Gå til innhold

Hva var det verste tv-programmet du så som barn?


Million

Anbefalte innlegg

Portveien 2 var nedtur husker jeg, kjempekjedelig. Ellers likte jeg ikke brødrene dal noe særlig.

Anonymkode: 33e2f...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Portveien 2 var nedtur husker jeg, kjempekjedelig. Ellers likte jeg ikke brødrene dal noe særlig.

Anonymkode: 33e2f...82f

Jeg likte brødrene Dal, men forsto da jeg så dem igjen som voksen at det var MYE av de seriene jeg ikke forsto som barn. Mye underfundig humor. 😄 Jeg likte best serier som ikke snakket ned til barn. Kanskje derfor Portveien aldri falt i smak.

Anonymkode: 7ff81...119

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født seint 70-tallet var livredd Pompel og pilt. Likte ikke Pernille og Mr Nelson og synes kanutten og drømmen om Narnija var kjedelig. 

Anonymkode: 5cb21...866

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, VildeS skrev:

Hatet flukten fra dyreskogen. Da slo jeg av barnetv!

Uglefaen? 😅

Jeg likte det meste jeg, husker jeg. (barn på 80-tallet)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som barn av sent 80-tall: Rädda Joppe, död eller levande! Creepy serie, og syns han der gutten var nesten litt psykopat (kjente sef ikke til det begrepet da) i måten han misbrukte det kjæledyret på. Merkelig barneunderholdning. 

Anonymkode: 70b04...bc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En serie som jeg tror het noe med «naboer». Det kan ha vært et slags innslag i Gulars, det gikk i alle fall samtidig. Jeg husker at de byttet bleie på en baby. Det var traumatiserende å få dette innblikket i den bleien, som hadde grønt innhold. Husker det fortsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittentei, Karlson på taket. Han var hverken mann eller barn, bare veldig ekkel😆 Mummitrollet digger jeg, men var livredd Hufsa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AtteKatteNoa gir meg bare sære minner fra slutten av 80-tallet. Rarere barne-tv skal man lete lenge etter. Så gjennom NRKs arkiv her om dagen og fant det der, og det var forvirrende å se på. Bare rot, liksom.

Anonymkode: 71594...f91

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pompel og Pilt her også. Var dritredd for vaktmesteren husker jeg.

Anonymkode: 9156e...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Carina Maria skrev:

Fraglene for jeg var liv redd skrot haugen der 😮

Intro sangen var i det minste catchy 😅

Anonymkode: 93302...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Bjørnen i det blå huset og Sesam Stasjon var gørr kjedelig! 

Anonymkode: ddc29...1d7

Skulle det være et kollektiv egentlig? 😝

Anonymkode: 93302...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pompel og Pilt var drittskummelt! Så likte jeg heller ikke "Romlingane" eller hva det het......

Anonymkode: f041f...d85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var livredd den svarte katten under senga til Albert Aaberg. Hadde masse mareritt om den, og liker fortsatt ikke gule katteøyne på svart bakgrunn den dag i dag :ler:

 

Anonymkode: c558b...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Daisy_B skrev:

En serie som jeg tror het noe med «naboer». Det kan ha vært et slags innslag i Gulars, det gikk i alle fall samtidig. Jeg husker at de byttet bleie på en baby. Det var traumatiserende å få dette innblikket i den bleien, som hadde grønt innhold. Husker det fortsatt. 

Den bleien gjorde uutslettelig inntrykk på meg også! :hoho: Serien het To hus tett i tett. Den var fra Bergen, og gikk på Barne-TV rundt samme tid som Gullars, men det var ikke det samme som Gullars-serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...