Gå til innhold

Hva var det verste tv-programmet du så som barn?


Million

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Nie skrev:

Husker jeg var så redd når Emil var på «fattighuset» Han var der i jula,hos en gjeng fattige og der var «krøsa Maja» Å dæven døtte hun var jeg redd 🤭

Det var Kommandoran, ikke Krösamaja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Linaria skrev:

Vinterdamen fra Mummitrollet er det skumleste som finnes fremdeles.

Ja! Og den episoden med sandtrollet! Var mye skummelt med mumietrollet... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Thildamor skrev:

Det var Kommandoran, ikke Krösamaja. 

Kommandoran og Krøsa-Maja var forresten begge tyske skuespillere som ble dubbet til svensk. Det gjelder også flere av de andre som er med i  Emil-filmene, som f.eks doktoren. Husker jeg ble bittelitt skuffet da jeg ble klar over det. 😛

Anonymkode: 2df46...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommandoran og Krøsa-Maja var forresten begge tyske skuespillere som ble dubbet til svensk. Det gjelder også flere av de andre som er med i  Emil-filmene, som f.eks doktoren. Husker jeg ble bittelitt skuffet da jeg ble klar over det. 😛

Anonymkode: 2df46...aad

Fru Petrell var også tysk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Fru Petrell var også tysk :)

Noen som vet hvorfor de måtte ha med så mange tyske skuespillere da? Det var vel nok å velge mellom blant svenske skuespillere, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Million skrev:

Noen som vet hvorfor de måtte ha med så mange tyske skuespillere da? Det var vel nok å velge mellom blant svenske skuespillere, vel?

Det var fordi det var et samarbeid mellom svensk og tysk fjernsyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en serie som var dritskummelt da jeg var unge. Husker ikke hva den het, men det var et eller annet med noen spøkelser og en robot som het sprak. Var livredd.... Lurer på om det gikk om morgenen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker bare at jeg hatet kykkelikokos som pesten og vinterdamen, hufsa og hattifnattene i mummi var mitt største mareritt.  
Vinterdamen er fortsatt skummel, med den skumle snøhesten. Verste er at hufsa er med i samme episode, når hufsa snakker... mareritt! 

 

Anonymkode: ad27b...b1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flukten fra dyreskogen var så kjedelig husker jeg, samt alle andre «animerte/tegneserier», forutenom mumidalen da☺️ Lilly’s butikk elska jeg derimot, samt alle «Astrid Lindgren» sine verk😊 

Anonymkode: 0c2b0...059

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puslingen med Vibeke Sæther, Triola da Gamba med Birgit Strøm og Leikestove ( Lekestue på nynorsk) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var dessverre en av de barna som ikke likte mummitrollet. Syntes det var kjedelig. 

Merkelig nok syntes jeg det er kjekt å se på idag i voksen alder😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker også "Noahs dyrebare øy" som utrolig kjedelig! Gikk liksom ingensteder. Og den der Oinski Poinski figuren (het den Sasha mon tro?) irriterte vettet av meg

Anonymkode: b4aaa...545

Haha helt enig. Synes også det var utrolig kjedelig. Husker det alltid gikk på søndager. 

Anonymkode: c7db9...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ''Flukten fra Hjorteskogen'' var skikkelig spennende og trist. Kunne gråte meg i søvn hvis et av dyrene hadde blitt påkjørt og drept i en episode. Synes egentlig hele serien var ganske traumatiserende. Ble superstresset av å se på det. 

Annie og Teddy. Kosebamsen og dukken som hadde blitt kastet av eierne sine og gikk rundt alene i en storby. Var sykt trist husker jeg. Tror jeg var veldig følsom som barn. Hahaha. 

image.png.097a445d421b5ff2657aeecc50d0b2bf.png

 

Skumleste var Brødrene Dal, Grøsserne og den serien her:

image.png.f433e7e7b720eb9078c026ec838b86f7.png

 

image.png.3a83fb6bd4195500c2acca707f2dc871.png 

 

Anonymkode: c7db9...4c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...