Gå til innhold

Hva var det verste tv-programmet du så som barn?


Million

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Titten tei mislikte jeg sterkt, og da også Teodor, for de hadde lik stemme.

Anonymkode: 9064d...59c

Likheten er nok fordi begge fikk stemme fra den samme dama, nemlig Birgit Strøm.

https://snl.no/Birgit_Strøm

P.S. Serien om alien-jenta het "Majka - jenta frå verdsommet", en tsjekkoslovakisk sci-fi serie(ja, Tsjekkoslovakia var et land dengang og ikke to).

https://no.wikipedia.org/wiki/Majka_–_jenta_frå_verdsrommet

Anonymkode: 6798e...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
4 timer siden, Aqua skrev:

Grønnsaker på sort bakgrunn som beveget seg i forskjellige mønstre!  :bond:

Noen som husker dette? Må ha vært på 90-tallet..

Soupe opera? Jeg elsket musikken🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose

Karlson på taket. Syntes han var slem mot lillebroren i filmen. Men likte alt annet av Astrid Lindgren da ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teletubbies var ekle ..! 

Hattifnattene i mummi-trollet var også creepy. 

 

Anonymkode: b5c8f...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Hehe.

 

Anonymkode: 95031...fa7

Ble noen unger traumatisert av dette? Verste jeg har sett av.. barneTv?!  😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rädda Joppe - död eller levande = det programmet gjorde meg så vanvittig stresset. Måtte som regel slå av, for jeg ble utslitt av den travle ungen med de teite brillene.

Atte katte Noa = snork...

Julekalenderen «Den gyldne Hale» = mest skuffende adventen jeg kan huske. Kjedelig og grusomt.

Anonymkode: 55775...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Moondance skrev:

:hakeslepp: ! Det var jo et av de koseligste programmene som fantes på TV! Jeg kan finne klipp på YouTube og se på enda jeg, hehe. Og den fine musikken ❤

Hele serien ligger på NRK netttv! 😍 

Anonymkode: 61dc8...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taklet ikke barnas superjul. Noe så grusomt. 0 julestemning, bare hyl og skrål. 

Anonymkode: 947ad...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele serien ligger på NRK netttv! 😍 

Anonymkode: 61dc8...51e

Åååååh, så koselig! 😍😍 Den skal finnes. Men det er den gamle versjonen, ikke noe moderne animasjonsgreier vel? For det er mye de har fikset på opp gjennom årene som ikke var det samme som før 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker også "Noahs dyrebare øy" som utrolig kjedelig! Gikk liksom ingensteder. Og den der Oinski Poinski figuren (het den Sasha mon tro?) irriterte vettet av meg

Anonymkode: b4aaa...545

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2019 den 14.13, Ullvott skrev:

Den bleien gjorde uutslettelig inntrykk på meg også! :hoho: Serien het To hus tett i tett. Den var fra Bergen, og gikk på Barne-TV rundt samme tid som Gullars, men det var ikke det samme som Gullars-serien. 

Åh den serien var koselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Åh den serien var koselig. 

Serien som helhet likte jeg også, såvidt jeg kan huske. Den grønne bæsjebleia, derimot; not so much :fnise: Jeg husker godt at den var en snakkis på skolen dagen etter, for alle så jo samme barne-TV på -80-tallet. Serien ligger på NRKs nett-TV for den som vil friske opp igjen gamle minner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Nie skrev:

Husker jeg var så redd når Emil var på «fattighuset» Han var der i jula,hos en gjeng fattige og der var «krøsa Maja» Å dæven døtte hun var jeg redd 🤭

Krøsa Maja var ikke på fattighuset. Hun budde i et lite hus i skogen bortenfor Emil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker også "Noahs dyrebare øy" som utrolig kjedelig! Gikk liksom ingensteder. Og den der Oinski Poinski figuren (het den Sasha mon tro?) irriterte vettet av meg

Anonymkode: b4aaa...545

:hoho: Husker broren min hadde et par innspilte VHS'er som han så på de gangene han ikke fikk det med seg på TV. 

Jeg synes derimot Sesam Stasjon var gørrkjedelig og bare oppskrytt. U-HU og Thomas toget var også bare å bla forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Missy77 skrev:

Brødrene Dal og spektralsteinene. Var livredd hver gang de reiste i den dingsen sin til en annen tid. 

Albert og Herbert? Var det noe som het det? Husker det spruta vann ut av masse rør i rommet de var i. Har vært livredd oversvømmelse siden den gang. 

Og hun Majken eller noe sånt, jenta fra verdensrommet. Livredd ufoer og alle slike ting den dag i dag... 

Albert og Herbert ja. Svensk komedie. Far og sønn som var skrothandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...