jo målbare fakta. Alle med instakonto får følgeforespørsler fra åpenbart falske kontoer. Problemet med falske følgere er et stort tema internasjonalt, IG omfatter profiler som Ellen De Generes og Kim Kardashian. Sier du at CBE.no er et unntak og aldri får det? 

Riktig. Men enkelte må bare vri på alt som kommer foran nesen på dem. Det er åpenbart at CBE har kjøpt seg følgere. Det er ikke vanskelig å se det. Før i kommentarfeltet å likes så kanal se hvem som går igjen gang på gang. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg er også kjøpesterk, har høy utdanning (over master) og er eldre enn 35. Jeg handler IKKE My Muse fordi jeg prøver å unngå alle produkter som promoteres av influencere som eksponerer barn. Jeg pleier å si fra, i hvert fall hvis det er produkter jeg har pleid å bruke.

Samme her! 

Og jeg velger bevisst bort produkter som tonedøve, såkalte "influencere" promoterer. 

I tillegg sender jeg ofte epost med "takk for meg" til firma som velger tonedøve influencere som en del av sin markedsføring. 

• Liker 28
Gjest Snøsøta
Skrevet
2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Riktig. Men enkelte må bare vri på alt som kommer foran nesen på dem. Det er åpenbart at CBE har kjøpt seg følgere. Det er ikke vanskelig å se det. Før i kommentarfeltet å likes så kanal se hvem som går igjen gang på gang. 

Har ikke grunnlag for å si det altså. Men man kan selvsagt ikke utelukke det  

Skrevet
1 minutt siden, Snøsøta skrev:

Har ikke grunnlag for å si det altså. Men man kan selvsagt ikke utelukke det  

Det er ikke vanskelig å finne ut av slikt. Om man tar seg tiden til å fra den litt så kommer de riktige tallene fram til slutt.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Alvorlig påstand. Rapportert. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...