Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Saronsrose skrev:

Nettopp.

Som jeg skrev tidligere så virker som en viss gruppe vil ha sin egen runkering i fred og ro.

Som de har hatt nå i mange år! :ohmy:

Man får bakoversveis som ny her inne, når første innlegg blir møtt med med en oppfordring til andre om at de skal ignorere deg, og la innleggene dine synke til bunns. 

På tide det blir tatt et oppgjør med ukulturen i denne tråden.

Igjen - kom med motargumenter i stedet for å bare hevde at folk er dumme g driver runkerringer. 

Fortell gjerne hvorfor du synes det er en god ide aten profesjonell medieaktør tillater krangling og stygge personkarakteristikker  i sitt eget kommentarfelt? 

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, pøbelsara skrev:

Nå må du seriøst rulle inn, Prudens. jeg driver IKKE med nettmobbing, så det kan du bare droppe å komme med beskyldninger om. Det er en evig runddans med beskyldninger om nettmobbing i det øyeblikket man uttaler seg kritisk om noe som helst og jeg begynner å bli grundig lei. Kan du ikke komme med noen motargumenter istedet for å slenge ut slik?

Hva synes du om at LKE la ut et bilde med kona helt tydelig toppløs i bakgrunnen? Hva tenker du om at man først legger inn kritiske kommentarer i eget kommentarfelt som man har full kontroll på, for så å tillate at folk kommer inn og kaller kritikerne troll og drittkjerringer? Det har vært en rekke ting publisert i det kommentarfaltet som ville blitt moderert bort her på KG - i innlegget hvor noen kommenterte innhold og grad av slitenhet i løpet av CBEs arbeidsdag, ligger det en hel rekke svar som ville blitt moderert bort her, som CBE har publisert i sin kanal. 

Jeg synes det er skremmende at mange mennesker synes alt er greit av ufinheter så lenge man er enig med avsenderen. Hvis man synes det er feil at CBE får kritikk, så synes man hva som helst av ufinheter er OK. Jeg rapporterer for eksempel ting jeg synes er utenfor av kritikk av CBE som kommer i denne tråden - selv om jeg er enig i at hun bør kritiseres for noe av det hun gjør, så synes jeg stygge personkarakteristikker og spekulasjoner er utenfor, og rapporterer det dermed. I kommentarfeltet i bloggen tillates både troll-betegnelser og utsagn om at folk er arbeidsledige og misunnelige når de våger å kritisere. Det er så ufint - og så barnslig at det er helt ufattelig at en proff medieaktør synes slik er greit. 

Ja jeg synes denne tråden grenser til nettmobbing. Både av omfang og at den er full av småligheter og spydigheter mot CBE .man kan fint være kritisk uten å ty  til spydigheter og tydelig forakt DE konstruktive kommentarene blandes inn sammen med disse, som det er mange av, og hele tråden blir da useriøs  i mine øyne

Jeg har ingen problem med at LK  la ut dette bildet .Eller de "lettkledde" bildene på bloggen. Sosiale medier  kryr av lettkledde bilder  , tenker det hjelper lite å gå på  CBE å angripe, da de er langt fra alene eller verst, Skjønner   at det kan provosere, spesielt hvis man sliter med et lav selvbilde på dette området. Tror allikevel dette har kommet for å bli, og selv om CBE  skulle poste mindre av dette finnes det 1000 vis av andre der ute som gjør  nøyaktig det samme , eller mer. og vi er like langt. så jeg torr ikke å angripe CBE  for dette er veien å gå, og man oppnår  fint lite. 

Når det gjelder ufine kommentarer, gjelder det begge veier og kommentarer  som drittkjerring burde ikke blitt postet

Jeg synes ikke konstruktiv  kritikk er feil, men massen  her inne og forakten mange tydelig viser blir feil i mine øyne , og mye verre  en det CBE får kritikk for. Hadde man tatt det på mer gennerellt grunnlag og uten den tydelig forakten , hadde jeg ikke sett noe problem med det, og jeg rappoterer  det jeg gidder og når  jeg ser, allikevel  florerer det med denne type kommentarer her inne, og jeg synes det er lite pent å lese. 

• Liker 14
Skrevet
8 minutter siden, prudens skrev:

Ja jeg synes denne tråden grenser til nettmobbing. Både av omfang og at den er full av småligheter og spydigheter mot CBE .man kan fint være kritisk uten å ty  til spydigheter og tydelig forakt DE konstruktive kommentarene blandes inn sammen med disse, som det er mange av, og hele tråden blir da useriøs  i mine øyne

Jeg har ingen problem med at LK  la ut dette bildet .Eller de "lettkledde" bildene på bloggen. Sosiale medier  kryr av lettkledde bilder  , tenker det hjelper lite å gå på  CBE å angripe, da de er langt fra alene eller verst, Skjønner   at det kan provosere, spesielt hvis man sliter med et lav selvbilde på dette området. Tror allikevel dette har kommet for å bli, og selv om CBE  skulle poste mindre av dette finnes det 1000 vis av andre der ute som gjør  nøyaktig det samme , eller mer. og vi er like langt. så jeg torr ikke å angripe CBE  for dette er veien å gå, og man oppnår  fint lite. 

Når det gjelder ufine kommentarer, gjelder det begge veier og kommentarer  som drittkjerring burde ikke blitt postet

Jeg synes ikke konstruktiv  kritikk er feil, men massen  her inne og forakten mange tydelig viser blir feil i mine øyne , og mye verre  en det CBE får kritikk for. Hadde man tatt det på mer gennerellt grunnlag og uten den tydelig forakten , hadde jeg ikke sett noe problem med det, og jeg rappoterer  det jeg gidder og når  jeg ser, allikevel  florerer det med denne type kommentarer her inne, og jeg synes det er lite pent å lese. 

Ok, så sosiale medier kryr av lettkledde bilder av småbarnsmødre (der barna er høyst identifiserbare) og der målgruppen er høyt utdannede kvinner? 

Kom gjerne med eksempler/links! (PS: Merk deg at det skal være mot en målgruppe som er "høyt utdannede kvinner".) 

Kommentaren jeg har streket under, er bare stygg. Veldig stygg. 

• Liker 33
Skrevet
18 minutter siden, prudens skrev:

Jeg er både enig å uenig med deg.

Har du tatt deg tid til å sjekke ut CBE Instagram? Om du ikke har det så kan jeg fortelle deg at lettkledde bilder av henne legges rett ut like etter hun har postet bilder av de små jentene sine. Hun har lagt opp til en rød tråd på akkurat den delen. Man ser tydlig hvem som trekkes mest likes å kommentarer av bildene som blir lagt ut. Samme muse visa er det på instatory henne også. Det er dette både jeg å mange andre reagerer kraftig på.

I starten av corona tiden så var det veldig mye syting fra henne om barna. Og det ble også diskutert på hvorfor hun og LK ikke fordelte seg slik at noe av arbeidet de måtte få gjort unna ble gjort imens den andre underholdte de små. 

Om du ikke har så mye kjennskap til debatten om CBE&co så råder jeg deg til du tar deg tid til å sette deg inn. Gjerne still spørmåler om det er noe du ikke skjønner eller bare vil ha litt bedre formulert svar. Ingen spørmåler er for dumme å spørre om.

• Liker 12
Gjest Lavande
Skrevet (endret)

@prudens

Kan du dokumentere påstandene om tråden og brukere her:

- ".. den er full av småligheter og spydigheter.."

-  ".. forakten mange tydelig viser...?"

Vedr. "...dette finnes det 1000 vis av andre der ute som gjør  nøyaktig det samme , eller mer..." .  Jeg er lei av Whataboutism.  Er det en unnskyldning at der finnes andre som er verre? Tråden handler ikke om andre, men om cbe.no/Treasures AS.

Endret av Lavande
Glemte å tagge
Skrevet
46 minutter siden, pøbelsara skrev:

Nå må du seriøst rulle inn, Prudens. jeg driver IKKE med nettmobbing, så det kan du bare droppe å komme med beskyldninger om. Det er en evig runddans med beskyldninger om nettmobbing i det øyeblikket man uttaler seg kritisk om noe som helst og jeg begynner å bli grundig lei. Kan du ikke komme med noen motargumenter istedet for å slenge ut slik?

Hva synes du om at LKE la ut et bilde med kona helt tydelig toppløs i bakgrunnen? Hva tenker du om at man først legger inn kritiske kommentarer i eget kommentarfelt som man har full kontroll på, for så å tillate at folk kommer inn og kaller kritikerne troll og drittkjerringer? Det har vært en rekke ting publisert i det kommentarfaltet som ville blitt moderert bort her på KG - i innlegget hvor noen kommenterte innhold og grad av slitenhet i løpet av CBEs arbeidsdag, ligger det en hel rekke svar som ville blitt moderert bort her, som CBE har publisert i sin kanal. 

Jeg synes det er skremmende at mange mennesker synes alt er greit av ufinheter så lenge man er enig med avsenderen. Hvis man synes det er feil at CBE får kritikk, så synes man hva som helst av ufinheter er OK. Jeg rapporterer for eksempel ting jeg synes er utenfor av kritikk av CBE som kommer i denne tråden - selv om jeg er enig i at hun bør kritiseres for noe av det hun gjør, så synes jeg stygge personkarakteristikker og spekulasjoner er utenfor, og rapporterer det dermed. I kommentarfeltet i bloggen tillates både troll-betegnelser og utsagn om at folk er arbeidsledige og misunnelige når de våger å kritisere. Det er så ufint - og så barnslig at det er helt ufattelig at en proff medieaktør synes slik er greit. 

Husker en kommentar som CBE.no publiserte der en leser (?) spekulerte i KG-folka, hvorfor de er misunnelige. Ikke sikkert at de var arbeidsledige, men kanskje hadde tre jobber og derfor misunte CBE & co livet de fremviser. Jeg fikk meg en god latter iallfall. ☺️ Poenget er at slikt mener CBE det er konstruktivt å publisere - og det var ikke svar på en annen kommentar, heller.  

• Liker 27
Skrevet

Obs, var egentlig ikke meningen å sitere alt, @pøbelsara, men nå lar jeg det bare stå. 👍

• Liker 9
Skrevet
30 minutter siden, prudens skrev:

det uthevede først: Er du seriøs? Hvor gammel er du? For en utrolig tåpelig påstand. Hvis man skal delta i debatten på seriøst plan, synes jeg man bør slutte å hevde at dette handler om misunnelse. Har du tenkt over at det kanskje ikke er konsensus om at hun er verdens åttende underverk?

Jeg har forøvrig ikke kritisert at hun og mannen legger ut lettkledde bilder med fokus på kropp - jeg påpekte bare at han gjorde det og fikk en kommentar om det. Hvorfor tror du han la ut det bildet? Tror du han ikke ante at kona var naken i bakgrunnen? Hvorfor tror du de takker for alle kommentarer som 🔥 og 🍑?

• Liker 47
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Kollontaj skrev:

Husker en kommentar som CBE.no publiserte der en leser (?) spekulerte i KG-folka, hvorfor de er misunnelige. Ikke sikkert at de var arbeidsledige, men kanskje hadde tre jobber og derfor misunte CBE & co livet de fremviser. Jeg fikk meg en god latter iallfall. ☺️ Poenget er at slikt mener CBE det er konstruktivt å publisere - og det var ikke svar på en annen kommentar, heller.  

Jepp. I kommentarfeltet som ble lenket til for et par sider siden skriver CBE:   (hentet herfra https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/05/effektiv-motedag/#comments )

TORILL

Har alltid lurt på hva det er med mennesker som får seg til å føle seg bedre ved å trykke andre ned. Hva annet er det man vil oppnå ved en sånn kommentar. Ser det samme diskuteres inne på KG. Get a life.
og til Caroline selvfølgelig er det et helt ok å være sliten, alle føler på det enkelte dager., og skjønner behovet for å føle på å forsvare seg inne imellom, synes du klarer det veldig bra.

1.  
    CAROLINE BERG ERIKSEN

Så tragisk 🙁 Om de har tid til det så kan de ikke ha spesielt travle jobber i hvert fall. Om de har jobb i det hele tatt.

Endret av pøbelsara
La til kilde
  • Liker 37
Skrevet (endret)
4 timer siden, Luvinesta skrev:

- klippet -

@Inocybe "Så fikk vi se de nye fine puppene hun kjøpte seg i fjor". Dette er ikke ett sukk, men en kommentar som er skrevet for å være ufyselig, og som fortjener svar på tiltale for det er ikke slik man skriver til andre mennesker. Punktum. For det første så har ikke bloggeier skrevet noe som helst om silikon på sin egen blogg, for det andre så er det faktisk ikke noe noen har noe med, uavhengig av hvor mye dere mener hun dytter puppene opp i kameraet... Så lenge hun ikke fronter plastisk kirugi på noen måte, så er hun helt fri til å gjøre hva hun vil med sin egen kropp, og ikke noe som trenger å være gjenstand for diskusjon da dette aldri er et tema bloggeier har tatt opp. Det er ingen tacky runkebilder på bloggen hennes, så det at du i neste åndedrag skriver det du gjør (nå skal jeg ikke engang gjengi det du skriver engang) så forteller det mer enn noe annet  at barna aldri bør bli nevnt her inne, for dere skyr absolutt ingen midler for å få frem sjokkverdien i noe som i utgangspunktet ikke er noe problem, og det fortjener ingen kommentar annet enn at de som vil barnas beste aldri i verden ville formulert seg slik og kommet med slike assisasjoner.

Sånn! Nå er det vel ikke flere rom for "misforståelser" og det er bare å tagge, sitere og komme med spekulasjoner om hva jeg egentlig mente eller ikke mente til krampa tar dere, for dette er siste ord fra meg i denne saken.

CBE har aldri skrevt hun har tatt silikon og det er akkurat det som er problemet fordi hun samtidig gir inntrykk av at følger man hennes opplegg med kost og trening så blir kroppen slik. Du skriver jo selv ofte at det er det hun fronter, og jeg er enig med deg at det er en prisverdig sak, men i dette tilfelle altså løgn.
Hadde hun skrevet kort "jeg har tatt silikon av personlige årsaker" og videreført looken hun brukte i tiden etter operasjonen med romslige klær og kameralinsen andre steder enn i kløften, hadde jeg ikke sagt et ord. Hvis hun ønsker å holde operasjonen privat respekterer jeg 100 % det men da går det ikke an å vise det så tydelig bevist visuelt. Bloggen hennes er like tuftet på det visuelle som tekst og det visuelle er sterkt preget av kropp og der i blant opererte bryster. CBE velger altså selv å dra det fram. 
Selv om SE tar det enda lengre er det at CBE ikke er ærlig i samme gate som SEs stadige løgner om operasjoner. CBE fronter dårlig uoppnåelig kroppsbilde (CBE klarer jo ikke engang selv å leve opp til idealet hun fronter uten operasjon, filter og redigering) og det er jammen meg ikke mye bedre enn SEs "operasjon er veien til lykke". De er to alen av samme stykke dårlige innflytelse.

Om det er tacky runkebilder på CBEs SoMe er vel opp til leserne å bedømme. Du er ikke enig med meg, men i kommentarene til bildene er det stadig vekk folk som oppfatter det på samme måte som meg. Noen er oppgitte over den totale mangel på forståelse av publikummet sitt "så fikk vi igjen se kjøpepuppene" og noen er sikkert fornøyde med å slippe å betale for Vi Menn og lignende. Selv mannen hennes beskriver jo, med litt andre ord, bildene sine slik.

Endret av Inocybe
Slettet noe
  • Liker 30
Skrevet
På 10.5.2020 den 5.34, Aricia skrev:

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/08/behind-scenes-muse/#comments

Han skriver altså ikke at han aldri har tuklet med bilder. Han har bare aldri BLITT TATT FOR DET.

Når en fyr som kverulerer til dommedag på at alt som ikke medfører påtale og straff er greit, og som har gjort balansekunst i gråsoner til en slags favorittsport og et mål i seg selv, formulerer seg på den måten, da er det vanskelig å tro at det er tilfeldig. Ordvalget framstår jo faktisk som en innrømmelse av skyld, slett ikke som det motsatte. 

Jeg antar det ikke spiller noen rolle for firmaet om folk tror de har jukset eller jukser, så lenge ingen kan bevise det.

• Liker 15
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
17 timer siden, MissLucy skrev:

Enig. Det er den ene grunnen til at vi ikke gidder.

Den andre grunnen til at vi ikke gidder, er at den som spør er beryktet for å fordufte så snart h*n blir bedt om å dokumentere noe. De fleste har vel bedre ting å gjøre enn å grave opp dokumentasjon enda en gang, på ting som allerede ligger i tråden, til en som aldri gidder å svare eller dokumentere selv.

Jeg venter fortsatt på svar om hvorfor h*n kalte meg «bitreste kjerringa på forumet» men det «trengte» h*n ikke forklare. Det var i forbindelse med Omvendt Julenisse-diskusjonen. Så her må man smøre seg med tålmodighet!

Skrevet
13 minutter siden, Alice123 skrev:

Jeg antar det ikke spiller noen rolle for firmaet om folk tror de har jukset eller jukser, så lenge ingen kan bevise det.

Det har blitt bevist gjennom media, da la CBE seg padde flat. 

Blogginnlegg fra 2015

https://www.carolinebergeriksen.no/2015/01/17/kjaere-fine-lesere/

VG artikkel fra 2014

https://www.vg.no/rampelys/i/8gllG/berg-eriksen-beklager-fototukling

Asti skrev et innlegg om det før 1år siden.

https://www.google.com/amp/s/influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/amp/

• Liker 10
Skrevet
5 timer siden, Inocybe skrev:

Igjen så tolker du som fanden leser bibelen 🙄 Jeg er helt overbevist om at denne kommentaren ikke er en slibrig-mannfolk-på-byen-kommentar. Jeg leser den utelukkende som et irritert sukk over den ekstreme utseende, kropps, rumpe, mage og puppefokus CBE fronter. Et oppgitt "Pupper i fokus nå igjen? Skjønner du ikke at voksne småbarnsmødre er særdeles lite interessert i andre damers pupper? Du glemmer hvem leserne dine er og hvem du selger annonser for." CBE.no har en bilde-estetikk som veldig ofte bruker virkemidler som ellers mest brukes i manneblader/mykporno. Det er veldig rart med et virtuelt uttrykk som i den grad kræsjer med den ønskede leserdemografien. Ikke rart noen av og til blir så oppgitte de slenger litt med leppene. 

De kommentarene som CBE faktisk burde reagere på er slike som 🔥🍑. Der sier leseren direkte at de oppfatter bildet som sterkt seksuelt. Her kommer kommentarene fra de "slibrige mannfolkene på byen" du beskriver over og i stedet for å slå ned på den virtuelle "klapsingen på rumpa" fra disse så svarer CBE "blygt" 🙈. Veldig skremmende at CBE oppmuntrer til at slibrige mannfolk skal 

Dette innlegget  gjør hvertfall ikke barna hennes noe godt. Tok bort siste setningen. 

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Klink skrev:

Dette innlegget  gjør hvertfall ikke barna hennes noe godt. Tok bort siste setningen. 

Enig. Fullstendig avskyelig det som insinueres her. 

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, Inocybe said:

CBE har aldri skrevt hun har tatt silikon og det er akkurat det som er problemet fordi hun samtidig gir inntrykk av at følger man hennes opplegg med kost og trening så blir kroppen slik. Du skriver jo selv ofte at det er det hun fronter, og jeg er enig med deg at det er en prisverdig sak, men i dette tilfelle altså løgn.
Hadde hun skrevet kort "jeg har tatt silikon av personlige årsaker" og videreført looken hun brukte i tiden etter operasjonen med romslige klær og kameralinsen andre steder enn i kløften, hadde jeg ikke sagt et ord. Hvis hun ønsker å holde operasjonen privat respekterer jeg 100 % det men da går det ikke an å vise det så tydelig bevist visuelt. Bloggen hennes er like tuftet på det visuelle som tekst og det visuelle er sterkt preget av kropp og der i blant opererte bryster. CBE velger altså selv å dra det fram. 
Selv om SE tar det enda lengre er det at CBE ikke er ærlig i samme gate som SEs stadige løgner om operasjoner. CBE fronter dårlig uoppnåelig kroppsbilde (CBE klarer jo ikke engang selv å leve opp til idealet hun fronter uten operasjon, filter og redigering) og det er jammen meg ikke mye bedre enn SEs "operasjon er veien til lykke". De er to alen av samme stykke dårlige innflytelse.

Om det er tacky runkebilder på CBEs SoMe er vel opp til leserne å bedømme. Du er ikke enig med meg, men i kommentarene til bildene er det stadig vekk folk som oppfatter det på samme måte som meg. Noen er oppgitte over den totale mangel på forståelse av publikummet sitt "så fikk vi igjen se kjøpepuppene" og noen er sikkert fornøyde med å slippe å betale for Vi Menn og lignende. Selv mannen hennes beskriver jo, med litt andre ord, bildene sine slik.

At du og CBE synes CBE.no slik den framstår er en god setting å blande inn barn sier mye om verdisettet og holdningene deres til barn som selvstendige individer 😳 Det er ikke de som prediker varsomhet som trår feil her! 

Nei, vet du hva..! Hun skylder ingen å fortelle, forklare eller unnskylde seg for å ta silikon, det er et valg hun er helt fri til å ta selv uten at noen skal si noe på det. Så det der kan du bare legge fra deg først som sist, vi er i 2020 nå, og hun er i sin fulle rett til å gjøre akkurat som hun selv vil uten å måtte skjule seg i store klær eller bortforklare størrelsen, om hun er fornøyd så skal hun få lov til å mene det og legge ut bilder hun er fornøyd med. Jeg blir helt satt ut av hva dere forsøker å kreve og bestemme. Skulle tro det var Ottar på sin ferd for å bodyshame kvinner som er stolt av egen kropp. Gud, jeg blir provosert av slike! Det er ikke rart man tror at det er misunnelse som kommer til syne her.

De voksne leserne hennes forstår at man ikke kan trene seg til verken større eller annerledes bryster, så hun har ikke frontet dette på noe som helst måte, med mindre hun har laget et eget treningsprogram som skal forstørre brystene, DA kan vi snakke, inntil da så er verken du i din rett til å fortelle henne om hvordan hun bør skjule brystene sine eller diskutere puppene til dama. Sophie Elise påsto lenge at hun hadde trent seg til rumpa, da blir det misvisende, her forsøker du desperat å få tak i hvert lille halmstrå for å fortsette å kritisere hennes personlige valg.

Ta deg sammen!

• Liker 10
Skrevet (endret)

Redigert.

Endret av Nebel86
  • Liker 1
Skrevet

Poenget er ikke om CBE har tatt silikon eller ei. Det som settes lys på er hvordan LK har håndtert det med sin bisarre oppførsel på Instagram når spørmålet blir stilt. Jeg forstår også at CBE tier om det. Og det er jo bra at hun ikke gir noe platform før plastisk kirurgi. Men samtidig så er det viktig å få fram at man får ikke strutte pupper av trening.

• Liker 18
Gjest Snøsøta
Skrevet (endret)

Jeg finner kommentarer som «booty goals» 🔥🔥🔥🔥🍑, sexxxyyy💥💥💥, sexy lady, 80s porn, hotttt mama 🔥🔥🔥👌, wow sexy girl 👌, plass til en til der?, AI CARAMBA! 😲😲 Mamacita 🔥 (som i tillegg besvares med en 😂🙈🙏 av CBE.no) under ett og samme undertøysbilde i sengen. 

I kommentarfeltet under undertøyslansering på insta ligger det kommentarer som:

wow, for en flott kropp du har 🔥, drømmekroppen 🤩, følger figuren med?😘👌, sexy🔥🔥🔥😍😘💋💯💗💐, over 30 år med to små barn. Motivasjon! 🤩, my God ass, den kroppen din 🤩, so cute honey 😍💗💐💯🍓

CBE.no legger beviselig ut seksualiserte undertøysbilder og publiserer kommentarer som bemerker akkurat det fra sine egne tilhengere. Disse ligger på det mange opplever som svært upassende steder, mellom bilder av små barn og ved lanseringen av en kolleksjon. I alle andre sammenhenger ville det siste tilfellet blitt reagert på som trakassering.  

CBE.no er altså svært mottakelige for kommentarer om hvor sexy kroppen eller bildet er. Så går det da en usynlig grense for hvilken kroppsdel man kan kommentere? Når hun bruker extentions så er det helt innafor å spørre om hun gjør det, og hvilken type. Samme med øyenvipper, negler og påfyll i leppene. Men puppene kan man ikke spørre om uten å bli kalt psyko-bitch. Hvis man ytrer det åpenbare, at hun har tatt silikon utløser det voldsom kritikk og personangrep.

Kan noen forklare meg hvorfor akkurat puppene er off limits? De er ikke skjult, men veldig tilstede på bloggen og den kroppen hun viser fram og i de sexy, hot mama-kommentarene fra tilhengerne. En ting er å være diskret og ikke reklamere for operasjoner. Men det forklarer ikke de sterke reaksjonene på slike spørsmål fra bloggeierne og tilhengerne. Er det et nederlag å operere? Er det selve beviset for at frua ikke er perfekt? Er det skambelagt? Tabu? Kan noen av tilhengerne forklare hvorfor et spørsmål eller kommentar om puppene er uttafor mens alt annet er innafor?

@Nebel86 @Luvinesta @Klink

Endret av Snøsøta
Skrevet
46 minutter siden, Nebel86 skrev:

Nei, vet du hva..! Hun skylder ingen å fortelle, forklare eller unnskylde seg for å ta silikon, det er et valg hun er helt fri til å ta selv uten at noen skal si noe på det. Så det der kan du bare legge fra deg først som sist, vi er i 2020 nå, og hun er i sin fulle rett til å gjøre akkurat som hun selv vil uten å måtte skjule seg i store klær eller bortforklare størrelsen, om hun er fornøyd så skal hun få lov til å mene det og legge ut bilder hun er fornøyd med. Jeg blir helt satt ut av hva dere forsøker å kreve og bestemme. Skulle tro det var Ottar på sin ferd for å bodyshame kvinner som er stolt av egen kropp. Gud, jeg blir provosert av slike! Det er ikke rart man tror at det er misunnelse som kommer til syne her.

De voksne leserne hennes forstår at man ikke kan trene seg til verken større eller annerledes bryster, så hun har ikke frontet dette på noe som helst måte, med mindre hun har laget et eget treningsprogram som skal forstørre brystene, DA kan vi snakke, inntil da så er verken du i din rett til å fortelle henne om hvordan hun bør skjule brystene sine eller diskutere puppene til dama. Sophie Elise påsto lenge at hun hadde trent seg til rumpa, da blir det misvisende, her forsøker du desperat å få tak i hvert lille halmstrå for å fortsette å kritisere hennes personlige valg.

Ta deg sammen!

Så enig med deg i dette. Utrolig drøyt hva enkelte debattanter her i tråden får seg til å skrive. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...