Gameon Skrevet 28. september 2022 #68981 Del Skrevet 28. september 2022 Bulsara skrev (På 22.9.2022 den 9.03): Treningssenter, Klinikk | La opp fotballen for å satse på yrkeskarrieren – nå vokser Adrians treningskonsern ytterligere (ha-halden.no) Bak betalingsmur desverre Det står ingenting egentlig. Om Netfit står det kun at han har planer.... å kalle det "netfituniverset" er å ta i kraftig. Hele greia er latterlig. Bortsett fra det er det greit å se et mer "normalt" bilde av CBE.... her ser man mindre innsugd mage, midjen er tilnærmet normal, ansiktet ikke redigert ihjel, armene ikke så tynne og rumpa ser ut til å være mer normal. Noe svai såkalt i ryggen er heller ikke særlig å snakke om. 😂 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 28. september 2022 #68982 Del Skrevet 28. september 2022 Jeg tenker igjen at her er utseendet viktigst, gjemt bak en tekst om takknemlighet..... Håret er dandert, filter er på, fokuset er tydelig på hvor flott hun selv synes hun ser ut. Bildet er rett og slett malplassert ifht teksten etter min mening. Bobla er komplett, hvordan kan hun IKKE se dette selv? Ps. Jeg blir overrasket over hvis dette blir rapportert. Jeg synes dette er et seriøst spørmål i debatt om utseendefiksering. Blir det rapportert, vil jeg heretter rapportere hvert eneste innlegg som overhodet nevner utseende. Har blitt advart en gang pga et innlegg som ikke skilte seg så ut fra mange andre her, men man må bare godta. 24 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 28. september 2022 #68983 Del Skrevet 28. september 2022 Gameon skrev (17 minutter siden): Jeg tenker igjen at her er utseendet viktigst, gjemt bak en tekst om takknemlighet..... Håret er dandert, filter er på, fokuset er tydelig på hvor flott hun selv synes hun ser ut. Bildet er rett og slett malplassert ifht teksten etter min mening. Bobla er komplett, hvordan kan hun IKKE se dette selv? Ps. Jeg blir overrasket over hvis dette blir rapportert. Jeg synes dette er et seriøst spørmål i debatt om utseendefiksering. Blir det rapportert, vil jeg heretter rapportere hvert eneste innlegg som overhodet nevner utseende. Har blitt advart en gang pga et innlegg som ikke skilte seg så ut fra mange andre her, men man må bare godta. Dette ligner nesten på et av de filtrene som får deg til å se ut som et barn. 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 28. september 2022 #68984 Del Skrevet 28. september 2022 Gameon skrev (57 minutter siden): Jeg tenker igjen at her er utseendet viktigst, gjemt bak en tekst om takknemlighet..... Håret er dandert, filter er på, fokuset er tydelig på hvor flott hun selv synes hun ser ut. Bildet er rett og slett malplassert ifht teksten etter min mening. Bobla er komplett, hvordan kan hun IKKE se dette selv? Ps. Jeg blir overrasket over hvis dette blir rapportert. Jeg synes dette er et seriøst spørmål i debatt om utseendefiksering. Blir det rapportert, vil jeg heretter rapportere hvert eneste innlegg som overhodet nevner utseende. Har blitt advart en gang pga et innlegg som ikke skilte seg så ut fra mange andre her, men man må bare godta. Språket er så dårlig. Och mye "meg, jeg, jeg, jeg". Kunne skrevet feks: Vi har fått noen spørsmål om hva som har skjedd. Vårt ene barn var i en ulykke på torsdag og hun havnet på sykehuset og hun har vært/er (?) innlagt. Det går fremover og heldigvis ingen større skade har skjedd, selv om alle ble redde. Vi tar en dag om gangen og håper hun får reise hjem snart fra sykehuset. Da vet dere hvorfor vi har vært litt off og halvmaraton avlyst. Take care koz og klem/familien berg eriksen 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 28. september 2022 #68985 Del Skrevet 28. september 2022 Når man er sykt fornøyd med eget utseende og vil vise seg frem mest mulig så bruker man enhver anledning til å poste bilder av seg selv. Og taste inn masse "jeg, meg, jeg" 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 28. september 2022 #68986 Del Skrevet 28. september 2022 miamiamia skrev (31 minutter siden): Når man er sykt fornøyd med eget utseende og vil vise seg frem mest mulig så bruker man enhver anledning til å poste bilder av seg selv. Og taste inn masse "jeg, meg, jeg" Eventuelt dårlig selvfølelse og søker bekreftelser hele tiden. For overflatiske ting, som utseende. 31 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 28. september 2022 #68987 Del Skrevet 28. september 2022 kraftwerk skrev (16 timer siden): Veldig unødvendig kommentar. Dette er bare med på å skape et svært dårlig rykte om både tråden, og den viktige debatten. Er det ikke dette håret hun driver kommenterer selv hele tiden???er det du som skal bestemme hva som er unødvendige kommentarer?? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 28. september 2022 #68988 Del Skrevet 28. september 2022 Nå liker hun ikke Hege Tørresdals post lenger, etter at noen påpekte dobbeltmoral her inne…kanskje hun glemte at hun var proppfull med silikon med mer selv? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 28. september 2022 #68989 Del Skrevet 28. september 2022 Noen som har sett Line Victoria sin reel om å titte ut av vinduet ala CBE? Den er helt fabelaktig! 34 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 28. september 2022 #68990 Del Skrevet 28. september 2022 miamiamia skrev (39 minutter siden): Noen som har sett Line Victoria sin reel om å titte ut av vinduet ala CBE? Den er helt fabelaktig! Nei, hvor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. september 2022 #68991 Del Skrevet 28. september 2022 Gameon skrev (1 time siden): Nei, hvor? Line Victoria Husby sin insta. Enig at den var morsom! Lurer på hvordan fruen og gemalen har tatt den? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mater.sapiens Skrevet 28. september 2022 #68992 Del Skrevet 28. september 2022 Gameon skrev (1 time siden): Nei, hvor? https://www.instagram.com/reel/CjDPxOhqLp4/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 😅 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 28. september 2022 #68993 Del Skrevet 28. september 2022 (endret) Går ikke akkurat unna med den boka🤪 Og det er INGEN som sitter sånn på en solseng, bortsett fra dronninga av merkelige positurer. Endret 28. september 2022 av tullerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 28. september 2022 #68994 Del Skrevet 28. september 2022 Så naturlig foran kamera… not 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 28. september 2022 #68995 Del Skrevet 28. september 2022 tullerikke skrev (21 minutter siden): Går ikke akkurat unna med den boka🤪 Og det er INGEN som sitter sånn på en solseng, bortsett fra dronninga av merkelige positurer. Heldig solseng vet du 😉 som tante Viv? Av og til sier 😅 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. september 2022 #68996 Del Skrevet 28. september 2022 Ellie77 skrev (2 timer siden): Nå liker hun ikke Hege Tørresdals post lenger, etter at noen påpekte dobbeltmoral her inne…kanskje hun glemte at hun var proppfull med silikon med mer selv? Frua fjerner nok ikke silikonen. Det er hun for selvopptatt til. Hege la ut bilde uten smink og filter. Kjempeflott. Slik burde vi alle gjort mer av slik at neste generasjon ikke blir psykisk syke før de er begynt på livet. Når jeg ser filterbilder vil jeg spy. Det er så falskt og stygt. Damer over 18 år burde visst bedre, og spesielt de som nærmer seg 40. 27 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. september 2022 #68997 Del Skrevet 28. september 2022 Men er CBE og familien på ferie nå? Er blokkert fra deres sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. september 2022 #68998 Del Skrevet 28. september 2022 elskersommer skrev (44 minutter siden): Men er CBE og familien på ferie nå? Er blokkert fra deres sider Har de ikke alltid ferie da egentlig? 😜 Og ja, de er på en ferietur i syden igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. september 2022 #68999 Del Skrevet 28. september 2022 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Har de ikke alltid ferie da egentlig? 😜 Og ja, de er på en ferietur i syden igjen. Men har barna ferie der denne uka? Trodde det var neste uke. Men jeg kan ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. september 2022 #69000 Del Skrevet 28. september 2022 elskersommer skrev (2 minutter siden): Men har barna ferie der denne uka? Trodde det var neste uke. Men jeg kan ta feil De tar ut barna fra skolen når det passer dem selv 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå