Natron Skrevet 26. september 2022 #68961 Del Skrevet 26. september 2022 Aldri har det vært deiligere å finne ignoreringsknappen. 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 26. september 2022 #68962 Del Skrevet 26. september 2022 Klink skrev (12 timer siden): Lurt prismessig og er jo dessverre mange som velger å ta barna fri ei uke for å reise på ferie. De skal vel være borte begge ukene, er vel tur nr 3 til "syden" i år, 3×2 uker. Familien som proklamerte at de skulle fokusere mer på ferier i Norge, og uten behov for å fly, med tanke på miljøet. 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kraftwerk Skrevet 26. september 2022 Populært innlegg #68963 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) hvalstad45 skrev (16 timer siden): Jeg vil nødig diskutere dem, men jeg er oppriktig bekymra for dette kropps- og utseendefokuset disse døtrene blir utsatt for hver dag. Veit at jeg hadde blitt ekstremt påvirket selv om mor alltid tok bilder i speil i merkelige positurer og faren min løp rundt med fettklype. Får håpe de har svært sterk motstandskraft...Litt redd CBE og LKE bare venter på at de kan lage mer content og dermed fortjeneste med ungene. Jeg er oppvokst med en mor som var modell, og hun tok silikon etter hun var ferdig med amming. Hun har alltid vært veldig opptatt av kropp, det å være tynn og gå på slankekurer. Jeg ble veldig preget av bare det, har alltid hatt et anstrengt forhold til kroppen min og det smittet selvfølgelig over på meg - jeg måtte være tynn jeg også. Så jeg slet i mange år med spisevaner og forholdet mitt til kropp og mat, når jeg begynte å trene var aldri det bra nok heller. Det ble aldri bra nok. Når jeg gikk i 4-klasse kjøpte mamma bikini til meg som liksom fremhevet brystpartiet. Jeg var jo liten, syntes det var kjempe kleint og ekkelt - men mamma sa at "nei det er fint, det er sånn det skal være". 🙄 Nå er jeg i slutten av tyveårene og har jobbet mye med meg selv, har ikke dette kritiske forholdet til meg selv lengre, men det har krevd en enorm innsats. Jeg ser jo for meg at barna i det huset, kommer til å bli påvirket likedan. Barn er sårbare, og hvis mor går rundt og er så opptatt av de tingene - da blir selvfølgelig barna påvirket. De tror jo at det er det som er sannheten, og det skal mye til for å klare å snu den tankegangen. Endret 26. september 2022 av kraftwerk 26 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. september 2022 #68964 Del Skrevet 26. september 2022 Man ser på endel bilder at det ikke kun er mor som poserer ... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 26. september 2022 #68965 Del Skrevet 26. september 2022 Det som er ekstra ille er jo at begge foreldrene er så ekstremt opptatt av trening. LKE virker jo helt besatt! Virker som resten av familien tilpasser seg hans treningsopplegg. Syns det er rart å bruke så ekstremt mye tid på en hobby. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 26. september 2022 #68966 Del Skrevet 26. september 2022 snute skrev (6 timer siden): Det som er ekstra ille er jo at begge foreldrene er så ekstremt opptatt av trening. LKE virker jo helt besatt! Virker som resten av familien tilpasser seg hans treningsopplegg. Syns det er rart å bruke så ekstremt mye tid på en hobby. Er det mulig å se CBE s stories noen plass når man er blokkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 26. september 2022 #68967 Del Skrevet 26. september 2022 Ellevira skrev (1 minutt siden): Er det mulig å se CBE s stories noen plass når man er blokkert? Jeg forstår ikke hvorfor noen ønsker å følge denne dama, men du kan jo bare lage deg flere brukere på Instagram? Jeg har privatkonto og interiørkonto. Du bytter bare mellom kontoer på en egen knapp der. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 26. september 2022 #68968 Del Skrevet 26. september 2022 Ellevira skrev (1 time siden): Er det mulig å se CBE s stories noen plass når man er blokkert? https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 26. september 2022 #68969 Del Skrevet 26. september 2022 Ellevira skrev (1 time siden): Er det mulig å se CBE s stories noen plass når man er blokkert? Kan du ikke bare opprette deg en konto til? Da får du tilgang hvis ikke hun har privat konto. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 26. september 2022 #68970 Del Skrevet 26. september 2022 Å der kom story med svaret vi har lurt på: storesøster obs mener barnevakt er med for å passe på mens CBE og LK drar på løpetur(er). Hun er (nesten) verre enn CBE mtp bildedeling på story av barna I BADETØY 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 26. september 2022 #68971 Del Skrevet 26. september 2022 2 hours ago, Ice-91 said: Å der kom story med svaret vi har lurt på: storesøster obs mener barnevakt er med for å passe på mens CBE og LK drar på løpetur(er). Hun er (nesten) verre enn CBE mtp bildedeling på story av barna I BADETØY Jeg trodde lenge hun var en fornuftig motstemme til CBE i den familien, men det virker jo dessverre ikke sånn overhodet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. september 2022 #68972 Del Skrevet 26. september 2022 Hereforthecomments skrev (3 timer siden): https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno Er den anonym? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 26. september 2022 #68973 Del Skrevet 26. september 2022 hvalstad45 skrev (1 time siden): Jeg trodde lenge hun var en fornuftig motstemme til CBE i den familien, men det virker jo dessverre ikke sånn overhodet. Ser ut til å være av samme ulla ja. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 27. september 2022 #68974 Del Skrevet 27. september 2022 11 hours ago, hvalstad45 said: Jeg trodde lenge hun var en fornuftig motstemme til CBE i den familien, men det virker jo dessverre ikke sånn overhodet. Huff. Er hennes insta også åpen for alle? (aner ikke hvem hun er) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 27. september 2022 #68975 Del Skrevet 27. september 2022 Xstrella skrev (11 timer siden): Er den anonym? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 27. september 2022 #68976 Del Skrevet 27. september 2022 Nok en intetsigende story med kropp, kropp og kropp i fokus. Null treningsglede, null inspirasjon, kun "jeg har løpt", et bilde med ansiktet vendt bort og silikonpupper i fokus. Fraværet av sterke og solide merkevarer som samarbeidspartnere begynner å bli synlig. Det er ikke plass til noe annet enn kroppen hennes i kanalen. 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 27. september 2022 #68977 Del Skrevet 27. september 2022 Sugar&Spice skrev (28 minutter siden): Nok en intetsigende story med kropp, kropp og kropp i fokus. Null treningsglede, null inspirasjon, kun "jeg har løpt", et bilde med ansiktet vendt bort og silikonpupper i fokus. Fraværet av sterke og solide merkevarer som samarbeidspartnere begynner å bli synlig. Det er ikke plass til noe annet enn kroppen hennes i kanalen. Det er interessant å observere at følgertallet fikk seg en oppsving etter sykehusopphold og stille dager uten oppdateringer. Jeg tenker at mange fikk medfølelse og ble bekymret når dette skjedde, og at det mulig er et resultat av dette. Nå som innholdsproduksjon er mer eller mindre tilbake der den slapp, blir det interessant å se hvilken vei trenden (les: følgerne) tar. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 27. september 2022 #68978 Del Skrevet 27. september 2022 Guuud hvor kjedelig hun er(jadda ska slutte å titte inn)biter meg merke i dette håret som hun til stadighet skryter over,det må klippes,ser helt tjafsete ut....sånn da kan dagen min forsette🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 27. september 2022 #68979 Del Skrevet 27. september 2022 Velinda skrev (5 timer siden): Guuud hvor kjedelig hun er(jadda ska slutte å titte inn)biter meg merke i dette håret som hun til stadighet skryter over,det må klippes,ser helt tjafsete ut....sånn da kan dagen min forsette🙈 Veldig unødvendig kommentar. Dette er bare med på å skape et svært dårlig rykte om både tråden, og den viktige debatten. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 27. september 2022 #68980 Del Skrevet 27. september 2022 Hereforthecomments skrev (På 26.9.2022 den 20.43): https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno Men her ligger bare bilder en sjelden gang. Ingen stories - ingen kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå