AnnePåLande Skrevet 9. oktober 2022 #69301 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Ikke bare pinlig, men ulovlig og forkastelig. Så absolutt. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 9. oktober 2022 #69302 Del Skrevet 9. oktober 2022 Veldig greit å få det inn med teskje til meg som ikke har interesse for vesker ol, takk til de som svarte på en ordentlig måte istedet for å glefse tilbake Men den Chloé veska er jo ikke så dyr, merkelig at hun kjøper en fake. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. oktober 2022 #69303 Del Skrevet 9. oktober 2022 Oline12 skrev (13 minutter siden): Veldig greit å få det inn med teskje til meg som ikke har interesse for vesker ol, takk til de som svarte på en ordentlig måte istedet for å glefse tilbake Men den Chloé veska er jo ikke så dyr, merkelig at hun kjøper en fake. Jeg synes rundt 10 000 for ei bomullsveske er dyrt. 33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 9. oktober 2022 Populært innlegg #69304 Del Skrevet 9. oktober 2022 Oline12 skrev (6 minutter siden): Veldig greit å få det inn med teskje til meg som ikke har interesse for vesker ol, takk til de som svarte på en ordentlig måte istedet for å glefse tilbake Men den Chloé veska er jo ikke så dyr, merkelig at hun kjøper en fake. 7000-8000 kroner er tross alt mye for en familie som har samlet årsinntekt på 750K. Bedriften har ikke mange samarbeid, og flere av samarbeidene de har hatt i det siste har blitt avsluttet, så de er kanskje forsiktige med å føre utgifter på firmaet for tiden. Tipper de har hatt noen store utgifter i det siste også. Så jeg skjønner godt at de ikke prioriterer vesker. Personlig synes jeg at det er rarere at de velger å reise på billigste måte. Ta fly om natten, kjøre til en flyplass langt unna osv, er besparelser småbarnsfamilier gjerne unngår. Det er fint at de setter tæring etter næring, men det blir ganske komisk at de samtidig later som om de har kjøpt masse designprodukter. 42 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LisenL Skrevet 9. oktober 2022 Populært innlegg #69305 Del Skrevet 9. oktober 2022 Helt enig i at det er dyrt med 7000 og 35 000 for vesker i Canvas stoff. Jeg for min del ville aldri kjøpt noen av disse veskene, selv om jeg hadde hatt mulighet. Da finnes det mange andre designervesker jeg heller hadde investert i. CBE kunne gått rundt med en stråveske til 299kr, og ingen ville reagert eller kommentert det. Men å gå rundt med fake vesker med store logoer er toppen av harry (stilmessig) og ikke minst svært uetisk. 49 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 9. oktober 2022 #69306 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kjøp av piratkopierte varer kan gi bot – både når du shopper hjemmefra på nett og når du er på ferie - DNB Nyheter sitat: – Undersøkelser viser at piratkopierte varer ofte blir laget og solgt av organiserte kriminelle. Du kan derfor risikere at ditt kjøp er med på å finansiere andre alvorlige illegale aktiviteter, for eksempel menneskehandel, narkotika, hvitvasking og ulovlig våpenhandel. Handelen med piratkopier utgjør hvert år milliarder av kroner på verdensbasis. 30 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 9. oktober 2022 #69307 Del Skrevet 9. oktober 2022 Det siste strandbilde hun har lagt ut på story. Hva er poenget med å filme magen og nesten titte ned i bikinitrusa hennes? Skjønner det ikke. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. oktober 2022 #69308 Del Skrevet 9. oktober 2022 EmilieH skrev (45 minutter siden): Det siste strandbilde hun har lagt ut på story. Hva er poenget med å filme magen og nesten titte ned i bikinitrusa hennes? Skjønner det ikke. Er ikke det vanlig på familietur? Kommer sikkert noe fra flyplassen snart og, la oss si fra toalettet, selv om det er litt utenkelig. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 9. oktober 2022 #69309 Del Skrevet 9. oktober 2022 ~ Ada ~ skrev (8 minutter siden): Er ikke det vanlig på familietur? Kommer sikkert noe fra flyplassen snart og, la oss si fra toalettet, selv om det er litt utenkelig. Kjenner ingen som holder på sånn altså 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 9. oktober 2022 #69310 Del Skrevet 9. oktober 2022 EmilieH skrev (1 time siden): Det siste strandbilde hun har lagt ut på story. Hva er poenget med å filme magen og nesten titte ned i bikinitrusa hennes? Skjønner det ikke. Slik at du kan se at hun fortsatt er tynn til tross for at hun spiste hele TO iskremer 🤗 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 9. oktober 2022 #69311 Del Skrevet 9. oktober 2022 Lullis skrev (3 timer siden): Om jeg ikke ser feil står det ikke "Chloè" på håndtaket på den ekte - det gjør det på Caroline sin. Eller tar jeg feil? På spring 21 kolleksjonen har de laget vesker hvor det står det Chloe` På håndtaket. Er ikke så uvanlig å forandre litt på design på veskene fra sesong til sesong. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swan1998 Skrevet 9. oktober 2022 #69312 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Riktig. kilder: Ekte og fake https://www.instagram.com/p/CjfADA_jYB4/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Her ser man også at den originale vesken har en mørkere nyanse i kanvasen i selve vesken, mens båndene med logo er lysere. På den fake vesken er det motsatt. På den fake vesken forsvinner også logoen under vesken. Den originale vesken er også mye stivere fordi det er en innerveske i lær. Det er heller ikke logo på selve håndtaket. Når man ikke trodde det kunne bli verre ble det akkurat det. 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 9. oktober 2022 #69313 Del Skrevet 9. oktober 2022 Swan1998 skrev (2 minutter siden): Her ser man også at den originale vesken har en mørkere nyanse i kanvasen i selve vesken, mens båndene med logo er lysere. På den fake vesken er det motsatt. På den fake vesken forsvinner også logoen under vesken. Den originale vesken er også mye stivere fordi det er en innerveske i lær. Det er heller ikke logo på selve håndtaket. Når man ikke trodde det kunne bli verre ble det akkurat det. @Levina 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 9. oktober 2022 #69314 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Swan1998 skrev (4 minutter siden): Her ser man også at den originale vesken har en mørkere nyanse i kanvasen i selve vesken, mens båndene med logo er lysere. På den fake vesken er det motsatt. På den fake vesken forsvinner også logoen under vesken. Den originale vesken er også mye stivere fordi det er en innerveske i lær. Det er heller ikke logo på selve håndtaket. Når man ikke trodde det kunne bli verre ble det akkurat det. Nei, hva kan en si om dette? Er det mulig å være så lite reflektert og opplyst? Endret 9. oktober 2022 av AnnePåLande 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 9. oktober 2022 Populært innlegg #69315 Del Skrevet 9. oktober 2022 Levina skrev (4 minutter siden): På spring 21 kolleksjonen har de laget vesker hvor det står det Chloe` På håndtaket. Er ikke så uvanlig å forandre litt på design på veskene fra sesong til sesong. Eh, hva er agendaen din? Skrev de plutselig logoen feil også? Gadd ikke sy sømmen skikkelig? Rett og slett laget ei veske som ingen vil godta som original fordi den er helt feil? Du må jo faktisk vise bilder -kliss lik CBEs veske, hos designeren. 43 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. oktober 2022 #69316 Del Skrevet 9. oktober 2022 Levina skrev (14 minutter siden): På spring 21 kolleksjonen har de laget vesker hvor det står det Chloe` På håndtaket. Er ikke så uvanlig å forandre litt på design på veskene fra sesong til sesong. Link/bildet? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 9. oktober 2022 Populært innlegg #69317 Del Skrevet 9. oktober 2022 Levina skrev (11 minutter siden): På spring 21 kolleksjonen har de laget vesker hvor det står det Chloe` På håndtaket. Er ikke så uvanlig å forandre litt på design på veskene fra sesong til sesong. Du har da også et svar klar til alle anledninger 😆 Og denne gangen tar du feil igjen: https://www.goxip.com/cw/en/magazine/chloe-tote-bag-2021 Ikke en logo på håndtak i sikte på noen av spring 2021 woody tote der heller. 🤷♀️ 39 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 9. oktober 2022 #69318 Del Skrevet 9. oktober 2022 Hallepalle2 skrev (7 timer siden): Hvordan ser du at dette er fake? Og det er jo en veske til 7-8000 kr, hvorfor gidde å kjøpe fake av det? Oline12 skrev (6 timer siden): Jeg syns diskusjonen er interessant. Kan noen med god peiling forklare akkurat hvordan dere ser det er fake? Jeg syns argumentene er litt tynne, hvertfall for meg med null peiling Originalen har ikke den sømmen jeg har ringet rundt her. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 9. oktober 2022 #69319 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Oline12 skrev (6 timer siden): Jeg syns diskusjonen er interessant. Kan noen med god peiling forklare akkurat hvordan dere ser det er fake? Jeg syns argumentene er litt tynne, hvertfall for meg med null peiling Dyre designvesker vil aldri ha tilfeldig plassering av feks sømmer, logo, bokstaver og mønstre. På orginalen er merkenavnet aldri plassert slik at det havner på undersiden av vesken. På videoen som CBE har lagt ut ser man tydelig at merkenavnet derimot er på undersiden (altså bunnen av vesken) selv om vesken ikke er stappfull. I tillegg ser man at CBEs veske har en søm som går helt fra topp til bunn på sidepanelene, noe orginalen ikke har. Det er altså den vertikale sømmen som man kan se gå gjennom "trekantsømmen" nede på vesken. Denne vertikale sømmen er ikke på originalen. Bildet fra @MissCoverdale Endret 9. oktober 2022 av AntiBullshit 32 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 9. oktober 2022 Populært innlegg #69320 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) AntiBullshit skrev (26 minutter siden): Dyre designvesker vil aldri ha tilfeldig plassering av feks sømmer, logo, bokstaver og mønstre. På orginalen er merkenavnet aldri plassert slik at det havner på undersiden av vesken. På videoen som CBE har lagt ut ser man tydelig at merkenavnet derimot er på undersiden (altså bunnen av vesken) selv om vesken ikke er stappfull. Oi, ja nå så til og med jeg det veldig godt. At hun tør? Dette er faktisk ulovlige piratkopier, og hun har dem liggende helt åpenlyst på feeden sin 😬 Helt greit at de ikke har samme økonomi som før, men da kunne de latt være med å ta denne sydenturen, hvor de tydeligvis reiste på billigst mulig måte (flyplass langt unna, flyreise på natten osv). Barna gikk jo i tillegg glipp av en drøy uke med skolegang, for ikke å snakke om at den ene mistet ytterligere en uke rett i forkant pga sykehusopphold. Og nå kjøper CBE til og med ulovlige piratkopier av vesker som hun flasher i SoMe. Veldig Villa Paprika egentlig... Nei her var det jammen pussige valg og prioriteringer.. Endret 9. oktober 2022 av Rastebenk 48 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå