Gjest Snøsøta Skrevet 15. mai 2020 #21301 Skrevet 15. mai 2020 41 minutter siden, Luvinesta skrev: Hei du @Snøsøta Og jeg venter fortsatt i spenning. Ingen har klart det ennå. Kanskje du kan gi meg et eksempel der CBE svarer ufint på en konstruktiv (ikke frekk) kommentar? At ingen gidder å spa opp dokumentasjon er heller ikke noe bevis for at hun alltid er hyggelig i svarene. Det betyr bare at det er velkjent og dokumentert så mange ganger at ingen gidder å bruke tid på det. Og hvorfor skulle vi det når du kaller andre influencere som stiller faglige spørsmål om treningsutbytte i en treningsinstagram for en bitch?
Hunter7 Skrevet 15. mai 2020 #21302 Skrevet 15. mai 2020 15 minutter siden, Luvinesta said: Her har du eksempler på konstruktiv kritikk: https://www.tekna.no/fag-og-nettverk/ledelse-og-utvikling/ledelsesbloggen/konstruktiv-kritikk/ Er spørsmålet ment for å hjelpe/gjøre bedre = konstruktiv kritikk. Om det kun er for å kritisere og være frekk = ikke konstruktiv kritikk. Jeg har nok mindre polariserte briller enn de fleste av kritikerne her inne, da jeg kan se saken fra flere sider og ikke bare negativt. Jeg skal gi meg med en gang om noen kommer med et eksempel der Caroline er frekk først. Om det er utallige eksempler så kom med det... Siden det ikke oppgis noen tidsramme her, så var det vel en uskyldig kommentar rundt timian som avstedkom ei durabelig skyllebøtte og beskyldninger om at kommentar-forfatteren var "mongo". 25
SusieDerkins Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #21303 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 10 minutter siden, Snøsøta skrev: At ingen gidder å spa opp dokumentasjon er heller ikke noe bevis for at hun alltid er hyggelig i svarene. Det betyr bare at det er velkjent og dokumentert så mange ganger at ingen gidder å bruke tid på det. Og hvorfor skulle vi det når du kaller andre influencere som stiller faglige spørsmål om treningsutbytte i en treningsinstagram for en bitch? Enig. Det er den ene grunnen til at vi ikke gidder. Den andre grunnen til at vi ikke gidder, er at den som spør er beryktet for å fordufte så snart h*n blir bedt om å dokumentere noe. De fleste har vel bedre ting å gjøre enn å grave opp dokumentasjon enda en gang, på ting som allerede ligger i tråden, til en som aldri gidder å svare eller dokumentere selv. Endret 15. mai 2020 av MissLucy 28
Luvinesta Skrevet 15. mai 2020 #21304 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 49 minutter siden, Kollontaj said: Den frekk/ikke-frekk-diskusjonen er jeg ferdig med, den tapte du så det sang, forresten. Min kommentar må leses i sammenheng med innlegget som omtaler Sennesets artikkel om bloggerbarn. Og hvorfor publisere en kommentar de ikke akter å svare på, når de innimellom kommenterer 5-10 ganger hvor et klesplagg kommer fra. 😏 Står ikke på tida, iallfall. Når man må proklamere med at andre tapte på et diskusjonsforum, så vant man mest sannsynlig ikke 😏 Det er jo bare dårlige unnskyldninger og prat rundt grøten og ingen som klarer å komme med dokumentasjon på påstander som kommer frem her inne, da har man malt seg temmelig langt oppe i et hjørne. Hele tiden så blir det hevdet at Caroline er frekk, bedrevitende og nebbete mot mange i kommentarfeltet, men det dere unnlater å nevne er at andre er frekkere enn flatlusa for å få den reaksjonen fra henne. Det er jo en ting, men når dere fortsetter å hevde at hun er frekk og nebbete først, men ikke klarer å dokumentere det all tid alt ligger tilgjengelig på hennes sosiale medier, da blir det bare latterlig. @Snøsøta Er det en ting jeg vet, så er det at om noen i denne gjengen hadde sittet på dokumentasjon som kunne tilbakevist det jeg sier så hadde det kommet flere lenker på flekken, så å si at ingen "gidder" er noe av det morsomste jeg har lest her inne tror jeg. Spesielt når brukere her inne er så opptatt av å dokumentere ellers, siden tråden ligger tilgjengelig om man googler bloggeier, så om det ikke hadde vært for å motbevise meg (som visstnok beryktet forlater tråden) så hvertfall for å forsøke å redde ryktet. Diskusjonen har også vart så lenge at det hadde tatt brøkdelen av tiden å faktisk dokumentere det da alt ligger på nettet og det skjer så ofte som dere hevder. Vi sitter heller her og krangler om at vi har rett og du er teit for vi "gidder ikke" (les; klarer ikke) å dokumentere påstandene våre.... Det er diskusjonsforumet sitt det! Bare kom med dokumentasjon på det dere hevder eller så la det være om dere ikke klarer, det sier sitt... Men en ide er kanskje å ta en titt på forumsreglene neste gang dere skal kritisere henne etter hukommelsen: * Spekulasjoner eller ryktespredning Det er ikke tillatt å spre rykter eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene, eller deres nærstående. Du har selv ansvar for å dokumentere dine påstander i tilfeller hvor årsakssammenhenger ikke vurderes å være allmenn kjent. Når det gjelder opplysninger om økonomi og potensielt straffbare forhold vil det være strengere krav for dokumentasjon. Spekulasjoner om kosmetiske operasjoner hos kjente personer som fronter kroppen sin i sosiale medier, vurderes ikke å være til skade dersom personen velger å selv legge opp til slike spekulasjoner. Endret 15. mai 2020 av Luvinesta 8
Surikatt Skrevet 15. mai 2020 #21305 Skrevet 15. mai 2020 Haha! Ja, hun velger selv å legge opp til spekulasjoner rundt kosmetiske operasjoner med sitt puppefokus. 19
SusieDerkins Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #21306 Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, Luvinesta skrev: Når man må proklamere med at andre tapte på et diskusjonsforum, så vant man mest sannsynlig ikke 😏 Det er jo bare dårlige unnskyldninger og prat rundt grøten og ingen som klarer å komme med dokumentasjon på påstander som kommer frem her inne, da har man malt seg temmelig langt oppe i et hjørne. Hele tiden så blir det hevdet at Caroline er frekk, bedrevitende og nebbete mot mange i kommentarfeltet, men det dere unnlater å nevne er at andre er frekkere enn flatlusa for å få den reaksjonen fra henne. Det er jo en ting, men når dere fortsetter å hevde at hun er frekk og nebbete først, men ikke klarer å dokumentere det all tid alt ligger tilgjengelig på hennes sosiale medier, da blir det bare latterlig. @Snøsøta Er det en ting jeg vet, så er det at om noen i denne gjengen hadde sittet på dokumentasjon som kunne tilbakevist det jeg sier så hadde det kommet flere sider på flekken, det er jeg temmelig sikker på, så å si at ingen "gidder" er noe av det morsomste jeg har lest her inne tror jeg. Spesielt når diskusjonen har vart så lenge at det hadde tatt brøkdelen av tiden å faktisk dokumentere det da alt ligger på nettet og det liksom skjer så ofte som dere hevder. Vi sitter heller her og krangler om at vi har rett for vi "gidder ikke" (les; klarer ikke) å dokumentere påstandene våre.... Det er diskusjonsforumet sitt det. Bare kom med dokumentasjon på det dere hevder eller så la det være om dere ikke klarer, det sier sitt... Men en ide er kanskje å ta en titt på forumsreglene neste gang dere skal kritisere henne etter hukommelsen: * Spekulasjoner eller ryktespredning Det er ikke tillatt å spre rykter eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene, eller deres nærstående. Du har selv ansvar for å dokumentere dine påstander i tilfeller hvor årsakssammenhenger ikke vurderes å være allmenn kjent. Når det gjelder opplysninger om økonomi og potensielt straffbare forhold vil det være strengere krav for dokumentasjon. Spekulasjoner om kosmetiske operasjoner hos kjente personer som fronter kroppen sin i sosiale medier, vurderes ikke å være til skade dersom personen velger å selv legge opp til slike spekulasjoner. det har ingen hensikt å dokumentere for deg, for du bare fortsetter å blånekte uansett hva vi kommer med. Det er ikke verd tiden. Alle fornuftige mennesker som leser her, forstår at dokumentasjonen som har blitt fremlagt på din forespørsel i kveld, mer enn beviser poenget om at hun svarer nebbete på nøytrale spørsmål. Så er det et par stykker som fortsatt blånekter. De det gjelder er det simpelthen ikke verd bryet å diskutere med. Jeg har i hvertfall langt mer interessante vegger å henvende meg til. 34
pøbelsara Skrevet 15. mai 2020 #21307 Skrevet 15. mai 2020 @Luvinesta - så lenge du påberoper deg å skulle bestemme hvorvidt en kommentar som utløser et uhøflig tilsvar fra CBE er ufin eller ikke, er dette en helt fruktesløs diskusjon. Du kan ikke bestemme at du skal bestemme alle variablene i en problemstilling for så å hevde at du har vunnet diskusjonen. Jeg synes for eksempel at diskusjonen rundt hygiene og fastelavn er et typisk eksempel - du synes ikke det. Så da er vi vel like langt, tenker jeg. men hva synes du om Ingeborg Sennesets artikkel om barn i some i dag? 44
MaleficentAurora Skrevet 15. mai 2020 #21308 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, Hellasinmyheart skrev: Jeg leser bloggen og kommentarene. Ikke sett noen frekke svar. Så «alle her i tråden» er ikke av den oppfatningen nei. 1 time siden, Luvinesta skrev: Vel, lenkene på siste side viser at hun klarer helt fint å svare hyggelig selv om hun ikke får badet seg i komplimenter fra leserne sine. Så det å fortsette å hevde dette når det er motbevist er ganske søkt. Og spesielt når ingen klarer å hoste opp et eneste eksempel på nebbete svar fra henne, med mindre andre er frekke først. Om alle vet det, og hun legger fra seg digitale spor hele tiden på det og til og med en gavepakke; hvorfor er det ingen som kan finne ett eneste eksempel på det? Det er jo tåpelig å fortsette å hevde det når det åpenbart ikke stemmer. Ingen overraskelse at det er AKKURAT dere 2 som går rett til forsvar på kommentaren min om CBE. Forsett damer, forsett😂 10
Fibonacci Skrevet 15. mai 2020 #21309 Skrevet 15. mai 2020 (endret) https://influencere.wordpress.com/2019/02/08/cbe-profesjonell-kundebehandling/ Asti har dokumentert godt ang. CBE og kommentarfeltproblematikk over lang tid. Dessverre har hun pause fra blogging nå, men dette er vel verdt å lese, synes jeg (inkludert linkene til videre dokumentasjon om kommentarfeltet). Endret 15. mai 2020 av La Traviata 36
Surikatt Skrevet 15. mai 2020 #21310 Skrevet 15. mai 2020 Caroline Berg-Eriksen er såpass sleip at hun lar andre ta seg av mobbing og ufine kommentarer. Det er en gjenganger i kommentarfeltet hennes. Selv sitter hun og soler seg i glansen og svarer tusen takk til alle beundrerne. Eller om det er Lars Kristian Eriksen som styrer showet. Ikke godt å vite hvem man egentlig kommuniserer med. Hun står selv ansvarlig for det som blir publisert og det de driver med er ikke pent. De er to mobbere som ikke tåler at noen kritiserer dem. 31
MaleficentAurora Skrevet 15. mai 2020 #21311 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 3 minutter siden, Surikatt skrev: Caroline Berg-Eriksen er såpass sleip at hun lar andre ta seg av mobbing og ufine kommentarer. Det er en gjenganger i kommentarfeltet hennes. Selv sitter hun og soler seg i glansen og svarer tusen takk til alle beundrerne. Eller om det er Lars Kristian Eriksen som styrer showet. Ikke godt å vite hvem man egentlig kommuniserer med. Hun står selv ansvarlig for det som blir publisert og det de driver med er ikke pent. De er to mobbere som ikke tåler at noen kritiserer dem. Nettopp. Dermed blir det feil og forvarer henne med at hun ikke opptrer frekk mot leserne sine når hun ikke gjør noe med mobbingen som foregår i kommentarfeltet. Det er hennes blogg og dermed hennes ansvar å gjøre noe med det. Endret 15. mai 2020 av MaleficentAurora 19
pøbelsara Skrevet 15. mai 2020 #21312 Skrevet 15. mai 2020 Og dessuten, @Luvinesta. Du har tydeligvis et utgangspunkt at Cbe og leserne står på en slags like fot - at hvis noen sier noe som kan opfattes tvetydig, så er cbe i sin fulle rett til å fyre av og bli med i, og gjerne eskalere, en eventuell krangel. Jeg mener jo at siden hun er den proffe som drar inn et par tre mill året på å selge vitaminbjørner og stæsj til folket, så er hun den man forventer skal være proff - hyggelig, høflig, the one who kills them with kindness og sånn. Og det er hun bare rett og slett ikke. Kanskje det er provoserende å få kommentarer om for eksempel manglende kjøkkenhygiene. Jeg tenker at hvis man ønsker å fortsette å tjene millioner på å vise seg frem og selge ting til folket, så bør man faktisk rett og slett heve seg over og i det minste prøve å være litt proff - ikke a seg provosere til å hevde at noen mener hun må gå med hårnett og bruke hansker som har ligget i sprit over natten når noen stiller spørsmål ved utslått hår og akrylnegler på kjøkkenet. 34
pøbelsara Skrevet 15. mai 2020 #21313 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, MaleficentAurora skrev: Nettopp. Dermed bmir det feil og forvarer henne med at hun ikke opptrer frekk mot leserne sine når hun ikke gjør noe med mobbingen som foregår i kommentarfeltet. Det er hennes blogg og dermed hennes ansvar å gjøre noe med det. Nemlig, akkurat. Hun har ansvaret for det som publiseres. Og hun har også den hele og fulle kontrollen med HVA som publiseres. Det er ingenting som publiseres i det kommentarfeltet uten at de vet om det. Så da kan man jo reflektere litt rundt hvorfor de ønsker å 1) poste ting de blir furtis for og 2) hvorfor de ønsker slike infantile og rett og slett ufine meningsutvekslinger i kommentarfeltet. 26
Luvinesta Skrevet 15. mai 2020 #21314 Skrevet 15. mai 2020 (endret) @pøbelsara @MissLucy Dere vet at hun ikke svarer frekt på nøytrale spørsmål som innebærer konstruktiv kritikk, for det er helt normalt å ville forsvare seg mot kritikk man føler er urettferdig, det er noe vi alle gjør. Og om dere ikke tør eller vil vise til eksempler forteller jo bare at de er ganske drøye og noe folk generelt ville reagert på, selv om dere kanskje ikke gjør det siden dere allerede er såpass farget i kritikken mot henne. Ellers ville det vært noe sak å kommet med et eksempel som viser hvor nebbete hun er på saklige kommentarer. Det er lov å ta igjen med samme mynt om man føler seg angrepet og folk er stygge i kommentarfelt på nettet, og det er helt på sin plass. Derfor blir det tåpelig å kun ta med utsnitt som skal vise hvor grusom Caroline eller mannen hennes er og unnlate å ta med det resten for å stille dem i et ekstra dårlig lys og kun fortelle om hvordan de oppfører seg. Det er noen her som er veldig glade i å dra frem kommentaren til LKE om psychobitch, men det vi aldri hører er hvordan han svarte på en kommentar som går som følgende: "Så fikk vi sett de fine, nye puppene hun kjøpte seg i fjor". Da gir kommentaren litt mer mening, og jeg også kan forstå at man får en reaksjon, for det er faktisk en ekkel ting å skrive, noe som ikke kommer i nærheten av "psychobitch" faktisk. Og slik er det hele tiden, folk "glemmer" de som var ekstremt mye frekkere og unnlater å ta det med, og CBE blir nok en gang den store stygge ulven. Det er sladder og spekulasjoner på sitt verste. Man får servert kun en side, og det blir enormt feil om man er opptatt av en ryddig diskusjon og vil bli tatt seriøst. Endret 15. mai 2020 av Luvinesta 7
MaleficentAurora Skrevet 15. mai 2020 #21315 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 7 minutter siden, pøbelsara skrev: Nemlig, akkurat. Hun har ansvaret for det som publiseres. Og hun har også den hele og fulle kontrollen med HVA som publiseres. Det er ingenting som publiseres i det kommentarfeltet uten at de vet om det. Så da kan man jo reflektere litt rundt hvorfor de ønsker å 1) poste ting de blir furtis for og 2) hvorfor de ønsker slike infantile og rett og slett ufine meningsutvekslinger i kommentarfeltet. Nettopp.. Det var akkurat det min kommentar handlet om, men jeg tok det ikke med fordi jeg regnet med at folk i tråden her skjønte poenget. Hun elsker å se på drama fra sidelinjen men vil ikke erkjenne at hun gir mobbing en form før rom å støtte; når hun ikke sensurerer kommentarfelt når det er på sitt verste. Endret 15. mai 2020 av MaleficentAurora 12
MaleficentAurora Skrevet 15. mai 2020 #21316 Skrevet 15. mai 2020 CBE og hennes enste betalte ansatt vet å sette seg i lyset uten andres hjelp når det kommer til å være frekk både synlig å skjult. Det som oppfattes som greit å nøytralt svar har som oftest et skjult frekkhet av tone under seg. Så lenge CBE ikke blir over røstet med kosmemose å roserøde ord av komplimenter så tuter og kjører de på som de vil. Det har vært mange eksempler på det fra Instagram også. 8
Vipser Skrevet 15. mai 2020 #21317 Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, Luvinesta skrev: @pøbelsara @MissLucy Dere vet at hun ikke svarer frekt på nøytrale spørsmål som innebærer konstruktiv kritikk, for det er helt normalt å ville forsvare seg mot kritikk man føler er urettferdig, det er noe vi alle gjør. Og om dere ikke tør eller vil vise til eksempler forteller jo egentlig at de er ganske drøye og noe folk generelt ville reagert på de, selv om dere kanskje ikke gjør det siden dere allerede er såpass farget i kritikken mot henne. Derfor blir det tåpelig å kun ta med utsnitt som skal vise hvor grusom Caroline eller mannen hennes er og unnlate å ta med det resten for å stille dem i et ekstra dårlig lys og kun fortelle om hvordan de oppfører seg. Det er noen her som er veldig glade i å dra frem kommentaren til LKE om psychobitch, men det vi aldri hører er hvordan han svarte på en kommentar som går som følgende: "Så fikk vi sett de fine, nye puppene hun kjøpte seg i fjor". Da gir kommentaren litt mer mening, og jeg også kan forstå at man får en reaksjon, for det er faktisk en ekkel ting å skrive, noe som ikke kommer i nærheten av "psychobitch" faktisk. Og slik er det hele tiden, folk "glemmer" de som var ekstremt mye frekkere og unnlater å ta det med, og CBE blir nok en gang den store stygge ulven. Det er sladder og spekulasjoner på sitt verste. Ikke i en profesjonell sammenheng, nei. Du snakker ikke tilbake på den måten når du er på jobb. Det hadde vært morsomt å se CBE jobbe i dagligvare en uke.. 😂 "'fine pupper' kommer ikke i nærheten av psychobitch"? What?! 26
Gjest Snøsøta Skrevet 15. mai 2020 #21318 Skrevet 15. mai 2020 41 minutter siden, Luvinesta skrev: Når man må proklamere med at andre tapte på et diskusjonsforum, så vant man mest sannsynlig ikke 😏 Det er jo bare dårlige unnskyldninger og prat rundt grøten og ingen som klarer å komme med dokumentasjon på påstander som kommer frem her inne, da har man malt seg temmelig langt oppe i et hjørne. Hele tiden så blir det hevdet at Caroline er frekk, bedrevitende og nebbete mot mange i kommentarfeltet, men det dere unnlater å nevne er at andre er frekkere enn flatlusa for å få den reaksjonen fra henne. Det er jo en ting, men når dere fortsetter å hevde at hun er frekk og nebbete først, men ikke klarer å dokumentere det all tid alt ligger tilgjengelig på hennes sosiale medier, da blir det bare latterlig. @Snøsøta Er det en ting jeg vet, så er det at om noen i denne gjengen hadde sittet på dokumentasjon som kunne tilbakevist det jeg sier så hadde det kommet flere lenker på flekken, så å si at ingen "gidder" er noe av det morsomste jeg har lest her inne tror jeg. Spesielt når brukere her inne er så opptatt av å dokumentere ellers, siden tråden ligger tilgjengelig om man googler bloggeier, så om det ikke hadde vært for å motbevise meg (som visstnok beryktet forlater tråden) så hvertfall for å forsøke å redde ryktet. Diskusjonen har også vart så lenge at det hadde tatt brøkdelen av tiden å faktisk dokumentere det da alt ligger på nettet og det skjer så ofte som dere hevder. Vi sitter heller her og krangler om at vi har rett og du er teit for vi "gidder ikke" (les; klarer ikke) å dokumentere påstandene våre.... Det er diskusjonsforumet sitt det! Bare kom med dokumentasjon på det dere hevder eller så la det være om dere ikke klarer, det sier sitt... Men en ide er kanskje å ta en titt på forumsreglene neste gang dere skal kritisere henne etter hukommelsen: * Spekulasjoner eller ryktespredning Det er ikke tillatt å spre rykter eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene, eller deres nærstående. Du har selv ansvar for å dokumentere dine påstander i tilfeller hvor årsakssammenhenger ikke vurderes å være allmenn kjent. Når det gjelder opplysninger om økonomi og potensielt straffbare forhold vil det være strengere krav for dokumentasjon. Spekulasjoner om kosmetiske operasjoner hos kjente personer som fronter kroppen sin i sosiale medier, vurderes ikke å være til skade dersom personen velger å selv legge opp til slike spekulasjoner. Jeg tror det beste svaret til dette er - I’m not your monkey.
Inocybe Skrevet 15. mai 2020 #21319 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 23 minutter siden, Luvinesta skrev: @pøbelsara @MissLucy Dere vet at hun ikke svarer frekt på nøytrale spørsmål som innebærer konstruktiv kritikk, for det er helt normalt å ville forsvare seg mot kritikk man føler er urettferdig, det er noe vi alle gjør. Og om dere ikke tør eller vil vise til eksempler forteller jo egentlig at de er ganske drøye og noe folk generelt ville reagert på de, selv om dere kanskje ikke gjør det siden dere allerede er såpass farget i kritikken mot henne. Derfor blir det tåpelig å kun ta med utsnitt som skal vise hvor grusom Caroline eller mannen hennes er og unnlate å ta med det resten for å stille dem i et ekstra dårlig lys og kun fortelle om hvordan de oppfører seg. Det er noen her som er veldig glade i å dra frem kommentaren til LKE om psychobitch, men det vi aldri hører er hvordan han svarte på en kommentar som går som følgende: "Så fikk vi sett de fine, nye puppene hun kjøpte seg i fjor". Da gir kommentaren litt mer mening, og jeg også kan forstå at man får en reaksjon, for det er faktisk en ekkel ting å skrive, noe som ikke kommer i nærheten av "psychobitch" faktisk. Og slik er det hele tiden, folk "glemmer" de som var ekstremt mye frekkere og unnlater å ta det med, og CBE blir nok en gang den store stygge ulven. Det er sladder og spekulasjoner på sitt verste. Og du unnlater beleilighetevis nok å ikke legge til settingen hvor denne kommentaren oppstod. For den kom absolutt ikke i at vakuum! Settingen er som følger: Plutselig, etter sykdom og periode med store romslige bluser, har puppene vokst betydelig. De vises fram _absolutt_hele_tiden. Bloggeren publiserer jevnlig spørsmål om hva som har skjedd men svarer aldri direkte på spørsmålet men mer enn gjerne masse "takk søte du 🙈" på skryten. Dette er altså settingen. En influencer som opererer seg, ekstremt velvillig viser fram resultatet (på måter vi i Norge ellers bare observerer hos SE), forteller kroppen er resultat av sunn livsstil og trening (eller lar fansen hennes blant annet deg ta seg av den biten) uten å korrigere og lyver/unnlater å fortelle sannheten. Så ja en litt syrlig kommentar om at hun viser fram innkjøpet er ikke over grensen. Det er CBE og LKE selv som legger opp til det! Å respondere på bemerkningen med psykobitch er der i mot langt over grensen. CBE og LKE kaster den første steinen. En kampestein. Endret 15. mai 2020 av Inocybe 34
Inocybe Skrevet 15. mai 2020 #21320 Skrevet 15. mai 2020 46 minutter siden, pøbelsara skrev: @Luvinesta - så lenge du påberoper deg å skulle bestemme hvorvidt en kommentar som utløser et uhøflig tilsvar fra CBE er ufin eller ikke, er dette en helt fruktesløs diskusjon. Du kan ikke bestemme at du skal bestemme alle variablene i en problemstilling for så å hevde at du har vunnet diskusjonen. Jeg synes for eksempel at diskusjonen rundt hygiene og fastelavn er et typisk eksempel - du synes ikke det. Så da er vi vel like langt, tenker jeg. men hva synes du om Ingeborg Sennesets artikkel om barn i some i dag? Prøver å dra meg litt unna en fruktesløs debatt igjen og tar opp denne en gang til for det er veldig viktig og interessant. @Luvinesta Hva mener du om Sennesets artikkel om bloggerbarn i dag? Senneset kunne like gjerne ha brukt CBE som eksempel. 21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå